Het is toch eigenlijk van de zotte dat je je leven zo aan moet passen voor een ander he... Wat vindt Daaf ervan? Wat dat betreft hoop ik dat ik mijn assertieve hormoontjes behoudt. Ben eindelijk een keer niet meer te lief . Het houdt toch wel een beetje aan. Ik hoop stiekem dat het vannacht dan toch een keertje doorzet!
Goedemiddag! Hier ben ik lekker taarten aan het maken, even tussendoor kijken of er al nieuws is/was van As Hoop echt dat het gaat doorzetten hoor meis! En bedankt allemaal, ik denk dat het heel gezellig gaat worden vanmiddag Laat maar komen die cadeautjes haha @Ray: Geniet nog maar even van je laatste daagjes hier, en als we je niet meer hier zien voor die tijd, een hele goede terugreis naar Amerika! Ik ga even slagroom kloppen, tot zo!
Lekker bezig, An! Wat voor taarten ben je aan het maken? Hier is het weer rustig hoor. Denk dat het dan toch pas 's nachts doorbreekt. Ik durf niet meer zo goed te hopen...
Dat snap ik... Al die harde buiken en die kleine man blijft maar zitten! Maar mijn duimpjes draaien, kaarsjes branden en hoop blijft dat ie vanavond komt! Ik heb monchou taart gemaakt met kersentopping Dus als jullie een stukje willen..? Fijne dag meiden! Misschien kom ik vanavond even spieken
Oooooh, dat is wel HEEL lekker! Graag. Niet te hard gooien, anders wordt het zo'n zooitje . Jeeej, nou mag ik draaiende duimen en kaarsjes ontvangen . Fijnfijnfijn!
Hee meiden, ik wil jullie toch even in de gaten houden, dus ik kom nu even snel lezen wat er momenteel een beetje speelt. Zo te lezen gaat alles nog oke met iedereen, fijn!! As nog niet bevallen, meid? Hopelijk meldt je ventje zich snel! Denise wat onwijs irritant met je schoonmoeder, zeg!!! Daar zou ik ook echt geïrriteerd van raken!! Bren, wat goed dat je mannetje zo goed door slaapt!! Ik ben jaloers!! Ray, wanneer moet je terug naar Amerika? Anni, hoe gaat het? Heb je alweer getest inmiddels? Sorry als ik iets over het hoofd heb gezien hoor meiden, maar ik wilde even snel alles doorlezen.
Ann ben je lekker feest aan het vieren?? en lekker verwend?? As hoe is het met de krampen?? en is het gezellig geweest met je vrienden?? Jody wat fijn om wat van je te horen..!! ben heel benieuwd hoe het met je is en met Jade?? Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!
Haha, volgens mij vinden wij het allemaal belangrijker om te weten hoe het met jou gaat, Jody! Hoop dat je al een beetje gewend bent en wat minder last hebt van de wond. Hier was het best even gezellig. Flink wat afleiding en niet meer op m'n buik gelet. Nu weer wat krampjes en ook lichte rugpijn. Duimen dat het door gaat zetten! Na het eten nog even een rondje buiten lopen, even de buitenlucht in!
Hee meiden! Met Jade alles heel goed! Ze is echt een poepie en ik probeer zo veel mogelijk te genieten. Maar helaas wordt me dat een beetje onnodig gemaakt door de pijn. De wond valt reuze mee nu, maar de pijn in mijn schouder is nu op een niveau dat ik bijna niet meer slaap. Ik kan niet meer liggen, moet zittend slapen. Ook dan nog heel veel pijn. Vandaag besloten te stoppen met borstvoeding omdat ik hogere pijnstilling moet hebben zodat ik nog een beetje plezier aan mijn kraamtijd kan beleven en ik überhaupt haar luier kan verschonen... Echt zooooo kut dit!! Maar gelukkig maakt zij alles goed, ik ben totaal verliefd op haar!!! Ben alleen niet in staat om haar alles te geven qua liefde en aandacht wat ik zou willen, dus ik hoop dat de sterkere pijnstilling snel aanslaat!! Hoop dat met jullie alles goed gaat en probeer zo veel mogelijk even langs te komen hier!!
