Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hier alles z'n gangetje...
    Gisteren voor het eerst sinds tijden weer bij mijn vader geweest en het was gezellig! Dus die lucht is gelukkig weer een beetje geklaard. Verder niet echt iets bijzonders eigenlijk...
    Jade groeit supersnel, zit nu al echt in maat 68. :) En met Jade gaat gelukkig ook alles goed! :D

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hey Jody, das lang geleden ;)
    Leuk dat het gezellig was bij je vader, bind het fijn dat het weer wat beter loopt.
    Super zeg, Jade al in 68, heb net pas weer geprobeerd, zit eigenlijk nu pas goed bij mijn dametje :)
    Het gaat echt allemaal veel te snel

Verjaardagscadeau voor mannen zijn altijd moeilijk, ik ga voor Jody's cadeau, lijkt mij ook een supercadeau.
    Daaf wordt dit jaar 30, dus ik ga de hele familie om geld vragen en dan krijgt ie een 10daagse cursus voor zijn motorrijbewijs

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sas, wat een gave fiets! Ik heb een fietskar gekocht op marktplaats vorige week. Ook een succes! Boas vindt fietsen leuk :).
    Die nachten zien er goed uit, joh! Fijn dat het zo lekker gaat, maar wel sneu, die krampjes. Ben benieuwd hoe het gaat met pasen!
    En wat die directie betreft, helemaal gelijk, incompetente zakkenwassers. Op de studiedag heb ik geleerd dat mijn nieuwe doelen zijn: Blijf dichtbij jezelf en laat verwachtingen los. Het helpt nu al een beetje.

Denise, wat fijn dat het over is met de oogjes van Tegan. Wat wordt ze groot hè?

Bailatamara, welkom!

Bren, wat een leuke foto op facebook! Hoe gaat het met jullie? En hoe is het op je werk inmiddels?

Man, ik had inderdaad ook weleens last van dikke enkeltjes. Maar niet al zo vroeg! Hoe is het met je buikie? Laat het kleine mannetje al vaak wat van zich horen (voelen)?

Jody, fijn dat de lucht weer een beetje geklaard is! En hoe staat het met de auto? Jade ook alweer zo groot... Boas zit nu ook ongeveer in maat 68. Sommige kleertjes van 62 passen nog.
    Een foto op canvas is inderdaad leuk! Nu ben ik alleen niet gek op foto's, ik haat poseren :D. En het is zondag al, slik...

Gisteren en zondag het huishouden gedaan, dus dat hoeft vandaag lekker niet meer. Er zijn nog genoeg klusjes die gedaan moeten worden, maar ik heb besloten dat de dinsdag van mij en Boas is. Wat zal ik eens gaan doen?

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    op de thee komen met je fietskar :D gnffl ;)

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Crap, dat was leuk geweest! Er ligt ook nog een cadeautje voor E te wachten hier. Net afgesproken in het bos te gaan wandelen zo.

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    komt goed, we maken wel een afspraak binnenkort! en anders gaan we over een week of 2 lekker fietsen met E en Boas ;) Ik moet alleen nog even ergens een babyschaal op de kop tikken.

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Moet vast lukken. Bob wil ook graag komen kijken als het mag.
    Ik ben ineens fan van Marktplaats geworden. Een fietskar voor 25 euro en twee nieuwe autostoeltjes voor 40 euro (samen).

Nu vakantieveilingen ontdekt en misschien lukt het wel een leuk cadeautje voor Bob te vinden.

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo lieve meiden!

Sorry voor mijn afwezigheid, maar heb het best druk gehad met werk enzo.
    Maar ben nu 2 dagen vrij, dus ff relaxed aan doen :D

Wat fijn dat het nu zo lekker loopt in je nieuwe klas, As!
    Vroeg me al af hoe het nu ging, maar blijkbaar is dit wel een fijne werkomgeving.
    Behalve die directie, maar ach, die krijgen de kippenschijt maar!
    Wat gaat het al hard met Boas eten geven, al die lekkere fruitjes en groenten!
    Lekkerbekkie, heb je een foto als hij eten krijgt?
    En eigenwijs, lekker met de lepel spelen :D
    Is een fietskar zo'n fiets met zo'n kar voorop? Of is dat een bakfiets? ;)
    Oh, en ook ik ben heeeel slecht in cadeautjes verzinnen, dus aan mij heb je helaas niks...

