ben hartstikke trots op je!!!! vind het echt heel knap!!!! ben vanaf maandag echt aan het opletten met wat ik eet maar vind het zo moeilijk!!!!!!
Ja pffff ik ben ook wel erg trots op mezelf moet ik zeggen. Ik kan echt een ontzettende emo-eter zijn. Dus deze periode had perfect geweest voor mij om mijn verdriet weg te eten, maar ik heb het niet gedaan!!! Mijn wilskracht om weer mijn oude kleding aan te kunnen is nóg groter! Dus dat is hetgene wat me motiveert. Ik zit zelfs weer op de hometrainer! Nou, dat is echt heel bijzonder voor mij, hoor!!
Wat je gewoon moet proberen Bren, is geen suiker. Dat is echt de grootste boosdoener. En verder alle witte varianten van producten vervangen. Witte rijst vervangen door zilvervliesrijst, witte pasta vervangen door volkorenpasta, wit brood vervangen door volkorenbrood. En veel groene thee drinken. Dat gaat je echt al een heel stuk helpen. Geloof me. En dan kan je met het avondeten gewoon een lekkere grote portie nemen hoor, dat deed ik ook altijd. En als je er bijvoorbeeld kipfilet bij eet dan is het helemaal top! Een paar jaar geleden ben ik hiermee in een paar maanden tijd 7 kilo afgevallen (zonder extra bewegen) en op een gegeven moment raak je gewoon gewend aan je nieuwe eetpatroon. Dan heb je ook niet meer zoveel behoefte aan suiker en ga je volkorenproducten zelfs lekkerder vinden dan witte producten. Ik heb het boek "Ik ben slank want ik eet" van Michel Montignac gelezen (van het montignac dieet) en heb dat daaruit afgeleid.
Goedemorgen meisjes, Denise, gelukkig hier ook niet echt spanningen. Ik heb er alleen wel echt last van als we een tijd lang niets meer samen kunnen doen. Over Boas zijn we het gelukkig altijd eens en het is een zonnetje . En wat een goede wortelfoto! Heerlijke vakantie geboekt ook nog, dat moet ik nu ook eindelijk eens gaan doen... Bren, inderdaad ideaal zo'n schoonmoeder aan huis. Ze woont nog met twee van haar kinderen in een klein huisje, zoon van 31 en een dochter van 21. Hier is het voor haar lekker rustig! Boaz z'n papje wel goed gedronken uit de fles! Wanneer ga je het weer met een lepel proberen? Man, wat shit . Bij mij was het heel erg en eigenlijk is het niet over gegaan... Heb nog steeds groeven van een halve cm in m'n buik staan. Helaas pindakaas, maar ik heb Boas ervoor terug! Smeren voelt wel fijn en helpt tegen de jeuk, maar het helpt verder helaas niet. Sas, wat ontzettend lief van je weer . Helaas had ik te vroeg gejuicht en voelde ik me gistermiddag ineens weer heel beroerd. Nu nog steeds. Met misselijkheid en koppijn op de bank, omdat ik dacht dat Boas wakker was. Voel me vooral 's ochtends kut, maar gelukkig trekt het in de loop van de dag wel aardig weg. Hoe is het met je buikje? Ik ben echt aan het wachten op je ventje . Jody, goed bezig hoor! Nog maar een paar kilo! Sporten jullie al meiden? Het roeien en de wii-fit schieten er steeds bij in, omdat Boas echt de hele dag wakker is en wat hazenslaapjes doet van een half uurtje. In die twee á drie halve uurtjes doe ik dan gauw een wasje of maak wat schoon en dan is ie er alweer. Ik vraag me af hoe jullie dat doen! Hier dus weer ziekjes op de bank. Vanmiddag komt er een vriendinnetje even helpen, want ik red het niet zo goed alleen zo. Hopen dat ik vrijdag echt weer beter ben, want dan moet ik een boel boodschapjes doen! Gisteren trouwens de laatste bv gegeven. Nu is het afgebouwd en hoef ik met een beetje geluk niet eens meer af te kolven tegen de laatste druk. Wel gek hoor, mis het ineens toch best een beetje...
Morniiiing! @Jody: wat knap meis, zo goed van je! Met recht mag je trots op jezelf zijn, absoluut! En inderdaad, wat je zegt over brood en pasta, heb je helemaal gelijk in. Dat zijn de eerste dikmakers. Top hoor, zeker als je een emo-eter bent. @As: wat balen dat je weer ziek bent Doe je rustig aan? Want je moet goed uitzieken hoor! En dat is wel even wennen, geen bv meer... Maar misschien ook wel fijn? Ik ga naar amsterdam, dus mag nu wel es opschieten Tot straks!
As, beterschap meis! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Wat betreft het bewegen: Jade slaapt ineens weer heel veel overdag en dan heb ik daar dus mooi de tijd voor. En anders leg ik haar op mijn bed en dan ga ik daarnaast op de hometrainer (staat aan het voeteneind). Of ik zet haar in de wipper op mijn bed, zodat ze ook nog iets heeft om mee te spelen. Maar meestal kan ik het onder slaapjestijd doen gelukkig. Veel plezier in Amsterdam, Man!
