Ahhh lieve Ann, dat meen je niet??? ik zeg echt ziekmelden en even aanjezelf denken oprotten met hun wat denken ze wel niet?? Je buik inhouden??? ze sporen echt niet.....hebben ze zelf allemaal maatje 34 ofzo?? Ben echt in staat om is ff langs je winkel te gaan!! mijn bloed kookt op het moment! As ik hoop zo dat je mannetje zich snel aandient. En probeer niet bang te zijn voor de bevalling, ik heb het echt als iets heel moois ervaren ondanks de pijn!! het is zo een bijzondere ervaring....zo heb ik het ervaren! Jody poehh ik kende je verhaal al en die is niet leuk!!! Ik hoop dat je nu lekker kan genieten en je snel hersteld! Sas welkom terug!! en fijn dat je zo een lekkere vakantie hebt gehad!! Hier een lekker dagje gehad we hebben bij me zwager gegeten en was erg gezellig. Verder bij de tandarts geweest en gelukkig geen gaatjes!! Hele fijne avond meiden!
Ja, ik hoop echt dat ik vanavond een beetje kan slapen. Want ik zit nu alweer met een knoop in mijn maag... Pfff zo, nu is het weer klaar! Ik ga nu netjes een rondje reageren op jullie
Ja dat weet ik wel, maar het lijkt nu wel of ik iedere week wat te kauwen heb... Vind het ook niet leuk om elke keer iets naars neer te moeten zetten. Pff heb geeneens de puf om te reageren Ik ga lekker slapen meiden! Morgen hoop ik weer gezellig te kunnen doen... Welterusten!
goedemorgen meisjes Bren, gefeliciteerd! Je mannetje is nu al 1 maand oud (of jong?) Heb gisteravond gelijk een sollicitatie op de mail gedaan, hopelijk kan ik zo snel mogelijk weg. Vandaag weer aan het werk, bah wat zie ik op tegen vandaag... Pff daar gaan we dan! Fijne dag meiden, vanavond ben ik er weer! *knufff*
Succes Ann...!!! Probeer ze maar lekker te laten lullen al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.... Yeahh Boaz inderdaad alweer 4 weekjes..! Meiden wat gaat het ontzettend hard!! Hij heeft vanacht 6 uur tussen de voeding gelaten....alleen viel hij pas om 2 uur in slaap hij had erge last van darmkrampen. Denise jij had mij de tip gegeven een warme kruik op zijn buikje,en wat hielp dat goed zeg...dus ben heel blij met je tip..!! Hebben jullie lekker geslapen?? As hoe is het vandaag met de krampen??
An, heeeeel veel sterkte vandaag . Ik denk aan je! Bren, dank je . Lief dat je dat nog even zegt. Ben niet heel bang, af en toe een vlaag... Weer de hele nacht kramp en harde buiken. Gisteren was ik zo moe dat ik het niet eens op kon brengen om aardig te doen tegen Bob. Eigenlijk heel sneu voor hem. Gelukkig kroop ie later bij me in bed en zei: "Je doet het echt heel goed, ik ben trots op je." Lief . Om 14.50 uur moet ik weer naar de vk. Bob heeft aangeboden om mee te gaan, maar nou weet ik niet zo goed of dat nodig is. Hoe was het bij jullie in week 40?
Wow, het gaat inderdaad hard Bren. Jullie zijn al helemaal moeder. Fantastisch om te zien! Niet alleen de kleintjes groeien, maar jullie ook! Wat zal ik veel aan jullie hebben straks, zeg. Geeft wel een gerust gevoel .
Toch maar gezegd dat ie niet mee hoeft... Die halve dag kan ie straks weer gebruiken om bij mij en zijn zoon te zijn!
