Gezellig, klaverjassen!! Leuk dat jullie zo'n goed contact hebben met de buren! Sas, wat fijn dat alles zo goed gaat. En wat vervelend van de luieruitslag. Bij Jade hebben wij het heel snel weg gekregen met bepanthen en maizena. Gewoon eerst insmeren en dan deppen met maizena. Hoop dat je er wat aan hebt.... en anders idd even langs de huisarts. En tijd tekort.... ja, dat kennen we allemaal maar al te goed!! Haha Wat heerlijk dat je gisteren lekker sushi hebt gegeten, Bren!! Wij gaan vanavond bij Itoshi in Hoofddorp onbeperkt sushi eten met vrienden. Yummie! Ik hoop dat de verkoudheid snel weer over is voor jullie, want het duurt nu al een tijdje, he?! Beterschap voor jullie! Ah wat leuk dat je hebt gezwommen met Boas!! Babyzwemmen lijkt mij idd ook erg leuk! Ga ik ook eens over nadenken! Hier een lekker rustig weekend. Alleen vanavond dus lekker uit eten. Verder belastingaangifte gedaan en nog wat andere administratie. Ik wens jullie een fijn weekend verder!
hai meiden! Sorry voor de verwaarlozing, had gewoon niet de puf en tijd om te reageren. Heb wel netjes meegelezen, nu hopen dat ik op alles kan reageren; Sas, allereerst wat fijn dat het zo goed gaat met Edward! Heerlijk om te lezen dat je zo geniet van het moederschap Wel zielig dat ie zo'n last heeft van luieruitslag, arme kleine man. Hopelijk gaat het met bepathen snel weer over! En misschien gekke vraag, maar wat is (de functie van) een tepelhoedje? Jody, wat fijn dat je haar er toch beter uit zag na de knipbeurt! Anders is het zo zonde van dat geld... En wat een tegenvaller van je belastinggeld zeg! Dat had anders een luxe vakantie geworden! Aah wat vervelend dat jij en Boaz zo verkouden zijn Bren! En lekker sushi gegeten, mjamm! Wat een heerlijkheid dat Pat dat heeft gemaakt! Bah Denise, irritant die leidinggevenden he Het lijkt wel of er geen normale mensen kunnen zijn met een functie... As, wat een giller! Poepjes in bad ghehe. Ik heb echt heel hard moeten lachen om die zin van jou! Balen dat je alweer bijna aan het werk moet, al is het misschien wel fijn dat je weer iets voor jezelf hebt!
even over mezelf: Hier best last van BI, ene dag meer last van de andere dag. Gelukkig biedt de fysio wel verlichting Vandaag bij baby dump geweest, kinderwagen en kamertje besteld! Nog wel 11 weken wachten, maar ben zo blij! Morgen weer naar de vk, ben benieuwd naar het hartje... Ik zal op de laptop zo mijn buikfoto uploaden, op mijn telefoon doet ie het niet... Net ff flink geschrokken, onze buurman van 43 is heel erg ziek. Vorig jaar diagnose nierkanker gekregen, echt zo zielig. Nu is ie een uur geleden met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Ik hoop echt dat alles goed komt, maar vrees het ergste. Zeker nu er allemaal familie naar het huis komt om de 2 zoons op te vangen...
Goedenavond meiden! Hier nog steeds een verkouden Boaz zo sneu, hij wil nog steeds bijna niet drinken dus we zijn overgegaan naar 4 flessen en dan geven we 210/7 en dan om de 5 uur....hij heeft nu een halve fles niet op!! Hoop dat als hij niet meer verkouden is weer beter gaat drinken! De sushi was heerlijk!! Vandaag waren me ouders langs gekomen en hebben hier lekker gegeten dus heb een heerlijke dag gehad! Mandy, wat leuk een babykamer besteld en een kinderwagen!! echt gaaf he?? heb je verder al veel gekocht?? En wat naar van je buurman zeg hoop inderdaad dat het niet heel ernstig is bahh!!!!!!!!!!! Jody, jij zit nu vast lekker te smullen van de sushi, heel veel plezier!!! As, wat goed zeg!!! heb jij dat programma gedown loade??? het lijkt mij ook wel wat! Wanneer moet je precies beginnen?? en welke dagen??
verder heb ik wat kleertjes gekocht, vooral uni en rompers. Maar begint nu zo echt te worden, helemaal leuk Wat zielig dat Boaz zo verkouden is. Is het niet erg dat hij zo weinig drinkt? Arme mannetje, hopelijk knapt ie snel weer op! Fijn dat je vandaag een leuke dag hebt gehad!
ik hou zijn plas luiers goed in de gaten en die zijn heel vol dus dat is goed.....hij wil gewoon echt niet meer, krijg er niks meer in als hij niet wil......maak me nu nog niet druk maar als dit nog een paar dagen duurt dan moeten we zeker iets ondernemen!
