Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn om wat van je te horen, Maaike!

Wat naar, een borstonsteking :(. Mooi dat je weer aan beterende hand bent. Fijn dat de nachten redelijk gaan. Het is even vissen en oefenen met dat ritme merk ik! Is je man nog veel thuis of inmiddels al gewend om alleen te zijn met Willem?

Ik ben ook benieuwd wanneer ik aan de beurt ben! Ik kan eigenlijk niet meer wachten. Vannacht goed geslapen, dus laat hem vandaag maar komen :D.

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goed om te weten, Bren! Dan weet ik ook wanneer ik moet klikken als de vk het laat zijn :).

3. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    goedemorgen meiden!

ik ga volgende week even alles terug lezen..
    met mij gaat het verder helemaal goed. Ik voel me op zijn best... heb me nog niet zo gevoeld in al die maanden .. haha.
    Wel het werk gewoon gehad, ben toe aan rust hihi!

Wie is nu de eerst volgende die op het punt staat?

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heerlijk he! Verlof, geen werk, tijd voor wat je wilt doen en het lukt ook nog gewoon. Mooi dat je je zo goed voelt!

Er staat een foto op fb van Jody! Bij elk kindje krijg ik traantjes... Gekke hormonen!

Ik mag Lady :D. Ik hoop snel!

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow, ik zie allemaal meiden onderin hangen, gezellig :). Jody, ik hoop dat je je een beetje goed voelt...

Ik net bij de vk geweest. Hij ligt nu gelukkig volledig ingedaald en muurvast :). Volgens haar was het een flinke jongen en loopt ie qua gewicht/lengte een weekje voor. Kom maar op dus kleine "grote" man!

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Hoe is het met jullie?
    Ik heb een paar keer geprobeerd om hier te reageren, maar op de een of andere manier kwam er steeds iets tussen.

Nu is Nate even naar de gemeente voor de aangifte, ben ik net gedouched en ligt mijn mooie dochter lekker te slapen met mijn tepel nog in d'r mond. :) dus nu eindelijk even tijd om hier weer te reageren.

Ik ga het hele bevallingsverhaal even een andere keer uittypen, want dat is iets teveel tekst voor op een telefoon uit te typen.

Nu dus even kort:
    Bevalling was vrij zwaar. Complicatie na complicatie waardoor het uiteindelijk moest eindigen in een keizersnede.
    Vanochtend van de morfine afgehaald en nu wel redelijk wat pijn.

Maar we zijn gezegend met een hele gezonde en mooie dochter: Jade Scarlett. Ze weegt ruim 8 pond en heeft 2 keer een 10 gekregen bij de apgar score.
    Borstvoeding gaat ook allemaal goed, alleen mevrouwtje heeft een ontzettende eetlust en zuigbehoefte dus met vingervoeding is bijvoeden wel nodig om haar tevreden te houden.

Als ik wat meer tijd heb dan kom ik nog even uitgebreid terug!
    Kan helaas even niet teruglezen van iedereen, dat is nu gewoon een beetje teveel.
    Tot snel in ieder geval!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn om wat van je te horen meid!

Ze is prachtig! En wat fijn dat het voeden goed lukt.
    Doe het rustig aan en voel je niet verplicht je hier steeds te melden. Je hebt wel genoeg aan je hoofd!

Liefs!

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker he As, dat je ventje helemaal vast ligt, nu moet ie er nog uit willen

Mooi dat alles zo goed gaat Jody, je bv komt vanzelf beter op gang meestal, dan hoef je waarschijnlijk niet meer bij te voeden hoop ik voor je

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden..!!

Wat een stilte vandaag..!

He Jody fijn iets van je te lezen..!! en wat is jullie meisje mooi!!
    Geniet er maar lekker van!!! Laat je maar lekker verwennen dat heb je wel verdiend.

As, wat goed dat hij helemaal is ingedaald...nu wordt het heel spannend voor jou he?
    Ik weet nog wel dat je voor je 20 weken echo moest en nu mag je al weer bevallen wat gaat het hard he??

Hier een lekker dagje gehad.
    Krijg straks kraamvisite ouwe collega's heb er wel even zin in..!!
    Misschien tot straks...!!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja weer druk in de weer, wat een was joh voor zo'n kleine meisje niet normaal.
    Lekker gewandeld met de bolle en mijn meisje, ruzie gemaakt met een vroiw met een jack russel......:( stom wijf, zal als ik achter de pc zit het hele verhaal uittikken

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Gezellig Bren :).

Nou ben ik toch wel heel benieuwd, Denise!

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo meisjes!

Hier weer een dag gewerkt en gesport net.
    Nu straks maar weer naar bed, morgen weer werken van 9.30 tot 21.00 uur. Pfff :x

Tis wel heel stil hier zeg, heb de hele dag pas 1 pagina hoeven lezen...

@Denise: Ik ben nou ook wel heeel benieuwd naar dat verhaal van jou! Hoop wel dat alles goed is?

@Jody: Gefeliciteerd meis! Wat een plaatje is het :)
    En een leuke naam, Jade!
    Geniet er lekker van, we zien je vanzelf hier als je er aan toe bent!

@Bren: Hoop dat het gezellig was met je (ex-)collega's!
    Leuk hoor, dat je nu af en toe nog visite krijg!

