Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Yeah!!! Gefeliciteerd
    Jammer dat je je zo rot voelt, schiet niet op zo

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Bren, hoe voel je je nou?
    Hoop dat het alweer wat beter gaat met je!!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief dat je erom vraagt Jody, ik ben vandaag thuis gebleven en veel bij geslapen met Boaz....voel me nog steeds beroerd helaas....!

Hoe is het met jullie?? en met Nate????

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Tuurlijk Bren, ik was even benieuwd...
    Je hebt helemaal gelijk!
    Hoe is het met Boaz???

Hier alles z'n gangetje, Nate nog steeds ziek maar heeft wel gewerkt gisteren en vandaag.

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boaz is ook zo onwijs verkouden...heeft vandaag heel veel geslapen!

Jeetje, Nate is een echte bikkel...:)

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Gelukkig, slapen is goed voor de weerstand.
    Hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn... !!

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel lieverd...!!!

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sas, heeft het al effect? Ik hoop het wel, dat zou wel heel fijn zijn. Ik zag wel een heel mooi lachebekkie op fb staan :).

Denise, jammer dat het niets geworden is met het huisje. De zoektocht gaat door! En inderdaad, het gaat allemaal echt veel te snel, hoe clichè dan ook...

Bren, arme Boaz. Is ie weer een beetje opgeknapt? En jij? Hier is Boas eindelijk een beetje minder verkouden... Het heeft twee weken geduurd! Hij krijgt veel mee op het kinderdagverblijf en van mij door alle kinderen :p.
    Gefeli met het halve jaar!

Jody, Nate weer ziek! Er gaat ook van alles rond op het moment hoor, maar dat ie nou twee keer achter elkaar de Sjaak is, is wel een beetje jammer.

Boas ook alweer 5 maanden en afgelopen woensdag waren Bob en ik een jaar getrouwd. Helaas vond Bob het wat minder belangrijk dan ik, dus erg gezellig was het niet. Gisteren heeft ie het gelukkig goed gemaakt.
    Vanmiddag even naar de verjaardag van een vriendinnetje en straks, als de verf uit m'n haren is, even koffie drinken met een vriendinnetje in de stad. Gezellig :D.

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    het lijkt hier enig effect te hebben... in ieder geval geen krijs uurtjes meer, alleen nog veel onrust :) Naar de Ikea straks, zin in!

Beterschap aan alle zieken hier :(

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mooi Sas! Dat is in elk geval verbetering. Wie weet heeft het meer effect als je nog een keer gaat :).

Geslaagd bij Ikea?

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja :D een mooie nieuwe afwasborstel :D

Rich en ik houden beiden nogal van windowshoppen, we gaan ook regelmatig op zaterdag naar de stad, lopen de hele stad door en komen zonder aankopen terug (vandaar dat we ook zo graag bij de schalm snuffelen, lekker veel troep om te bekijken)

MAar goed, Ikea is dus een leuk tijdverdijf, kijkenkijken en niet kopen ;)

Volgens mij gaat het hier ook wel echt om een koemelk allergie (helaas) ik doe sinds woensdag geen koemelk meer, E heeft de afgelopen 2 dagen niet gepoept, vandaag 3 luiers vol, maar die poep was ineens heel ander! eerst was het knalgele stukjes in waterig slijm spul, nu was het een soort pindasaus met stukjes ;)

Blijblijblij dat het beter gaat, hij ligt zo waar op dit moment in zijn wagentje te slapen ipv bij ons op schoot moeilijk te liggen en te krampen en te doen :D:D:D zo fijn!

12. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Hallo Meiden,

Hier ook een Haarlemse!
    Ik hou mijn naam nog even geheim aangezien niemand nog weet dat ik zwanger ben, en ik geen risico wil lopen, maar neem aan dat jullie dat wel begrijpen ;)
    Ik ben 26 jaar, net getrouwd en woensdag 6 weken zwanger van mijn 1e kindje, mijn man heeft al een zoon uit een eerdere relatie.
    Leuk dat er ook een Haarlem clubje is, zelf kom ik uit Haarlem Noord.
    Nou hoop lekker mee te kunnen kletsen en ervaringen te kunnen delen.
    8 Mei heb ik de eerste afspraak staan voor bij de verloskundige, ik heb me aangemeld bij Praktijk Noord. Iemand ervaringen met hun?

