Gefeliciteerd Sas en Richard met jullie zoon! Ik ben erg benieuwd naar een foto!!! Hoop er snel 1 te zien! Wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv, As! En dat ie gehuild heeft is wat minder, maar dat komt wel goed! Ik kan me voorstellen dat je er nog steeds mee zit met de situatie op je werk... Je moet per 1 maart weer beginnen, hè?! Katja vind ik idd ook vreselijk, maar Chantal vind ik ongeveer de meest walgelijke persoon op tv. Afschuwelijk! Denise, wat chill dat je zo goed geslaagd bent op de hhb!! Ik ben voornamelijk op de hhb geweest, een vriendin van mij werd nogal hysterisch op de 9 maanden beurs vanwege iets wat er momenteel in haar leven speelt. Dus daar moest ik helaas binnen 2 minuten weer weg...
Fijn dat je zo lekker geslaagd bent, Denise. En dat Tegan niet mee was, is denk ik slim . Jody, wat naar dat je vriendin het niet zo prettig vond. Ik heb cadeautjes gehad van Bob's zusje die op de 9 maandenbeurs was. Een Dikkie Dik serviesje en boekensteunen voor Boas. Ben gek op Dikkie Dik! Chantal vind ik wel leuk! Maar meningen mogen verschillen gelukkig, anders wordt het leven wel heel saai. Ben ook benieuwd naar je verhaal en de foto's, Sas!
Hee meiden, Ik probeer mijn goede voornemen waar te maken . Hoe gaat het bi jullie? Wij een relaxed dagje zo. Beetje opruimen, rekeningen betalen en gezellig met z'n drietjes voor de tv hangen. Komende week twee keer lunchen bij een vriendinnetje en eten bij mijn broertje, want m'n ouders zijn een weekje op vakantie. Dan vindt ie het gezellig als we komen eten. Verder ga ik proberen om te gaan hardlopen met het programmaatje "rennen met Evy". Benieuwd of ik het kan, ik hoop het maar. Sas, hoe is het bij jou? Ik hoop dat je lekker kunt genieten en dat je een leuke kraamhulp hebt!
Daar heb je helemaal gelijk in, As! Ik vind haar alleen zo nep en gruwelijk irritant. Geef mij Wendy maar! Goed hoor, As, hardlopen. Heel knap van je!! Klinkt als een heerlijk dagje! Wij hier ook een relaxed dagje. Lekker aan het chillen! Jade in d'r hangmat in de box, echt zooooo ontzettend leuk!! Jullie moeten echt even het filmpje op Facebook zien!! Ze vindt het geweldig. Verder wasjes draaien en dat soort dingetjes! Jade net een stukje appel tegen haar tong gehouden voor de smaak. Hahaha geweldig! Dat koppie! Eerste keer dat ze iets anders proeft dan melk. Echt super!
Sas van harte gefeliciteerd!! Jody wat een ontzettend lief filmpje zeg op fb!! ze is echt zo lief!!!! Lief dat je via een sms vroeg hoe het met ons gaat, hier gaat alles helemaal goed. Alleen zit ik er een beetje doorheen betreft werk, heb vrijdag ook een behoorlijke aanvaring gehad! Maar met onze lieve Boaz alles helemaal goed! Hij heeft nu al 2 dagen 4 hapjes fruit gehad en dat gezichtje zo mooi om te zien! Met jou verder ook alles goed?? klinkt als een lekkere zondag As!
Hee Bren!! Wat goed dat je er weer bent, meis! Ik miste je hier inderdaad... Gelukkig gaat alles helemaal goed met de kleine man! Maar wat is er gebeurd op je werk dan????? En wat leuk dat jullie met fruithapjes zijn begonnen!!!! Hier gaat alles z'n gangetje...
Vind jou heeeeeel lief!! doet me goed...!! Ja zo ontzettend leuk om te zien, wat kunnen ze een heerlijke kopjes trekken tijdens de hapjes haha! Fijn om te lezen dat het met jullie meisje ook helemaal goed gaat!!!
Ik probeer ook zoveel mogelijk te komen Leuk As, Dikkie dik gezellig, bij je broertje eten! Waar zijn je ouders naar toe op vakantie? Misschien kunnen ze dan de zomer meebrengen..? En stoer, hardlopen! Ben benieuwd hoe het je bevalt. Wat een superleuk filmpje van Jade! En wat leuk dat je haar al laat wennen aan fruit. Hoe vond ze het? Jammer dat je de 9mnd beurs niet kon bezoeken... Aah bren, wat fijn je hier te zien! Ik miste je ook al, maar kan je niet smsen, heb van niemand hier een mobiel. Wat fijn dat alles goed gaat met jullie! En wat rot dat het zo slecht gaat op je werk Wat is er gebeurd? Hier ook een dagje opruimen, wasjes draaien, poetsen en relaxen. Morgenochtend naar de tandarts, ben benieuwd wat hij van mijn dikke buik zegt
ow, en er staan 2 foto's op Sas d'r facebook van Edward Rich heeft ze getagd op haar profiel! Mooi kereltje hoor
Gelukkig maar, Bren! Ik vind jou ook heeeeeel lief! Ja inderdaad, die bekkies zijn goud waard! Geweldig!!
