@lady: welkom terug! hopelijk weer een beetje leven in de brouwerij hierzo! @as: had al op fb gereageerd, maar ooh my god wat ranzig! Bah bah bah. Dat vergeet je nooit meer denk! hopelijk eens en nooit meer. :x @denise: wat fijn dat je lekker gewandeld hebt. En hopelijk slaapt Tegan vanavond lekker nu ze vandaag heeft overgeslagen @bren: wat goed om te horen! ik kom iedere keer spieken of er al nieuws was! Hopelijk kan ze vanavond even lekker zp'en En jij ook eet smakelijk meis! Ik ga ook eten, tot zo
Ik heb gekookt. Nu ben ik trots . En ik heb Tony's Chocolonely gekregen, dus ik ben ook nog eens blij ! Kreeg wel hele felle steken tijdens het koken. Had gehoopt op een rustig nachtje, maar dat kan ik wel vergeten denk ik. Nog even lekker gewerkt, An?
ja het was een redelijk dagje, rustig maar oke. Vanavond weer aan de klus, dus ben zo weer weg. Wat rot dat je van die steken had! Wat zou dat kunnen zijn dan? Als je het niet vertrouwd dan moet je wel de vk bellen hoor meissie. Tot straks weer!
Ff snel, vakantie hier is super! Vlucht etc goed Joey, gefeliciteerd, hoop dat je snel weer thuis bent met je meisje!
Mooi Sas! Weten we in elk geval dat je nog heel bent . Bob heeft me aan de tonic gezet... Wil ie iets duidelijk maken of zo ?
Haha ik denk het As! Zal ik je dan Ananashart gaan voeren? Fijn om van je te horen Sas! En geniet lekker van je vakantie We hopen je snel weer terug te zien hierzo! Wat een stilte hierzo zeg... Kan wel merken dat alle meiden nu echt druk met de beebjes zijn Straks blijf ik echt als enige nog over hier zonder beeb...
Nee gekkie! Ik merk dat Denise en Bren steeds vaker aanmwzig zijn en Sas is er ook nog! Ik ga weer aan de nacht beginnen . Morgen weer naar de vk om12.00 uur! Trusten!
Moge meiden Hier steeds meer een ritme dus kan idd meer online komen. Gaat goed komen An Nog even en dan kunnen we je allerlei zwangertips geven
goedemorgen! Hopelijk heeft iedereen er een lekkere nacht slaap opzitten! Tja, ik snap het ook wel. Je wil gewoon deze tijd intens genieten van je kindje. En het feit dat je nog moet wennen aan elkaar, en ritme moet inkomen. Maar het klopt dat jij er ook steeds vaker weer bent denise. En die tips, ooh wat mag ik die graag in ontvangst nemen... hopelijk binnenkort al Ik ga weer aan het werk meiden. Hele fijne dag!
Goedemorgen! Fijn dat er meer ritme komt, Denise. Ik vind het zo stoer dat jullie al zoveel online zijn. Voor mij worden jullie vast een houvast strakjes . An, inderdaad, die tips hebben wij straks voor jou . Bren, hoe is het met je bekken nu? Dacht er gisteren ineens aan. Stom dat ik het niet meer gevraagd heb! Hier zowaar een prima nacht gehad. Ik moest er wel uit om te plassen, maar geen harde buiken of gekke krampen. Dat was wel een keer verademing. Dus ook geen koortsachtige dromen over pijn en weeën, maar gewoon weer over school . Nu lekker een ontbijtje maken!
Hè Scheetjes Allemaal lekker geslapen?? Hier heerlijk..! Boaz viel naar zijn 12 uur fles gelijk in slaap tot 4 uur en kwam daarna weer om 8 uur..! Sorry dat ik gister net ben geweest maar het was gister een drukke dag! veel visite...! Ik merk ook dat ik steeds meer kom, maar soms is het gewoon zo druk...visite..het huis moet schoon blijven haha en Patrick is nog thuis dus daar geniet ik zoveel mogelijk van... Denise wat leuk zeg...heb je het gezellig gehad? Het was heerlijk weer om te wandelen!! En fijn om te lezen dat je kleine meisje zich beter voelt! Sas wat heerlijk zeg..! Geniet maar lekker!! As klote hè die steken?? Ik had erook zo een last van alleen 2 weken voor ik beviel was alles ineens weg.... Je kan erook zo weinig mee doe ...het hoort er helaas bij en de 1 heeft er veel last van en de ander helemaal niet! Succes bij de vk..!! Ann werkze meissie..!