Veel liefs Angell

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi Angel, welkom hier.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb geen ervaring met deze praktijk, ik zat Aan het Spaarne

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    JA ik zat bij Haarlem Noord :)

Ik heb het een ontzettend fijne praktijk gevonden, Ik heb namelijk aardig overgewicht, en daar kreeg ik wel de standaard procedures over te horen maar er was meer dan genoeg ruimte voor mijn eigen inbreng :) Ook bleek mijn mannetje in de zwangerschap bijna 3 weken voor te lopen op groei (volgens de groeiech's uiteindelijk viel dit erg mee)

Normaal gesproken is dat voldoende reden om in het zieknhuis te bevallen, zeker icm met mijn overgewicht, en moest ik een 2e keer de orale glucose tolerantie test doen (of je zwangerschapsdiabetes hebt) das nuchter bloedprikken, suikerwater drinken en dan 2 uur ellendig voelen om nog een keer te laten prikken. Ik ben bang voor naalden en wilde graag thuis bevallen, de 2e suikertest mocht ik overslaan als ik dan maar wel een extra orienterende bloedsuiker liet prikken en mijn bevalling is thuis gestart, ondanks dat ie wel in het ziekenhuis eindigde.

Geweldige begeleiding, open voor overleg en hele lieve verloskundigen.

15. Tessa1986

Tessa1986 Lid

16 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Hier nog iemand uit omgeving Haarlem!
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tessa, ben 25 jaar en nu 17 weken zwanger van ons eerste kindje. 25 september zijn we uitgerekend.
    Voor ons is het echt een wonder dat we 'normaal' zwanger zijn geraakt. Ik ben verminderd vruchtbaar. De dag voor onze positieve test hadden we gehoord dat mijn man ook verminderd vruchtbaar is. We kregen een recept mee voor hormonen voor mij. Ik schrok me rot met deze uitslag omdat ik ergens het gevoel al had dat het deze keer toch echt raak was. Dit was dus ook het geval! Voor ons dus toch wel extra bijzonder!!
    Nu dus alweer 17 weken. De tijd gaat zo snel! Alles gaat helemaal super en ben sinds 3 weken gelukkig niet meer misselijk :)

Ik ben nu 1,5 jaar getrouwd en woon in Heemstede. Ben nu aan het kijken naar iets van zwangerschapsyoga, maar vind het maar lastig!
    Hebben jullie ervaring met zwangerschapscursussen in onze buurt?

Leuk om ervaringen te delen met vrouwen uit je omgeving!!

Groetjes Tessa

16. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Thanks Denise, en fijn dat je zulke goede ervaringen hebt Syrae!

En Tessa gefeliciteerd! met recht een wondertje dan!
    lekker genieten!

Ik heb gelukkig helemaal geen last van misselijkheid! het enige waar ik last van heb is de vermoeidheid!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi Tessa,

welkom hier,
    Gefeliciteerd zeg met je zwangerschap, helemaal super!!!
    Ik ben op yoga geweest in Hoofddorp, was echt heel gezellig.
    Volgens mij hebben we allemaal andere cursussen gehad, dus ervaring genoeg ;)

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

Welkom hier en allebei gefeliciteerd met jullie zwangere buikjes :).
    Tessa, wat ontzettend fijn zeg, kun je het al geloven?

Ik heb wel zwangerschapsyoga gedaan en de ontspanningsoefeningen vond ik erg fijn. Maar de rest had van mij niet zo nodig gehoeven. Volgende keer ga ik iets actievers doen denk ik.

Poeh, ik moet boodschappen doen vandaag en ik heb echt absoluut geen zin...

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben aant werk maar het werk is op..............alsof de criminelen ook staken ;)

20. Tessa1986

Tessa1986 Lid

16 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden! bedankt voor jullie reactie :)

Ik geloof het nu wel, m'n buik groeit als een gek namelijk! Hahaha.

Ik zat ook aan yoga te denken, maar ben bang dat ik het een beetje te zweverig vind. Voor mij hoeven die cursussen niet zo nodig, maarja je wil (helemaal bij de eerste) je toch wel een beetje voorbereiden. Lastig, lastig dus haha

Deel Deze Pagina