Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heel goed, Ray! Lekker leren shoppen die meid :D. Have fun, hoop dat je wat leuks vindt!

Gisteren zo'n "drukke" dag gehad dat ik als een blok geslapen heb! Heerlijk uitgerust!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker hoor dat je zo lekker geslapen hebt As,
    ga zo door ;)

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Inderdaad, :D. Dat zou fijn zijn!

Vanavond gaat m'n hele familie feesten in Nieuw-Vennep. Steekt wel een beetje. Ik hoop dat ze allemaal flink dronken worden, want dat is natuurlijk de goden verzoeken! Misschien komt junior dan tevoorschijn ;).

Wij nog maar even naar Cruquius, we willen nog een schilderij of poster voor op de slaapkamer. De hele dag thuis zitten vind ik ook maar niets, en dan wordt het vanavond weer niet slapen.

Jullie allemaal druk met de visite?

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja bij mij zijn ze net weg.
    Ik ga zo maar even koken en dan gaat Daaf naar een verjaardag, vanavond dus alleen thuis

Wel weer wat met mijn s-moeder, die belt steeds 'smorgens of ze langs kan komen, de vorige 2x kon dit wel maar vandaag dus niet. Daaf aangeven dat als ze komt wij om 14.00 visite krijgen of dat ze een andere keer kan komen................helemaal teleurgesteld en huilend aan de telefoon, dat ze het zo druk heeft en dat ze het allemaal niet kan plannen....Daag nog aangegeven dat ze gewoon kon komen maar dat we daarna wel visite krijgen maar ze wilde niet meer........nu zien we ze pas weer met haar verjaardag op 20 nov, zo blijf je lekker op de hoogte van je kleinkind pffffff

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Het rijk voor jou (jullie) alleen dus vanavond! Fijn of juist niet?

Mmm, wat een gedoe zeg! Waar hebben ze het zo druk mee dan?

Even twee uurtjes weg geweest, maar toen ik in die winkels liep wilde ik eigenlijk maar één ding: naar huis. Ben blij dat ik weer thuis ben!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Je keert toch een beetje in jezelf he aan het einde van je zwangerschap, goede voorbereiding ;)

Ik vind het ergens wel even lekker om het rijk alleen te hebben, maar als David er wel is dan is dat wel heel fijn hoor, hij kan je toch wat werk uit handen nemen

Zijn moeder heeft een hele drukke baan dus ergens snap ik dat wel maar plannen, ze had ook gisteravond kunnen bellen......

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier nu even rust...ben echt gesloopt, ga ook lekker optijd me bedje in!
    Vanmorgen visite gehad en vanmiddag, morgenochtend weer en dan ook weer in de middag wel heel gezellig hoor en Patrick die verzorgd eigenlijk al het drinken en beschuit maar toch is het best vermoeiend!
    We hebben wel uggs slofjes gehad zo schattig!!

As wat fijn dat je lekker geslapen hebt zeg, ik hoop vanacht ook weer!
    Zijn jullie nu wel geslaagd voor in zijn kamertje??

Denise jij hebt ook lekker visite gehad was het gezellig?
    En wat vervelend van je s-moeder.....maar inderdaad waarom had ze niet even gisteravond gebeld....moeilijk soms he??

Ann ben je helemaal klaar voor morgen??
    Ik wens je alvast heel veel plezier en dat je maar lekker verwend mag worden!

Boaz heeft echt heel goed geslapen vanacht, hij had om 12 uur zijn laatste flesje gehad en kwam om half 6 pas weer was helemaal trots op hem!!!!

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hai meiden!

Werkweek zit er weer op, dus nu kan ik lekker van het weekend genieten en mijn verjaardag vieren!
    Ben er helemaal klaar voor :D

@Ray: Ik geef je groot gelijk, lekker shoppen!
    Enne, jong geleerd is oud gedaan zeggen ze dan!
    Als ik ooit kindjes heb mogen ze ook gelijk met fashionista mama mee uit shoppen haha :)

@Denise: Lekker bara's maken! Smaakten ze goed?
    Wat vervelend van je s-mama...
    En ze snapt toch wel dat als je al visite krijgt dat zij dan niet kan komen?
    En alsof zaterdagmiddag de enige tijd is dat ze kan?
    Maar niet leuk :(

@As: Lekker op weg naar de cruuq!
    Ben je nog geslaagd voor een schilderij?
    Ooh ik hoop echt dat vanavond Bob Jr. zich aandient :D

@Bren: Aaah wat cool, mini-uggies :D
    En kan me voorstellen dat je supertrotse mama bent, gewoon doorgeslapen!
    Dinsdag is Boaz alweer een maandje oud...
    Wat gaat het hard zeg!