Het gaat ook goed met Edwards slaapgedrag zo te lezen!
    Alleen zielig dat ie zo'n last heeft van krampjes...
    Maar gelukkig zitten hier de experts wat betreft krampjes, dus tips genoeg haha :D
    En leuk zo'n fiets! Ben benieuwd hoe de kleine het gaat vinden!

Dat is wel een gaaf cadeau, Denise!
    Motorrijlessen, daar heeft ie dan ook echt wat aan!

Jeetje, Jade ook al in maatje 68!
    Wat worden de beebjes groot zeg!
    En wat fijn dat het nu een stuk beter gaat tussen jou en je vader.
    Is je stiefma ook een beetje bijgetrokken?

Hier gaat alles wel redelijk z'n gangetje, maar niet vanzelfsprekend merk ik...
    Voorlopig moet ik de medicijnen tegen het misselijk blijven slikken, want zonder gaat het gelijk weer mis (als in spugen...)
    Werken wordt steeds zwaarder, heb gewoon 2 weken al pijn in mijn bekken/rug.
    Vrijdag had ik dus een mental breakdown, en dat houdt nu al een paar dagen aan.
    Heb het gister bij de verloskundige aangegeven, en die zei gelijk; jij gaat minder werken.
    Ik doe dus nog teveel voor wat mijn lichaam aankan, en dat gaat me nu dus ook emotioneel opbreken.
    Dus vanaf donderdag gaan we over naar 5 middagjes werken, en als dat niet werkt dan gaan we gewoon minder dagen werken.
    Morgen weer naar de fysio, dat helpt gelukkig ook wel.

Verder doet mijn kleine mannetje het heel goed, hij heeft een flinke groeispurt gemaakt!
    Drukt ook lekker tegen mijn maag aan, dus eet kleine beetjes over de hele dag hihi.
    Hartje klonk weer prachtig gister, dus daar geniet ik met volle teugen van!
    Kinderkamertje begint ook vorm te krijgen, gordijnen zijn besteld en kleurtje voor de muur is ook uitgezocht.
    Nu wachten op de meubeltjes, nog 7 weken tot ze er zijn...

Hmm dat was het geloof ik wel zo'n beetje :)
    Nu even boodschappies doen, koelkast raakt een beetje leeg hihi!
    Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nee niks leuks, weer druk aan het werk.
    Je moet echt naar je lijf luisteren hoor Man (zeg de eigenwijste van het stel ;))
    Misschien is het handig om nu al minder daagjes te gaan werken, of voelt dit voor nu goed?
    Als je te lang doorgaat heb je er ook langer na je bevalling last van, zeker je bekken en je rug.

Ja die motorrijlessen wachten nu al zo lang. Hij was toen begonnen maar 2x gezakt voor zijn theorie, toen heeft ie het voor even opgegeven maar nu komt het er gewoon niet van. Z'n helm ligt weg te rotten in de schuur, erg zonde. En hij wil zo graag...........het gaat er dan maar op deze manier van komen en dan maar in 1x goed, dus geen gezeik met losse lesjes maar gewoon een volle cursus (incl theorieles ;))

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hopelijk lukt het deze keer dan wel Denise!

Fijn dat de lucht weer geklaard is tussen jouw en je vader Jody!Nu hopen dat dat zo blijft! Moet zo klote zijn al dat gezeur met een kleintje erbij, ik meot er niet aan denken dat dat in mijn familie ook gebeurd.

