Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik snap heel goed dat je daar hoop van krijgt!! Maar inderdaad, verheug jezelf er nou niet teveel op... want anders is de teleurstelling straks des te groter natuurlijk...

Trouwen gaan we pas over 2 a 3 jaar. Eerst even hard sparen en ik wil dat Jade wat groter is zodat ze bruidsmeisje kan zijn. Dat is natuurlijk wel ontzettend leuk!!! Dus ben ook nog niet naar jurken aan het kijken... dat komt nog wel.
    12 december is mijn zusje jarig, dus dat wordt 'm sowieso niet. En ik wil ook lekker in de zomer trouwen! Lekker buiten een groot feest! :D

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker Ann!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee meiden..!

Jody lees het net op fb gefeliciteerd echt super..!!!!
    En wat een mooie ring! hoe heeft hij je gevraagd??

Ann je houdt het wel spannend zeg, ik hoop het zo!!

Hier een druk dagje gehad, alles schoon gemaakt in huis!!
    En krijg net te horen dat mijn zwager een motor ongeluk heeft gehad, hij wordt nu onderzocht Pff het houdt echt niet op bij hun ! Ben er echt verdrietig van !
    En dan heeft pat over 2 weken zijn eerste motorles vond dat al niks maar nu helemaal niet!!

Slaap lekker meiden hoop dat het mij gaat lukken, morgen trouwens naar het cb ben benieuwd!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hee meiden, weer even kort. Wat een drukte zo inene zeg, met zo'n kleine. Ik geniet nog volop, maar wacht op de klap die nog gaat komen...

Jody, gefeliciteerd meid! Wat ontzettend gaaf :D!
    An, ik houd je in de gaten ;). Ik duim alweer!

En tsja, die kilo's, daar maak ik me nog maar even niet druk om... Weet niet eens wat ik woog in week 40...

Nu proberen te slapen. Boas is net stil... *ik klop meteen even af*
    Morgen hoop ik wat meer tijd om mee te lezen!

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh wat naar zeg Bren, is het een ernstig ongeluk geweest, pfff. Wat erg dan dat wachten. Ben blij dat Daaf zijn mrb even laat wachten omdat Tegan er is.

Echt heel leuk Jody, ben een beetje jaloers ;) Ik wil ook xo graag, maar Daaf wil eerst sparen voor hij me vraagt. Heb nog wel even wat hints gegeven.

Lekker blijven genieten As, kan je niet lang genoeg doen ;)
    Gaat alles goed met bv? En heb je een leuke kraamhulp?

Hier nu aan het voeden. Dat doorslapen was eenmalig denk ik :(
    Maar ze heeft er nu wel 6 uur tussen zitten.
    Hoe laat doen jullie eigenlijk je kindjes naar bed? Hebben jullie al een vaste tijd of ritme/avondritueel?
    Straks vroeg op (lukt nooit), mijn zusje heeft een nieuw huisje dus ik ga samen met haar heen. Nu kan ze eindelijk bij haar marokaanse ex weg :D

6. Hier wel avondritueel
    Voeden badje, masseren
    Nog even zitten en dan naar bed rond 20:00
    En dan komt hij vanzelff wel weer voor voedingen ;)

Jody, gefeliciteerd!

En de motor is hier al dus ben het al gewend
    Maar bren hoe i het nú met je zwager?

Hier druk met mezelf
    Buj de gyn geweest
    Daar nu alles afgesloten tot een eventuele volgende x
    Bij ha een kweek gedaan voor plaatsen van mirena voor volgende week ofzo
    Bloed was geprikt en zit wat laag in mijn ijzer en Zink dus nog even extra op mijn voeding
    Tja wat betreft gewicht ik ben er 10 extra kwijt
    En wil er nog minimaal 10 af hebben
    Dus vanaf december weer naar de sportschool ;)

Willem groeit daarintegen wel goed
    En past u ook in maat 56:D
    Hij weegt 4350 gr

Morgen een draagdoek ophalen want met de wagen loopt het hier niet altijd fijn
    En thuis ook vast prettig want dan hoef ik iet de hele tijdte zitten met een wakker kind;)
    Tot later!

7. En ann ik duim voor je!
    Tis je gegund'

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik kan alleen maar denken: "Wat is ie mooi...". Allemaal lekker cliche :p.

Bv ging gisteren ok, maa bij de laatste voeding wilde hij niet happen. Hij moet flink bijgevoed worden, hij is ook al zo groot! Mijn borsten maken dat nog niet aan. Dat heeft ie door, dus vannacht en net wilde hij ook niet happen. Morgen maar even in overleg met de kraamhulp en vk. Hele goede, leuke kraamhulp trouwens, harde werkster en ze blijft tot en met maandag.

Om 11.00 uur naar gemeentehuis. We moeten hem aanmelden en ik moet mee omdat hij mijn achternaam krijgt. Lekker, met al die hechtingen...