Goed dat je keuzes maakt, Jody! Jij bent inderdaad ook belangrijk. Waar komt die pijn in je schouder vandaan dan? Fijn dat Jade (blijft een mooie naam ) het goed doet. Het is ook echt een poppetje! Ik net weer last van m'n darmen en een lichte diaree-aanval. Ik duim echt dat het een voorteken is! Nu weer heerlijk ontspannen in bad . Bob krijgt de zenuwen nu. En je zul zien: het kind blijft nog een week of anderhalf zitten...
Heh bahh Jody wat ontzettend klote voor je zeg... Kan dat een bijwerking zijn van de ruggeprik?? Ik hoop dat de pijnstilling heel snel aanslaat en dat je snel nog meer kan genieten van jullie mooie meisje. Tot wanneer hebben jullie kraamzorg?? en kan Nate ook wat langer vrij krijgen op je te helpen?? dikkekusss voor jou die kan je wel gebruiken!
Ik maar een beetje... Heb ook niet veel gegeten, krijg niet zoveel meer weg. Wel keurig mijn stamppotje opgegeten . Jij ook een goede dag gehad Bren? Morgen naar de fysio toch?
Ja hier een lekker dagje gehad maar wel weer druk, ik merk dat ik echt even iets rustiger moet doen ben zo ontzettend moe, loop nu mezelf een beetje voorbij........ga zo met boaz douchen hem een flesje gegeven en me bedje in heerlijk slapen! Ja ik moet morgen om 12 uur bij de fysio zijn ben heel benieuwd.....
Goed dat je het door hebt, dan kun je er wat aan doen . Geniet lekker van je douche en dan lekker slapen! En mocht je niet meer langskomen, alvast succes morgen. Ben benieuwd naar wat ze zeggen!
Dankjewel As..! En daar heb je helemaal gelijk in....ga nu lekker rustiger aan doen en minder visite achter elkaar.....
Oeh spannend As! Hoop voor je dat het een voorteken zal zijn! Pijn in mijn schouder komt omdat ik in het ziekenhuis een slaappil heb gekregen en met mijn schouder in slaap ben gevallen op een stapeltje handdoeken. Dat vermoed ik althans... En dat is uitgegroeid tot een bijna ondragelijke pijn inmiddels... nog nooit gehad en precies nu zit ik daarmee opgescheept! Dank je wel, ik ben ook erg blij met de keuze voor de naam Jade! Kraamhulp is gelukkig verlengt tot en met woensdag, anders had ik morgen de laatste dag gehad. Maar gelukkig hebben mijn kraamhulp en de verloskundige 2 dagen extra voor me geregeld. Nate moet morgen 1 dagje werken en is dan in ieder geval komende week vrij. Dus dat is wel heel fijn! Alleen ga ik het nu echt nog niet redden! Hoe voelt jouw bekken trouwens aan nu, Bren? Ik hoop dat de fysio snel helpt!! Bren, ik hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen!! Ik ga morgen ook maar even bellen!
Hallo lieve tutten van me! Mijn verjaardag was echt supergezellig, ben echt goed verwend. Lekker veel centjes gekregen, dus ik kan ervoor kopen wat ik graag wil (kookboek van Nigella Lawson, een koksmes en nieuwe schoenen die ik al heb ) Ben wel exhausted, dus ik ga lekker een slaapje doen. Morgen reageer ik weer even op jullie hoor! Welterusten!
Jody kan het ook niet een bijwerking zijn van de ruggeprik? Heb volgens mij een keer gelezen dat, dat een bijwerking zou kunnen zijn... Zou je eigenlijk is moeten navragen. En wat fijn dat de kraamhulp met 2 dagen verlengd is, heerlijk!!! Ann wat goed dat je lekker verwend bent!! En het zo leuk hebt gehad!!!