Jeetje meiden, het is wel heel rustig hier. Maar tot nu toe gaat het goed met mijn forumactiviteiten . Maaike, wat sneu voor 'm! Ik gebruik inderdaad Evy! Morgen moet ik weer. M'n spierpijn is nu gelukkig een beetje weg. Ik vind dit ook handig. Het is max. een half uurtje per keer, maar wel drie keer per week. Je kunt zelf plannen wanneer je wel of niet gaat en mocht je een keertje niet willen, ga je gewoon een dagje later.
Ik ga op zoek en dan eens kijken of ik het kan Hier alle mannen in bed Dus ik ga zo ook aftaaien Truste!
Das lekker vroeg in bed Maaike, ik ben net terug van xco, heerlijk weer er vol tegen aan, moet me echt ertoe zetten om te sporten maar als ik dan eenmaal geweest ben voel ik me heerlijk!!! Morgen weer aan het werk, pfff heb nu al geen zin
Hee meiden! Ben een beetje nalatig geweest met het forum. Sorry! Gelukkig gaat alles helemaal goed met iedereen. Denise, wat ontzettend aardig zeg van je stiefmoeder!! Die prijzen zijn niet misselijk!! Mijn god, dat zou ik never nooit voor een baby kledingstuk uitgeven. Ze groeien er zo snel weer uit... Maar als je het krijgt, is het hartstikke leuk natuurlijk!! Het doel van de keratinebehandeling was: niet meer te hoeven stijlen. Dat doel is niet gelukt helaas... Het voelt en ziet er wel wat gezonder uit. Maar het was geen 180 euro waard. Morgen even naar mijn eigen kapper om mijn haar te laten knippen, dan is de ergste pluis er ook weer af. En ik heb op de huishoudbeurs me laten overhalen om flip in extensions te nemen. Helemaal blij mee. Maar die moet morgen ook even bijgeknipt worden door mijn favoriete kapper. Morgen is Jade alweer 4 maanden. Wat gaat het hard, zeg!!
Goed hoor, Denise! Werkse vandaag. Maaike, je kunt het vast! Die eerste les is alleen best even wennen. 't Schijnt de eerste 3 keer geen pretje te zijn. Jody, wat shit dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad. Maar wel extensions en lekker naar de kapper! Mijn haar valt best wel uit sinds ik gestopt ben met de borstvoeding. Ik was zo blij met m'n vollere haar tijdens m'n zwangerschap en de borstvoeding... Ik moet Boas straks weer naar het kdv brengen. Dit keer van 9.00 tot 16.00 uur. Blerg, ik heb er een steen van in m'n maag .
Balen As, maar het hoort er echt bij, het gaat steeds makkelijker. Ik deed het vanmorgen zelfs met haast, hond zat vast aan het hek Kleintje merkt er niks van hahah, ze keek wel raar naar het raam vandaag toen ik weg liep
Hè meiden, Ik ben hartstikke verkouden, pijn in me keel en in me oren, kan ook niet anders ben nog helemaal niet ziek geweest maar voel me best beroerd......! Wel gewoon aan het werk, pfffffff wil hier weg!!!!!!! Jeetje wat zonde zeg Jody voor je geld! Echt jammer dat het geen resultaat heeft gegeven!! Morgen lekker naar de kapper heerlijk! Ik wil me haar laten groeien, maar als ik naar de kapper wil ga ik is kijken waar jij gaat, je bent altijd zo enthousiast! Yeahhhh Jade 4 maanden, wat gaat het hard hè??? Ze krijgen nu echt een karakter zo mooi om te zien! Helemaal blij zijn als ze je zien, als ik een mooie glimlach krijg van Boaz vergeet ik even alles heerlijk! Denise wat heeft Tegan leuke kleertjes gehad zeg! Echt heel schattig!! Jij ook aan het werk?? Druk?? Werkze hè haha Ik zou ook meer willen rennen, maar ben echt kapot als ik thuis ben heb er soms echt geen puf meer voor.... As, blijft in het begin zo moeilijk om je kleintje weg te brengen echt verschrikkelijk vond ik het! Elke keer huilen en voelde me zo slecht maar wat Denise zegt het went echt! Ga je wat leuke doen??
