Ben de hele tijd op fb en hier aan het kijken of er al wat verschijnt . Ik vind het wel heel goed dat ze de rust nemen! Klopt An, ik wil nu ook wel. Ben deze nachten nu wel zat. Het mag wel een keer doorbreken! Vind het toch ook niet heel prettig dat ie zo weinig beweegt. Weer een lekker rustig dagje, dat zal vast helpen!
@Anni: Dankjewel! Hopelijk word jij ook snel mama Wat leuk dat hier zoveel jonge mama's zijn! Waar ik in de States woon ken ik bijna helemaal geen jongere moeders. Een paar vrienden van mijn man hebben kindjes maar die zijn allemaal rond de 35, dus ik vind het heel leuk dat ik jullie ben tegen gekomen! Ik ben nu ook heel benieuwd naar Jody, hopelijk komt ze terug met goed nieuws!
Ik ben ook heel trots op je, Ray! De meeste meiden die zich bij ons aansluiten, houden het niet lang vol . Maar zo eng zijn we niet toch?
Ik hoop dat jij ook snel je ventje vast mag houden As Jody en Nate, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, geniet er samen lekker lang van Hier vanmorgen de babydag van yoga gehad en net kraamvisite dus druk druk druk Nu ff rustig op de bank en als Tegan zo wakker word lekker wandelen met mijn 2 schatjes
Ik hoop het ook! Die laatste weken/dagen zijn niet zo'n pretje... Dat had ik van jullie niet zo door! Gaat het vandaag al beter met haar verkoudheid? Klinkt gezellig, lekker wandelen! En leuk om de andere met hun beebs te zien? Die van jou is toch de leukste .
Moet zeggen dat ik de laatste dagen niet echt als ramp heb gezien, viel bij mij ook allemaal wel mee. Voor jou is het nu vervelender aangezien je bijna elke dag wel krampjes hebt en slecht slaapt, dat had ik natuurlijk ook niet, werd niet een wakker voor te plassen Verkoudheid gaat beter, ze is nu lekker rustig al de hele dag. Was zeker leuk om even alle baby's te zien, zal deze week even kijken voor een foto online te zetten, kan ik gelijk een lachfoto spammen
hey meiden! Wat een stilte hier zeg! Is voor mij wel lekker, kan het zo een beetje bijhouden op werk hihi. Denise, veel plezier met wandelen! En gelukkig heeft Tegan niet zo'n last meer van haar verkoudheid. Blije beeb, blije mama Jeetje As, die krampen blijven maar aanhouden. Wat rot meis, hoop echt dat het stopt of dat het een teken is van aankomende bevalling! Nog maar een weekje en dan is het zover! Pfff ik heb echt stalpoten vandaag. Tis ontzettend rustig hier. Gelukkig nog maar kleine 2 uurtjes tot einde van de dag! Tot vanavond allerliefsten!
Haha, "allerliefsten" . Tsja, die krampen zijn er alleen maar 's avonds ligt en 's nachts het ergst. Ik zou willen dat het eens door zou zetten! Wacht maar An, nu is het nog rustig. De feestdagen komen er straks weer aan! Drukdrukdruk! Ik had net jeuk aan m'n been, dacht dat er een stukje plastic of weetikveelwat in mijn broek zat. Ik schudden met m'n been, kwam er een kever uit! Een dikke, platte kever! Brrrrrrr, ben nog steeds in shock. M'n broek meteen in de was gedaan en wilde de boosdoener eigenlijk doodmaken met haarlak. Dat vond ik bij nader inzien toch sneu, dus heb ik hem maar buiten gezet. Waar kwam dat beest vandaan, en hoe lang zat ie al in mijn broek . Alles is juist zo schoon hier!
Hoi lieffies He bah As, wat nasty Lekker hoor An bijna klaar.......heerlijk Wandelen was ff lekker, beetje jammer dat Tegan niet wil slapen. Normaal slaapt ze in de kinderwagen, nu ligt ze weer wakker. Ze heeft over de hele dag maar 4 uurtjes geslapen......gelukkig is ze nog vrolijk
Vies he! Blergh! Hoop niet dat ik vaker kevers in m'n kleren krijg... Mmm, misschien slaapt ze vannacht dan wel heel goed .
hallo meiden, ik ben al een tijdje niet actief geweest... En anagezien ik volgende week met verlof ga heb ik zeeen van tijd haha! Ik lees dat Jody bevallen is, zag net al op haar facebook staan of ze al bezig was haha! Daar weten ze dus nog van niks. ben heel benieuwd naar haar naam. Ik ga jullie weer volgen, ik heb nog 6 weken te gaan En ik moet nog even bij lezen.. gaat het voor de rest allemaal goed met jullie? En Ray wat leuk dat je in de states woont, dat is echt mijn favo land om op vakantie te gaan... Jij shopt je daar zeker gek voor de baby. Ik was er net geweest toen ik zwanger werd dus helaas niks mee genomen.. Liefssss
Hallo Lady, welkom terug Nou As ik hoop het ook niet voor je, gadver, misschien kwam die wel uit je tuin ofzo............... ik hoop ook eigenlijk ook dat ze vannacht goed slaapt, het gaat de laatste nachten zo super................ze moet zo doorgaan
Thnaks! en jij nog van harte gefeliciteerd!! ben je lekker aan het genieten? Heb je ook je verhaal erop gezet? Dan ga ik dat even terug lezen...
Welkom terug Lady! Fijn, het was al zo rustig hier! Lekker met verlof. Hoe is het met je? De tuin is groot zat, dus er zullen nog wel meer kevers zitten... Mooi dat ze zo goed slaapt. Houden zo!
bij deze http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/295786-mamas-zwangere-meiden-omgeving-haarlem-2-a-342.html#post10960528
Hè meiden, Hier ook een drukke dag...zal vanavond even op iedereen netjes reageren! Lady welkom terug..! Gezellig..!! Ik had Jody vanmorgen even gesproken via whatsap en het ging heel goed met Jody en haar meisje..! Ze heeft wel een zware bevalling gehad...maar ze maken het gelukkig allebei goed! Ze zou vandaag even komen posten maar ik denk dat ze het erg druk heeft gehad.... Ik kom straks terug en dan reageer ik netjes op iedereen tot straks! En eetsmakkelijk allemaal!