As, hè bahh een kever...!!!!!! En wat goed zeg dat je lekker geslapen heb zonder steken of krampen..! Heerlijk.! Ik heb nog steeds last van me bekken...! Ik dacht gister dat het eigenlijk minder was, maar had dat iets te snel gezegd! Ben blij als ik naar de fysiotherapeut mag! Eetsmakkelijk
Dat geeft toch helemaal niet, gekkie! Ik zou het er ook van nemen, heerlijk dat ie nog even thuis is! En dat was voor jou dus ook een goede nacht, fijn! Wel lastig van je bekken, hoor . Donderdag toch? Heel lastig, die pijntjes. En hij beweegt zoveel minder... In mijn achterhoofd weet ik heus wel dat het komt doordat ie nu echt heel weinig ruimte heeft. Hij laat me echt wel weten dat het nog goed gaat. Maar toch, ik wil hem nu wel ontmoeten . De tonic gisteren was zo bitter dat ie meteen reageerde .
Jah, alweer 3 weken ! Ik vind die foto zooooo mooi... Heb er al een paar keer extra naar gekeken. Ben benieuwd hoe het met Jody, Nate en hun meisje gaat!
As logisch hoor maar het is inderdaad wel normaal...ze hebben inderdaad weinig ruimte..... Het zijn vaak alleen nog maar verschuivingen hè?? Dankjewel we hebben deze foto ook besteld op canvas zwart/wit! Ik lig nog heerlijk in bed met boaz in me armen...het doezelt steeds weg en heeft steeds lachstuipjes, zo mooi om te zien! Ja ik ben ook onwijs benieuwd naar Jody en hun meisje..! Heb er gister ochtend even gesproken en toen ging alles helemaal goed als ik weer iets hoor laat ik het jullie meteen weten!
Gelukkig wel, vandaag weer even naar het hartje luisteren en dan bespreek ik alles weer even met de vk. Toch even fijn. Hoop toch stiekem dat ik niet zover over tijd hoef te gaan... Vandaag alweer 39 weken! Jah, het is een prachtige foto! Wie heeft hem gemaakt? En heerlijk in bed doezelen, daar zou ik ook van gaan lachen . Ze reageert af en toe al een beetje op fb. Heel knap dat ze het eraf hebben weten te houden. Had het er gisteren nog met Bob over. Even kijken of wij het ook door anderen er vanaf kunnen houden. Nu nog even de twijfel tussen het er helemaal niet opzetten, of het gewoon door Bob zelf laten doen...
Goedemorgen Even afwezig geweest door een borstontsteking Een pijnlijke aangelegenheid kan ik zeggen Maar ben weer aan t opknappen De nachten gaan hier best redelijk Overdag slaapt de man onregelmatig en weinig Maar goed Gisteren even geshopt voor wat nieuwe kleren en Laarzen En meteen wt kadootjes voor sinterklaas gekocht Want daar is niet aan te ontkomen met een nichtje van 4 Ben benieuwd naar de verhalen van jody As ben benieuwd wanneer je aan de beurt ben Welkom ray En lekker dat het zo goed gaat bij bren en denise Datis heerlijk En anni wees eens lief voor jezelf Tot later maar weer
Heel goed as en het is inderdaad belangrijk dat je dit met je vk bespreekt..misschien dat je er dan meer vertrouwen in hebt! De vk had Boaz vast en liet zien aan ons hoe hij in me buik heeft gezeten en toen heeft pat een foto gemaakt! Maaike vervelend van de borstontsteking en fijn dat het beter gaat!