Hey Sas, leuk dat je terug bent Jeetje An wat een stomme wijven, idd blijven solliciteren en zo snel mogelijk weg daar Wat goed Bren dat dat kruikje bij Boaz ook werkt, super Nou As wordt tijd dat je kleintje eruit komt, je lijkt wel een beetje depri te worden, is natuurlijk niet de bedoeling Hier net kraamvisite gehad en vanmiddag naar de tandarts, verder lekker rustof aan. Tegan groeit echt zo snel, ze is al uit maat 1 van de luiers gegroeit, ik heb ook heel veel kleding uit de kast gehaald wat ze niet meer past Ze slaapt de afgelopen dagen wel beter overdag, van ervaringsdeskundigen begrepen dat het kan komen doordat ze scherper ziet, dan is het leuker om rond te kijken dan te slapen
Jeetje, wat gaat het hard he, Denise! Nu al maatje 2 . En dan al die kleding alweer opruimen. Dat kon je je volgens mij nog niet voorstellen een maand geleden... Wat fijn dat de ervaringsdeskundigen er niet echt een probleem in zien. Het is vast een hele slimme, heldere meid die alles al wil zien . Het wordt inderdaad tijd. De dagen gaan op zich prima. Lekker hangen en af en toe komt er iemand langs. Maar die nachten... Hier zet ik het wel neer en klaag ik wel, maar in het echie vind ik dat ik positief moet blijven en dat doe ik dus ook. Vandaag, heb ik me voorgenomen, ga ik bij de vk zeggen hoe ik me echt voel! Dat ik na zo'n nacht ontzettend opzie tegen het moment van de bevalling, omdat ik bang ben dat ik de energie dan niet heb als ik het nodig heb. Dat ik zo goed mijn best doe om nog te slapen met alle krampen en harde buiken en dat dat ook lukt, maar ik daardoor heel koortsachtig droom. Dat voelt niet prettig en dan ben ik blij als het weer ochtend is!
hey meiden heerlijk vroeg naar bed gegaan gisteren, was toch wel moe na die vlucht! Jeetje Jody, das best een pittig verhaal! Maar fijn dat het goed gaat en je het toch als een hele bijzondere/positieve ervaring ziet Ann, laat die meiden maar kletsen! Ze zijn je idd aan het wegwerken, dus de helft zal niet gemeend zijn denk ik. Wel ontzettend grof wat ze je allemaal vertelden! Astrid, stiekem hoopte ik dat jou mannetje er ook al zou zijn als ik terug was Groot gelijk dat je alles aan de VK verteld, misschien lucht dat ook al een hoop op? Brenda, mooi dat hij al zo veel doorslaapt zeg! alleen wel erg naar voor hem dat hij zo'n last heeft van krampjes. Denise, jeetje wat groeit ze al hard! en weer super schattige foto's erbij op facebook Ik had trouwens oei ik groei meegesleept op vakantie, inderdaad een ontzettend interessant boek!
Gelijk heb je, Sas! Vertel even hoe je vakantie was, ben wel benieuwd! Ik weer lekker thuis. Vanavond MCvoer, om de 40 weken te vieren . Bij de verloskundige verteld hoe m'n nachten zijn en dat vond ze wel naar. Ze vond het wel knap dat ik dan nog kon slapen en vond het niet zo gek dat ik even wat minder positief was. Meneer ligt er helemaal klaar voor en mijn lijf is dat ook, dus wie weet gebeurt het toch snel. Zo niet, heb ik dinsdag een afspraak om te strippen. Dat is wel een fijn vooruitzicht...
Whaa spannend hoor As!!!!! Lijkt me een heerlijk vooruitzicht dat ze je wil strippen als je kleine man niet voor dinsdag zich eigen aanmeld! Ik had dat ook, was er erg opgelucht door.....echt jij kan het...!!!!!!!!!!!! En MCvoer Hmmm lekker! Denise gaat snel hè?? Al past boaz echt nog geen 56 dat is echt nog te ruim en helemaal broekjes.... Hier vandaag even snel Hoofddorp ingeweest was echt even heerlijk! We hebben een spaarrekening geopend voor Boaz! En heb heb nog kleding voor hem gekocht, een winterjasje en t-shirts... Meiden hoor dat het eten klaar is kom straks nog even gluren!
Fijn hè! Het geeft echt weer even nieuwe moed! Ergens heb ik er stiekem vertrouwen in dat ie uit zichzelf komt, het al de hele zwangerschap zo goed, dat moet vol te houden zijn. Wat leuk, nieuwe kleertjes! Heeft ie ze zelf uitgezocht ?