Man, pas wel op hoor! niet al te hard werken, je kleintje moet ook groeien (maar ook weer niet te hard :D) Het schiet al zo gigantisch op bij jouw! nog maar 17 weekjes ;)

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja we gaan dit eerst proberen, en als het niet gaat dan gaan we nog meer schrappen.
    En heb afgelopen week 5 dagen achter elkaar gewerkt, maar dat gaat niet meer.
    Merk nu pas hoe moe ik ben, en hoe mijn rug het te voorduren heeft gehad.
    Maar ik zal goed op mezelf passen, hoe moeilijk ik het ook vind om rustig aan te doen...

Werk ze Denise! En hopelijk haalt Daaf gelijk dit keer wel z'n motorrijbewijs.
    Kan moeilijk mislukken op deze manier toch?

Bizar he Sas? Zo waren we samen nog zwanger, en zo is Edward al 5 weken en ben ik inmiddels al de 23 weken voorbij.
    Vind het wel heel onwaarschijnlijk dat over 17 weken de kleine man er al is!
    Maar ben tegelijkertijd ook zo nieuwsgierig naar hoe hij er uit ziet :D

*zwaait naar Astrid!! :D*

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Mag hopen van wel ja :D

Ik werk tot 1500/1515 vandaag, straks huisje kijken in Hoofddorp

Hij komt toch echt over 17 weken, en ik kan je vertellen, het is fantastisch....................
    Je kan echt zo genieten van alles, maar ook echt alles wat je kleintje doet. En het wordt echt alleen maar leuker merk ik. Het is echt heel cliche allemaal maar wel waar :D
    Schiet al lekker op met het kamertje, heerlijk vooruitzicht, zo lekker als alles helemaal af is en alles klaar staat. In je verlof nog lekker de spulletjes wassen, en dan genieten van je wasrek met al dat kleine spul, doe ik nog steeds haha ;)

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja idd was doen is eindelijk leuk!

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha dat zou dan inderdaad voor het eerst zijn, want normaal gesproken heb ik niks met de was doen :D
    Vind het nu al leuk om af en toe de kleertjes te pakken en te fantaseren hoe de kleine er straks inzit :)
    Had ook niet verwacht dat ik al zo'n onwijs emo-figuur zou worden haha ;)

Veel plezier bij het huisje kijken, ben benieuwd!

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jaaa Denise, daar was ik weer! :p
    Hoe was het huisje waar jullie vanmiddag hebben gekeken?
    Denk goed na over dat motorrijbewijs voor Daaf. Je kan er op wachten dat er dan ook een motor moet komen. Hier heeft dat geresulteerd in een duur racemonster van 1000cc. :(

As, je kan ook mooie foto's proberen te laten maken deze week van Boas alleen. Lijkt mij echt een supergaaf cadeau! Maar een vakantie is ook niet misselijk natuurlijk! ;)

Ik ben idd ook erg blij dat het nu weer goed gaat met mijn pa. Tegen mijn stiefmoeder heb ik normaal gedaan... ik heb besloten mijn frustratie aan de kant te zetten, want uiteindelijk heeft niemand daar wat aan. Was even moeilijk, maar heb wel de juiste beslissing genomen... ik ben 27, dus ik moet me ook wel volwassen opstellen en niet blijven stampvoeten als een klein kind. ;)

Wat goed dat het allemaal zo goed gaat met de zwangerschap, Man. Klote van de misselijkheid, maar die kan je gelukkig wel onderdrukken met de pilletjes. Schiet ook al echt op bij jou, zeg!!! Nog even en dan heb je je mannetje al in je armen. Kan je je nu nog weinig bij voorstellen waarschijnlijk, maar geniet echt nog maar even van je zwangerschap. Voor je het weet is ie alweer een half jaar! ;)

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Man, fijn dat het goed gaat :). Wat lijkt het al lang geleden hè? Mijn kraamweek en jij werd zwanger, wat was (en ben) ik blij voor je! Lastig dat ie tegen je maag aandrukt en dat je last hebt van je bekken. Goed luisteren naar de vk! Hoe gaat het kamertje worden?
    En dat emofiguur ben ik ook geworden. Ik kan van simpele dingen helemaal volschieten. Van liedjes tot aan aardige dingen die anderen zeggen tot aan de plaatjes van Jody op fb.

