haaallloooo liefffiieees! Jody, ik ben het helemaal met je eens. Wat een ontzettend rotwijf, hoe durft ze? Schatje, tis misschien makkelijk gezegd, maar laat het je niet op je kop zitten. Ze is het gewoon niet waard! Meis, geniet lekker van je gezinnetje! En als ik moet komen meppen, je weet me te vinden hihi Aah nu weet ik niet meer waar ik nog meer op ging reageren Vandaag was gezellig, het was alleen erg rustig. Nog steeds niet ongesteld, dus het word nu echt spannend! Wie kijkt er ook the voice vanavond?
Ikke ook Ik vond Vera beter dan Nora hoor... Hij ligt nog steeds te pitten in zijn eigen kamertje en ik heb nog maar 1 keer gekeken tussendoor, ben helemaal trots . En vanmiddag lekker geslapen. Vanavond lekker met z'n drieën thuis voor het eerst. Wat een rust! Jody, inderdaad heel raar om dat soort dingen te zeggen. Blergh!
Ik vind het zo moeilijk, Boaz gaat vanavond voor het eerst in zijn eigen bedje slapen...hij slaapt er nu ook en ik vind dat echt heel erg moeilijk, had niet verwacht dat ik dat zou hebben!! Maar wat jij zei Jody heeft de doorslag gegeven, wij hebben ook hetzelfde matrasje die jij hebt en je hebt helemaal gelijk dat dat veel veiliger is! Heerlijk As, Geniet er lekker van meissie en wordt helemaal vrolijk van je berichtjes!! Ann, whaaaaaaa echt spannend hoor wanneer ga je testen???????????? enne hier ook de Voice Of Holland!!
voice is spannend. Maar ik vond vera ook beter... Soms snap ik het ook niet?! Denk dat ik zondag ga testen, mooie dag, lekker rustig
Ik duim ook mee An! Spannend, brrrrrr! Tsja, Marco en ik zijn het niet vaak eens... En tussen deze drie kan ik ook al niet kiezen. Boas heeft één tiet leeggedronken en nou wordt ie weer niet wakker... Dat wordt wat vannacht. Misschien wordt ie zo nog wakker voor de andere.
ik ga voor daniel, beter dan kimberley! Maak hem maar wakker hoor as! Dan zeg je gewoon, hey kind, mama heb nog een volle tiet, wat doen we daaraan...? PREEEEECIEEEEESSSS! Drinken Lief dat jullie zo duimen, hopelijk helpt het dit keer! Hihi ik ga ook iedere keer naar de wc, en dan denk ik; neh nog steeds niet Durf alleen niet zo goed er al vanuit te gaan dat ik zwanger ben
Ik vond Vera ook veel beter!! En leuker. Jammer hè?! Bren, laten jullie 'm gelijk op zijn kamer liggen of halen jullie het ledikantje naar jullie kamer? Wij hebben de babyfoon op het hardste volume naast ons bed staan, maar 2 kamers verder ligt Jade en dat horen we ook nog luid en duidelijk. Maar gewoon voor je eigen gevoel is dat dan nog een extra veiligheid. Ann, ik ben echt blij dat je niet ongesteld bent geworden!!! We blijven hard duimen!! As, ik hoop dat je vannacht weer wat uurtjes mag slapen... En dat Boas je andere borst straks ook nog even leeg drinkt!
meiden, ik ga lekker een slaapje doen. Morgen werken, en 's avonds uit eten en bowlen voor mijn moeders verjaardag. Ik kom hopelijk tussendoor nog even spieken! Welterusten lieffies!
Hij blijft maar slapen... Jody, hoe ging die eerste nacht dat Jade op haar eigen kamer lag bij jullie? Last van naweeen... En naar de wc met die hechtingen is ook niet zo'n pretje. Denk dat het tijd wordt voor paracetamol en mijn bed.
Ann, werk ze morgen en slaap lekker! En alvast veel plezier morgen! De eerste nacht met Jade op haar eigen kamer ging eigenlijk verassend goed! Sliep lekker door, zelfs de eerste nachten 5 uur doorgeslapen.
Jody hij heeft op zijn eigen kamertje geslapen! Hij had om half 12 zijn laatste fles en om half 6 hoorde ik hem, dus hij heeft het hartstikke goed gedaan! Ik heb niet lekker geslapen omdat ik elke keer wilde kijken of hij nog wel sliep, hij ligt naast ons en ook wij hebben de babyphone ook aan dus hoor hem gelijk maar het idee dat hij niet meer naast me ligt is zo gek.....
Wat leer ik weer veel van jullie meiden! Dat voordeel heb ik nu als 4e van het stel. Bren, wat knap van jullie zeg, stoer hoor! Je zult er na een tijdje vast aan wennen! Jody, ik heb je al even niet meer gehoord over je schouder. Hoe is het nu? En met jouw buik, Bren? Hier een akelig begin van de nacht voor mij. Zere buik, naweeen en last van de hechtingen door een aambei die nu nog even komt kijken. Uiteindelijk wel in slaap gekomen na de eerste voeding, maar die heeft Bob met het spuitje gedaan, omdat ik niet goed kon zitten. Voelde me helemaal schuldig... Gelukkig genoeg gekolfd, dus er was wel wat voor hem. Voor de zekerheid de kolf er nog wel even opgezet, maar wat voelde ik me beroerd. Net gelukkig wel drie uurtjes gemaakt en het voeden lukt nu wel! Hopen dat ik zo nog evenmag slapen, want dat heeft Boas weer vootreffelijk gedaan!
As, wat kan je een pijn hebben hè van onderen?? Het heeft bij mij zeker 3 weken geduurd voordat ik normaal kon zitten... Liggend voeden zou inderdaad een goede optie zijn.....succes met oefenen! Ann werkze meissie, en morgen testen spannend hè???? Hebben jullie lekker geslapen??