Hee meisjes:.!! As, fijn om te lezen dat je het wel fijn vond op je werk..!! Heerlijk voor je!! En wat naar dat het kdv je zo een gevoel geeft, ik denk wel dat hef belangrijk is om het met ze te bespreken want dan voel jij je ook veel fijner! en je doet het hartstikke goed!!!! Jody, ik zet geen foto's of iets van Boaz na het gedoe, heb ik besloten om niks meer van Boaz erop te zetten sorry....... Ben de gelukkige huisvrouw aan het kijken jeetje echt verschrikkelijk zeg!!!
Ja voor een auto toch altijd wel de mooiste kleur vind ik. Ahh wat jammer zeg!! Je kan per foto ook instellen wie het kunnen zien, he?! Doe ik ook vaak, niet iedereen hoeft alles te zien of te lezen wat ik neerzet.
De eerste keer niet via je telefoon. Op je pc kan je wanneer je iets upload klikken op die 2 hoofdjes (vrienden), dat wijzig je naar aangepast. Daar vul je dan in: zichtbaar voor: vrienden en daaronder: behalve voor: en dan geef je daar dus de mensen op voor wie het niet zichtbaar is. Dan opslaan en je foto of update uploaden. Als het goed is zal het daarna met elke update of foto op dezelfde manier herhaalt worden. Ook vanaf je telefoon. Je kan dat checken door te kijken wat er dan rechts onder in beeld staat. Als er een radje staat dan is het inderdaad de aangepaste instelling. Als je daar dan op klikt dan zie je de instelling ook staan. Hoop dat het een beetje helder is voor je!
*zwaait terug naar Bren* Sorry hoor, was ff online met mijn telefoon Gister weer druk wezen xco-en, echt zo lekker, heerlijk om alle frustatie er uit te gooien haha. Vanmorgen nog wat moois, ik ging Tegans luier verschonen, ligt er een gewoon drol in hahaha, dat is wel ff anders als die losse drap. Komt waarschijnlijk door al het vaste voedsel hahah, maar ze dat toch lekker. Ben wel erg blij dat ze haar darmen goed blijft legen, al merk ik dat ze er soms wel moeite mee heeft
Denise ik dacht al en ik maar blijven zwaaien heb een hele zere arm...) hahaha Yeahhh voor eerste trol van Tegan....!! Wel makkelijk schoon te maken hè?? Fijn dat ze zo goed reageert op vast voedsel, de darmen moeten toch wennen zijn alleen maar melk gewend.... Je bent goed bezig, betreft sporten heel goed van jou! Jody bedankt voor de uitleg zal is gaan kijken als ik op de laptop zit.... Succes straks bij het cb! Hier naar de dokter geweest met Boaz, alles voelde goed aan gelukkig!! Hij had gister ook 2 flinke poepbroeken vertelde me schoonpa, dus gaat de goede kant op. Ben gerustgesteld betreft het slechte eten...moet me proberen er niet zo druk om te maken...als hij vrolijk en alert is en goede plasluiers heeft is er niks aan de hand...! Heb weer verschillende zalfjes gekregen voor het exceem, want is nog steeds niet weg.... As, vandaag weer aan het werk?? Welke dagen ga je weer werken? Fijne dag meiden!
hallo meisjes! Yeaaah! Gefeliciteerd met de eerste drol van Tegan! Fijn dat ze zo goed reageerd op vast eten. Ik word helemaal niet blij van poep (die lucht...! ) maar als die kleine poept is het toch anders denk ik haha As, wat fijn dat alles goed is gegaan op werk! Die drempel heb je maar gehad! En wat raar dat ze zo doen op kdv. Inderdaad even over hebben als het aanhoudt! Lekker dat Boaz ook weer 2 goede poepluiers had! En zorgen maken hoort erbij voor Bren, snap ik des te meer. hoe is het nu op je werk? Gaat 't al beter? Hier alweer hoofdpijn, word er beetje naar van. Zo irritant, stond er vanmorgen mee op. Gelukkig nog maar 2 daagjes en dan een weekje vakantie! Kijk nu al uit naar woensdag...
Hee meiden, Vandaag weer even een baggerdag, dus ik ga m'n bed in. Wat een ontzettende hufters die directieleden. Het duurt niet lang meer voor ik overspannen thuis zit. Morgen of zaterdag kom ik weer even reageren. Het kdv ging vandaag stukken beter en ik denk inderdaad dat ik het wat zwaarder op heb gevat dan het daadwerkelijk was. Vandaag waren ze lief .
Lieve As, wat ontzettend naar zeg!!!!!! Weet niet wat er is gebeurt maar is het anders niet beter dat je je ziekmeld? ik snap heel goed dat je dat niet zomaar doet maar er overspannen van worden......ze zullen wel erg ver gaan! Heb echt met je te doen eikelsssss Wel fijn dat het met Boas op het kdv wel goed ging, en niet gek dat je het misschien verkeerd hebt opgevat je hebt zoveel aan je hoofd!! Hoop dat je lekker zult slapen, dikke kus voor jou die kan je wel gebruiken! Mandy, vervelend hoofdpijn!!!! hoop dat het morgen weg is! En straks heerlijk een weekje vrij, lekker relaxen en niks doen! Poep van je eigen kindje is veel minder erg teminste zo ervaar ik het...haha Zorgen heb je inderdaad altijd om je kleintje...dat zal altijd zo zijn! Hoe het op me werk is pfffff verschrikkelijk, ben heel hard aan het zoeken maar is echt niet zo makkelijk als het lijkt helaas.... Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend heerlijk!! Ga Boaz zo zijn flesje geven en ook lekker me bedje in! Meiden slaap lekker allemaal voor straks
ah nee toch As Wat een hufters zijn het ook! Gewoon ziekmelden als het niet gaat, want overspannen As heeft ook niemand wat aan! Dikke knuff! En fijn dat het beter ging op het kdv Hmmm jij dus ook al lekker op je werk bren... Hopelijk zit er snel iets leuks bij voor je! En ik had al zo'n vermoeden dat poep van je kind minder erg is haha. Hele dag al last van hoofdpijn, hopelijk trekt het met slapen weg.... Slaap lekker meiden!
