Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    meiden wat een vroegte dit keer.
    is even kijken of ik met mijn nog slaperige hoofd kan reageren:

@as: meissie meissie toch.
    Wat heb ik met jou te doen zeg.
    Dit kan toch niet zo langer? Ik vind het zo sneu voor je, want zo worden de laatste loodjes echt zwaar :(
    Ik hoop echt voor je dat beebje nu snel gaat komen, want dit is echt niet leuk.
    En hopelijk is dat rotgevoel snel weg!
    Je mag natuurlijk altijd je ei kwijt hier hoor!
    Snap echt dat je hier even over moet praten..
    Dikke knuffel!

@jody: oh meis jouw zit het ook niet mee zeg.
    Mijn duimen draaien op volle toeren dat je naar huis mag!
    Want op deze manier gaat het ook niet beter met jullie.
    En echt stom dat Nate niet mag blijven :(
    En als de bv niet goed lukt, kan je dan niet alvast gedeelte overgaan op fles?
    Of zeg ik dan iets stoms? :)
    Ook een dikke knuffel voor jou!

Ik hoop echt dat jullie ondanks alles nog even lekker hebben kunnen slapen.
    Ik ga maar weer aan het werk, gelukkig ben ik morgen vrij.

Hopelijk voor jullie allemaal een heeeele fijne dag! :)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!!

As, wat ontzettend klote zeg...!
    Ik hoop dat je nu ondertussen lekker aan het slapen bent!
    Die buik ja die gaat echt in de weg zitten hè? Als jij gaat slapen gebruik je dan voor onder je buik als je op je zij ligt een kussentje ofzo? Daar kan dan je buik oprusten, ik vond dat fijner slapen misschien ook iets voor jou als je dag nog niet deed.....
    Dikke knuffel voor jou..!!!!!

Jody fijn om iets van je te lezen..!
    En wat ontzettend klote dat de borstvoeding niet lukt, maar de stress dat je meisje teveel afvalt is ook niks..dat ik overging op flessenvoeding was ik wel veel geruster omdat je precies ziet hoeveel ze binnen krijgen...!
    Ik hoop met heel mijn hart dat je meisje mee naar huis mag met jullie, want je wilt natuurlijk met ze drieën genieten van deze mooie tijd, en nu moet je Nate ook nog missen.!
    Ook een hele dikke knuffel voor jou

Kraamvisite gister was heel gezellig, heeft me echt even goed gedaan heb even lekker kunnen kletsen over van alles en nog wat en we zijn flink door ze verwend!
    Hier een rustig dagje denk ik...

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat fijn dat het leuk was gister, Bren! En vandaag lekker rustig!
    En jij sterkte met werken, An!

En wat reageren jullie weer lief :). Ik wil helemaal niet klagen. Eigenlijk heb ik geen enkele reden om te klagen... Ik kon makkelijk zwanger worden, heb eigenlijk geen klachten en ik slaap pas echt slecht sinds vorige week. Overdag hoef ik toch niets te doen. Ik wil er helemaal niet huilen! Vannacht was dat alleen toch wel zo.
    Ik slaap met een kussentje tussen m'n benen, maar niet onder m'n buik. Dat ga ik vannacht proberen! Thanks, Bren!

4. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Gefeliciteerd Jody! Mooie naam ook, Jade Scarlett :)

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    oh dat is een goeie tip bren! Hopelijk helpt het as!
    Enne, je mag best klagen hoor!
    Doe ik ook wel eens haha ;)
    Daar zijn we voor, in leuke en minder leuke tijden!

Ik ben nu lekker bammetje aan het eten, zo weer aan het werk.
    Tot straks moppies! ;)

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank je, An :)
    En tot strakjes!

Ik heb een verwendagje voor mezelf. Anderhalf uur in bad gelegen, maskertje, lekker ingesmeerd en lunchen met chippies :D. Tv aan met een lekkere serie en ontspannen maar!

Hoe is het daar? En met de kleintjes?

7. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Jody hoop dat je snel met je prinsesje het ziekenhuis uit mag... XXX

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker As, zo'n verwendag, die moet je echt nemen want straks heb je daar echt geen tijd meer voor. Wel heel naar dat je je zo voelt zeg, ik hoop echt dat je ventje zich snel aandient want dit is echt geen doen

Jeetje Jody, wat een gedoe, ben benieuwd of je al thuis bent?
    Borstvoeding moet echt geen moeten worden, als het niet lukt dan lukt het niet. Misschien zo je kunnen kolven om je borstvoeding op pijl te krijgen en je kloven te ontzien, in het zkh hebben ze vaak van die dubbele electrische. Jammer dat de lactatiekundige in het KG zo slecht is (eigen ervaring)

Leuk Bren dat je zo genoten hebt van de kraamvisite, ik vind het toch ook altijd wel ff gezellig hoor mensen over de vloer.

Hier vandaag ook een rustig dagje, kleine slaapt nu, de was is gedraaid (moet nog wel vouwen) gister had ik al gezogen en gedwijld dus hoef lekker niks te doen.....................heerlijk

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou maar even de ruzie van gister.

