pfff jaa ben het zat! grrr Als hij er donderdag nog niet is krijg ik nog een echo, en dan vrijdag strippen. Als ik graag wil willen ze me inleiden vanaf vrijdag (41 weken) maar van mij hoeft dat niet zo snel dus ik denk dat ik daar nog even mee wil wachten... en wie weet dient ie zich vanacht wel aan zit ondertussen elke avond harde buiken weg te werken alleen t zet maar niet door.....
Koekoek! Hier ook een hele drukke dame, lees soms tussendoor even mee maar heb dan geen tijd meer om te reageren. Maar ga mijn best weer doen om vaker te komen! Jody, wat fijn die keratinebehandeling! Laat je weten hoe het is gegaan? Ik ben namelijk ook nog steeds geinteresseerd! En ben benieuwd hoeveel je voor je oude goud krijgt Hihi Denise, jij hebt morgen echt spierpijn! Maar ik vond dat altijd wel lekker, echt het gevoel dat ik wat gedaan had. Komt die haaruitval omdat je tijdens de zwangerschap alles vasthield? Nog 3 weken tot de echo, ben zooo benieuwd! Duurt nog zo lang Kindje begin ik steeds beter te voelen, zo'n bijzonder gevoel Ik hou nu ook haar vast, merk het zelf wel op het moment. Kreeg van vriendinnen zaterdag zelfs complimenten over mijn haar (mooi lang, glanzend en vol egoboost!) Ik ga helaas weer aan het werk, tot vanavond!
enne sas, ik ben toch echt bang dat ik mijn schoen moet gaan bereiden tot hapje. Waar blijft die kleine man? Hoop echt voor je dat ie nu komt, want die harde buiken is ook niks. Had stiekem gehoopt dat ie er al was...
Klopt idd, Sas. Jade krijgt de laatste voeding voor de nacht een extra voeding. Nog geen teken van de kleine dus! zou ook niet zo snel kiezen voor inleiden. Is geen pretje... Het oude goud heeft me uiteindelijk 330 euro opgeleverd. Eerst bood hij 285, maar dat heb ik dus ff 45 euro omhoog geluld! Keratinebehandeling ben ik ook erg benieuwd naar. Maar ik laat het ergens anders doen dan bij de moeder van die vriendin. Die gebruikt een onbekend merk en voor dezelfde prijs (180) kan ik het bij een kapper in Hoofddorp laten doen die het beste merk op de markt gebruikt zonder kankerverwekkende stoffen. Spannend hoor, Man!! Ik ben ook ontzettend benieuwd!!! Nog 3 weekjes!!! Whaaaa
ah ik ben echt heel erg benieuwd! En wat super dat je nog zoveel geld hebt gekregen voor je oude goud. Altijd fijn, zulke meevallers Meiden, wanneer hebben jullie alle spullen aangeschaft? Ik krijg steeds meer de drang om dingen te kopen, maar weet niet wat te vroeg of te laat is...? Zit natuurlijk ook met levertijd enzo. Nu ga ik lekker slapen, ben best wel moe. Slaap lekker!
Ik was ook voor de 16 wk al druk aan het bestellen, er kan overal een flinke levertijd op zitten. Wij hadden de spullen geloof ik pas anderhalve maand voor de uitgerekende dat binnen. Tot nu toe zijn alle kindjes behalve Willem later geboren maar ik zou niet er niet op gokken
hier eigenlijk niets besteld maar gewoon spullen gehaald. (en veel marktplaats enzo) maar ik heb Rich hier wel een giga schop verkocht rond week 20, ik wilde de meubels e.d. af hebben net als het kamertje. Ik zou als ik jouw was proberen om rond week 25 ongeveer iig de grote dingen gedaan te hebben, daarna ga je je volgens mij ook vaak meer walvis dan mens voelen en wordt je weer moeier en komen er weer klachten bij enzo.
Nee ik zou zeker in week 36 klaar proberen te zijn. Anders gaat het je geheid op je zenuwen werken! Meiden, wat is het hier extreem rustig!!! Dit is wel heel erg hoor! Ons forum loopt toch niet op een einde nu, hè?! Ik ben net een paar uur op de spoedpost van het kg geweest, ben nu thuis om Jade de fles te geven en te verschonen en ga zo weer terug. Nate heeft verschrikkelijke pijn bij zijn rib, zo erg dat ie aan het kreperen was van de pijn. We werden wel serieus genomen, longfoto gemaakt, hartfilmpje gemaakt en bloed afgenomen. En weet ik wat allemaal nog meer. Nate is daar nu nog. Zit te wachten op de uitslag... Dus ik moet zo ook weer terug. Lekker klote weer allemaal! Wordt vervolgd...