Goedemorgen!!! Jody je hebt helemaal gelijk! Ik merk alleen dat ik niet echt een middenweg zie. Ik eet 2 boterhammen en me avondeten dat is het dan, ik weet dat dit te weinig is, maar als ik s'middags iets eet dan wil ik meer...... Ben echt super trots op je!!!!!!!!!! As, beterschap zeg! Jeetje vervelend hoor, komt misschien ook wel van alle stress van de afgelopen weken??? Probeer lekker aan jezelf te denken. En sporten ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. De wekker gaat om 6 uur we zijn dan rond 7 uur avonds thuis, moeten dan ook nog eten nou als ik eenmaal zit ben ik kapot!! Ik probeer nu wel op de dinsdagavond te rennen met een vriendin...... Veel plezier met je vriendinnetje vanmiddag!
idd vooral volkoren gaan eten Bren, vult veel meer en je krijgt er minder trek van dan van die witte troep die je te snel verteerd (plakjes komkommer en tomaat en sla erbij is ook extra vulling zonder al te veel cal.) Succes verder, makkelijk is anders Misschien een idee om weer te gaan zwemmen? Blijft goeie beweging, lekker relaxed en als je iemand meeneemt kan je ook lekker kletsen. Jody heel veel succes met die laatste kilo's! gaat lukken! As, heel veel beterschap meis Mandy, ga silicea D6 slikken. staat bij de voedingssupplementen, iig bij de kruidvat. Het ondersteund je bindweefsles en de stria ontstaan doordat je bindweefsels in je huid scheuren. Bij mij heeft het echt geholpen, ook bij de bekkenklachten maar ook de stria stopten een hele tijd met verschijnen. (helaas nu weer wel veel maar wat wil je met mijn megamega buik) (ik kreeg er ook sterkere nagels en mooier haar van Hier nog steeds veel gerommel en gekramp en een pijnlijk gevoelige buik maar verder nog niets. Beetje smerig maar ondertussen ook veeeeeeel meer waterig vloeibaar slijm sinds 2 dagen dus ik hoop dat dat weer een extra teken is.... het begin van de nachten is echt super ellendig, dan tussen 2 en 7 wordt ik maar 1 keer wakker en dan draai ik me nog een paar keer om en is het half 10. Pfffff balen maar we zijn er bijna!
Nou met recht bijna..!!!! Spannend nu hè???? Ahhh me kleine mannetje is steeds na zijn flesje helemaal in tranen en dan ook niet te troosten duurt ongeveer een half uur....vind het dan zo moeilijk dat ik hem niet kan troosten! Me ma belde op ze zegt ik weet het even niet meer... Nu denk ik dat het eventueel door de rijsenpap kan komen....want we geven dat zins maandag en gister avond was hij ook zo aan het huilen....dus ik stop weer even met de rijstepap!
Hij zou daar inderdaad wel last van kunnen hebben, wel heel zielig voor je ventje. Mss volgende week weer een keer proberen Wij gaan hier vanavond aan de bloemkool, worteltjes gaan er nu zondet mokken in
Ik heb besloten om geen pap meer te geven ben is gaan kijken en het voegt niks extra's aan dan melk....ik merk gewoon dat Boaz snel reageert erop...ben dus ook echt van plan om rond 5,5 maand te beginnen met groenten maar dit ook inverband zijn exceem... Spannend Denise ben benieuwd hoe ze het vindt!!!!! Laat je het straks even weten??? Zo leuk hè die hapjes!!!!!!
aah sas, wat ga je hard inene! Je laat me toch niet mijn schoen opeten he? Kereltje mag wel es opschieten Bedankt voor de tip, maar kon de voedingssuplementen niet vinden. Alleen heel smerige kauwtabletten, en die lust ik niet. Dus kijk morgen bij de kruidvat op werk of ze het daar wel hebben. Bren, wat vervelend dat Boaz zo reageert op de pap. Maar ik zou dan ook stoppen, want die pijn is het ook niet waard. Dikke knuffel voor jullie! Hoe vond Tegan de bloemkool, Denise?
t zijn idd tabletjes die ik heb... ff googelen hoor! Ik hoop ook serieus dat ie snel komt! vnaaf ook weer naar om de haverklap naar de wc omdat ik zo'n rare kramp ding heb.... zal wel weer niks worden.
A.Vogel Silicea D6 | Bij broze nagels en ter verzorging van huidinfecties Ik heb deze. In overleg met een homeopaat en mijn VK trouwens gevraagd voor mijn bekkenklachten, maar het helpt dus bij bindweefselproblemen en dus idd ook haar/huid/gewrichtsklachten etc. Staat niet zo op de site maar de werkzame stof hierin wordt hiervoor aangeraden 6 tabletjes per dag, 3 's ochtends en 3 's avonds, smaakt een beetje pepermuntachtig, geen nare smaak ofzo.
ah top Sas, dankjewel. Zal morgen gelijk even kijken of ze het hebben. En pepermunt is al beter dan karamelsmaak-kauwtabletten (brrrr )
en ik zou gewoon een uitzettingsbevel gaan regelen voor die kleine haha. Vervelend dat je zo last hebt van krampen. Maar waarschijnlijk zijn dit toch gewoon beginsels als aanzet voor je bevalling? Heb je zelf een idee of de kleine man nog lang blijft zitten?
ik heb geen idee meer ondertussen volgens mijn moeder blijft hij zitten tot 19 februari. Dit omdat ik, broertje en zijzelf ook op een 19e zijn geboren dus der zit nog enige logica achter (ik trouwens 4 dagen te laat en broertje 2 weken) ach we zien wel. Tis gewoon afwachten tot de placenta niet meer zoveel progesteron aanmaakt, dan kan de oxitocine pas echt goed zn werk doen.
de 19e is nog 4 dagen, dus dat is te overzien denk ik? Maar hij mag nu wel komen, ben zo benieuwd naar de kleine!
ja me2 morgen trouwens weer VK , misschien wil ze nu al een poging tot strippen doen als ik het lief vraag
ik zou haar es heeeel lief aankijken als ik jou was Sas Ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker meisjes!