Bren, wat goed dat het weer wat beter met Boaz' poepbroeken gaat! En gelukkig ben je gerustgesteld wat betreft de flessen! Denise, ik kan me voorstellen dat je dan wel ff raar staat te kijken als er ineens een drol in d'r luier zit! Haha As, dat meen je niet wijffie.... Wat kut zeg!!! Dacht dat het nog wel zo goed ging? sterkte meis.... En wat Bren al zegt: aan jezelf denken hoor!! Man, hoop dat je hoofdpijn vandaag weg is! Sas, hoe gaat het bij jou? Hier alles oké. Jade heeft gisteren d'r laatste prikjes gehad en heeft nu een beetje koorts. Verder heel goed gegroeid: ze is al ruim 7 kilo en 67cm!
Goedemiddag Pff tis soms allemaal best een beetje druk 4 daagjes werken en dan eten en spelen en badderen met willen En optijd naar bed savond omdat willem wer vaak om 4 uur wakker is En afgelopen weekend willem weer hoge koorts en geen idee wat het was Nou ja komt goed maar weinig tijd voor andere dingen dan Ik lees wat poep problemen bij boaz en een as die er doorheen zit Wat een narigheid meiden Jade weer een pluim verdiend En man gaat lekker Fijn hoor Iedereen een fijn weekend
aaah nog 2 uurtjes en dan heb ik een week vakantie! Yeahh! Ben er ook zo aan toe... En nog maar 4 nachtjes slapen tot de echo! Woehoeee! Ben zo nieuwsgierig naar onze kleine ukkie! Is jade alweer beetje opgeknapt van de prikken? Jeetje maaike, druk bezig bijtje! Had je alweer een tijdje gemist! Maar fijn om te horen dat alles goed gaat Heb je een recente foto van Willem? Beterschap Sas! Die hoofdpijn is zo klote, gelukkig ben ik er net vanaf! Fijn weekend lieverds, ik kom snel weer ff spieken!
Hee meisjes, Hoe gaat het bij jullie? Jody, wat bagger weer met je gebit . Hoe is het nu met de pijn? Wat vervelend he, die prikjes... Boas heeft ze ook gehad dinsdag, maar hier gelukkig geen koorts. Bren, fijn dat het nu weer goed gaat met Boaz. Niet meer verstopt, yeah! Hoe is het nu bij jou op je werk? Ook aan het solliciteren? Maaike, wat druk inderdaad. Vier dagen werken is ook best veel! En Willem weer koorts, wat naar! Ik hoop dat het wat gezakt is nu. Man, fijn dat je van je hoofdpijn af bent. En nu lekker even vrij! Woensdag de echo, jeeeeeeej! Dan is Boas precies 4 maanden . Sas, hoe is het nu? Beetje opgeknapt? Denise, zowaar een echte drol . Hoe is het nu bij jou op je werk? Ga je er nog met plezier heen? Ik heb morgen een sollicitatiegesprek! Andere school, een particuliere. Geen idee of het bij me past, maar hun website is erg overzichtelijk en hun doelen en hun visie spreken me wel aan. Op mijn werk was het de afgelopen dagen best ok, hoor. Maar de directie maakt het me zeer moeilijk... Wegwezen dus, ik wil niet meer. Wel heel jammer van alle leuke collega's . Me ziek melden kan ik beter niet doen. Dat komt in mijn dossier terecht en dan sta ik straks ook in het dossier van de Arbo en dat wil ik niet. Vandaag ga ik lekker nog een brief schrijven naar de scholen hier in Spaarndam. Wie weet bellen ze me nog eens als er een vacature is. Helaas is het nu best lastig een baan te vinden met al die bezuinigingen...
ooeeh spannend as! Ik ben benieuwd. Hopelijk is het wat voor je Ander werk is gewoon nu heel moeilijk te vinden op het moment. ik hoop voor je dat het gaat lukken, want dit is niet leuk! Ongelofelijk dat directeuren zo gemeen kunnen zijn... Vandaag drukke dag voor de boeg. Eerst mijn zusje d'r nieuwe huisje bekijken, en 's middags komen schoonouders en schoonzus met zwager op de koffie. Gezellig! En het is zooo lekker weer! Genieten! Fijne dag vandaag!
Net terug van een rondje buiten Wat een heerlijk weer Daar knap ik helemaal van op Een foto om te raden wie wie is 2x willem in ieder geval En deze
An, geniet van je dagje! Heerlijk! Willem is rechts onder en links boven? Links onder lijkt ook wel heeeeel erg . Maar wie is rechts boven? Zeker weet ik het niet hoor... Bob is ziek. Zulk mooi weer, toch jammer van onze dag... Ik maar de bedden verschonen en vanavond weer rennen. Voel me ook niet helemaal fit, maar ik ben gisteren en vrijdag ook al niet geweest. Foei...