joehoe! Jaa ik kom iedere dag ook nog trouw hoor. Alleen gister verjaardag van vriendlief gevierd, dus helaas geen tijd voor zp. Spannend denise, je tattoo! Ik ben heel erg benieuwd naar wat je gaat nemen! Waar komt je tattoo? Fijn dat Willem weer zo goed gegroeid is Maaike! Hij ook al in maatje 68! jippie! En bijna aan de pap en hapjes, nieuwe mijlpaal! Aah Sas, wat schattig! Hij wist zeker niet waar hij moest kijken? Al die nieuwe indrukken, daar moet je dan even van bijkomen haha. Ik vandaag weer aan het werk na een week vakantie. Is wel weer even wennen, maar het was vanmiddag gelukkig lekker druk! Nog een uurtje en dan mag ik weer naar huis toe! Mijn buik begint nu wel flink te groeien, denk dat ik een inhaalspurtje heb? Haha Ik kom vanavond weer ff spieken!
Oooh daar word je blij van sas 1 x per nacht is al zooo fijn En flesje oefenen, fijn als dat goed gaat Kan je alles nog beter delen haha
Haai annie Zo fijn hè als je eenmaal over de helft ben Tenminste vond ik Dan gaat het allemaal ergens op lijken Lekkere vakantie gehad?
jaa! Het is nu ook allemaal veel meer realistischer. Klinkt misschien gek, maar nu zie ik die buik groeien, beebje schopt lekker en alles begint vorm aan te nemen... Vakantie was heerlijk, helaas is het altijd zo weer voorbij! Is Willem z'n boosheid van frustratie omdat het tijgeren nog niet zo lekker gaat?
goedemorgen! Pff word net gebeld dat er een zieke is, dus mag vandaag de hele dag :x Gelukkig mag ik die uren ergens anders weer opnemen, maar tis mooi klote. Even wakker worden, en dan over tot de orde van de dag... Fijne dag meiden! Hebben jullie nog plannen om te gaan genieten van het lekkere weer?
oeh balen Man! ik ga weer lekker naaien vandaag, E vindt het heerlijk als die machine aanstaat (komt waarschijnlijk omdat ik de laatste maanden van mijn zwangerschap veel genaaid heb) Ik moet voor hem een overhemd afmaken, voor mezelf heb ik stofjes voor 2 voedingsshirts, 1 zomerjurkje, en een wapperbloesje en rok, voor Rich stof voor 2 korte broeken en dan nog leuke stofjes voor E, dus daar meot ik ook nog wat mee... voorlopig genoeg te doen hier! Hij kwam trouwens weer maar 1 keer vanacht! (hoewel de ochtend voeding om half 6 was, maar dat kan ik geen nachtvoeding meer noemen toch? Geslapen van 10 tot half 4, ik blij! T werd bij mij trouwens ook steeds echter naarmate de zwacngerschap verder vorderde al kon ik het eigenlijk nooit helemaal bevatten.... Gisteravond er nog over gehad met Rich, dat de bevalling ook ontzettend abstract en raar is in mijn herinnering, een beetje als een droom ofzo...
hallo!! Dagje werken zit er weer op, lange dag! Vriendje is vandaag jarig, dus dat was het perfecte excuus om even langs de macdrive te rijden Is het nog een beetje gelukt met je naaiwerk, Sas? Knap hoor, ik heb er het geduld niet voor! En fijn dat je kleine mannetje zo lekker slaapt!
ik heb het een en ander kunnen knippen en een zoompje kunnen leggen ook gekookt en een was gedraaid en buiten te drogen gehangen en voor de rest veeeeel tijd besteed aan mijn mannetje Smakelijk dan trouwens en gefeliciteerd
danku danku! Aah goed bezig. En die tijd met je mannetje gaat boven alles hoor Heb je eigenlijk nieuwe foto's? Ben wel benieuwd naar hem!
leuke foto's Sas! Echte papa-liefde op die eerste! Heb je de bekleding van de wagen ook zelf gemaakt? want dat broderiekantje heb ik ook, maar dan voor de wieg!
mooie buik! Nee die kreeg ik van mijn tante, zijn weer ergens door een overgrootoma gemaakt ofzo.... erg grappig, er staan dus ook initialen op maar de lakentjes komen van de kant van haar man, ik heb dus geen idee waar die initialen voor staan
trouwens over papa liefde gesproken, de kraam adviseerde Rich om de eerste avond lekker met E in alleen een luier op zijn buik in bed te gaan liggen knuffelen Begon Rich zowaar spontaan te huilen. Het is ook zo'n heerlijk watje zo nu en dan
hahaha heerlijk he, die mannen! Zo stoer, maar als het om hun kind gaat... Dat is leuk, dekentje met een historie. Ik hou ervan! Wij gebruiken de wieg die door alle kleinkinderen is gebruikt. Ik was de eerste die erin lag En de bekleding is toen gemaakt door de zus van mijn oma, dus allemaal met een betekenis! Maar ik heb zelf niet het geduld en de handigheid om zelf dingen te maken. Des te leuker vind ik het om te zien wat jij allemaal fabriceert!
