Bren, gelukkig valt het mee met je zwager!! Meiden ik kom morgen verder weer uitgebreid reageren. Ik heb vanmiddag de crematie van mijn oma gehad en ben erg emotioneel. Er zijn daar ook wat dingen voorgevallen waar ik nogal pissed over ben, dus ik ben extra emotioneel. Ik zal het hier morgen even uitleggen. Ik ga nu lekker naar bedje, ik kan wel ff wat slaap gebruiken... Tot morgen lieverds!!
Sorry Denise, volgens mij had je dat al ergens gezegd over het trouwen. Sparen is ook slim natuurlijk! An, wat ontzettend goed van je zeg! Soms is het maar goed ook dat die bommetjes barsten. En ik duim vrolijk verder voor de wapenstilstand . Jody, ik hoop dat je nog wel op een respectvolle manier afscheid hebt kunnen nemen van je oma... Het is wel lekker aan het rommelen bij jullie in de familie zo. Nu de nacht hopelijk goed door meis, dat zal je goed doen! Sas, volgens mij zijn we geen motorrijfans bij elkaar hier. Geeft niks hoor, meid! Bren, het is inderdaad ongelofelijk! Na een vermoeiende dag heeft meneer ons net 3 uur slaap achter elkaar gegund. Heerlijk! Hopen dat de rest van de nacht zo rustig blijft! Morgen lekker een rustig ochtendje en 's middags komt mijn moeder samen met mijn oma.
Ann, wat chill dat eindelijk je hart hebt kunnen luchten, zal wel heel goed voelen. Toch hoop ik voor je dat snel wat anders vind. Zal wel lastig worden als je nu zwanger blijkt te zijn, of ga je dan weg na je verlof? Yeah nog steeds niet ongesteld! De hoop groeit en mijn duimen draaien Bren, gelukkig valt het allemaal mee met je zwager, mss kijkt pat nu ook extra uit. Goed dat uitslag goed was Sas, hoe voel je je verder in je zwangerschap? Mooi he die liefde voor je kind, dit kan volgens mij echt alleen een moeder voelen. Jody neem lekker je tijd em rust goed uit. Je bent nog steeds onder invloed van hormomen, dit maakt het emotioneel niet makkelijker Hier gaat met Tegan alles nog steeds perfect, ze verandert met de dag en kan elke dag meer . Daar heeft ze superleuke Nikes gehad, dezelfde als mijn zusje Gister met mijn zusje haar nieuwe huisje wezen bekijken, midden in Den Haag centrum, echt een superleuk huisje. Ben wel extra blij dat ze wat gevonden heeft want het blijkt dat ze flink mishandeld word. Ze wil ook graag dat Daaf in de buurt is als ze het officieel uitmaakt. Ik lees dit soort dingen elke dag op mijn werk en zie dan ook hoe moeilijk het is is voor vrouwen om weg te gaan, maar als het zo dichtbij gebeurd wat voel je je dan machteloos zeg. Mijn lieve kleine zusje, ik ben in staat om die klootzak wat aan te doen maar dit heeft totaal geen nut.
Wat ben ik trots op jou Ann..!! Echt heel erg goed dat je, je mond hebt open getrokken! Wat zullen ze geschrokken van je zijn! En nog steeds niet ongesteld wat ontzettend spannend zeg!!!! Mijn duimen draaien voor jullie! Jody wat ontzettend naar zeg, kan je er ook nog wel bij hebben..! Doe rustig aan meissie en denk goed aan jezelf! Denise wat ontzettend naar zeg voor je zusje! En wat zal de stap moeilijk voor haar zijn om het echt uit te gaan maken...en inderdaad wat je zegt je staat helemaal machteloos...heb jij wel als je hem ziet dat je met hem kan praten? Zou je dat niet kunnen doen?? Ik zou hem helemaal in elkaar willen trappen ookal heeft dat inderdaad helemaal geen zin.....poehh zeg dat lijkt me wel heel moeilijk hoor! Hier een rot nacht voordat Boaz sliep was het rond 2 uur en heb hem net de fles gegeven....ben moeeee!!!!! Hij had zo een last van krampjes.... De ene keer heeft hij nergens last van en dan komt het weer uit het niets....
