Aaahh arme Jade! Naar zijn die krampen he?? bij Boaz helpt de inflacol hij heeft nog wel krampen maar veel minder! Fijn dat de medicijnen aanslaan en hopen dat de ontsteking snel over is!! want dit is niks.... Ik had het inderdaad al geschreven, ik heb oefeningen gehad die ik moet gaan doen en dan over 3 weken terug komen voor inwendig onderzoek om te kijken hoe me bekkenbodemspieren aanvoelen. Ze doen dat onderzoek als je 6 weken bevallen bent en moet eerlijk zeggen dat ik er nu nog niet aan moet denken dat iemand er nu een onderzoekje in doet hahaha
goedemorgen! Hier weer eens wakker, lijk wel een klein kind. Gewoon wakker omdat ik jarig ben haha Verdorie, en ik ben echt moe, maar kan niet in slaap komen... Toch nog maar even proberen, half 8 staat de wekker! Slaap lekker nog allemaal
Happy birtday An! Jody, fijn dat de medicijnen helpen. En wat zielig die krampjes , ikleef met Jade mee! Ik heb ze ook de hele tijd . Haha Bren, logisch dat je nog niet aan een onderzoek moet denken ! Hier weer een nacht vol harde buiken. Ik ga nog maar even proberen te slapen.
Jeetje meiden, wat is het stil hier... En ik schreef "Birthday" fout, sorry An! Maar ik hoop dat mijn link het goed gemaakt heeft . Mijn lieve vriendinnetje komt straks langs hier en ik heb de keuken al schoongemaakt vandaag. Nu de wc nog en stofzuigen. Het is nodig... Kost wel steeds meer moeite. Maar de krampjes komen steeds terug! Doorgaan dus .
Tjee Bren, ik hoop echt dat het van tijdelijke aard is want dat is echt onwijs klote!! Hoop dat die oefeningen iig al wat verlichting zullen gaan geven!! Ann, gefeliciteerd! As, wat naar dat je nou nog steeds zoveel last hebt van de krampen, meis!! Hoop dat het snel over zal zijn!! Jeetje, morgen ben je alweer uitgerekend!! Wat gaat de tijd toch snel!!! Hier weer geen oog dicht gedaan vannacht, Jade heeft volgens mij last van obstipatie... zo zielig!! Maar overdag is er niks aan de hand en 's nachts blijft ze spoken... dat moeten we toch een beetje zien om te draaien!!
Ja zou ook kunnen... Het is zo lastig!! Kraamhulp zegt dat het vanzelf over gaat, dat haar darmpjes reageren op de overgang van borst naar flesvoeding... We hebben al infacol gehaald en gisteren op advies van de vk een klein beetje zonnebloemolie door haar fles heen gedaan. Vanochtend wel een behoorlijke poep in de luier.
oh wat fijn deise dat het goed gaat en met de kleine ook... jullie kunnen al lekker genieten, ik wacht nog... nog 5 weekjes.. voel me wel goed hoor alleen ben ik zo benieuwd hoe alles zal gaan! nou ik merk ook alweer dat ik niet veel op internet zit maar lees wel mee met jullie hoor
hey meiden Fijne verjaardag Ann! ik ga ff zoeken naar je bevallingsverhaal Jody, erg nieuwschierig en wens je alle geluk! Mooie naam trouwens Hier vandaag weer veilig geland, net gegeten, giga bruin geworden en een hele fijne vakantie gehad
Dank je wel! Bevallingsverhaal heb ik nog niet helemaal opgeschreven... simpelweg geen tijd voor gehad. Hier een korte versie van de bevalling en kraamtijd tot nu toe. Bevalling is natuurlijk ingeleid. Hele heftige weeën die na 10 uur voor nog maar 1 cm extra ontsluiting hadden gezorgd. Had toen in totaal 3 cm. Veel complicaties, bloeddruk daalde heel erg waardoor haar hartslag heel erg laag werd. Toen dat eenmaal stabiel was kreeg ik koorts waardoor haar hartslag constant erg hoog werd. Toen hebben ze haar toestand gecheckt door bloed af te nemen en bleek dat ze te weinig zuurstof had. Daardoor direct een keizersnede gehad... echt een vreselijke ervaring! Doordat ze de verdoving te hoog hadden gezet, was ik tot aan mijn keel verdoofd. Daardoor kon ik bijna niet slikken en ademen ging ook heel moeilijk. Ik was met name door het zo ontzettend slecht kunnen ademen nogal in paniek. Maar gelukkig, het belangrijkste van alles was Jade helemaal in orde. Ze had wel uiteindelijk wel in het vruchtwater gepoept omdat ze erg gestresst was door alles tijdens de bevalling. Voordat de inleiding begon waren mijn vliezen in het ziekenhuis gebroken en toen was het water nog wel helder. Bij de apgarscore heeft ze 2 keer een 10 gehad, dus dat was heel mooi!! Ze woog 4036 gram bij de geboorte, dus een flinke meid!! Nu zijn we een paar daagjes thuis. Best veel last van de wond, moet heel rustig aan doen. Daarnaast een ontsteking aan de zenuwen in mijn schouder opgelopen, waarschijnlijk door het verplaatsen op de operatietafel. Daar echt verschrikkelijk veel pijn van, dus gisterennacht naar de spoedpost gegaan in het ziekenhuis. Maar tussen de pijn door probeer ik zoveel mogelijk te genieten. Nu wel goede pijnstilling, dus ik voel me nu eindelijk wel wat beter. Maar doordat ik dus aan de hogere pijnstilling moest, moest ik ook afstappen van de borstvoeding. Dat was mijn bevalling en kraamtijd tot nu toe... hoop dat het vanaf nu beter zal worden! Maar Jade is supergezond en ontzettend lief! Echt een schat van een kind, ik ben helemaal verliefd!!!!