Vanavond is lekker relaxed bankhangen voor mij.
    En voor jullie?

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier ook bankhangen, ga zo lekker die kleine in bad doen en verder een beetje chillen

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat is jammer voor haar, Denise! Kunnen plannen is wel een must als je een druk leven hebt. Nu leert ze het op de harde manier ;).

Het zal inderdaad wel vermoeiend zijn Bren... Wel leuk van je slofjes :D. Die zijn toch zo schattig! En wat goed dat Boaz al zo lang doorslaapt zeg! Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen!

An, lekker! Weekend! Heb je een volle dag gepland voor morgen?

Wij helaas niet geslaagd voor een schilderij, maar we zijn er tenminste wel even uit geweest. Nu lekker op de bank. Ik ben gesloopt, geen idee waarvan, maar ik ga maar weer lekker vroeg naar bed.

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jammer dat je niet geslaagd bent As!
    Morgen is 's ochtends lekker relaxed, visite komt pas 's middags vanaf een uurtje of 3.
    Ben benieuwd, heb er zin in!
    Maar eerst morgen lekker uitslapen :)
    Nu lekker tv aan het kijken, en straks maar naar bed...

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh dan kan je nog een beetje uitslapen, nou maar hopen dat je lekker verwend word
    Hier morgen ook pas visite rond een uur 2, daarna komt mijn zusje die blijft eten en na het eten komt mijn moeder

Miep slaapt eindelijk.
    Ik heb toch een hoofdpijn, dat gezeik met daaf ze moeder loopt ook de spuigaten uit. Ze is erg gekwetst en ze wenst niet te reserveren als ze langs wil komen :$

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Tjonge jonge zeg!
    Wat een kinderachtig gedrag zeg :(
    Hoop echt voor je dat het snel opgelost is Denise!
    En sterkte met je hoofdpijn.
    Waarschijnlijk toch teveel stress door dit alles.

Ik ga ook slapen, welterusten meiden!

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja echt heel kinderachtig.....

Slaap lekker en veel plezier morgen

15. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Hoe gaat jullie weekend dames? Mijn vader neemt ons strakjes mee naar Volendam, wel leuk voor m'n man aangezien het z'n eerste x in Nederland is! Doet me wel beseffen dat we alweer bijna terug naar Amerika vliegen boehoehoe :(

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames..!

Allemaal lekker geslapen.???

Ann heel veel plezier vandaag!!!!!

Ray gaat snel hè?? Jullie ook veel plezier vandaag!

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!

An, heel veel plezier vandaag :D. Maar je zult tussendoor nog wel even hier verschijnen en kan ik het nog een keer zeggen...

Denise, wat ontzettend vervelend. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Reserveren, sjongejonge... Moeten jullie haar ook als een gast op haar wenken bedienen zoals in een restaurant? Hopen dat je ook nog een beetje fooi krijgt dan ;). Is je hoofdpijn een beetje weggetrokken?

Ray, heel veel plezier in Volendam. Altijd leuk! Naambordjes kijken en zo :). Wanneer vliegen jullie terug?

Dank je Bren, heerlijk geslapen! Alweer :). Weer pas om 8.30 uur wakker en daarna nog lekker even liggen lezen in bed. Werd wel wakker met krampjes en een zeurende pijn. In bed trok het niet weg, maar nu ik beneden ben en rustig zit lijkt het toch weer weg trekken. Mijn geduld begint nu echt op te raken :p.

Vandaag weer lekker thuis. Er komen vrienden langs, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in...

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As wat fijn dat je lekker hebt geslapen!
    Ja het wordt nu echt spannend bij jou.....het kan nu elk moment gebeuren!
    Doe maar lekker rustig aan, en wil je ondanks dat je er eigenlijk geen zin in hebt veel plezier wensen met je vrienden!

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank je :). Jij een goede nacht gehad?

Het wordt meestal toch wel gezellig.
    Ik schrok ook echt even vanmorgen, maar nu is het toch alweer bijna weg op een paar harde buiken na. Het komt wanneer het komt!

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker hoor As, weer een redeljke nacht. Ga zo door ;)!!!

Leuk hoor Ray, Volendam, typisch Hollands haha.
    Gaat snel he als je het naar je zin hebt

Nogmaals veel plezier Anni!

Hoe was jou nacht Bren?

Hoofdpijn is wel weg, probleem nog niet helaas, ze komt waarschijnlijk vandaag. En jah ze wenst idd op haar wenken bediend te worden pfff.
    Als ze maar op tijd weg is want we krijgen weer visite, en dat is al 3x afgezegd/verschoven en dat doe ik dus nu niet

Deel Deze Pagina