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pas op he met dat bijvoeden, kans is dat je helemaal over moet o bijvoeding of de hele periode blijft bijvoeden.....

Had het idd gezien Jody, mooie ring! en nogmaals gefeliciteerd :)

Hier begint het geloof ik trouwens eindelijk een beetje door te dringen tot Rich dat hij echt vader wordt, nu nog hoen dat dat bij mij ook lukt binnen afzienbare tijd :)

Ann, ik duim! ik hoop het zo voor je!

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen early birdies :)

Jeetje bren, wat is dat schrikken zeg.
    Hoop echt dat je al iets meer weet en dat het goed gaat met je zwager.
    Sterkte!

Maar dat is ook leuk Jody!
    Jade als bruidsmeisje :)
    Misschien kan je tegen die tijd al onze kindjes als bruidsmeisjes en bruidsjonkers gebruiken hihi.
    Ik vind het echt heel leuk voor je!

Oh As, ik vind het zo leuk om te lezen dat je aan het genieten bent van je mannetje!
    Hopelijk kan je misschien straks bv en fles combineren.
    Wel vervelend dat je niet genoeg melk aanmaakt.
    En succes bij het gemeentehuis!

Zo maaike, jij al 10 kilo kwijt? Netjes hoor :)
    En wat fijn dat Willem het zo goed doet.

Meiden, ik ga nu echt racen, moet zo naar werk hihi.
    Ik hou jullie op de hoogte als er nieuws is van 't front :)
    Hele fijne dag allemaal!!

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    haha, nieuws van het front :) ik hoop dat de wapenstilstand dan nog even aanhoud ;) werkse meis!

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje Bren, wat heftig! Weet je inmiddels al meer over je zwager?? Hoop dat het niks ernstigs is?!
    Ik ben erg blij dat Nate een paar dagen geleden de beslissing heeft genomen om zijn motor te verkopen. Hij weet dat ik er niet blij mee ben en nu al helemaal niet meer. Je bent zo kwetsbaar op zo'n ding! En dan kan je zelf misschien nog zo goed rijden... maar een ander hoeft maar even niet op te letten...
    Dus dat is 1 reden, de andere is dat we echt een grotere auto nodig hebben, dus we gaan zijn motor en onze kleine auto samen inruilen voor een grotere auto. Ik moet zeggen dat ik daar erg opgelucht over ben!

Nate wilde me vragen met allerlei toeters en bellen, maar heeft toen besloten om het gewoon thuis te doen omdat het anders WEER uitgesteld zou worden en dat wilde hij niet. Dus toen hij uit zijn werk kwam moest ik meelopen naar de woonkamer en toen is 'ie voor me op z'n knieën gegaan!! :D Zo leuk!

Denise, je moet inderdaad lekker blijven hinten!! En vooral blijven benadrukken hoe graag je het wel niet wil! :)

As, mooi dat je zo'n fijne kraamhulp hebt, dat scheelt echt!! En ik hoop dat de bv goed op gang komt voor je!

Ann, werk ze meis! En ik blijf duimen voor je!!

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ben net terug van het cb en wat waren ze tevreden over Boaz!!! ikke helemaal trots.
    hij weegt nu 4490 gram zelfs iets meer dan gemiddeld..
    Wel krijgt hij met 3 maanden een echo voor zijn heupjes omdat ik als baby een sprijbroek heb gehad.

Bedankt voor jullie medeleven doet me goed!
    Gelukkig is het meegevallen en was zijn arm uit de kom en overal grote schaafwonden.
    Ik vind het echt nikd dat pat gaat beginnen bahhh

Denise ik vind een avond ritme best moeilijk dus die hebben wij nog niet....

Hebben jullie een lekker dagje meiden??

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sas, hij zal een geweldige vader worden! En jij een supermoeder, dat weet ik zeker! Maar dat besef... Ik besef het nu nog niet eens ;).

Bren, getsie :(. Hoop dat je weer over de schrik heen bent en het weer wat beter gaat met je zwager. Eng he, dat motorrijden... Bob wil ook beginnen. Ik ga me er maar pas druk om maken als ie het echt gaat doen.

An, ben heel benieuwd hoe het nu met je is! En ik ga voor die wapenstilstand waar Sas het over had :D.

Hier is het vandaag wat zwaarder. We moesten naar het gemeentehuis, omdat Boas mijn achternaam krijgt. Dus ik moest mee. Lastig! Ten eerste moest ik de auto in en een stukje lopen in Haarlem en ten tweede moest ik mijn mannetje bij de kraamzorg laten. Het is gelukt, zonder (mijn) tranen! Wat was ik blij dat ik weer thuis was. Meteen de hele dag moe en "huilerig" terwijl de tranen nog niet echt willen komen.
    Positief: mijn borstvoeding is op gang! Als Boas niet wil happen (vandaag deed ie het wel) dan heb ik genoeg borstvoeding om hem bij te voeren met een spuitje en hoef ik de kunstvoeding (nog) niet te gebruiken :D.