Hahaha lekker hè en dat in de nacht..! Ik ga nog even proberen te slapen en Boaz terug leggen in zijn bedje! Als de Kids hun ochtend fles hebben gehad hè blijven jullie dan ook nog liggen of gaan jullie er dan uit? Ik blijf vaak liggen omdat ik te moe ben om eruit te komen terwijl ik dan ook mijn huisje kan opruimen...ik merk dat ik daar nog geen ritme voor heb! En liggen jullie kindjes ook bij jullie in de slaap kamer?? Met hoe oud willen jullie ze naar hun eigen kamer hebben??
Wi zien hem nooit, ik heb hem in 4 jaar tijd 1x gezien. Ik dacht altijd dat ze het niet uit durfte te maken omdat ze bang was om hem te kwetsen, mijn zusje is namelijk veel te lief, maar ze is inderdaad bang...... Ik denk niet dat ik hem vandaag of morgen tegen moet komen, ik denk niet dat ik mijzelf in de hand kan houden en Daaf al helemaal niet, die is woest. Ik mocht het eigenlijk niet aan hem vertellen, om deze reden, maar ik zit er echt mee. Ach wat zielig he die krampjes, de ene werkt het meer daar binnen als anders. Hier heeft ze er alleen in de ochtend last van. Maar verschrikkelijk zeg zo'n waardeloze nacht. Vanmiddag een beetje bijslapen als het lukt, of krijg je mog visite? Morgen komen een hoop van Daafs collega's, we mogen wel wat bier inslaan
Ze ligt idd bij ons, tot ze niet meer past denk ik haha, veel te gezellig. Ik blijf ook vaak liggen, val 9 van de 10x sowieso weer in slaap haha, vandaar dat het niet lukt vroeg klaar te zijn. Slaap lekker nog even
Gezellig hier Willem slaapt op onze kamer Geen idee wanneer hij eruit moet En ik blijf ook vaak nog liggen hoor Hij slaapt en die laatste fles moet er savonds ook in Hoop dat het in januari allemaal soepel gaat en hij een volle nacht maakt Maar krampjes heeft willem ook heel veel momenteel Gelukkig voor ons rond 19:00 dus de nachten zijn daar nog niet door verpest Denise wat heftig allemaal sterkte ermee En ook met bier halen tis toch andere kraamvisite Ann wat goed dat je het eruit hebt gegooid Het kan maar duidelijk zijn As wat fijn dat je voeding goed op gang komt! Geniet ervan vandaag met je familie erbij Jody doe het rustig aan en gecondoleerd nog Ik kieper willem weer in zijn bed en ga weer slapen Truste
goedemorgen stelletje nachtbrakers Ik ben ook heel erg opgelucht, want man, wat liep ik met mijn ziel onder mijn arm. Zo'n schim van wat ik ooit was. Mijn rugzakje zit gewoon gevuld, heb ontzettend veel meegemaakt in pak em beet 7 jaar tijd. Hoop zo dat dit de nieuwe start is. Mocht ik nu zwanger zijn dan zing ik t uit tot verloftijd. Zo niet, dan gaan we op zoek naar een andere baan. @jody: ach meissie toch, wat kan ik me dat goed voorstellen zeg. Heel veel sterkte, hoop echt dat je je snel weer beter voelt. Emotionele periode, en dan alles met elkaar. Niet leuk voor je knuf voor jou! @denise: jeetje wat heftig zeg, ik hoop echt dat het goedkomt met je zusje. En dat die vent haar mishandeld, is zo erg. Ik zou ook niet voor mezelf instaan als ik hem zou zien. Laffe hond, beetje je vriendin mishandelen... Goed dat ze nu voor zichzelf durft te kiezen, want ze verdiend veel beter! @bren: wat fijn dat je zwager wat lichte verwondingen heeft, en niet meer. Kan me echt zo goed voorstellen dat je niet wilt dat Pat gaat motorrijden. En las dat boaz het goed doet volgens cb. Meiden, ik ga werken. Hoop echt dat het vanaf nu gezellig word. En de eerste die nu nog lelijk doet sla ik in elkaar haha Fijne dag meiden, ik ben er vanavond weer!