nee je kan hem niet dwingen he! Goed dat zijn luiers vol zijn, das een goed teken. Hopelijk gaat het vanzelf over
Hoi meiden, hier best wel een druk weekend gehad. Nu weer druk aan het werk. Niet op mijn eigen werkplek, want vrijdag was het een verschrikkelijk zootje. Mijn werkkamer moest in 1x leeg ivm een nieuwe vloer, en de meubels staan nu nog in de gang. Wordt dus een lekker dagje Merk met de hapjes dat Tegan het liefst alles zelf doet, zelf het lepeltje vasthouden enzo. Nu geef ik dus gewoon kleine stukjes (rapley) Ooh wat naar Man, nu als last van BI, heb je natuurlijk wel sneller last van met een staande baan. Wel erg leuk dat het nu echt wat begint te worden. De 20 wk echo komt nu ook echt dichtbij Sas wat lekker zeg dat het zo goed loopt met Edward, heerlijk...............en ook de bv, super. Ben jij nou al helemaal afgebouwd As? Jeetje Bren, wat blijft die verkoudheid lang hangen, die kleintje hebben er sowieso altijd wel lang last van merk ik.
Wat onwijs kut zeg, die BI! Sterkte ermee, Man!!! Wat leuk dat jullie het babykamertje en de kinderwagen hebben besteld!!! Welke zijn het geworden? Wat naar van je buurman, zeg!! Weet je al meer inmiddels? Hoop dat hij niet is overleden... Bren, wat vervelend dat Boaz zijn flessen niet goed leeg drinkt, he?! Maar gelukkig heeft hij wel goede plasluiers. Maar ik zou het inderdaad ook zeker even overleggen met het cb, want het zou mij ook wel zorgen baren als het te lang zou duren.... Wanneer moet je weer naar het cb? Hoop ook echt dat die verkoudheid een beetje snel over is voor jullie!!! Sushi was wel oké bij Itoshi, Hoofddorp. Maar niet zo goed als bij Nagoya Haarlem. Over een maandje ga ik met wat vriendinnen voor het eerst bij Sumo eten, daar ben ik ook erg benieuwd naar!! Schandalig eigenlijk dat ik niet eerder bij Sumo heb gegeten, haha Dan moeten we alleen nog Shabu Shabu uitproberen en dan kunnen we een goede keuze maken welke we het beste vinden. Tot nu toe dus Nagoya. Veel verser allemaal. Verder hebben wij een heel wijs besluit gemaakt dat we gaan voor een hybride auto ipv een gewone auto. De benzineprijzen zijn gestegen naar 1,80 per liter. Ik vind het echt te gek voor woorden!! Met een normale benzine auto haal je met geluk 1 op 15 op de snelweg, en met een hybride kan je wel 1 op 25 halen. Dus de keus is nu wel gemaakt voor ons. We moeten alleen nog ff wachten op centjes en dan gaan we er voor.
hihi wat gaaf dat Tegan al zoveel wil doen! Lekker meissie, ze wordt echt al groot op deze manier! verstandige keuze voor die auto Jody! Vriendlief heeft ook een hybride auto, is best zuinig. Alleen hij rijdt automaat, en wil nogal regelmatig in de sportstand rijden ipv drive. Gelukkig betaald zijn baas de benzine Enne, wat een prinsesje is Jade op die foto zeg! Mooie meid! Net bij de vk geweest, alles was weer in orde! Heel mooi duidelijk hartje, kindje ligt erg naar voren. Was goed gegroeid zei de vk, daar was ze erg blij mee. Volgende week de 20 wkn echo, en 2 april weer naar de vk. Dan gaan we bespreken waar en hoe ik wil bevallen, en of ik fv of bv wil geven. Veel bekenden vinden dat ik een bescheiden buikje heb voor 19 weken, dus hopelijk blijft dat zo. Zeker straks met die zomerwarmte, anders ben ik echt een aangespoelde bruinvis op het strand haha Ik ga even wasje ophangen, en dan naar werk toe. Fijne dag meiden!
Ja lieve foto, he!? Echt een popje met dat jurkje! Gelukkig alles weer helemaal goed met je beebje!! As, hoe gaat je eerste werkdag tot zover?
