Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat fijn dat de kraamhulp wat langer kan blijven en dat Nate daarna vrij is, Jody! Je hoeft het ook nog helemaal niet alleen te doen.
    Mmm, ik vind dat schouderverhaal toch wel vreemd. Je krijgt toch niet zoveel pijn van een tijdje in een verkeerde houding slapen? Hoop dat ze snel weten wat het is!

Zo An, jij was laat! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Je mag wel eens verwend worden :D.

Bren, was Boaz aan het nachtbraken? Hoop dat je nog lekker geslapen hebt.

Hier een onrustige nacht. Veel harde buiken en na een tijdje werd het pijnlijk. Ik bleef wel in slaap vallen gelukkig, dus ben uiteindelijk nog redelijk uitgerust. Nu spierpijn :p.

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee Ass, Boaz kreeg ze flesje....hij doet het tot nu toe eigenlijk hartstikke goed gelukkig!
    Hoe is het nu met de krampen??

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Gelukkig maar :). Stoere man!

De krampjes blijven er wel. Het blijft voorwerk. Ben het helemaal zat eigenlijk...
    Aan de andere kant, weer een lekker rustig dagje, straks weer uitgebreid douchen en vanavond naar de verjaardag van m'n schoonmoeder :).

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heel stoer hè??? Haha

Die stomme krampen ook!!
    Je hebt helemaal gelijk lekker relaxen en alles op je gemak doen!
    En gefeliciteerd met je schoonmoeder!

5. Goedemorgen
    Allemaal een lekker weekend gehad geloof ik
    Altijd fijn toch;)
    Vandaag weinig op het programma
    Alleen komt de dame van het cb nog voor de navel van de kleine man
    Wil het huishouden er een beetje doorfietsen want morgen veel visite
    Vind het soms best pittig de hele dagmet zo'n manneke
    Hij slaapt niet al te veel overdag
    Las volgens mij ook al een draadje van denise
    Maar hier het verschil dat willem op een gegeven moment niet meer blij in de rondte kijkt:(
    Maar goed de nachten gaan prima en dat scheelt heelveel
    Manneke komt rond 3uur en dan met de wekker

Ik doe nu ook aan babymassage
    Dat vind ie heerlijk en ik ook:D

Maar een vraagje op hoeveel voeding per x zitten jullie nu?
    Ben over op voer voor hongerigen maar de 3 uurtjes is echt lastig te halen als hij zo wakker is:(

As ik hoop dat het doorzet voor je
    Ik heb toch best een beetje mazzel gehad als ik jullie verhalen zo lees

Anni fijn dat je eem leuke verjaardag hebt gehad

Jody lekker op de bank thiis maar vervelend van je schouder

Ik ga weer een broek verschonen tot later!

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Weer even een update vanaf de bank. Ik doe de hele dag niets anders dan patience spelen... Nog steeds die eeuwige krampjes :x!

An, sterkte met werken!

Maaike, helemaal niet raar dat het af en toe toch wel zwaar is met zo'n mannetje! Npg zo klein en jong en helemaal van jou afhankelijk, dan heb je geen moment voor jezelf meer. Wel fijnd at de nachten goed gaan! Leuk om te weten dat de babymassage bevalt!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben heel benieuwd hoe het bij de fysio was Bren?
    Rustig aan hoor je moet jezelf echt niet voorbij lopen! Die kraamvisite kan ook een andere keer ;)

Jody wat fijn dat het zo goed gaat, en goed dat je de keuze hebt gemaakt te stoppen, het moet allemaal wel goed voelen.
    De kraamhulp had je sowieso 2 dg langer toch??? Die keus heb je namelijk met een ks.
    Hoop voor je dat evt fysio kan vertellen wat er met je schouder is

As, het is bij jou toch wel flink aan het werken he?!? Hopen dat je mannetje snel komt, dit is echt niks. Wat zegt de vk er eigenlijk van?

