Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pff Bren vervelend! heel veel sterkte, vooral met je schoonmoeder :S Hier zit E trouwens in zijn gezicht helemaal onder de uitslag/exceem.... Echt helemaal... t begint nu via zijn hals naar beneden te trekken... Ik smeer nu een zzalfje wat ik met mijn luiers heb meegekregen, het heet cj butts, bestaat volledig uit natuurlijke oliën zonder rare toevoegingen, het lijkt hier bij hem (en bij mijn plekken) goed te helpen. Als het goed is krijg ik er binnenkort een grote pot van, als je het wilt proberen kan ik wel een klein beetje voor je regelen (het spul komt uit de VS met mijn luiers mee, dus als het niet werkt is het zo duur om te bestellen)

Hier zijn we woensdag voor de zekerheid nog even wezen wegen op het cb, E begon ook ineens te regelen en dan icm met het doorslapen wilde ik zijn groei even goed in de gaten houden... meteen besloten me nergens zorgen over te maken want hij weegt al 6 kilo.... woeps! Het gaat inderdaad erg snel :) hier al bijna anderhalve maand :D

Wat gaan jullie allemaal doen met Pasen? Wij gaan een nachtje logeren bij Rich zijn ouders, ik ben ontzettend benieuwd hoe dat gaat gaan. We nemen ook een flesje gekolfde melk mee, ik denk dat mijn schoonmoeder het ontzettend leuk gaat vinden als ze E een oefenflesje mag geven :D

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas 6 kilo?? Wow grote jongen zeg! Boaz was de laatste Kee bij vijf en halve maand 6700 scheelt niet veel hahaha!! Je moet je inderdaad geen zorgen maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan....
    Bedankt voor de aanbieding ik zal het onthouden!!!

Het is zeker irritant van me schoonmoeder, heb dan ook besloten als er nu weer iets gebeurd wat wij niet willen ik het niet meer tegen pat zeg maar direct tegen zijn moeder zodat wij er geen woorden meer om krijgen! Vind dat gewoon klote alleen maar steeds daarom!!

Jody dat is inderdaad ook leuk!! Maar mag voor mij nog wel even wachten!! Vond dat baby toch ook echt heerlijk..!! Lekker veel bij je liggen en kroelen! Nu doen we dat natuurlijk ook nog maar zo worden zo snel wijs!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hee meisjes,

Net terug van een verjaardag en vanmiddag ook al één gehad, dus nu moe op de bank. Morgen alweer Pasen en Bob is jarig. Overdag maar even lekker thuis na deze drukke dag :).

Bren, heel goed voornemen! De directe aanpak is meestal de beste ook al valt het bij je schoonmoeder in de eerste instantie misschien niet zo goed. Ze trekt daarna vast wel weer bij.

Sas, grote vent :). Boas was ook al snel zwaar. Lekkere sterke mannen dus! Veel succes en plezier met het nachtje weg, het gaat vast goed!

Jody, het was een plaatje met een tekst :). Ik weet niet meer welke.

Fijn Pasen meiden!

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje meiden, wat een narigheid met die exceem, hoop dat de kleintjes er snel vanaf zijn, of er in ieder geval geen last van hebben.

En As, is het nog gelukt met een verjaardagscadeau, en hoe was Bob zijn verjaardag?

Jeetje Sas, wat een grote vent! Hij heeft vast van die lekkere spekbeentjes :D

Nou Bren, wat klote zeg van je schoonmoeder, het gaat met die van mij nu gelukkig steeds beter maar ik weet hoe je je voelt.
    Lekker he al die hapjes eten, zo grappig om te zien

Erg fijn dat het weer goed gaat tussen jou en je vader Jody, zo fijn. Familie is echt heel belangrijk.