Ik loop lekker een groot rondje bij ons om het veld, Noizer loopt altijd lekker los omdat hij zo goed luistert (ik weet het, het mag niet, maar met kinderwaggel is het wel makkelijker).
    Komt er een vrouw (mijn leeftijd) aanlopen met een aangelijnde Jack Russel, ze begon gelijk al spastisch aan de riem te trekken toen ze me zag, dus ik roep Noiz bij me en pak zijn bal af (hij is dan helemaal gefixeerd op zijn bal en dus niet op een andere hond), ik loop dus rustig door.
    Begint die vrouw helemaal paniekerig te doen met de lijn van die hond en te roepen of ik mijn hond weg wil halen, wij liepen nog ruim 5m van haar verwijderd, dus ik roep Noizer weer dichterbij maar doordat zij zo panisch deed wilde die toch even kijken (op ruim 1m afstand). Die vrouw helemaal in paniek want haar hond begon te grommen en zij tegen mij te schreeuwen.
    Dus ik zeg gewoon op een normale manier, "je kan ook gewoon doorlopen ipv zo panisch te doen, ik loop ook gewoon door". Dus wij lopen door incl Noizer want die ziet zijn bal.
    Blijft ze schreeuwen en schelden, en ik moest mijn mond spoelen :$
    Nou zeg......................ik draai mij dus om, ik zeg tegen die vrouw: Kan je gewoon even normaal doen, ik loop gewoon door, ik vraag je op een normale manier om door te lopen, als ik je nou verrot zou schelden zeg ik oke.........:x
    Begon ze over dat ik niet zo bijdehand moest doen bla bla bla
    Dus nu draai ik mij om en ben ik wel heel boos :x
    Ik vraag haar vriendelijk of ze serieus ruzie met me wil maken, aangezien ik met kinderwagen loop en gewoon normaal door wil lopen.............toen keek ze toch wel wat angstig, draaide zich toen om en mompelde weer wat. Toen heb ik lichtelijk gedreigd, ik zei: Ga zo door, dan draai ik helemaal om en dan praten we het oog in oog uit................dit vond ze geloof ik erg eng, want ze versnelde haar pas en liep heel snel weer weg.

pfffffffffff heel verhaal, maar wat een mensen zeg, niet te geloven.
    Ik ga vanmiddag dezelfde tijd weer daar lopen, ik mag hopen dat ik r weer tegen kom :cool:

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As wat een heerlijk dagje zeg..! Klinkt echt lekker...!
    En wat Denise zegt geniet er nog maar lekker van want als eenmaal je mannetje er is, is de rust ver te zoeken haha..!!
    En als je lekker wil klagen mag je dat hoor, soms is dat heerlijk toch???

Ann was je bammetje lekker? Werkze nog even!

Denise wat een domwijf zeg!! Sommige mensen kun je wel wat hè?
    Alsof noizer er zo eng uit ziet ofzo?? En goed dat je zo gereageerd had wat denkt ze nou wel niet??
    Ben benieuwd of je er vandaag weer tegen komt......

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nou ja zeg! Hoe sommige mensen zich op kunnen stellen, het is toch niet te geloven! Ik wist helemaal niet dat je een hond persee aan moet lijnen, toch alleen als er zo'n bord staat? Ben benieuwd of je haar weer tegenkomt vandaag. Ze had vast een ontzettende rotdag :D.

Inderdaad, Bren. Het is wel lekker. Ben ook zo moe, zo'n dagje niks doen en me om niets druk maken is wel even lekker. Mijn mannetje is weer lekker druk daar binnen, maar m'n krampen en harde buiken houden nog steeds niet helemaal op. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik dit heb totdat ie er is....

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    PAS OP
    Ik waak voor mijn.......................................plek op de bank :D

Bekijk bijlage 195952

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahhhhhhh heerlijke hond..!! om te knuffelen!

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    En wat is ie eng hè ;).
    Hoe reageert ie op Tegan eigenlijk?

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    whahaha denise, ik moet zo lachen om die foto!
    En dat verhaal, tjonge wat een triest wijf zeg.
    Ach, sommige mensen houden van zeiken en klagen en waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? :D
    Niks van aantrekken hoor, en hoop dat je haar vandaag weer tegenkomt hihi.

Meiden, ik begin het steeds minder naar mijn zin te hebben hier.
    Krijg iedere dag wel een keer commentaar of ''opbouwende'' kritiek.
    Pfff was het maar 21 uur.
    Kwil lekker naar huis, in mijn pyama op de bank hangen.
    Gelukkig ben ik morgen vrij! :)

Tot later maar weer!

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jah eng is ie he?!?!?! :D

Het maakt m niet zoveel uit eerst negeerde hij haar, maar nu ie weet dat ze blijft komt ie steeds vaker bij haar liggen en snuffelen, gewoon heel lief steeds.

Wel naar dat jij steeds last blijft houden van krampjes en dergelijke, laten we maar hopen dat je vent spoedig komt

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    he bahhh Ann..!! kan me voorstellen dat je blij bent als het je klaar bent, maar er is vandaag toch geen koopavond?

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoofddorp is geloof ik de enige stad/dorp dat op vrijdag koopavond heeft, verder is het bijna overal op donderdag, raar dorp hoor ;)

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    oepss dat wist ik niet denise..!!

hahaha ja raar dorp he?? met gekke mensen ;))))))

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jah echt heel vreemd :D

Deel Deze Pagina