Ooooh jeetje zeg, wat erg Jody, houd op ons op de hoogte Het is hier inderdaad verschrikkelijk rustig, het lijkt er inderdaad een beetje op dat het ten einde loopt. Gister heel druk geweest, de hele dag last van mijn darmen en echt vreselijk beroerd. Gaat nu gelukkig wel wat beter, ben alweer druk aan het werk. Morgen is daaf ook weer lekker vrij, gaan we saampjes boodschappen doen en lekker chillen Zaterdag dinnerdate met vrienden van ons en zondag komt mijn vader langs. Kortom lekker veel te doen, maar ik heb zeker nog wel tijd om hier te komen kijken
Net thuis uit ziekenhuis... Er was een beetje vocht te zien op de longfoto. Dus hij krijgt voor de zekerheid een antibioticakuur mee. En verder paracetamol tegen de pijn. Niks schokkends, maar wel erg sneu voor hem omdat ie zoveel pijn heeft... Al met al 3 uur slaap gehad vannacht, dus ik geef die kleine zo weer de fles en dan lekker terug naar bed! Ben echt kapot!! Gelukkig voel jij je alweer wat beter, Denise! En een leuk weekend voor de boeg! Ik ga morgenavond naar de huishoudbeurs met 2 vriendinnetjes en zaterdag de halve dag naar de kapper... Spannend!!
Man, heeeel spannend . Mogen wij ook weten wat er in je buik zit? Wat spullen betreft, ik was wat minder vlot dan de rest volgens mij... In week 20 ben ik begonnen om te inventariseren wat we nodig hadden en vanaf de week hebben we wat dingen besteld voor in het kamertje en verder langzaamaan de rest. Alles wat ik nodig had, was wel met week 36 in huis . Sas, ik denk inderdaad dat Man haar schoen op moet gaan eten... Ik hoop dat je het nog een beetje trekt allemaal. Als je maar weet dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet aan je denk! Denise, ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent. Last van je darmen is geen pretje, bah! Lekker weekendje voor de boeg, gezellig . Jody, wat een pech hebben jullie weer... Ik hoop dat Nate zich snel beter voelt. Rust maar lekker uit vandaag. Fijn dat je zoveel geld terug kreeg! En wanneer ga je naar de kapper? Hier is het nog steeds allemaal goed. Boas net naar het kdv gebracht voor een ochtendje wennen. Poeh, dat viel best een beetje tegen. Heb een steen in m'n maag. Net de boodschapjes gedaan. De neefjes van Bob komen een nachtje slapen vannacht, dus allemaal lekkere dingetjes voor ze gehaald. We gaan pizza maken met ze vanavond. Het zijn nogal moeilijke eters, dus misschien dat ze wat eten als ze zelf groenten mogen snijden ed. Het mag hier niet op z'n eindje lopen hoor... Ik vind dit forum veel te gezellig! Boas slaapt alleen overdag niet of bijna niet, dus veel tijd heb ik niet. Ik moet gewoon een vaste forumtijd in gaan lassen .
sinds half 4 krampen en veeeeel vies slijm... misschien valt die schoen nog mee hoewel t wel errug rustig aan gaat maar toch
Nou mss is het dan nu toch begonnen Helemaal vergeten, wij gaan morgenavond naar de hhb, ik denk dat ik Tegan ook meeneem want er worden ook prof foto's gemaakt
Neeeeee! Forum mag niet op zijn eind lopen hoor! Ik heb jullie echt nog nodig voor alle vragen en support! En buiten dat, vind ik het veeels te gezellig. Dusseh, ik blijf gewoon lekker spammen hier ghehe jeetje, dat is even schrikken jody! Arme nate, hopelijk slaat de abkuur aan! En slaap nog maar even lekker zo. Zo lekker druk weekend denise! Ben benieuwd hoe de hhb je bevalt, hoorde dat het 's avonds heel druk is? En leuk als je tegan kan laten fotograferen! Jeeeuj sas, is het dan eindelijk begonnen? Ik duim, ik duim! Retespannend, ben zo benieuwd! Ben al een paar keer wezen spieken of er al wat gebeurde hihi. Tuuurlijk mogen jullie weten wat voor mannetje/vrouwtje in mijn buik zit Dat kan ik ook echt niet voor me houden! Haha. Ik heb de week van de echo vakantie, dus dan heb ik lekker de tijd om te shoppen enzo. En hopelijk gaat Boas nu meer slapen overdag, want ik mis je hier wel hoor As! Maar gelukkig gaat alles goed met de kleine man
Ooh das helemaal lekker Man, je hele salaris spenderen aan je kindje hahaha heerlijk.................
Heerlijk Man, lekker shoppen in je vakantie! Poeh hé, wat een werk dat huishouden. Valt eigenlijk best tegen als je alles in een paar vrije uurtjes probeert te proppen. De bovenverdieping is schoon. Nu eventjes zitten en dan heel snel de rest beneden doen en dan mag ik Boas weer halen. Ik hoop dat het goed gegaan is...