Maaike fijn om te lezen dat het bij jou ook goed gaat. Tegan is hier inderdaad de hele dag vrolijk wakker. Hopen dat het snel beter gaat en andere wat minder jengelig is. Ik zit momenteel op zo'n 7 a 8 voedingen per dag, maar wel volledig bv

Anni, waarom is je hoop vervlogen? Deze maand toch net zoveel kans als alle andere maanden, mijn duimen draaien erg hard hoor voor je ;).
    Het is je zo gegund!!!

Hier vandaag weer een rustig dagje, had een topic geopend omdat Tegan zo onwijs wakker en vrolijk is. Dat is natuurlijk op zich niet zo'n probleem, maar beebjes hebben slaap nodig, en Tegan slaapt helemaal niet..............ik kijk het nog even aan en anders moet ik het cb even bellen om advies.
    Ze slaapt nu trouwens wel al anderhalf uur dus ben al heel blij :D

Daaf z'n moeder is gister toch geweest, onaangekondigd maar goed. Daaf zei nog 's morgens, zal ik smsen.................nee ze zoekt het maar uit.
    Hij was nog niet koud onder de douche vandaag en toen ging de bel, z'n moeder.
    We hebben nog wel kort gepraat over wat er za nou aan de hand de was, blijkt een opeenstapeling van gebeurtenissen te zijn, wel een beetje jammer dat dit op David (ons) afgereageerd word.

8. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    wow denise heb je verhaal gelezen! Hoe gaat het nu met je?
    en wat een schatje zeg!

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Alles gaat nu goed hoor!
    De wond doet zo goed als geen pijn meer, op wat kleding irritatie na.
    Kan alweer in mijn skinny jeans ;)
    Tegan doet het supergoed op de borstvoeding dus al met al een happy mama :D
    Moet de 14e naar de gyn voor nacontrole en dan ga ik gelijk een spiraal laten zetten.

Hoe voel jij, je loopt ook lekker tegen het einde???

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Een vrolijke, wakkere (nu even niet dan...) baby! Dan zou je je zorgen moeten maken? Ik denk dat de richtlijnen die er zijn, ook echt als richtlijnen bedoeld zijn. Niet ieder kind is hetzelfde, en jij hebt geluk :). Advies vragen is nooit weg natuurlijk, maar ik zou me niet al te druk maken!
    Oh oh, dus zijn moeder heeft het op jullie afgereageerd? Lekker dan. Maar uiteindelijk alsnog jullie grenzen niet gerespecteerd, want ze stond alsnog voor de deur... Maar geen ruzie meer?

Ik heb vorige week alle krampjes en pijntjes besproken bij de vk. Toen vond ik nog dat ik een beetje zeurde, maar zij nam het serieus en herkende het als voorweeën. Van het indalen kon het niet meer zijn, want dat is al gebeurd. Inmiddels vind ik dat ik niet meer zeur, maar zal het nog steeds voorwerk zijn. Helaaspindakaas heb ik dat. De rest van m'n zwangerschap heb ik nergens last van gehad, dus het zal er wel bijhoren :).
    Woensdag moet ik weer naar de vk. Dan ga ik het wel weer aankaarten, want om hier nog twee weken mee te moeten lopen (zitten... :p) vind ik niks.

Nou, ik heb me weer in mijn kleren geheses (mijn joggingbroek zit zoveel lekkerder :() en zo mijn schoenen nog. Dan naar Hillegom voor de verjaardag van Bob's moeder. Snel weer weg, want al die drukte daar heb ik helemaal geen behoefte aan!

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben benieuwd wat de vk nu dan zegt, op een gegeven moment ben je het gewoon zat. Je bent je wel aan het afzonderen, dat kan ook een teken zijn .....spannend hoor

Ik weet dat het allemaal richtlijnen zijn en ik ben gezegend met een vrolijk dametje maar beebjes horen wel meer te slapen, ze pakt nu incl de nachten een uurtje of 10

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag lieve meisjes!!

