Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linksonder ben ik:D
    En re bovenis paps
    Iedereen vind em nl altijd op paps lijken maar bij deze fotos
    Lijkt hij toch best op mij hihi:D

Dat rennen moet en nog oppakken
    Even op zoek naar goede gympen

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    "Lijkt ie best op mij"??? Enorm! Leuk :D!

Ik loop nog steeds op m'n gewone sportschoenen. Niet zo slim zeker...

3. Tja slim
    Ik heb er geen verstand van maar kan me voorstellen met mijn gewicht dat een paar alstars niet de beste keus is;)

Ik hoop op een goede sollicitatie voor je
    Je bent vast zon echt leuke juf dus ze verdienen je niet eens op die school
    (hoewel die kids er niets aan kunnen doen)
    Hoop dat je gauw wat leuks vindt

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier dus uiteindelijk buikgriep... het lijkt vandaag weer beter te gaan maar wat is dat klote icm borstvoeding zeg! Voel me elke ochtend een echte vaatdoek tot ik mn vocht weer heb aangevuld. Rich heeft nergens last van en menneke heeft een paar uurtjes wat jengelig gedaan met overgeven dus die heeft mijn antistoffen gejat ;)

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Getver Sas, naar :(. Maar ik leef met je mee. Inmiddels voelen wij ons hier beiden ook zo. Buikgriep, bah. Ik hoop dat ik morgen niet te ziek ben...

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas, wat naar nou! Beterschap!! Dat is niet fijn en zeker nu niet...

Maaike, ik hoop dat het alweer wat beter gaat met Willem? Wat een leuke foto's!!

Man, wat heerlijk een week vakantie! Verdiend!!
    En alweer op de helft, hè?! Wat gaat het hard!

Even verder lezen hoor!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, wat supergoed dat je al een sollicitatiegesprek hebt morgen!! Je laat er geen gras over groeien! Heel goed!!
    Alvast heel erg veel succes morgen!! Ik ga hard voor je duimen!
    Nou lees ik alleen net dat je ziek aan het worden bent... :( :( ik hoop heel erg dat het niet doorzet en dat je morgen gewoon kan gaan!!!!

Jade is gelukkig niet meer koortsig, maar zit wel duidelijk in een sprongetje. Stierlijk vervelend is ze momenteel. Tijdens de fles zit ze met haar melk te gorgelen en spuugt het expres uit, en er vervolgens nog om lachen ook. Slapen doet ze niet meer. Ze blijft net zo lang mekkeren in bed totdat we haar er weer uit halen en ergens anders slapen doet ze ook niet. Ze wordt er ook niet gezelliger op, erg vermoeiend!
    Desondanks wel even gewandeld vandaag met z'n drieën naar de molenplas. Even een wijntje en biertje gedaan bij de molenplas. Was erg gezellig!

Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou ik ben er achter waarom Jade zo opstandig is... ik zag net een wit puntje in haar tandvlees... op de plek waar een kies komt!!! Zo sneu!! Maar ergens ook wel weer heel leuk, weer een mijlpaal!! ;)

9. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Heb niet alle pagina's gelezen ;)
    Toevallig ook zwangere meiden uit IJmuiden?

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Sas, beterschap

Heel As, lekker zoeken naar wat anders.............dit werkt ook niet

Lekker hoor buiten Maaike, wij zijn ook even wezen wandelen, heerlijk

Ooh wat leuk Jody, een wit puntje.............joehoe! Erg jammer dat ze er zoveel last van hebben. Tegan heeft al weken 2 witte puntjes, op de plekjes van haar hoektandjes, een hoop last van, maar doorzetten wil het niet.

Nee sorry, geen meiden uit IJmuiden, maar je bent hartstikke welkom om mee te kletsen Manniej

Hier zaterdag weer lekker wezen babyzwemmen, 'smiddags nog naar Arnhem bij mij schoonmoeder geweest en gister lekker helemaal niks. Mijn vader zou eigenlijk langs komen maar dat ging niet door. Dus lekker bij gekleurd in het zonnetje en lekker wezen wandelen.

Vandaag weer druk aan het werk, moet deze week 4 dagen maar ik denk dat ik er vrijdag een hele korte dag van maak met dit mooie weer ;)

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat een stilte hier, iedereen druk???

