Ik hoop echt dat alles goed met ons is. Maar ergens heb ik het gevoel dat er iets is waardoor ik niet zwanger kan worden. Heel stom, maar kan niet uitleggen waarom dat zo is. Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen... Ik ga brood maken voor mijn mannetje en dan ga ik ook lekker naar bed toe. Welterusten meiden! Morgenavond ben ik er weer gezellig
Trouwens Bren, wat ik nog wilde vragen... Jij had toch ook tempkaartjes verzonnen? Heb je een voorbeeldje voor mij die ik kan verzinnen voor de HA?
En hoeveel woog je de laatste keer dat je je woog in zwangerschap? Ik ben nu nog steeds 17 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Ik snap er niks van dat er pas zo weinig af is 2 weken verder!
Denise, hoeveel was er bij jou gelijk na de bevalling af dan? Ik snap er niks van dat er bij mij maar 5 kilo vanaf was!! Jade alleen woog al 4 kilo!!
Jody de laatste keer woog ik rond de 86 dus zoveel is er bij mij ook nog niet af....frustrend he?? hoe was trouwens de sushi??????? Ann dat klopt ik zal is voor je kijken want het moet rond je eisprong hoger zijn als ik me niet vergis.....ga morgen even voor je kijken goed????? slaap lekker meissie heb dat het lukt!!
ik heb 2 broeken van me zus gehad die voor haar te groot zijn en draag veel leggings want kan nog lang niet me eigen spijkerbroeken aan helaas. Wil vanaf volgende week weer gaan rennen.....
Kg of 8 denk, ik had natuurlijk ook heel veel vocht aan het einde, ik had me gewogen toen de kraamhulp er nog was dus binnen een week. En ik was geloof ik na een week of 3 al 17 kg kwijt. ik weeg nu 63 kg, moet terug naar 58.7 maar wil graag naar de 55 ;(
Ja echt heel erg frustrerend! Ik voel me er echt klote over!! Ik dacht echt toen ik na de bevalling op de weegschaal ging staan dat ik minimaal 10 kilo kwijt zou zijn!! Maar ik schrok me kapot toen dat er maar 5 bleken te zijn. Woog op het eind van mijn zwangerschap 89 kilo, dat was al echt even slikken. Dat is geen getal wat je wilt zien zeg maar op de weegschaal. En gisteren woog ik 81,7 kilo... dus in 2 weken maar 7,5 kilo kwijt!! Ik snap er echt niks van! Ik pas ook echt niks meer, echt vreselijk!! Weet je ook hoeveel je kwijt was gelijk na de bevalling? Bij jou is er nu toch al 13 kilo af, dus dat is toch wel redelijk wat toch?! Sushi was HEERLIJK!! We hadden een flinke bestelling gedaan bij de sushiman. Zeker van genoten!! En hoeveel sushi heb jij al op? Is die vriend van jullie al langs geweest met een flinke berg sushi?!
Ik weet precies wat je bedoeld!! heb vorige week vrijdag ook even een potje lopen janken voel me nu zo onzeker!!! en helemaal dat ik me eigen kleding nog niet pas, vandaar maar shoppen!! als je lekker wilt shoppen dan wil ik je best rond rijden hoor!!!! hmmmm sushi weer best vaak gegeten heerlijk en nog best gezond ook!! hihi
Zo Denise, dat is inderdaad heel snel gegaan bij jou ja! Dan kan je inderdaad wel echt goed zien dat het bij jou duidelijk veel vocht was. Bij mij blijkbaar helaas niet Ik woog voor mijn zwangerschap 64 of 65 kilo. Maar dat vond ik eigenlijk al te zwaar... 60 is wel echt mijn streefgewicht, dus daar ga ik nu dan ook maar voor. Ben al echt goed bezig met heel weinig snoepen enzo. Maar nog schiet het niet op met afvallen!
Ik wil ook wel mee shoppen Voel me idd ook heel onzeker, komt vooral door die flubberbuik, hoop ook echt dat dat snel wegtrekt. Mss heeft het iets meer tijd nodig Jody.....toch nog even geduld
Jody ik eet echt bijna niks...vaak 2 broodjes in de middag en me avond eten, ik weet dat het niet goed is maar heb het soms best druk dat ik de tijd niet neem om te eten....en hier dus ook weinig kilo eraf dus waar het aan ligt.... het is natuurlijk nog kort geleden dus geef het de tijd en bij de 1 gaat het sneller als de ander..........
Ja dat ga ik dus ook maar even vaker op het menu zetten de komende weken. Dan maak ik het zelf wel weer om de kosten een beetje te drukken en dan laat ik Nate wel even vis halen. Ik ben ook erg onzeker op het moment... zit daardoor ook niet heel goed in mijn vel nog. Letterlijk en figuurlijk. Nee, echt verschrikkelijk!! Ik snap er niks van... 17 kilo te zwaar nog, 2 weken na de bevalling. Ik kan ook echt wel janken!! En Nate die begrijpt dat gewoon niet. Die zegt alleen maar dat ik me niet zo druk moet maken. Ook fijn! Wat onwijs lief van jou, Bren! Maar dat hoeft niet hoor, meis! Ik zit dan ook met die kleine. Vind ik veel te veel gedoe. En ik ben de komende weken sowieso nog thuis. Dus eerst maar even kijken hoeveel ik nog af ga vallen in die periode, anders zit ik straks weer met nieuwe kleding die veel te groot is. En dat is ook weer zonde! En thuis kan ik lekker in mijn joggingbroeken rondlopen. Alleen moet ik donderdag naar de crematie van mijn oma en ik weet gewoon echt niet wat ik aan moet doen....
Eet jij ook al zo weinig, ik ook, idd door tijdgebrek Maar meiden ik ga lekker slapen. Slaap lekker en tot morgen
Ah top meis dankjewel! Had al op internet gezocht, maar kon niet echt duidelijk worden uit al die kaartjes hihi. Slaap lekker meiden!
geen probleem hoor Jody..!! Heb je niet nog een jurkje van je zwangerschap die je aankan?? iets straks lijkt me nu ook nog niet lekker met je wond........ Denise ja erg is dat he?? elke keer denk ik meer eten of dat het 3 uur is dat ik denk ohja ik moet nog een broodje eten...... slaap lekker..!!!!!!