Ik ben vandaag bij de fysio geweest en ze heeft oefeningen meegegeven en moet over 3 weken terug komen omdat ze dan inwendig wil voelen hoe me bekkenbodemspieren het doen.....dus ik ga trouw de oefeningen doen en hopen dat het snel werkt.

Denise ik snap wel wat je bedoeld hoor, een babytje hoort inderdaad wel vaker te slapen dan 10 uur...maar inderdaad elk kindje is anders....Boaz slaapt wel heel veel en moet zeggen dat het wel lekker is zo heb je af en toe je handen vrij om iets in huis te doen.....als je bijvoorbeeld met Noizer naar buiten gaat en Tegan in de kinderwagen valt ze dan ook niet in slaap??

As meissie toch het zijn ook echt de laatste loodjes en dan die krampen balen he??
    Hoop echt dat je mannetje zich snel meldt...want dit is niks.
    En als je lekker wil klagen moet je dat lekker doen hoor want daar zijn wij voor, wij trekken je door de laatste loodjes!!

Ann, het is dubbel en dwars waard geweest..!! ben een hele trotste mama heb er alles voor over..!!
    Het is zo een zoet mannetje heel relaxt dus mij hoor je echt niet klagen!
    En wat fijn dat je lekker verwend bent zeg en het leuk hebt gehad!
    Lieverd hoelang wacht je nog met naar de dokter te gaan? misschien geeft je dat dan meer rust en wordt je weer iets positiever......want jij wordt ook echt moeder!
    Kijk naar mij het heeft 3 jaar geduurd maar heb nu een heel mooi mannetje in de box liggen en dat gaat jou ook lukken!

Jody ik last op fb dat je een ontsteking in je schouder hebt wat onwijs klote zeg, kan erook nog wel bij!!
    Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan want dit is niks...probeer wel lekker van je meisje te genieten maar dat zal je zeker doen!
    Laat je lekker verwennen meissie dat heb je verdiend!

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denise welk spiraal ga je nemen??
    Ik denk ook dat ik een spiraal wil, ik slik liever de pil niet meer voelde me er echt niet lekker door....

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike vergeet op je te reageren...
    Wij gaven Boaz eerst elke 3 uur 100 cc en lieten hem dan in de nacht zelf komen....maar omdat Boaz veel slaapt moesten we hem wakker maken waardoor hij dus vaak de 100 cc niet opkreeg.
    Nu geven we hem elke 4 uur 120 cc en dat gaat bijna altijd op......

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo lieverds!

Dagje werken zit er weer op, ben best wel een beetje moe vandaag.
    Waarom weet ik niet, maar zal wel de drukte van mijn verjaardag zijn geweest.

@Bren: Wat fijn dat je oefeningen hebt van de fysio.
    Hopelijk helpt dat een heleboel, en kan je straks zonder pijn lekker met Boaz wandelen :)
    Ben benieuwd hoe snel het helpt!

@Denise: Dat jij gewoon alweer in je oude spijkerbroek kan, ongelooflijk zeg!
    Las ergens dat je s-mama toch is gekomen.
    Hoop dat de lucht nu geklaard is en het volgende keer leuker kan met afspreken!

@As: Je mannetje komt morgen, i know it! :D
    Die krampen zijn gewoon een voorteken geweest, en hij wacht speciaal tot morgen op mijn verjaardag hihi!
    Dit is wel heel rot meis, want volgens mij slaap je ook heel slecht.
    En dat terwijl je je rust zo hard nodig hebt!
    Ik hoop echt dat je nog wat slaap kan pakken voor als de bevalling begint!

@Jody: Ik las op FB dat je gewoon een ontsteking aan de zenuw in je schouder hebt!
    Wat ontzettend klote zeg :(
    Zo kan je helemaal niet genieten van je kraamtijd, zeker met die wond van je keizersnede...
    Hoop echt dat de pijnstilling gaat helpen, en dat je snel kan genieten!