Nou, het is weer gelukt. Hij keek wel wat bedenkelijk. Boodschapjes ook weer in huis. Nu weer poetsen! Beneden lekker schoonmaken en misschien boven ook als ik er aan toe kom. Vanmiddag nog even wat boodschapjes voor de kat halen in Haarlem en misschien nog even bij m'n vriendinnetje langs. Denise, ik hoop inderdaad dat het snel makkelijker wordt. Er vloeien nog geen tranen, hoor . Over een paar maanden/weken zwaait Tegan vast gewoon naar je! Bren, je hebt toch best veel haar? Lukt vast hoor, met laten groeien! Viel het bij jou ook zo uit toen je niet meer zwanger was? Ik hoop ook dat ik het rennen nog volhoudt als ik weer werk. Volgende week weer . Knap jij maar gauw op, want beroerd werken is niet fijn! Jody, gefeli met de 4 maanden! Nu aan de hapjes beginnen! Wij zijn stiekem al een beetje begonnen. Boas was zo aan het kwijlen tijdens ons eten en keek het er echt vanaf. Toen ie er naar begon te grijpen heb ik ook wat worteltjes voor hem gemaakt en het ging er erg makkelijk in. Hij zat er steeds bij te lachen en heeft geen buikpijn gehad. Nu krijgt ie elke dag wat fruit uit de blender en 's avonds maak ik de groenten die wij eten ook voor hem (als ie ze mag).
Nou Jody, is inderdaad heel zonde van je geld.........hoop dat het na je knipbeurt er beter uitziet Nah druk valt ook wel mee, het is hier een soort dwijlen met de kraan open, zolang er criminelen zijn heb ik werk Wordt denk ook alleen maar erger met deze economische crisis. Wordt een beetje moe van de leiding die geen leiding geeft, schiet je echt helemaal niks mee op.
Ah As, Gelukkig is het alweer 12:00 en kan je hem over 4 uurtjes alweer halen! Wanneer moet je nou aan het werk? Volgende week weer, hè?! Bren, ik heb het zo met je te doen dat je het zo vreselijk hebt op je werk... Zou willen dat ik iets voor je kon doen!! En ook met jou heb ik het natuurlijk erg te doen, As! Ook echt een vreselijke situatie...
Beterschap Bren, hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! As nu al begonnen met vast voedsel? Leuk hoor!! Maaike, wat goed dat je een poging gaat doen voor hardlopen!! En beterschap voor Tim gewenst. Lijkt me geen pretje! Denise, wat irritant dat ze dat soort mensen op zo'n functie zetten, hè?!
even snel tussendoor, want lees wel met jullie mee... Gister drukke dag, o.a. naar de fysio geweest. Vandaag weer van 12 tot 21 gewerkt. Maar fysio heeft me gemasseerd en heb er toch wel erg last van Dus ik ga ook weer gelijk mijn mandje opzoeken... Hoop morgen even netjes te reageren hoor Slaap lekker meiden.
Denise, slechte leiding is inderdaad ruk... Maar wel fijn dat je werk hebt . Jody, inderdaad weer aan het werk volgende week. Blergh, helemaal geen zin terwijl ik wel weer zin heb om wat te gaan doen. Tsja, meneer Boas vindt dat ie wel "groot genoeg" is. Hij had gelijk . Wanneer ga je weer naar de kapper? Man, waarom loop je bij de fysio? Misschien heb ik weer wat gemist, sorry! Slaap lekker meid! Gelukkig mijn ventje weer terug! Hij heeft het goed gedaan vandaag. Net zat ie met Bob in bad. Op het kdv wilde Boas niet poepen, terwijl ie dat eigenlijk altijd 's ochtends wel doet. Nu dus bij Bob in bad. Dreven er ineens allemaal groene poepjes . Tsja, hij was lekker ontspannen! Ik net voor de tweede keer gerend. Dat ging al een stukje beter! Nu die spieren in m'n heupen weer rust geven. Ik hoop dat het snel beter wordt, weet niet of hoe lang dat hoort te duren... Bob is morgen lekker vrij! We brengen Boas naar mijn broertje die in de stad woont en gaan lekker samen lunchen. Blije oom, blije ouders en vast ook een blije Boas. Zondag eens kijken of we kunnen zwemmen met onze spruit .
Man, heb je al wat minder last? Heb je lekker gelunched gisteren, As? Ik ben donderdagavond naar de kapper geweest voor knippen. Moet zeggen dat ik nu wel verschil merk. En mijn extrnsions zijn heel mooi bijgesneden, dus ik ben weer helemaal blij! Haha lekker bij papa in bad gepoept. Geweldig!! Ik ben er ook altijd bang voor als ik met Jade in bad ga. Tot nu toe nog niet gebeurd, haha Wat een onwijs lieve foto van Boas op Facebook trouwens, As!! Echt een moppie!!
Fijn dat je haar weer goed zit . Ach, en dan poept Jade een keer in bad, het levert wel hilarische taferelen op. Vooral als het bij Nate gebeurt . En dank je, hij is zo blij de laatste tijd! Ik heb alleen best wat moeite om te beslissen wat voor slaapjes hij overdag nodig heeft. Hoe doen jullie dat?
