Was ik weer! Mijn vrije dagje is weer goed verlopen Heb 2 mooie nieuwe bh's gescoord, dikke inkopen gedaan voor mijn verjaardag, nieuwe kaarsen en sokken gekocht bij de HEMA (was hard nodig haha) en heb al wat huishouden kunnen doen. Dus een effectief dagje Wat lijkt me dat een raar gevoel As, een sinasappel tussen je benen... Misschien is dat toch wel een teken dat je mannetje zich een dezer dagen aan gaat dienen? Zou wel fijn zijn als ie zou komen, want anders ben jij straks gesloopt met al die gebroken nachten! Pff jouw kraambezoek gaat nog steeds door Denise! Heb je nu al iedereen gehad? Of zijn er nog meer mensen die moeten komen? Ik heb lekker kaarsjes aan, tv aan, kopje thee en heerlijke chocolade! Wat gaan jullie doen vanavond? Ook lekker relaxen? Oh ja, half 9 komt The Voice: The Battle
Heee lieve meisjes..!! Hier ook best een druk dagje, kraamvisite gehad..... Het hele weekend kraamvisite..pffff maandag wil ik helemaal niks hahahha wel leuk dat ze naar ons mannetje komen kijken natuurlijk! As, wat vervelend dat het kussentje ook niet helpt...hielp mij gelukkig wel, al is lekker wel anders.... En heerlijk dat je veel eten en drinken in huis hebt gehaald. Het is heel toevallig maar ik had dat ook, we hadden het weekend heel veel dingen gehaald en woensdag ben ik bevallen, dus wie weet !!!!!!! Denise jij ook nog steeds kraambezoek?? moet je nog veel mensen ontvangen?? Ann wat heb je een heerlijk dagje gehad zo te lezen! En krijg je het druk met visite?? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je nieuwe laarzen lopen..! Ik ga ook lekker de voice of holland kijken heerlijk!!!!
Ohhja meiden ik had Jody gister even gesproken en ze is vanaf gister thuis met haar meisje....goed nieuws he???? Ann hier ook chocolade hmmmmmm
Zo dat heb je lekker bij elkaar geshopt An!!! Heerlijk dat shoppen, ik wil ook Ja ik krijg nog wel aardig wat visite jah, volgende week ook nog een hele rits. En jij Bren?
Mijn nieuwe laarzen lopen echt fantastisch! En zondag komt de hele familie, dus ik denk een mannetje of 15. Wel gezellig! Wat fijn om te horen dat Jody thuis is met Jade! Voor haar ook een stuk relaxter, kan ze eindelijk bijkomen. Eigen omgeving is toch beter dan in het ziekenhuis... Jeetje meiden, wat krijgen jullie veel visite zeg! Ik zou helemaal krankjorem worden van al die mensen die langs willen komen. Maar aan de andere kant ook wel lief dat ze allemaal naar jouw kindje komen kijken. Hmm, straks word het wel rustiger denk ik! Ooh ik zit helemaal in The Voice
Dat klinkt goed, An! Lekker geshopt! En die sinaasappel voelt ook gek . Heb alweer krampen en steken en nu eigenlijk veel meer dan eerdere dagen. Wie weet... Durf er eigenlijk niet op te hopen. Moet je morgen weer werken, of lekker vrij? Bren, wat een drukte.... Lekker dat het maandag weer rustig is! Ach, dan maar wat slechtere nachten. Lang zal het toch niet meer duren, maximaal 2,5 week . Fijn dat Jody weer naar huis mocht! Ik zie haar onderin hangen... Hallo Jody . Wij ook heerlijk op de bank voor TVOH. Ben wel moe, ik ga daarna meteen naar m'n bedje .
Hee meiden, Sorry voor mijn afwezigheid... Ik heb gewoon geen tijd! Het is ontzettend druk en het gaat niet heel lekker. Erg veel pijn bij de wond en heb daarnaast ook nog eens erg veel last van mijn schouder waardoor ik gewoon niet kan slapen. Jade was ook erg veel wakker vannacht, dus dat hielp ook niet mee. Ik wilde even snel een update geven, even laten weten dat ik wel aan jullie denk! Maar ik heb gewoon echt geen tijd om alles terug te lezen en daarop te reageren. Ik ga dat binnenkort doen wanneer ik daar tijd voor heb! Hoop dat alles goed gaat met jullie! Tot snel!
Ahh lieverd toch dat begrijpen we heel goed!!! Denk maar even lekker aanjezelf dat is hartstikke belangrijk!! en vooral genieten van jullie meisje!! Hoop dat je snel minder last hebt....hele dikke kus voor jou
Ik sluit me helemaal bij Bren aan, denk maar eerst aan jezelf! Hoop dat het snel beter gaat, meis! Dikke (weer zachtjes) knuffel!
Geeft toch niks meid, lekker aan jezelf en je meisje denken. We horen het wel als je klaar voor bent. Ach dat shoppen komt idd wel weer. Ga denk in dec helemaal los Die visite is wel gezellig hoor en we hebben het lekker verdeeld
Geeft niks hoor Jody! Neem lekker je tijd, en het is logisch dat wij niet op de eerste plaats staan! Als je er aan toe bent zien we je vanzelf hier! En wij denken ook zeker aan jou Heel veel sterkte met de wond, hopelijk gaat het snel weer beter met je! *knuffel* The voice is echt spannend! Ben iedere keer aan het voorspellen wie er door zal gaan haha. Tot straks maar weer!
Haha ja eigenlijk wel! Ben een soort Jomandy whaha Helaas is het nu al afgelopen. Maar ik ga even een wasje ophangen en dan naar bed toe. Welterusten meiden! Morgenavond kom ik weer gezellig kletsen
Ik had er ook vet veel goed . Ben even kwijt welke niet... Ik ook naar bed. Trusten meisjes en tot morgen!
Ben blij dat Jody weer thuis is! Is toch wat relaxter om lekker in je eigen bed te kunnen liggen An lekker hoor shoppen, ik ga vandaag even naar de Zara, daar vind ik altijd wel wat! Aurelia leert ook al shoppen zo