Tja, het klinkt misschien heel down, of gek...
    Maar ik heb inderdaad nu een soort van de hoop opgegeven.
    Meer uit zelfbescherming dat ik mezelf niet weer helemaal gek maak tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden of weer mag testen.
    Het is al zo vaak een teleurstelling geweest dat ik nu niet meer durf te hopen op een natuurlijk plaatsgevonden zwangerschap.
    Deze maand wacht ik af en dan ga ik naar de dokter toe.
    Gelukkig is het nog maar een paar dagen tot NOD, dus lang hoef ik niet meer te wachten...

Ik ga slapen meiden, ben echt kapot (maar waarvan?)
    Welterusten!
    (nog 2 uurtjes, en dan ben ik jarig :D)

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ann, lieverd ik snap het heel goed!
    Maar zolang je er niks mee doet zal je ook niet weten of er eventueel een oorzaak voor is...
    Wil me er echt niet mee bemoeien maar het zal jou gewoon meer rust geven denk ik als je alles laat onderzoeken teminste mij wel....
    Ga maar lekker slapen en yeahhh morgen jarig!!

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heel even snel, ben gesloopt na de verjaardag van m'n trouwma! De krampjes gingen daar vrolijk verder. Flink pittige boerenkool gehad daar, dus wie weet helpt het!

Ben benieuwd wat ze over je meisje zeggen Denise. Tien uurtjes is misschien wel heel kort inderdaad!

Aan de oefeningen maar Bren! Het helpt vast snel!

Jody, een ontsteking. Ik vermoedde het al. Dat doet echt veel pijn! Hopen dat de medicijnen snel aanslaan, meis!

An, ik snap het wel hoor. Pure zelfbescherming! Maar verder sluit ik me bij Bren aan. Wat betreft mijn mannetje; ik hoop het! Ben nu blij dat ik lig! Lekker slapen (rusten).

Slaap lekker meisjes!

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ze gaat altijd mee in de wagen, in begin viel ze wel in slaap maar nu ligt ze gewoon nieuwsgierig om zich heen te kijken.
    Ik ga denk voor de Mirena, wil ook geen pil meer slikken. Daarbij mag ik bij bv alleen een hele lichte pil slikken, zo licht dat ik m elke dag rond hetzelfde tijdstip moet slikken omdat anders de werking minder is.

Hoop dat de oef. werken. Die ik toen kreeg werkte heel snel maar dat was natuurlijk voor de bevalling.

An, de hoop niet opgeven hoor.......ook jij wordt zwanger, maar je moet positief blijven meis, al is dat vreselijk moeilijk

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker as..!! Hoop dat je lekker kan slapen en de krampen verdwijnen!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ann, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi dat je een leuke dag hebt gehad!!

As, nog geen beeb? Ik hou je in de gaten hoor!!

Bren, hoe is het bij de fysio gegaan? Kan zijn dat je het al hebt neergezet, maar dan heb ik er over heen gelezen, sorry! ;)

Denise, hoe gaat het nu met Tegan? Slaapt ze al wat beter?

Hier inderdaad een ontsteking aan mijn zenuwen in mijn schouder. Was vannacht echt drama! Kermde het echt uit van de pijn en na een paar uur heb ik de doktersdienst gebeld. Daar uitgebreid onderzocht vannacht. Wat een drama, wat een pijn!!
    Ik heb nu heel veel pijnstillers gekregen en ontstekingsremmers, dus het gaat nu wel iets beter gelukkig!
    Jade heeft op het moment last van verstopping en is steeds hard aan het huilen, hele dag is er niks aan de hand en vanavond zie je haar echt vechten tegen de krampen, zo zielig! En maar niet poepen.... :(

Deel Deze Pagina