An, wat shit zeg, BI... Goed dat je op tijd naar de fysio bent gegaan! En wat sneu van de buurman! Ik hoop dat het meevalt . Heb je een foto van het kamertje? Fijn dat alles goed was bij de vk! Nog maar een weekje... . Bren, wat zielig voor je ventje. Inderdaad de plasluiers in de gaten houden. Ik hoop echt dat ie snel opknapt! Fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb ook helemaal trek in sushi nu . Het hardloopprogramma gaat er vanuit dat je drie keer in de week hardloopt. Ik doe het steeds met één of twee dagen er tussen. Je kunt het zo downloaden op Rennen met Evy Denise, mag je lekker op de gang werken vandaag ? Hoe vindt Tegan de stukjes eten? Ik ben nu helemaal afgebouwd met de bv. Gelukkig was Boas er ook wel klaar me, anders had ik me zo rot gevoeld... Jody, wat een goede keuze! Ik ging vorige week tanken en schrok me een ongeluk... Wat ontzettend duur zeg . Gelukkig hoef ik nu nog niet te werken, woensdag pas. Pfff, wat zie ik er tegenop zeg! Ten eerste vanwege de situatie en ten tweede omdat ik Boas drie dagen weg moet brengen. Bah! Jade is inderdaad een popje . Stoere outfit, hoor! Ik net naar het ziekenhuis geweest om het spiraaltje te laten controleren. Alles in orde gelukkig. En daarna eventjes bij onze Sas langs geweest. Edward is prachtig! Boas vond Rich en Sas vooral interessant...
Ik snap heel goed dat je er erg tegenop ziet, As... Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is tijdens je verlof. En dan inderdaad nog daar bovenop dat je die kleine ineens moet wegbrengen. Hoop dat het mee zal vallen voor je!! Gelukkig alles helemaal goed met Sas en de kleine man. Wat grappig dat Boas zoveel interesse had in Sas en Richard. hahah Wij hebben vanavond Jade toch even laten proeven van een fruithapje. Zo leuk!!! Ik zal morgen even een foto op Facebook zetten, die wil ik jullie niet onthouden natuurlijk! Ik wens jullie allemaal een fijne avond!
meiden, even update over mijn buurman... Heb de hele dag al familie af en aan zien komen, zelfs een vroeger vriendinnetje die het nichtje is (en helemaal tegen de duitse grens aanwoond) is er. Heb het vermoeden dat er afscheid word genomen of dat hij zelfs al overleden is Het grijpt me zo erg aan, vind het zo oneerlijk... 42 jaar, en dan nu al te moeten gaan Sorry meiden, kan nu even niet reageren, ben echt verdrietig. Te bedenken dat vorige keer een bakkie doen gewoon de laatste keer was is echt onbegrijpelijk... Ik ga nu slapen, hopelijk kan ik jullie morgen weer gezelligere berichten schrijven. Slaap lekker!
Ach dat meen je niet... wat ontzettend triest... Sterkte Man... Weltruste, hoop dat je een beetje kan slapen!
Aaah wat leuk Jody, wat vond ze ervan? Een wat mooi, een hybride, door maar milieuvriendelijk Nee hoor, is zeker beter, zeker met deze benzineprijzen Jammer he As, aan alle mooie dingen komt een einde, ook aan het zw-verlof. Het is in het begin wel moeilijk om aan het werk te gaan maar het wordt echt makkelijker Aaah Man wat erg, sterkte!!! Hier weer druk aan het werk. Gister een goed (en lang) gesprek gehad met mijn chef, we gaan weer kijken naar doorgroei/schuif mogelijkheden maar met de huidige reorganisatie moet ik gewoon een beetje geduld hebben (en dat heb ik niet ) Thuis gaat alles weer heerlijk. Tegan doet het super, had bijna het lepeltje voeren opgegeven maar ineens doet ze haar mond al open als het eraan komt. Ze vind het heerlijk om op een korstje te sabbelen en gister heeft ze een broccoli uit elkaar geplukt, erg leuk . Ze schuift op haar buik om bij haar speeltje te komen, echt zo grappig om te zien. Wel komt ze nu 1x per nacht, ze zit dus aan 5 voedingen per dag. Had eerst bedacht om bv af te bouwen rond 6 maanden maar het voelt nog niet goed om te stoppen, dus ga nu door toch ze begint te bijten, doet ze nu ook soms maar hier is nu nog mee te leven (er zijn nog geen tandjes) hahaha
Eerlijk gezegd is dat geen reden om die te kopen, haha Het is echt puur de kostenbesparing. Geduld heb ik ook nooit, haha Hopelijk hebben ze snel een mooie functie voor je vrij, Denise! Oei, toen ik de woorden "bijten" en "tepel" las, kreeg ik spontaan een rilling over mijn rug. Dat lijkt me erg pijnlijk, haha As, laatste dagje vandaag... ik wens jou alvast heel erg veel sterkte morgen, meis!!!
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en wil graag meekletsen in dit gedeelte van het forum! Wij wonen zelf in Haarlem maar ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam en m'n vriend uit Eindhoven.. Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwbouw appartement ook in Haarlem!! Spannend! Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en heb vrijdag de eerste echo.. Groetjes
Welkom dansdocente! Ik ga lekker een slaapje doen, maar wilde jullie mijn foto niet onthouden! Hier mijn dikke buikkie met 19 weken
Anni85, Dankjewel! Wat een prachtig buikje.. Ik heb zelf ook al bijna zo'n buik, maar ben pas 8 weken en 4 dagen.. Kan het al echt niet meer verbergen, en iedereen blijft maar grappen over een tweeling haha Slaap lekker!