Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hier alles nog steeds hetzelfde eigenlijk.
    Ik heb even een paar weken pauze genomen van het lijnen, want ik kon het even niet meer opbrengen. Vanaf maandag weer begonnen met mijn shakes 's ochtends en 's middags. 's Avonds eet ik wel gewoon normaal, maar ik kook nu wel met kokosolie in plaats van olijfolie, wat ook een positieve werking heeft op je schildklier en spijsvertering. Dus dat helpt ook met afvallen. Verder heb ik een of andere dure crème gekocht, ik heb me er in laten luizen, hahaha. Maar ik ben het zat, ik wil zo snel mogelijk terug naar mijn oude gewicht, dus toch maar uitproberen. ;)

Verder ben ik druk bezig mijn auto te verkopen. Als die verkocht is dan kunnen we gelijk onze nieuwe auto gaan kopen (Toyota Prius). :D Maar dan moet mijn Kia Picanto wel eerst verkocht zijn... en daar gaat denk ik wel wat tijd overheen.

Slaap lekker, meiden!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Yeah ik had eindelijk weer wat terug te lezen :D

Wat jammer dat het nog steeds niet lekker loopt As, hoop echt voor je dat dat snel beter gaat want die schiet niet op

Goed zeg dat alles zo lekker loopt Sas, heerlijk, geniet ervan. Wat een mooie foto's trouwens

Mooi buikje hoor Man, wat wordt het echt he zo, echt super. Heb je al veel geshopt.

Fijn zeg dat het nu beter gaat met Willem, leuk he dat tijgeren, hier ook 1, als ik weg loopt moet ik uitkijken of ze er nog wel ligt.
    Bren, hoe gaat het met jou en Boaz?

Hier gaat alles heel goed, gister met mevr naar het consultatiebureau geweest. Ze was 8035 gram en 69 cm, ze is in het algemeen een grote dame, maar perfect in proporties. Verder is ze helemaal goedgekeurd.
    Gistermiddag mijn tattoo laten zetten, ben er echt heel blij mee, foto op fb, maar die hebben jullie allemaal al gezien, waarschijnlijk.
    Dame kreeg gisteravond dus een fles om inkt in de bv uit te sluiten, heb afgekolfd en met pijn in hart weggegooid :(

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hey meiden!
    Weer even stilte hier, maar we gaan het weer proberen!

Wat rot dat ze nog steeds zo doen As...
    Ik leef echt met je mee, ik vind het zo klote voor je :(
    dikke knuffel!

Lijnen is ook geen makkie hoor Jody.
    Vond het al heel knap dat je het zo lang volhield.
    Hoeveel kilo wil je nog kwijt dan?
    Want naar mijn idee was je op die foto al heel wat kwijt!

Je tattoo is echt heel mooi geworden Denise.
    Waar heb je em laten zetten?
    Wel moeilijk om dan je bv weg te gooien zeg :(
    Wil je straks nog wel geven, of stop je er nu mee?

Vandaag werken van 12 tot 17, daarna weekend!
    Gaan jullie nog iets leuks doen?

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Sterkte met lijnen Jody! zo balen dat je er zo moeite voor moet doen :( Hier nog een halve kilo en dan is de zwangerschap weer weg... maar dan moet er nog minstens 30 vanaf en echt lijnen mag ik voorlopig niet ;)

Lekker mn haartjes weer geverft net :D heel blij mee! Strakkies nog wat kraambezoek en verder lekker aan het genieten van het weer :)

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo, Tegan is ook echt groot aan het worden, he?! :)

Man, klopt ik ben al best wel wat kwijt. Maar ik heb nog 9,5 te gaan tot mijn ideaalgewicht. Nog even doorbijten dus. Heb een nieuwe strategie waarbij het wel beter vol te houden is. Maandag weer begonnen, al 3 kilo kwijt binnen 1 week dus ik mag niet klagen. :D
    Lekker je laatste dagje vandaag! En heb jij nog leuke plannen voor het weekend?

Sas, wat fijn dat de zwangerschapskilo's er alweer af zijn zeg!!
    Welke kleur heb je je haartjes geverfd?

Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen lekker rustig aan en vanmiddag met een kennisje naar het strand geweest met haar dochter en Jade. Nate was bij vrienden aan het kaarten en haar vriend ook, dus we vonden het wel leuk om samen even een drankje te doen. Daarna lekker thuis gegeten en we zitten nu weer lekker op de bank geïnstalleerd.