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen!

Nou, tis inderdaad stil geweest.
    Ik heb vakantie, maar tijd te kort haha :)
    Gister met een vriendin in hoofddorp wezen lunchen, was echt gezellig.
    Helaas heb ik wel gister weer gespuugd, dus ga de huisarts bellen dat ze mijn pillen weer gaan geven.
    Want dat heb ik o zo niet gemist :(
    Vandaag veel regelen, en morgen dagje kapper.
    En heeeel belangrijk; de 20 weken echo!!! :D

Tis echt heerlijk weer deze week, dus als ik jou was Denise zou ik vrijdag ook lekker vroeg naar huis gaan!
    Heeerlijk warm in het zonnetje!
    Wat ik me afvroeg... Wanneer ga/ging je dat huis in NV bekijken?

Ik ga even een ontbijtje maken!
    Hoop dat alles goed is met iedereen :)

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat huis zouden we eigenlijk gister bekijken maar ik kreeg een belletje dat deze al onder voorbehoud verkocht is.
    We gaan nu mss do en anders di een huisje bekijken in Hoofddorp op de Floriande.
    Ik hoop echt dat dit hem gaat worden, want toen deze woningen net de verkoop in gingen hadden wij ons er voor ingeschreven en stonden we op de 5e plaats :(

Ooh dat is niet prettig Mand, die misselijkheid, het is maar goed dat er medicijntjes voor zijn.
    OOoeeeh de 20wk echo, wat spannend, ik ben zo benieuwd, ergens hoop ik een meisje, om het recht te trekken maar ik denk toch een jongen haha

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    aaah wat balen zeg!
    Hopelijk is dit dan een optie, zou zo leuk zijn als je een huisje kan vinden!

Ja de misselijkheid is echt klote, dus lang leve de pilletjes! :)
    Ik ben ook heel benieuwd naar morgen de echo, het geslacht ben ik echt nieuwsgierig naar!
    Heel veel zeggen een meisje, een paar een jongen.
    Het zou voor hier leuk zijn als het een meid is, want dan is het 4 om 3.
    Maar belangrijkste is dat het gezond is!
    En ik ben blij met allebei hoor, maakt me niks uit.
    Pfff nog 1 nachtje slapen!! ;)

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Heel cliche maar het is echt waar, als het maar gezond is................ben erg benieuwd

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    waar is iedereen?? :(

Ik heb morgen om 13.45 uur de echo, maar het kan even duren voordat ik hier weer ben.
    Maar ik doe mijn best om het zo gauw mogelijk te laten weten.
    Welterusten!

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik duim voor je Ann! Veel plezier :D

Astrid, weet niet of je er nog baad bij hebt, maar hier hielp norrit om me iig niet heel erg ziek te voelen ;) sinds gisteren weer beter (al durfde ik het eerst niet te geloven ;))

Hier helaas spruw, maandag al bij de huisarts geweest (moet je je dan ziek naartoe slepen met kind in de kinderwagen en dan loopt alles 3 kwartier uit omdat de huisarts bij een spoedgeval is) en de medicijnen slaan gelukkig al goed aan. Menneke had er flink last van dus ben erg blij voor hem (en voor mij, elke anderhalf uur drinken omdat je vol drinken te veel pijn doet is niet fijn!) Gisteren was het cb hier voor de intake, E is gewoon 800 gram gegroeid sinds de laatste weging in de kraamweek! hij doet het dus wel heel erg goed op mijn melk :D

Ik hoop dat het wat wordt met die bezichtiging Denise! zou erg fijn voor jullie zijn :) woon je wel ineens erg dicht bij Brenda... misschien dan toch dit topic veranderen in Hoofddorp mama's?

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    joehoeee!

Alles was goed, kindje zag er prachtig uit!
    En helaas voor 't evenwicht, maar ook wij krijgen een zoon! :)
    Nu kunnen we los met shoppen hihi!

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd ontzettend fijn om te lezen dat jullie zoon helemaal gezond is!!!!
    Heel veel plezier met shoppen het is je gegund!

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    shopze man :) Heel fijn dat alles goed is met je kleine! Voelt die echo voor jouw trouwens ook zo als een mijlpaal?

Deel Deze Pagina