Goedemorgen meisjes, Denk dat ik zowaar 6 uur geslapen heb! Jeetje Denise, ik las het vannacht en dacht dat ik het vast niet goed gelezen had... Maar dus toch . Wat een ontzettend naar verhaal zeg. Er is ook zo verdomd weinig dat je kunt doen als ik het zo lees. Wel heel goed dat jullie op de hoogte zijn. Enig idee hoe nu verder? Bren, ik hoop dat Boaz zich weer een beetje beter voelt. Misschien vanmiddag nog een slapen inderdaad. Wij hebben Boas nu nog wel op de onze slaapkamer. Nu ben ik nog niet heel erg mobiel en lukt het me nog niet goed hem zelf uit de wieg in bed te tillen om hem te voeden. Het gaan zitten kost nog enige moeite . Als ik weer een beetje beter op gang ben (ik kan al zoveel meer!) dan gaan we wel proberen hem vaker in zijn eigen kamertje te leggen. We hebben een wieg met wielen. Handig he! En de ochtenden... Tsja, we zijn nog zoekende. Daar kom ik over een week of twee op terug! Ik houd zelf erg van structuur, een juffie hè, dus hoop ik snel een ritme vast te kunnen houden.
morgen meiden Pff wat een emotionele ellende en moeilijke dingen allemaal besproken vannacht, heel veel sterkte allen! Ann, blij dat het praten je heeft opgelucht inderdaad, hopen op een nieuwe start en zwanger.... ik duim! Jody, jeetje dan gaat het dus ook nog rommelen op de begravenis? Tss vervelend Ow bah Denise dat lijkt me inderdaad verschrikkelijk, zoiets van zo dichtbij meemaken.... ik denk trouwens dat Rich hier precies hetzelfde zou reageren als Daaf... Lastige situatie zeg! hoop dat ze het netjes kan afsluiten met hem en dat hij dan ook zo netjes is om haar niet meer lastig te vallen zeg maar.... En veel plezier met de collega's Sorry Bena, gewoon niet goed opgelet... fijn dat het meevalt met je zwager, hopen dat Patrick idd zelf ook goed gaat uitkijken. Een van de beste vrienden van Richard rijd trouwens ook motor (heeft zelfs alleen een motorrijbewijs) en die gaat geregeld onderuit... gelukkig alleen nog maar wat botbreuken en geen echt ernstige ongelukken maar toch. Die man rijdt helaas ook op de snelste duccati die hij legaal kan rijden op de openbare weg en is geregeld zijn rijbewijs kwijt wegens snelheidsovertredingen, daarnaast heeft hij ook nog epileptie dus dat gaat gewoon een keertje gigantisch mis en dan hebben we weer een begravenis... Dan rest mij nog de wens dat alle nachtbrakers nu nog lekker aan het uitslapen zijn en genoten hebben van een goede nachtrust Hier gaat alles goed, de trapjes beginnen gevoelig te worden en ik begin kortademig te worden dus de hele bende groeit hard Mijn bekkenklachten zijn minimaal aan het verergeren, ik heb er eigenlijk alleen 's avonds flink last van en dan is Rich hier om me omhoog te trekken van de bank en alles wat ik nodig heb te pakken dus dat is fijn
Wat fijn Bren, dat Boas zo goed is goed gekeurd!! En dat je trots bent, dat snap ik maar al te goed met zo'n mooi ventje!! As, wat onwijs knap van je!! Zo snel de deur al uit zonder je kleine na de bevalling! En wat goed dat je het zonder tranen gered hebt!! En super dat de borstvoeding nu op gang begint te komen!! Wij gaan ook pas over een paar jaartjes trouwen. Heb altijd gezegd dat ik het al super zou vinden om verloofd te zijn. Dus vind het ook helemaal niet erg om dat voor een jaartje of 2 a 3 te zijn. In de tussentijd gaan wij dus ook sparen! Bruiloft gaan we zeker groots aanpakken. Als het goed is trouw je maar 1 keer in je leven en ik heb die dag wel groots in mijn hoofd zitten! An wat een onwijze kutwijf zeg die bedrijfsleidster!! Heel goed van je dat je alles er uit hebt gegooid en dat je je niet langer zo laat behandelen!! Dat verdien je zeker niet! En wat goed dat je nog niet ongesteld bent!!!! Ik word er nou ook weer helemaal zenuwachtig van!!! Ik hoop het zo voor je!! Ik gun het je zo!!! Werk ze vandaag meissie! Hoop voor een leukere dag vandaag! Denise, wat ontzettend erg voor je zusje!! En wat goed dat ze een woning heeft gevonden. Wat een klootzakken lopen er toch rond op deze wereld, he?! Walgelijk echt. Ik hoop dat als ze het uitmaakt met hem dat het goed zal verlopen. En wel heel goed van haar dat ze dat gaat doen, zeg!! Veel vrouwen in zo'n situatie durven dat niet! Als Jade haar ochtendfles heeft gehad ben ik nog wel moe, maar kom ik vaak niet meer in slaap. Dan spoken er weer 1001 dingen door mijn hoofd die ik nog moet doen. Dus dan bedenk ik altijd dat ik 's middags nog wel een dutje kan doen, maar natuurlijk komt dat er dan helemaal niet meer van... Jade slaapt al sinds een week op haar eigen kamertje. Hadden we meerdere redenen voor... Ik vind het veiliger, ze sliep natuurlijk in de reiswieg en die vond ik niet zo veilig. Voel me veel prettiger nu ze in haar airosleep ledikantje ligt en ik stond bij elk hoestje, kuchje en ook als ik te lang niks hoorde boven de reiswieg om haar te checken, waardoor ik zelf totaal geen nachtrust meer had. En nu Nate aan het werk is, voed ik haar 's nachts op haar eigen kamertje zodat hij niet wakker ligt. We hebben de deuren open en de babyfoon ook nog naast het bed en dat werkt prima zo moet ik zeggen!! Sas, mooi dat alles goed gaat! En dat kortademige wordt alleen maar erger. Prepare!