@As: Wat goed, hij is gewoon al helemaal ingedaald!
    Misschien waren dat wel die steken en krampen?
    Hoop voor je dat je mannetje snel komt!

@Maaike: Jeetje meid, wat ontzettend pijnlijk lijkt me dat, borstonsteking :(
    Gelukkig lees ik dat je aan de beterende hand bent!
    Ben je ook heerlijk aan het genieten van je mannetje?

Pff kijk net op mijn mail...
    Helaas pindakaas, ben gewoon niet eens uitgenodigd voor sollicitatiegesprek :(
    Zo jammer is dat, vaak vind ik dat je in een gesprek veel beter uit de verf komt.
    Ach, heeft niet zo mogen zijn.
    Vrijdag 2 nieuwe maar weer opsturen :)

Ik ga gelijk een slaapje doen, jullie zijn toch allemaal lekker met jullie kindjes aan het knuffelen (kan geen ongelijk geven! :D)
    Welterusten!

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pffff, voor de tweede keer deze nacht op de bank. Nog geen oog dicht gedaan vannacht. Ik kan niet in slaap komen terwijl ik zo moe ben. M'n buik en onderrug doen pijn en ik weet niet goed hoe ik moet liggen. Inmiddels frustreert het zo erg dat ik maar weer beneden ben gaan zitten. Ben het zo zat... :(. Die buik zit overal in de weg! De tranen komen er nu wel weer een keer uit, dus misschien helpt dat straks met slapen...

Ben zo bang dat ik na zo'n slechte nacht toch moet gaan bevallen. Waar haal je dan de kracht vandaan :(?

Het is hier inderdaad stil geweest, Ann. Wat balen dat ze je niet eens uitgenodigd hebben. Hoe weet je dat? Hebben ze je wel terug gemaild?
    Mijn krampjes horen inderdaad bij het indalen, maar hij was er vorige week al bijijijijijna, dus ze dacht dat het voorweeën zijn. dat denk ik ook, want het houdt maar niet op.

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Nu tot 2 keer aan toe een heel verhaal getypt en toen ik bijna klaar was drukte ik het weg waardoor ik mijn hele verhaal kwijt was.
    Erg frustrerend!

Ik las net dat je je zo naar voelt, As! wat onwijs klote, meis!
    Ik was ook heel erg bang dat ik uitgeput aan de bevalling zou beginnen. Ik ben ook na een slechte nacht van hooguit 5 uur aan de bevalling begonnen, maar ik heb daar weinig van gemerkt moet ik zeggen. De pijn van de weeën geeft je wel weer energie.
    Ik hoop voor je dat het snel over gaat, meis en dat je je snel weer wat beter voelt!!

Ik zet mijn bericht er even in gedeeltes op zodat ik het niet weer allemaal kwijt ben zo.

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!

Het gaat momenteel even iets minder...

ik heb een hele moeilijke dag achter de rug. Erg veel kraamtranen, borstvoeding lijkt toch niet zo te lukken. Ze krijgt te weinig binnen en ik heb nu al tepelkloven van het vele aanleggen. Jade valt teveel af en moet misschien nog een nachtje blijven in het ziekenhuis. Ben nu helemaal alleen in het ziekenhuis, Nathan mocht niet meer blijven. Dus dikke tranen natuurlijk na alle spanning van de heftige bevalling, oververmoeidheid, hormonen, complicaties en het dan alleen worden achter gelaten. Morgen horen we of ze naar huis mag en anders moet ik hier dus nog een nacht blijven zonder Nathan.

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje, zit jij nou ook midden in de nacht hier! Gaat het goed?
    Ik slaap nog steeds niet...

Maar goed dat ik morgen niets te doen heb!

Das pech, verhaaltje weg :(. Je moet het natuurlijk ook nog op je telefoon doen!

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nu voor de derde keer achter elkaar wakker van de pijn in mijn nek en schouder. Echt verschrikkelijk!
    Kan vanwege de keizersnede alleen maar op mijn rug liggen en dat ben ik totaal niet gewend. Ben nu klaar wakker met veel pijn en ik moet echt nog even slapen. Sliep niet voor 1 uur vannacht vanwege alles bij elkaar.

Ik hoop echt ontzettend dat we morgen naar huis mogen want ik trek het echt niet nog een nacht in het ziekenhuis!! :(

Nou, ik ga toch nog maar even proberen te slapen. Anders draai ik straks nog door van het slaapgebrek! Met minder slapen hou je rekening, maar 3 uur per nacht houdt niemand lang vol!

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pfff, wat klote! Helemaal omdat je alleen bent :(. Waarom mocht Nate niet blijven?

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Omdat de tweepersoonskamers verloskamers zijn en die moeten brij blijven voor bevallingen. En zit nu op een 1 persoons kamertje, waar van de brandweer niemand extra mag blijven slapen.

Nou ik ga nog maar even proberen te slapen!
    Hoop dat jou het ook nog even lukt, meis!

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sterkte meis! Ik hoop dat jullie morgen lekker naar huis mogen.
    Ik zet weer een kaarsje aan en begin met duimen :).

Dikke (voorzichtige) knuffel!

Deel Deze Pagina