Fijn dat je terug bent Sas ! Goede vakantie gehad? Poeh, Jody... Het is me wel een verhaaltje . Misschien had ik dat vandaag even over moeten slaan. Hier schoonmaakwoede gehad vandaag. Overal gestofzuigd, keuken schoon, toilet en badkamer schoon, kinderkamer afgestoft en de was opgeruimd. Nu moe en de krampjes zijn weer in volle gang. Dit keer gepaard met (lekker fris) flink veel afscheiding. Blergh, ik hoop maar op een goede nacht!
Oh sorry, helemaal niet bij stilgestaan, As! Maar het lijkt me wel heel sterk dat het bij jou net zo naar zal verlopen, hoor! De meeste bevalling gaan gelukkig nog altijd op een normale manier. En inderdaad Sas, heb je een leuke vakantie gehad? Sorry, met 3 a 4 uur slaap per nacht is het soms lastig om scherp te blijven. We gaan weer duimen voor je, As!! Hoop dat het een voorteken is!
Geefniehoor . Ben er al overheen. Het komt zoals het komt, toch? Hoop stiekem ook op de voortekenen. Voel me alleen helemaal niet prettig. Beetje verdrieterig gevoel en ik wil liever helemaal niet praten. Alleen maar zitten en patience spelen of tv kijken. En ik wil liever niet dat Bob weg gaat. Dat wordt met de dag sterker. Wat regelt de natuur dat toch knap he!
Hai meiden! Vandaag echt een kutdag op werk gehad, dus mijn verjaardagsstemming is echt gedaald tot het nulpunt Stelletje stomme wijven daaro. Ben echt nog 1 opmerking verwijderd van ziekmelding... Pff ga nu lekker vacatures opduikelen, alles pak ik aan, als ik maar zo snel mogelijk weg kan daarzo!
Ik kreeg voor de ochtendpauzes mijn evaluatiegesprek (onaangekondigd)... En toen werd even gemeld wat er goed is, maar ook alles wat er mankeerde. Dat zijn geen fijne dingen, zeker niet als het notabene je verjaardag is. En 's middags was ik bezig, en toen moest de bedrijfsleidster even melden dat ik mijn buik in moest houden, want ik stond met mijn buik uit. En of ik zwanger was? dus ik nog soort flabbergasted; nee?! Nou daar leek het bijna wel op, dus of ik me buik in wilde houden. Toen ik thuis kwam heb ik toch zo hard staan huilen Het is vandaag mijn verjaardag maar god wat voelde ik me kut zeg! Ben echt klaar met dat volk, wat een debielen :x
Nou jaaaa, dit is toch niet te geloven!?! Het lijken wel pesterijen... Weg daar meid! Je verdient stukken beter! Dikke knuffel! Is er wel iemand bij je thuis? Ben helemaal boos :x
Ja vriendje is thuis, dus die heeft me net heel lief getroost. En heb net een uur met mijn ouders aan de telefoon gezeten. Die waren echt furieus :x Het is nu echt zaak om mij weg te krijgen, wat ik al had vermoed. Maar zo gemeen Vraag me echt af wat ik hun ooit heb misdaan... Sorry hoor, maar ik voelde me zo kut, moest echt even mijn verhaal kwijt...
Dat geeft niks, daar zijn we voor hier! Wat fijn dat je ook goed bij je ouders terecht kunt! Grrrrr, wat een verschrikkelijke mensen daar zeg ;x!