Nou meiden... gisteren dus de crematie gehad van mijn oma. Alhoewel ik weet dat het voor haar echt beter is zo, omdat ze nu geen pijn meer heeft was het erg moeilijk. Vooral op het moment dat je binnen komt lopen in de zaal en haar kist ziet staan met foto's van haar er op. En het moment dat mijn zusje en stiefvader hun speech deden. Ongelofelijk mooie woorden... en zo knap van mijn zusje (bijna 16) dat ze dat maar even deed voor al die mensen! Dat doe ik haar niet na! Maar hetgeen waar ik zo ongelofelijk pissig over ben is de vriendin van mijn oom. Ik heb ook besloten haar de rest van mijn leven te negeren, ik hoef haar niet meer te zien of te spreken. Is echt een heel vreemd wijf. Alles al aan zichzelf laten verbouwen en ze ziet er echt uit als een monster. Vreselijk gewoon!! Ik heb haar nooit echt gemogen, het is namelijk ook nog eens een heel irritant en aanwezig persoon met hele domme opmerkingen. We weten ook gewoon zeker dat ze alleen maar bij mijn oom is voor het geld. Mijn oom is namelijk echt een persoon die boekenslim is, maar op sociaal vlak gewoon niet spoort. En doordat hij zo slim is, is hij chemicus bij een heel groot bedrijf en verdiend echt bakken met geld. Zij profiteert daar al jaren van en is alleen maar bij hem wanneer het haar uit komt (ze wonen ook niet samen) en hij ziet het niet of wil het niet zien. Ik weet het niet. Maar gisteren kom ik dus binnen bij de locatie waar mijn oma opgebaard lag en daar zit mijn familie dus. En zij ook. Ik ben nog niet binnen (emotioneel) of zij begint al te tieren tegen me over hairextensions en begon te blaten over werk, dat ik maar thuiswerk moest gaan doen enzo. Ik reageerde daarop heel kortaf om even duidelijk te maken dat ze echt een hele verkeerde timing had om over dat soort onzin te beginnen. En maar door blijven gaan er over, echt voor een half uur lang. Sorry hoor, maar dat doe je gewoon niet op een crematie en zeker niet als het echt wel erg duidelijk is dat degene tegen wie je die verhalen ophangt er niet in geïnteresseerd is. Ze heeft het ook altijd over hairextensions als ik haar zie. Dat wijf is echt behoorlijk geobsedeerd door haar uiterlijk, absurd gewoon!! Vervolgens gaan we dus rijden naar het crematorium en god zij dank zat ik samen met mijn broertje in een andere auto. Maar dan hoor ik dus van mijn zusje achteraf dat ze de hele weg naar het crematorium toe (en die duurde best lang) tegen mijn zusje over haar haar heeft zitten blaten. Die raakte er ook nogal geïrriteerd van en mijn moeder negeerde haar op een gegeven moment gewoon. Na de bijeenkomst zijn we blijven eten bij mijn moeder. En wat ik daar te horen heb gekregen was echt de druppel waardoor ik echt in alle staten ben nu. Mijn oma heeft op het laatst in haar leven aangegeven dat ze het heel erg vond dat mijn oom zo weinig liefde gaf (liep met een grote boog om haar bed heen, kwam weinig langs, etc.). Mijn moeder kon het niet aanzien dat dat zo ging en heeft mijn oom een mail gestuurd dat zijn moeder het zo fijn zo vinden als ze een keer een aai over haar wang zou krijgen, of een kus, of een knuffel of dat hij een keer zou zeggen dat hij van zijn moeder houdt. Want dat deed hij namelijk nooit... Mijn oom heeft die avond mijn moeder opgebeld om te zeggen dat hij weer snel langs zou gaan en dat hij dat toch wel van plan was. Hoort mijn moeder dus die snol op de achtergrond LACHEN en zeggen over mijn oma: "ach, ze wil alleen maar aandacht!" Dat was dus in 1 van de laatste dagen dat mijn oma 'leefde' en met vreselijk veel pijn op haar sterfbed langzaam dood lag te gaan van kanker. Nu ik het typ zit ik gewoon weer te janken. Wat een secreet!! Hoe kan je zulke dingen zeggen?? En zo niet geïnteresseerd zijn?!? Ik ben er gewoon echt misselijk van, walgelijk echt!