En wat ben ik elke minuut opnieuw verliefd, zeg!

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Potverdrie, die helft is weg!

Jody, wat goed van Nate dat ie heeft doorgezet en het niet heeft uitgesteld :D. Ik ben heeeeel blij voor je!

Denise, wil ie wel trouwen? Lekker blijven hinten ;). Ik voel me wel een beetje vreemd zo hoor. Wij hebben samen besloten te gaan trouwen, niks verloven met ringen...

Bren, wat goed dat Boaz het zo goed doet! Terecht een trotse moeder!

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja hij wil heel graag trouwen, mss wel meer dan ik, maar hij wil echt eerst sparen.....

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    sparen kan ook als je al verloofd bent ;) Gnffl :)

Wat misschien handig is is om gewoon een begroting te maken? Dan weet je hoeveel je meot sparen!

Yeey, veilige de stad in en weer terug zonder kleintje en borstvoeding loopt! mooi :D Ik was vandaag trouwens even bij Amy langsgeweest, daar gaat alles ook goed As ;)

Pff sorry dat ik neit echt iets wist te zeggen Brenda, ik vindt dat soort dingen altijd zoo naar.... goeie kennis van mij mist een heel stuk van zijn darmen door een motorongeluk en een vader van een vriendin van mij heeft er een flinke hersenbeschadiging door opgelopen... brrrrr! Blij dat het met jouw vriend gelukkig niet zo ernstig is!

Jody, wle al enig idee hoe je bruiloft eruit moet gaan zien? Groot klein, kerk, wel of geen receptie etc?

En ann?

Ohw, vandaag suiker uitslag gehad en die was helemaal goed :) kneep hem stiekem wel een beetje....

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As ik kan je vertellen dat de verliefdheid alleen maar groter wordt elke dag meer....wat kan je veel houden hè van zo een klein mensje!
    En fijn dat het achter de rug is!! En yeahhhh voor borstvoeding hartstikke goed!!!

Sas geen probleem hoor, het was trouwens me zwager....

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo meisjes!

Pff wat een dag heb ik achter de rug zeg!
    De bom is gebarsten op mijn werk, en blij toe.
    Tis een verhaal, dus zet je schrap ;):

Vanochtend zag ik een klant niet staan. Dus mijn leidinggevende wees dat ik haar moest helpen.
    Dus ik daar naartoe, en uiteindelijk de jas verkocht die ze graag wilde.
    Uiteindelijk was mijn leidinggevende met pauze, en ik moest wat van achter pakken voor een klant.
    Dus ik zeg nog vol trots; Ze heeft hem gekocht hoor, die jas!
    Waarop zij inene helemaal compleet uit haar panty gaat over dat ik het allemaal niet goed doe, veel te passief ben en echt veel meer op de klanten moet zitten.
    Ik schrok hier best van, en liep terug de winkel in met hetgene wat ik voor een klant moest pakken.
    Maar een half uurtje later voelde ik me zo rot dat ik naar achter ben gelopen en ontzettend heb zitten huilen.
    Alles van de afgelopen tijd kwam eruit, ik kon ook gewoon niet meer stoppen met huilen.
    Uiteindelijk heb ik met haar, en mijn regiomanager 's middags een gesprek gehad.
    Ik heb alles kunnen zeggen wat me dwars zit, dat ik het echt niet naar mijn zin heb, en dat iedereen maar rot tegen mij doet.
    Dat ik vind dat ze niet normaal met personeel omgaan, dat ik gewoon veel te veel shit voor mijn kiezen heb gehad in al die tijd en dat ik me nu voel afgedankt.
    Nou, ze hebben dus allebei excuses aangeboden, dat het niet zo bedoeld was en dat ze eigenlijk hoopten dat ik het weer naar mijn zin zou krijgen, en dat ik weer met plezier naar mijn werk toe zou komen.
    En dat ze absoluut nooit de intentie hebben gehad om mij te kwetsen of weg te pesten.
    Ik heb ze echt laten kruipen, en terecht ook.
    Na al die tijd, dat ik de gebeten hond was en alle shit over me heen kreeg, die tijd is geweest.
    Ik mag ook volgende keer als ik ergens mee zit, of een kutopmerking naar mijn hoofd krijg, mijn regiomanager bellen en hem helemaal de huid volschelden :D
    De zoektocht naar een nieuwe baan gaat verder, alleen dat weten zij niet.
    Maar hopelijk heeft dit geleid tot de weken tot een nieuwe baan gewoon normaal en rustig door te komen.

Zo, dat was het weer even voor vandaag haha :)

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ow ja, vergeet ik bijna het belangrijkste!
    Nog steeeeds niet ongesteld :D
    Van het weekend ga ik testen, durf nu met die stress het even niet aan...

Oh ik ben gesloopt, ik ga lekker naar bed meiden!
    Welterusten!

Deel Deze Pagina