Jullie nog leuke weekendplannen? Bob is vandaag aan het klussen bij vrienden van ons. Vanavond een verjaardag. Twee uurtjes aanwezig zijn en dan weer naar huis met Boas. Heel lief, ze roken daar altijd maar vanavond even niet, omdat Boas meekomt. Ik vind het fijn dat ze daar zelf mee komen! Gisteren van 21.00 uur tot 2.00 uur zitten klaverjassen met de buren. Ik had het nog nooit gedaan, maar inmiddels heb ik de smaak te pakken! 't Was erg gezellig . Morgen lekker thuis met z'n drietjes.
Hey meiden Heerlijk al die pagina's bijlezen Jody, fijn dat je toch verbetering merkt met je haar zou zonde zijn om zo veel geld uit te geven aan een dure behandeling en er dan voor je gevoel niet voldoende mee op te schieten. As, ik had de foto inderdaad gezien op facebook arme bob! Man, toch veel bekkenklachten? Sterkte hoor tis absoluut geen pretje! Denise, toch fijn dat je verzekerd bent van werk dan met al dat ongeregeld wat er hier in Haarlem rondloopt Alleen jammer dat je leiding dan zo flut is... Hier gaat alles goed! kraamzorg is net weg en mijn kraambed is nu officieel afgesloten. De borstvoeding heeft nog aardig wat werk gekost, Ed.ward hapt niet goed aan dus ik voed nu met een tepelhoedje. Ondertussen loopt de borstvoeding als een trein en gaan de nachten ook ontzettend goed (elke 3,5 a 4 uur een voeding, ik mag niet klagen ) en hij slaapt sinds gisteren in zijn eigen bedje (nog wel bij ons op de kamer) Richard is een geweldige vader die hem overneemt als ik daar even behoefte aan heb. Vanmorgen hebben ze met zn 2en staan douchen (nadat het verschoningskussen was ondergeplast en gescheten ) Helaas wel een ventje met hele gevoelige billen, er zit nu al luieruitslag die ondanks gisteren 9 schone luiers (nog pampers) en sudocreme op de kapotte plekken alleen maar erger is geworden. Nu dus de billendoekjes de deur uit, bepanthene ipv sudocreme en even afwachten of dit beter werkt anders toch proberen via de huisarts wat anders te regelen. Ik ben gisteren alweer een rondje wezen lopen, vandaag weer hetzelfde stukje doen (kijken of ik dan wat minder moe ben na het wandelen) en nu krijgt er iemand honger Fijn weekeind!
zo ff verder spammen (opscheppen) Hij kwam gisteren boven geboorte gewicht uit Volgens de kraamzorg was het verstandig om bij een tepelhoedje 1 keer per dag goed de borst leeg te kolven om de productie op pijl te houden. Dus kolf erop, had ik inene 250 ml melk voor in de diepvries. Dat kolven is voorlopig nog niet nodig... Trouwens wel apart hoe snel de dagen ineens voorbij vliegen. Ik heb veeeeels te weinig tijd om alles wat ik wil doen te doen!
He meiden..!! Sas fijn dat het helemaal goed gaat.! En wat zielig dat Edward zijn billetjes geiriteerd zijn!! altijd zo zielig!! Geniet maar lekker van je mannetje!! het vliegt voorbij! Jody, wat goed dat je toch wel verbetering voelt in je haar!!! ben heel benieuwd hoe het zit!! En last net van je belasting geld wat balen zeg!!!!!!!!!!!!!!!! As, lekker dagje gehad?? Hier nog steeds snotter de snotter en heb me kleine ventje ook aangestoken zo zielig!! heb neusspray gehaald want hij is er echt niet lekker van...drinkt ook heel slecht op het moment.!! Kom ik net thuis van het werk, heeft Patrick heerlijk sushi gemaakt dus we gaan zo heerlijk eten..!! Me vriendin komt ook gezellig dus een leuk avondje!! Meiden wens jullie nog een heel fijn weekend!!
Hoi meisjes, Lekker aan het genieten van het weekend? Sas, wat goed dat het zo lekker loopt! Denk je dat het straks zonder tepelhoedje gaat lukken? Fijn dat het in elk geval gelukt is . Wat sneu van die billetjes, zeg. Hopen dat het snel over is. Edward alweer een week, ik begrijp dat je het snel vindt gaan. Ik baalde zo enorm dat de kraamhulp wegging! Nog last van kraamtraantjes, of valt het alles mee? Bren, was het leuk gisteren? Sushi, heerlijk! Ik hoop dat jij en Boaz weer wat opgeknapt zijn nu. Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen. Boas vond het prachtig en heeft het zowaar drie kwartier vol gehouden. Misschien dat ik toch mee ga doen aan het babyzwemmen binnenkort. Hij geniet zo van het water. Nu is ie helemaal afgepeigerd en ligt al anderhalf uur te slapen. Straks komen mijn ouders nog even langs en wil ik nog even les 3 van het hardlopen doorstaan.