Nou, ik ga nooit meer zeggen dat het nog rommelt . Nadat ik het ingetypt had is het opgehouden en geen krampje of pijntje meer gevoeld! Zelf een half uur buiten gelopen net met Bob. HEERLIJK! Toch wil ik niet meer wachten, ik ben nieuwsgierig!
Hee meiden! Mooi dat jullie allemaal een goede nacht hebben gehad vannacht! Ik heb ook wel goed geslapen eigenlijk! Die kleine komt 1 keer 's nachts en 1 keer vroeg in de ochtend, en verder kunnen we lekker doorslapen! Heerlijk!! As, nog steeds niks meis? Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo lang hoeft te duren als dat het bij mij heeft gedaan... ik ga er hard voor duimen!!! Bren, hoe was het bij je nichtje vandaag? Leuke dag gehad? Hier een drukke dag achter de rug met veel kraamvisite. Nu zijn er toch al aardig wat vrienden geweest. Woensdag 2 vrienden met hun zoontje, donderdagavond die vrienden die er zo lang over hebben gedaan om zwanger te raken, gisteren mijn broertje nog een keer, vanochtend een vriendin van mij met haar vriend en vanmiddag 2 bevriende stelletjes. Het gaat nu stukje bij beetje beter en ik moest deze week toch maar eens wat mensen laten langskomen, anders wordt het wel een hele lange wachtrij en voordat we er dan doorheen zijn, zijn we ook weer een tijd verder. Maar het was heel erg gezellig! Weer leuke cadeautjes gehad en een vriendin van me had een luiertaart gemaakt, echt heel erg schattig! Morgenmiddag komen mijn stiefzus en haar man nog langs en dan hebben we het weer gehad voor deze week.
Het klinkt een stuk beter bij je dan vorige week, Jody! Fijn dat je je beter voelt en nu ook bezoek kunt ontvangen. Hoe is het met de kleine meid? En met Nate? Ik hoop ook dat ik niet zo lang hoef te wachten... Ben nu u ook pas bij 40+3, dus eigenlijk valt het alles mee. Alle krampen en harde buiken gaven steeds hoop en dan blijf je zo wachten. Nu er niks is vandaag is het eigenlijk wel lekker rustig . Ik begin de dagen wel heel erg saai te vinden. Het lijkt me heerlijk weer eens door de stad te kunnen lopen of naar het strand te kunnen...
Ik voel me ook een heel stuk beter! Gelukkig lekker in de weer met mijn kleine meid. Lekker tutten met d'r! Heerlijk!! Met Jade is alles goed, heeft alleen redelijk veel last van krampjes wat ontzettend zielig is. Maar we hebben infacol en dat hebben we nu een aantal keer gegeven. Met Nate ook alles goed, geniet met volle teugen van het vaderschap. Helemaal in z'n nopjes met zijn 2 meiden, zo leuk om te zien!!! Hij gaat maandag weer naar zijn werk, dan komt mijn moeder hier de hele dag en vanaf dinsdag moet ik het helemaal zelf gaan doen... toch wel spannend hoor! Je bent inderdaad nog maar 3 dagen over tijd en ik hoop dat het er niet heel veel meer zullen worden en je ventje zich lekker uit zichzelf zal melden een dezer dagen!! Ik snap heel goed dat de verveling een beetje is toegeslagen. Dat had ik ook echt de laatste 2 weken!!!
Ooooh, wat klinkt dat goed! Lekker tutten . En wat goed dat Nate er zo veel plezier in heeft. Wel spannend inderdaad, straks alleen. Maar Denise en Maaike hebben het ook gered (Bren al alleen geweest eigenlijk?) dus jij kan dat ook! Ja, je leeft toch naar die datum toe en als die eenmaal voorbij is, slaat de verveling toe. Ik hoop stiekem dat ie er voor dinsdag is, want dinsdag willen ze gaan strippen.
Volgens mij is Bren vanaf maandag ook alleen. Tuurlijk ga ik het redden, maar het is wel spannend!! Ik weet precies hoe je je voelt, meid! Wachten duurt heel lang! Hoop dat het strippen dinsdag iets uithaalt, mocht het tot dinsdag gaan duren...
Oeh, spannend! Wel leuk dat jullie dat samen kunnen delen . Wie weet komt ie gewoon dit weekend! En wat super van je stiefzus!
Ja inderdaad, onze ervaringen uitwisselen! Ja echt super! Mijn vriendin na 4,5 jaar zwanger en mijn stiefzus ook na 2 miskramen dit jaar weer zwanger. Ben echt superblij voor ze!!
Wat een verhalen hebben jullie om je heen op datt gebied zeg... Ik ben nog steeds de eerste bij ons... Ok, op het ene vriendinnetje na die perongeluk zwanger werd en een miskraam kreeg na. Dat was wel sneu . Poeh, ben alweer moe. Maar lekker naar bed zo!
goedenavond! Kom net terug van etentje met mijn ouders en broers en zussen met aanhang. Was erg gezellig. En waar kom ik net achter...? Check mijn banner! We gaan weer es overtijd lopen :x Pfff stomme cyclus van mij ook... Morgen heb ik lekker vrij, dus ga ik weer gezellig met jullie kletsen! Welterusten meiden!
Laten we hopen dat het een goede reden heeft deze keer om over tijd te lopen, Ann!! Weltruste meiden! Ik duik er ook zo lekker in!
Mooi dat het gezellig was An! Heb je nog testje? Weer een goede nacht, yeah! Werd om 5.45 uur wakker van een krampgolf en even had ik hoop... Maar helaas, na tien minuten nog nits en toen weer in slaap gevallen. Jullie lekker geslapen?
goedemorgen! @jody: aaah die foto's! Ik ben gesmolten, zooo lief Die foto van jou en Jade is wel de ultieme trotse mamafoto! @as: ahh nee dat meen je niet? Tjonge jonge, hij moet nu wel doorzetten zeg! Wij willen een beeb zien Maar wel fijn dat je zo goed geslapen hebt! Het was erg gezellig gisteravond. Hoop echt dat het overtijd lopen een reden heeft, maar dat zal wel niet. Feit dat ik ook niks voel is ook wel raar. Heb nog 3 kruidvat en 2 CB testen liggen. Maar voorlopig wacht ik nog even af. Bang voor de teleurstelling... Vandaag ga ik appelkruimeltaart maken, krijgen visite. Maar die komen pas om half 4, dus tot die tijd kan ik gezellig ZP-en!
Ach, meneertje heeft geen haast, ik eigenlijk ook niet. Maar ik hoop toch dat ie er uiterlijk woensdag wel is... Het is ook echt wel weer eens prettig zonder pijntjes, krampjes en voorweeen! K zou misschien juist wel testen! Als het niet gelukt is, kun je meteen een afspraak maken bij de ha. Waarom uitstellen? Lekkerrrrrrr, appeltaart! Gooi je een stukkie straks?
Ik snap het heel goed, As! Na de 40 weken nog door moeten is zwaar... Ik hoop dat je een dezer dagen nou toch echt mag gaan bevallen! Wat is het hier rustig geweest vandaag, meiden!!
hallo! Ja ik ben verder ook niet meer geweest... Ik kan me voorstellen dat je 't spaugzat bent As! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan hopelijk een beeb! ik duim nog steeds voor je hoor, en heb 9 kaarsen branden, dus daar kanhet niet aan liggen Pfff ik ben moe, maar ga nog SYTYCD kijken en dan naar bed toe. Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Of ook lekker relaxed?