Denise, inderdaad een heel leuk idee die motorrijlessen. Die ga ik onthouden voor volgende jaar! Wat je schrijft over alle clichés die waar zijn, klopt helemaal! Ik geniet er elke dag zo van. Het waren even 6 moeilijke weken tussendoor, maar inmiddels is alles en ook echt alles leuk leuker leukst :D.

Jody, wat knap dat je het opzij hebt gezet! Dat is in elk geval een positieve insteek van je en ik hoop dat je dat nou ook eindelijk eens terug krijgt. Dat verdien je!

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

Hier ben ik weer een keer, sorry van mij afwezigheid maar had even geen zin om te reageren heb wel alles steeds gelezen maar geen puf en zin om te reageren.

Ik vind het best druk werken, huis schoon houden en lekker van me kleine man genieten....gaat steeds beter en we krijgen steeds een beter ritme....

Ook hebben Pat en ik veel meningsverschillen betreft me schoonmoeder, ze bemoeit zich overal mee en dat gaat me behoorlijk irriteren, het zit me gewoon zo dwars en helemaal dat ik er met Pat steeds woorden om hebt.
    Voor de rest gaat het hartstikke goed met ons, en genieten we volop van ons vrolijke kereltje......
    Wel heeft hij hele erge exceem ze hele buik, nek en rug zitten onder nu beginnen ook zijn armpjes en beentjes vind het zo sneu voor hem!
    Ook eet het fruithap en groentehap en dat gaat harstikke goed hij geniet er echt van!!
    Op me werk stjaa wat moet ik zeggen....de ene keer is beter dan de ander, probeer positief te zijn al vind ik dat soms heel moeilijk, ik heb alleen geen keus!!

Jody, wat ontzettend fijn dat je weer bij je vader bent geweest, en vind het super knap van je dat je bent geweest!!! en ben het helemaal met AS eens!!
    Wat heb je toch steeds lekkere gerechten op FB staan..!! het water loopt me in de mond als ik het zie heerlijk!!!

Denise, jij bent druk met huizenjacht ik hoop dat jullie snel het droomhuisje zullen vinden..!
    En wat fijn dat het oogje van Tegan weer goed is!!
    En wat geef jij Daan en vet cadeua zeg!! daar zal hij heel blij mee zijn!!

As, Fijn om te horen dat het beter gaat op je werk!
    En wat leuk dat Boas soms ookal iets mee eet, wat kan het dan per kind verschillen he! vind hij tot nu toe alles lekker??

Man, denk je goed om jezelf meissie??? en ik geef je 1 troost als je bevallen bent is de misselijkheid meteen weg...heel gek is dat!
    En gelukkig bestaan er pillen voor, ik was erook heel blij mee! wat vervelend van je bekkeninstabiliteit zeg! denk maar goed aanjezelf...Heb je foto's van de babykamer?? ben heel benieuwd...

Sas fijn dat E. het zo goed doet en genieten is het he zo een kleintje??

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    slik.....Boaz volgende week alweer 6 maanden!! Meiden vinden jullie het niet veel te snel gaan allemaal?????

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    veeeeeeeeeel te snel :(!!!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hier nog zo een, hoor As! Ook op en top emotje sinds de zwangerschap eigenlijk. ;)
    Om welke plaatjes van mij schoot je vol dan? Ik kan me niet herinneren een emo plaatje gepost te hebben!! :)

Bren, wat onwijs irritant dat je schoonmoeder zich overal zo mee bemoeid!! En dat jullie daar ook weer woorden om hebben...
    Helaas komt dat erg vaak voor... Schoonmoeders... Pffff!!!
    Zo sneu van de exceem, ik hoop echt dat de tips die ik je heb gegeven werken bij je kleine mannetje!!!

Het gaat idd supersnel allemaal!! Boaz alweer bijna een half jaar... Jade ook alweer ruim 5 maanden... Niet te geloven!! Maar ik vind het wel leuk hoor!! Kan niet wachten op alle nieuwe ontwikkelingen: kruipen, lopen, praten... Lijkt me geweldig!

Deel Deze Pagina