Huisje kijken ging op zich wel goed, de foto's gaven alleen jammer genoeg een flink vertekend beeld van hoe de woning eruit zeg. Het leek alsof het helemaal af was, maar het was echt een ramp, alles moest opnieuw gedaan worden, de vloeren, de muren, de badkamer, de tuin, echt zo zonde.
    We hebben in dit huis al 2x verbouwd dus daar hebben we nu echt geen zin in.
    We kijken dus gewoon weer verder!
    Verder gaat alles super, een rustig paasweekend gehad. Lekker geluncht bij mijn moeder en gister was mijn vader op bezoek.
    Mevrouw begint door te krijgen hoe ze moet kruipen en trekt dus haar beentje onder haar kont en duwt zichzelf vooruit, echt zo grappig.
    Dus over snelheid gesproken :(
    nog even en ze kruipt van me weg

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meisjes,

Ik ben blij dat alle drukte weer voorbij was, het leek wel kerst! Ik ga wel met steeds meer tegenzin naar m'n schoonfamilie. De neefjes van Bob geven niet echt een goed voorbeeld. De godverdommes en fucks vliegen je om de oren en daar houd ik niet zo van. Niemand die er wat van zegt... Bob's broertje was chagrijnig om een reden die we nog steeds niet weten en z'n zusjes waren allebei een uur te laat.
    Bob's verjaardag was erg gezellig. Even wat minder geld dus een cadeau kopen mocht ik niet. Geeft niks, want meestal doen we het ook niet. Komt wel weer als het kan en ik wat leuks tegen kom. Wel een super paas-/verjaardagsontbijt voor hem gemaakt!

Denise, jammer dat het huisje niets werd. Lekker verder kijken dus! Wat gaat het snel hè! Kruipen, ook wel heel leuk. Boas probeert steeds vooruit te komen, maar is er nog niet sterk genoeg voor. Na 10 cm geeft ie er de brui aan :D.

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier reen verschrikkelijk weekeinde gehad, krampjes icm met een vreemde omgeving en nieuwe mensen is echt geen goed idee!

Maar ik ben het nogal zat, Rich en ik zijn de laatste tijd vanaf minimaal 12 uur 's middags alleen maar bezig met troosten (ik dus meestal aangezien Rich werkt) en ik zit er flink doorheen (gisteren v eel gehuild en vandaag ook alweer, rothormonen ;))

Morgenochtend een afspraak staan bij een ostheopaat en zo direct (na de voeding) naar de aphoteek/drogist voor probiotica. Als dit niets helpt heb ik pech en is het waarschijnlijk een voedselallergie, mag ik op dieet :(

Maar zo zielig, vanmorgen na de voeding meneer lekker rustig in zijn wagentje gelegd, hij ligt lekker even te lachen, zakt langzaam in slaap en word dan echt krijsend wakker! ik dacht eerst even dat hij erin stikte, zo hard was de eerste uithaal. Daarna als een klein aapje huilend kromgebogen tegen me aan.... Wel apart dat hij ontzettend goed blijft slapen 's nachts.

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach Sas, wat sneu... Weet je zeker dat het echt zoiets is? Boas heeft ook zo lang gehuild maar er bleek (gelukkig) niets ernstigs aan de hand te zijn. Elke dag rond dezelfde tijd begon het feest opnieuw en dan zit je er inderdaad flink doorheen. Fijn he, met die hormoontjes erbij :(.

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    tjsa ik hoop eigenlijk dat het nog steeds de gewone krampjes zijn, maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Vooral ook omdat het continue maar erger blijft worden. En anders dan gaan we er nu voor ons gevoel wat aan doen, dat moet ook al schelen ;)

Toch ben ik stiekem bang voor die voedselovergevoeligheid, dat levert namelijk krampen, gas, slijmerige ontlasting, refluxklachten, exceem en veel niezen op, daar heeft E allemaal last van hoewel die krampen en dat gas toch wel de ergste dingen zijn op dit moment, die 3 keer zuur aanvallen op een dag valt heel erg mee, daar heeft hij niet o'n last van en krabben in zn gezichtje doet hij ook nog niet en mijn zalfjes helpen erg goed.

Aan de andere kant schijnt een ostheopaat ontzettend goed te kunnen helpen bij zo'n beetje het hele rijtje klachten dus we gaan dat ook uit proberen. Baat het niet dan schaad het niet en de verzekering vergoed een flink deel van de kosten ;)

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat jammer dat het huisje niks werd, Denise. Ach, er staat best wel wat te koop, dus het gaat vast goed komen! ;)

Sas, wat onwijs naar zeg. Heb je de ABC Dophilus inmiddels? Ik zou er een klein weegschaaltje bij kopen die tot op de 10e gram nauwkeurig is, want je moet er niet teveel en niet te weinig in doen (ik geloof 8 gram per keer).
    Succes ermee, meis. Ik kan me goed voorstellen dat je er erg doorheen zit... ik moet er ook echt niet aan denken...