Morgen ga ik gezellig met vriendinnetjes een visagiecursusje doen. Erg leuk, heel veel zin in!!
    Maandag is Nate vrij en dan gaan we even een Amerikaans paspoort voor Jade regelen en even langs de juwelier om mijn verlovingsring te verkleinen. Die zit wel erg los om mijn vinger heen... ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen?

6. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    goedemiddag!
    Ik moet vd week naar Haarlem, Zijn er meiden die ervaring hebben met trade studio mum? En waar in Haarlem hebben Ze nog meer leuke positiekleding? Thanks :)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Gezellig Jody!
    Klinkt als een superleuk weekend!
    Ik las inderdaad op FB dat je naar Zandvoort ging, altijd leuk :)
    Haha, ja met al die kilo's eraf zal die ring bijna van je vinger afvallen!
    Maar ik vind het nog steeds heel knap van je.
    Een amerikaans paspoort voor Jade... Wil je volgend jaar al met haar gaan vliegen?
    Of als ze wat ouder is?
    Veel plezier op de visagiecursus, ben benieuwd hoe je het vond!

@Manniej: Nee sorry, helaas geen ervaring en geen idee voor andere winkels.
    Misschien de andere meiden hier?

Lekker je haar gekleurd Sas! Ik vind het altijd weer fijn, een fris kleurtje erin.
    Heb je weer gekozen voor beetje rood? Of iets heel anders?

Vandaag is bij ons lekker chill-dag!
    Heb wel de belastingaangifte ingevuld, krijgen toch bijna 600 euro terug :D Joepie!
    Verder lekker beetje Eredivisie Live kijken, en vanmiddag verjaardag van mijn schoonzusje.
    Daar blijven we ook eten, dus geen kokkerellen en geen afwas vandaag :D
    Fijne dag meiden!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sorry Manniej, geen idee.

Klinkt ook als een lekker weekend voor jou, Man!!

Was hier idd ook erg gezellig!
    Paspoort willen we regelen zodat ze een dubbele nationaliteit heeft voordat dat straks niet meer mag. Dan kan zij in ieder geval ook makkelijk in Amerika gaan wonen later. :)

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    rood mahonie :) straks voor het eerst cb!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi meiden, ik heb jullie een beetje verwaarloosd maar we hebben echt ff genoten van het heerlijke weer dit weekend.

Hoe was je visagiecursus Jody?, beetje naar je zin gehad?
    Gaat lekker dus met lijnen, goed hoor.
    Ik merk hier nu wel dat ik steeds dunner wordt, zit nu al onder mijn startgewicht, weeg momenteel 56 kg, ben benieuwd hoeveel Miep er nog uitzuigt hihi ;)

Zo dat is een lekkere meevaller Man, wij zitten al jaren op 0, ik ben blij toe dat is altijd beter als betalen.

Leuk kleurtje Sas, is toch lekker, met een ander kleurtje de zomer in.
    Veel succes op het cb!

Manniej, ik heb het altijd wel kunnen vinden in Trade Studio, ze hebben heel veel Mamalicious, het leuk maar prijzig.

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gewoon 59 cm en 5,5 kilo! Verder helemaal goedgekeurd :D

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Das mooi, super!

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gaat lekker met lijnen zeg Jody! nog even die laatste kilo's en dan weer lekker kleding shoppen? Nog veel nieuwe dingen geleerd op je cursus? Groot gelijk dat je een amerikaans paspoort voor Jade wil regelen. Als ze dan wil kan ze lekker makkelijk kiezen ;)

Groot gelijk dat je hebt genoten van het weekeind Denise, tis ook echt belachelijk lekker weer (of zoals ik laatst op het weerbericht hoorde, extreem lente weer :D)

Lekker Man, kan je leuk babykleertjes van shoppen :D
    wij krijgen wat meer terug, maar das o.a. de hypotheek rente aftre, die vragen wij maar een keer per jaar aan, kunnen we lekker luxe van op vakantie en de rest op de spaarrekening ;) Dit jaar alles op de spaarrekening, ons trouwen en deze kleine hebben tot nog toe nogal wat gekost ;)

Hier ook een heeeeerlijk weekeind gehad! gisteren zitten bbqen bij onze ouders en lekker veel gelopen met E. Kwam er ook achter dat ik mocht verlengen van abbo, nu dus een nieuwe telefoon, de nieuwe Sony Xperia S, hartstikke blij mee vooral aangezien ik een tijd met een oude nokia heb rondgelopen omdat mijn Xperia X10 kapot was. (ik had een stoel per ongeluk op hets cherm gezet:))