je bent daarintegen ubercrea bezig hoor alleen vrouwen kunnen namelijk kindjes fabriceren! okeey ze hebben er een klein beetje hulp bij nodig maar toch Wij hebben precies zo'n wieg trouwens mijn opa heeft die gefabriceerd toen ik onderweg was. Dubbel leuk nu omdat opa vlak voor deze zwangerschap overleed, nu heeft hij toch een link met zijn achterkleinkind.
dat is een hele mooie gedachte Sas! Ik hoop ook echt dat onze opa en oma's dit nog mogen meemaken. Maar het leven is soms onvoorspelbaar... Enne, mijn lichaam is inderdaad heel creatief. Zo had ik het nog niet bekeken haha
Hee meisjes, Hier ben ik ook weer! Door de stress en al het gezeik lukte het me steeds niet de computer erbij te pakken en er even voor te gaan zitten. Man, fijn dat het wat zekerder wordt nu allemaal! Gefeliciteerd met je vent, leuke verjaardag gehad? Jammer hè, dat die vakantie over is... Ik heb ook wel weer zin in vakantie en ik werk maar drie daagjes per week . Maaike, fijn dat het goed gaat met Willem. Hij wordt echt groot! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe alle beebjes eruit zien nu...Hoe is het nu met z'n mond? En met jou? Alles weer een beetje ok? Denise, wat een mooi plaatje op je pols zeg! Goed gelukt! Ik ga ook steeds vaker twijfelen of ik toch niet iets wil laten zetten... Is het gelukt met de huizenjacht? Sas, dat klinkt goed bij jou zeg! Fijn dat het met Edward ook goed gaat. En weer lekker creabea bezig. Wat ben ik daar toch jaloers op! Wat je zegt over de zwangerschap en bevalling; ik voel het precies zo! Bren, hoe is het bij jou? Inmiddels al wat beter op je werk? En hoe is het met Boas? Jody, hoe is het met je? Is je moeder al een beetje aan het opknappen? Het weer is wel heeeeel lekker en ik moet zeggen dat ik daar al iets van opknap. Jij ook? Hier nog steeds niet helemaal lekker in mijn velletje. Het schoolgedoe kost veel energie en bij elk mailtje van directie, schiet ik totaal in de stress en raak ik over m'n toeren. Inmiddels duurt het ook steeds langer voor ik weer over zo'n "duw" heen ben. Komend weekend hebben Bob en ik weer een avondje voor onszelf en komt zijn moeder oppassen. Daar ben ik erg blij mee, daar zijn we echt aan toe! Met Boas gaat alles nog steeds super! Hij is nog steeds vrolijk en kletst de oren van m'n hoofd. Ook op het kinderdagverblijf gaat het beter. 's Ochtends wegbrengen vind ik nog steeds niet leuk, maar het lukt me wel snel nu. Boas is nu echt naar speeltjes aan het grijpen en speelt nu duidelijker. Ook z'n eigen spiegelbeeld vindt ie te gek .
Wat een lieve foto van Rich, Sas! Zie 'm nu pas. En Man, prachtig buikje! De voorkant is ook goed aan het groeien volgens mij .
Hee meiden, sorry... ik heb weer even niet de tijd gevonden en de energie gehad om op het forum te komen. Ik zal proberen het nu beter bij te houden. Jeetje Maaike, die Willem groeit inderdaad echt de pan uit, zeg!!! Wel fijn hoor dat ie het zo lekker doet! Man, wat de verjaardag van je vriend nog gezellig? Nog gefeliciteerd!! En wat een mooie buikfoto! Sas, wat ben je weer creatief, zeg! Dat je er tijd voor hebt!! Wat een lieve foto's!! Heel erg schattig!! En wat slaapt ie al lekker 's nachts, zeg!! As, wat naar dat je nog steeds zo rot in je vel zit, meis... maar gelukkig helpt het lekkere weer je wel een beetje. Bij mij ook wel, hoor! Goed om te horen dat alles zo lekker loopt de de kleine man. Leuk is het om te zien hoe ze reageren op hun spiegelbeeld, he?! Echt geweldig!!