Jemig wat een mens! Sommige mensen hebben niet alleen het bord voor de kop maar het complete servies Seek alleen niet teveel energie in haar Maar richt je op je meisje en je familie Zij is jhet niet waard
Wow As, 6 uur geslapen heerlijk zeg..!!! Heb je het druk betreft kraamvisite?? Jody wat ontzettend schoffterig zeg van dat wijf..sorry maar anders kan ik haar niet noemen!! Wat zijn sommige mensen toch erg he?? hebben die dan echt geen gevoel in hun flikker?? bahhh wordt erook kotsmisselijk van. Maar inderdaad probeer er geen energie in te steken, en geniet lekker van je mooie gezinnetje...al is dat soms wel heel moeilijk... zo een vrouw haalt het bloed onder je nagels vandaan. Boaz ligt nog wel bij ons op de kamer in de kinderwagen bak ik vind het zo fijn dat hij naast mij ligt, maar wat jij zegt jody daar had ik nog niet aangedacht....toch maar even met pat bespreken om het liedikantje in onze slaap kamer te zetten. Ik vind ritme zoeken heel erg moeilijk....hij heeft s'morgens ookaltijd een zeur uurtje, vind dat altijd zo zielig en moeilijk om daarmee om te gaan laat ik hem huilen?? pak ik hem uit zijn bedje....wat doen jullie??
Ik neem em lekker in bed en daar slaapt hij vaak tot de volgende fles Hij slaapt trouwens wel heellicht op het moment Heel veel wakker en huilerig Ligt er nu in maar hoor em alweer
Nou ja zeg! Is ze nou helemaal van de pot gerukt? Hoe is jouw oom hier nu onder? Of ziet hij het eigenlijk nog steeds niet in? Verder sluit ik me compleet bij Maaike aan. Helaas kun je met dit soort mensen niets beginnen... Ik ga even een tukkie doen. Bob is vanmorgen naar zijn werk geweest en is nu weer terug. Hij vond het moeilijk! En dan is hij nu maar drie uurtjes weg geweest. Volgende week is hij gelukkig nog thuis.
Mijn oom die ziet dat niet. Lijkt het zelfs allemaal normaal te vinden... ik ben echt klaar met dat wijf! Je kan bij mij ver gaan, maar dit pik ik echt niet. Zo'n lief mens die ligt te creperen van de pijn op haar sterfbed, zulke dingen over zeggen... echt totaal gestoord!! Bren, dat zeuruurtje heeft Jade altijd in de middag of vroeg in de avond. Het is wisselend hoe wij er op reageren. Soms laat ik haar maar even huilen en houdt het vanzelf op, maar meestal neem ik haar bij me of zet ik een muziekje op voor haar. Dan houdt ze soms ook op. Ik begin steeds meer door te krijgen waarop ze huilt. En meestal is het omdat ze honger heeft of krampjes heeft. Maar soms ook als ze gewoon niet zo lekker in haar vel zit. Het hangt er een beetje vanaf waarom ze huilt hoe ik er op reageer... As, heb je nog even lekker kunnen slapen? Ah meiden, heerlijk weekend!! De mannen weer thuis! Heerlijk!! Geniet van het weekend!