As, wat jammer dat je geen cadeau kon/ mocht kopen. Maar gelukkig was het wel gezellig! Dat is het belangrijkste!! :)
    Jammer dat zijn neefjes zulke taal er uit gooien. Ik stond laatst ook even bij de blokker op de speelgoedafdeling, kwam er echt zo'n aso-familie aan en die vader zei ook de hele tijd dat soort dingen als: "Moet je kijken wat dat fucking ding kost, hee!" en dat zoontje op een gegeven moment: "Wat fucking veel speelgoed hebben ze hier" en die vader lachen, joh! Die vond het maar wat grappig!
    Ik stond er met open mond naar te kijken. Ik trek dat ook echt niet hoor, voed je kinderen gewoon op. Dat soort taal probeer ik ook echt te vermijden en als ze dat een keer zegt straks dan hoort ze dat zeer zeker. Dat wil ik echt niet hebben!

Hier wel een gezellige Pasen gehad. Eerste Paasdag bij mijn schoonzus, was erg gezellig. Tweede Paasdag mijn schoonmoeder hier en 's avonds bij mijn moeder gegeten. Alleen Nathan is eerste Paasdag wakker geworden met een hele zere keel en is inmiddels ook behoorlijk ziek. Heeft koorts en voelt zich verschrikkelijk beroerd, dus ik heb nu 2 kinderen om voor te zorgen... ;)

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas lijkt wel of je het over Boaz hebt toen hij zo klein was, en hij lekker verborgen reflux te hebben...ruikt hij zuur uit zijn mondje?? En huilt hij minder als je hem vast hebt? Wat je voor de zekerheid zou kunnen doen is onder zijn matras een handdoek leggen zodat hij iets om hoog ligt met zijn hoofdje...baad het niet dan schaad het niet...succes!

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja ik zit er zelf ook aan te denken maar ikdenk neit dat het reflux is. Hij ruikt idd niet zuur en die paar keer dat er vies doorzichtig zuur met witte vlokken omhoog komt heeft hij er geen last van (hij vindt het wel smerig, dat kan ik aan zn gezicht zien, maar eht doet niet echt zeer)

Ma goed, vandaag naar de osteopaat geweest en hij ligt nu heerlijk te slapen. Volgens de ostheopaat toch ietwat scheefstan en spanning in zijn nekje en ruggetje en middenrif/darmpjes, waarschijnlijk door de lang uitgesmeerde bevalling, het lang persweeen wegzuchten zonder effect en de uiteindelijk toch wel snelle geboorte.... We zien wel, over 2 weken weer terug, nog een keer behandelen en dan evalueren.

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja Sas, daar zeg je wat. Nog niet aan gedacht dat het ook KISS kan zijn... Heeft hij een voorkeurshouding?

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    jep... alleen kan hij wel zelf zijn hoofdje de andere kant op draaien, hij wil het alleen niet.

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoop echt dat de osteopaat werkt voor jullie Sas, arme kind.

Aaah 2 kinderen om te verzorgen, mannen zijn altijd zo zielig ;)

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja haha behoorlijk!
    Hij is wel weer naar zijn werk vandaag, maar was eigenlijk nog te ziek.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dan is ie mss wel snel weer thuis

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poehh meiden ik voel me ook zo beroerd! Heb zo een pijn in me keel en echt snot verkouden proef me eten niet eens..!!!
    Gelukkig heeft Boaz wel goed geslapen vanacht dat scheelt! Ook hij is erg verkouden! Zo zielig!

Jody, Nate weer werken...hoop dat het snel beter met hem gaat!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Gelukkig heeft de kleine man goed geslapen vannacht, Bren!
    Hoop dat jullie je snel weer beter voelen, want dit is natuurlijk kut!!

Nate blijft wel op z'n werk vandaag, denk ik... Hij werkt ook niet naast de deur.... Ach vanavond op tijd naar bed, is ie morgen wel weer oke denk ik. ;)

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook! Ik denk dat ik morgen ook thuis blijf...ga me steeds beroerder voelen...!

Inderdaad lekker op tijd naar bed toe!! En hem lekker verwennen natuurlijk! :)))

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    En me kleine mannetje is vandaag precies 6 maand..!!!

Deel Deze Pagina