Jody, wat een schattig filmpje! En wat schattig dat bekkie van Jade. Bren, fijn dat je er weer bent en dat met Boaz alles goed is. Wat shit dat het zo gaat op je werk. We zijn hier wel van de conflictenclub wat werk betreft hè? Man, succes bij de tandarts. Ben ook benieuwd wat ie van je buikie zegt . Mijn ouders zijn naar Tenerife, soms gaan ze wel twee keer per jaar. Ik heb de foto's gezien. Leuk hè? Ik zou er zo nog één willen! *Zwaait naar Denise* Morgen eindelijk onze vakantie boeken. En een afspraak maken om te controleren of m'n spiraaltje goed zit.
Jody...! Thanxx lieverd! Ik ben gister trouwens met pat uit eten geweest hij had als verassing geboekt voor ons, dus Boaz sliep bij me schoonouders! Pfff ik had hem om 10 uur vanmorgen al opgehaald ik kan er niet aan wennen en wil het verlopig ook niet meer! Ik voelde me een beetje voor het blok gezet, maar heb het wel onwijs leuk gehad, we zijn daarna nog met vrienden wat wezen drinken en we lagen pas om half 6 in bed! Ben nu dus ook gesloopt en lig al heerlijk in bed! Succes bij de tandarts Mandy!
hey meiden Er staat een fototje op facebook. Edward is op zich een heerlijke rustige lieve luie baby alleen heeft ie wat moeite met drinken. Hij hapt op zich goed, doet dan 3 zuigbewegingen en gaat dan met grote blauwe ogen liggen wachten op de rest van de melk. Werkt niet helemaal dus. Bevalling is me alles meegevallen maar toch ook best zwaar gebleken. Ik begon donderdagochtend al om 4.00 uur met voorweeën die niet meer weggingen en maar heel langzaam regelmatig werden. Donderdagnacht dus niet geslapen ondanks paracetamol en douche en vanalles en nog wat. Vrijdag bleek de hele ellende wel iets vordering te hebben gebracht (jee van 1 naar 2 cm ontsluiting.... Vrijdagavond waren dat er 3 en toen zijn mijn vliezen gebroken. rond 12 uur waren dat er nog steeds 3, toch besloten naar het ziekenhuis te gaan voor een infuus. eerst 2 uur nog zonder pijnstilling kunnen wegpuffen, daarna toch om pethidine gevraagd, tussen de weeën nog liggen slapen. Om half 6 uur zat ik eindelijk op 8 cm kreeg ik helaas ook al persdrang om 7 uur stond er nog een klein randje. Die stond er nog om 8 uur en om 9 uur ook nog steeds. Er kwam een gyneacoloog langs die me vertelde dat als ik om 10 uur nog geen volledige ontsluiting had ik een keizersnede zou krijgen. Gelukkig om 10 uur al een stukje hoofdje zichtbaar tijdens de persweeen die ik al die tijd aan het wegzuchten was dus ik mocht eindelijk wat actiefs gaan doen (behalve gillen ) Serieus binnen 5 minuten een kindje op mn buik Tijdens het tikken van dit berichtje was het eten klaar, daarna had Edward honger dus aangelegd, heeft ruim een uur aan de borst liggen sabbelen en daarna nog met moiete 10 ml via vingerfeeding weggewerkt dus dat lijk ook de goede kant op te gaan! Helemaal blij hier
Jeetje Sas, dat heeft wel even geduurd dus. Heb je een leuke kraamhulp? Ik ben zo blij voor je dat Edward er eindelijk is . Kindje nummer 6! En fijn dat ie gedronken heeft. Over een week gaat het vast zo goed dat je je niet meer kan voorstellen dat het even niet ging. Geniet van deze bijzondere tijd met z'n drietjes!
Sas, wat een bevalling zeg! Jeetje, dat heeft lang geduurd voordat je volledige ontsluiting had... Wat fijn dat alles goed is gegaan. En nu hopen dat edward doorkrijgt hoe hij moet drinken! Geniet lekker met z'n 3tjes van deze heerlijke tijd!
Geweldige kraamhulp die ook fantastisch helpt met o.a. het gezeur rondom borstvoeding Ja de bevalling duurde lang maar ik kijk er eigenlijk erg positief op terug. Het laatste eindje met dat rotinfuus was erg zwaar maar ik ben er wel doorheen gekomen. Ook goed het gevoel gehad dat iedereen die erbij betrokken was zn best heeft gedaan om naar mijn wensen te luisteren (bevalplan was voor een zo natuurlijk mogelijke bevalling ) Helaas niet mijn ideale bevalling maar wel een naar omstandigheden zo goed mogelijke Heerlijk aan het bijkomen enzo. Broertje was vandaag hier op visite (gisteren alle opa's en oma's) had voor me een echte heerlijke franse loopt nog net niet weg rauwmelkse brie gehaald die nu zo hard in de koelkast ligt te stinken (ondanks het doosje) dat je hem in de kamer ruikt als de koelkast opengaat ow wat heb ik dat soort eten gemist! En wat voelt mn onderkant gekneusd en beurs zeg, dat had ik eerlijk gezegd niet zo erg verwacht heb ook overal spierpijn en loop als een oud wief van 90
whahaha sas, ondanks je bevalling ben je weer heerlijk de oude Geniet maar lekker van die franse stinkkaas Fijn dat je zo positief terugkijkt op je bevalling. En heerlijk dat je een leuke goede kraamhulp hebt getroffen!
ghehe, zit nationaal songfestival te kijken... We sturen Joan Franka (die meedeed aan the Voice) naar de finale... Was ook prachtig als indiaantje verkleed... Hahaha