Met E gaat alles goed, er begint hier een ritme in te komen dus das ook fijn. Meneer heeft nog wel erg vaak erg veel last van krampjes, hij zit helemaal vol met gas en je hoort hem bubbelen en hij laat ontzettend veel knetterscheten, errug zielig. Gelukkig helpt hier infacol erg goed tegen al die lucht, hij laat er ook makkelijker een boertje door dus dat is fijn. Wel heeft hij geleerd hoe hij zich uit de doeken kan wurmen waar hij normaal in slaapt dus nu maar de puckababy mini gekocht (daar past meneer dus al erg goed in...) en gisteren eindelijk weer 5 uur aan eens tuk geslapen ipv max. 2 uur. Nu ligt hij ook lekker te slapen (stevig ingestopt in de wandelwagen) en een stuk makkelijker dan eerder dus dat is erg fijn :D

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    leuk een lekker kleurtje erin Sas!
    Zeker nu met dat lekkere weer kriebelt het altijd bij mij :)
    Wat fijn dat je nu een nieuwe telefoon hebt! Stoelpoten vinden ze meestal niet zo lekker, nee ;)
    En wat doet de kleine het goed! Ongelofelijk zeg, zit er pokon in jouw borstvoeding? :D
    Prettig dat de infacol ook zijn werk doet, doorslapen krijg je een leuker kind en een leukere mama van.
    En nu al uit zijn doeken worstelen? Kleine ondeugd haha :)
    Gelukkig is er dan een uitvinding zoals de puckababy!

Jeeuh Denise, wat ben jij al veel afgevallen zeg.
    Verzuip je niet in je spijkerbroeken dan?? :D
    Tot wanneer wil je borstvoeding blijven geven?
    Of stop je nu ivm je tattoo?

Vandaag weer aan het werk, gelukkig was het vanmiddag retedruk!
    Heb alleen wel last van mijn rug, dus als dat zo blijft ga ik een stapje terug.
    Weet soms niet hoe ik moet liggen/zitten/staan...
    Merk wel dat mannetje steeds groter en sterker word, kreeg me net toch een trap in mijn maag :$
    Ach, als kleine uk maar goed groeit!

Ik ben aan het peinzen wat we weer moeten eten vanavond...
    Iemand nog een lekker idee?

Oh, en Jody, zou je mij dat recept nog willen sturen van Jamie's risotto? :)

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat zeg dat je zo'n last van je rug hebt, schiet echt niet op, maar.je moet echt aan jezelf en je mannen denken hoor.

Ik weet nog niet hoe lang ik doorga met bv, zolang het goed voelt denk ik. Ik heb de voeding van vorige week woe na de tattoo afgekolfd, daarna sliep ze van 7 tot 7, daarvoor hoef ik dus niet te stoppen.

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja de afgelopen week was een drama, allebei mijn collega's waren ziek.
    Dus heb eigenlijk 90% van de tijd alleen gestaan.
    Maar dat gaan we dus niet meer doen, want het vraagt teveel van mijn lichaam.
    En als de pijn aanhoudt dan ga ik nog meer uren schrappen.

Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe lang je nog door wil gaan.
    Miepie doet het goed op je voeding, dus zolang het je niet tegenstaat zou ik er ook mee doorgaan hoor :)
    Is je tattoo al genezen?

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja tattoo gaat heel goed, begint nu een beetje te jeuken, NIET krabben :D

Ik ben zelf ook wel benieuwd tot hoe lang ik door wil gaan :D
    Zolang het goed blijft voelen of dat ze roept 'Mama tiet' en naar mijn tiet toe rent hahaha

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whahaha, dan weet je in ieder geval dat je iets te lang bent doorgegaan :D

Rot he, als het zo jeukt?
    Het liefste even lekker krabben, zeker als het niet mag is het zooo fijn! :D
    Jeuk is erger dan pijn vind ik...

Vandaag aan het werk? Of lekker vrij?
    Ik mag weer van 12 tot 18...

19. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Hoi allemaal,

was op zoek naar gezellige meiden in de omgeving van haarlem (woon zelf in heemskerk) maar volgens mij heb ik jullie gevonden!
    mag ik me bij jullie aansluiten?

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben 'druk' aan het werk, tot 15.00, daarna met die kleine naar de ha, ze lijkt last van haar oortjes te hebben.

Tuurlijk mag je je bij ons aansluiten Bailatamara :)

Deel Deze Pagina