Hee meiden, Daar was ik weer even tussen de drukte door! Ann meissie, wat ontzettend klote voor je wat er op je werk gebeurd is!!! Wat een onwijze rotwijven, zeg!! Wat denken ze wel niet!! Lekker ziekmelden en op zoek naar ander werk! Laat ze lekker de tering krijgen! As, ik herken je gevoel heel goed... Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad en wil je gewoon bevallen!! Volhouden meis, nog eventjes!! Max 2 weken en dan heb jij je ventje in je armen! Bren, hoe gaat het met de oefeningen? Denise, hoe ging het bij de tandarts? Geen gaatjes hoop ik?! Hier nog steeds niet zo oke. Pijn is gelukkig wel minder, maar hen nu weer verhoging waardoor ik me ook echt een beetje koortserig voel. Heel vervelend. Vannacht wel eindelijk een hele goede nacht gemaakt, Jade sliep gelukkig heel goed door vannacht tussen 01:00 en 06:00 dus dat was heel fijn! Bren, ik vind het nog heel lastig om te bepalen wanneer omhoog te gaan met de voeding in hoeveelheid. Hoe doe jij dat met de flesvoeding?
Hahhaha Boaz heeft alleen maar liggen slapen...! Dus hebben papa en mama het maar uitgezocht.. Hoe was je eten??? Jody het houdt niet op hè? Klote hoor... Hoeveel geef je haar nu?? En om de hoeveel uur?? Heb je het idee dat ze vol zit als het flesje leeg is??
vakantie was heerlijk, mega all inclusief restaurant waar zelfs de luxe coctails gratis waren (en de "virgin" varianten ) zwembaden en een nog warme zee op hetzelfde terrein, en ook nog allerlei kleinere restaurantjes waar je, na reservering, ook nog kon eten! we hebben dus traditioneel turks ontbeten, gedineerd, en nog een avondje grieks en mexicaans Side is een prachtige stad, helaas wel verschrikkelijk toeristisch maar toch. Het is van oorsprong een romeinse stad, er staat dus nog een heel oud amfitheater en de ruines van woningen enz. Het amfitheater moest je voor betalen, maar de kilomaters ruine kon je zelf bekijken (inclusief klauteren over de brokstukken en voelen aan de gevallen marmeren stenen!) We hebben bijna elke dag 2 a 3 uurtjes op het strand gelegen (ik houd er niet van om langer stil te zitten, en voor die uurtjes heb ik al een boek ofzo nodig ander houd ik het niet vol) en verer lekker gewandeld en gezwommen. Niet veel kleding gekocht, het is allemaal schreeuwerige merkkleding en ik houd niet van opzichtig pronken met je merkkleding dus niet mijn smaak. Heb wel een pondje granaatappel thee, paar blokken biologische olijfolie zeep (heerlijk voor de gevoelige huid en hier niet te betalen!) kommetjes voor olijven en een thomas sabo hangertje van een blauw voetje meegenomen (hartstikke nep natuurlijk maar maar 16 euro en zoo schattig!) Het hotel was werkelijk waar fantastisch, zelfs uitgebreid genoten van de saladebar, zonder een enkel probleem terwijl je daar altijd voor wordt gewaarschuwd. Wel besloten de eerste 3 jaar niet te gaan vliegen met onze kleine, er zat een klein jochie van ik denk 5 maanden op onze terugvlucht, en het enige wat je zo'n kleintje kan geven tegen die drukverschillen is wat te drinken. Hij snapt er dus niets van waarom zijn oortjes zo'n zeer doen en heeft flink zitten huilen, erg zielig. De nacht klinkt goed Jody, hopelijk blijft ze van die goede nachten maken! en jij snel beterschap gewenst Ik snap idd dat je ernaar uit kan kijken Astrid heb nu al echt een verlangen naar het vasthouden vna mijn kereltje maar die zit voorlopig nog goed in mijn buik. Klinkt als een fijne dag Brenda!
Wat vervelend dat het nog steeds zo'n pijn doet, Jody. En nou ook koorts . Wel fijn, die goede nacht. Kon je wel gebruiken! De voedingtips laat ik aan de andere meiden over, daavoor kom ik over een week of twee/drie bij jullie . Bren, papa en mama hebben vast een goede sm aak . Het eten was heeeeerlijk. Laatste keer MCvoer vind ik. Nu nog een glas tonic, wie weet helpt het . Zo nog even een klein rondje buiten. Het ruikt zo lekker buiten!