Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja dat herken ik heel goed, Bren! Maar dat wordt echt minder, tenminste bij mij wel. Was even een paar nachtjes wennen...
    Maar uiteindelijk vind ik het zo veel beter, ben veel geruster nu ze in haar veilige bedje ligt. :)

Wat klote dat dat zo'n pijn doet, As!
    Met mijn schouder gaat het wel oke, dank je As!
    Ik merk dat ie met sommige bewegingen nog een beetje weigert, maar met de pijnstilling is het wel goed te doen zo.
    Ben nu al iets aan het afbouwen met de pijnstilling en dat gaat tot nu toe nog goed. Maar durf nog niet teveel af te bouwen... Als ik namelijk iets later dan normaal mijn pijnstilling inneem dan begin ik de pijn wel weer goed te voelen.
    Van de wond heb ik nagenoeg geen last meer, gelukkig. Alleen zo vervelend dat ik nog zo weinig mag. Nog ruim 3 weken geen autorijden, niet tillen, niet sporten en rustig aan doen.
    Vooral dat autorijden vind ik echt kut... Beperkt je zo erg!

Hebben jullie nog leuke plannen van het weekend?

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik voed altijd liggend 'snachts en dat werkt echt perfect.
    Als jij goed en lekker op je zij ligt van de tiet die je moet geven, leg je Boas met ook op zijn zij met z'n hoofd bij je tiet.....aanhappen em drinken maar.

Jody je mag gewoon doen wat voor jou goed voelt, als je je lijf maar in de gaten houd. Ze hebben bij mij gezegd rustig aan doen en niet zwaarder tillen als maxi cosi met baby, verder mocht ik alles gewoon doen zolang het goed voelde. Of mag het niet ivm je schouder???

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    We gaan het oefenen, Denise!

Jody, fijn dat het beter gaat met schouder. Denk inderdaad dat het waar is wat Denise zegt. Je voelt zelf het beste aan wat je kunt. Waarom mag je geen autorijden eigenlijk?

Bren, het doet bij mij eerlijk gezegd niet zo'n pijn... Ik ben ontzettend netjes gehecht en je ziet er niets van terwijl ik echt helemaal uitgescheurd ben. Zelfs (sorry) mijn anus moest helemaal gemaakt worden. Ik kan gewoon zitten, alleen naar de wc gaan is even lastig.

De vk kwam nog even langs en de krampen die ik vannacht had vond ze toch wel zorgelijk. Dus nu is Bob met m'n urine naar de huisartsenpost om te checken of ik geen blaasontsteking heb. Ben wel erg moe vanmiddag...

Bob's zusje zou om 12.00 uur langskomen met de kinderen en dan om 13.15 samen met Bob en hen naar de intocht van de Sint in het dorp hier gaan. Dat zou handig zijn, want dan zou ik dan lekker naar bed kunnen. Nu kwam ze veel te laat en bleef veel te lang. Ik was helemaal van slag en eigenlijk heel erg boos. Tijdens de zwangerschap kwam ze steeds niet opdagen en nu kwam ze pas om 13.30 uur aankakken, omdat het thuis allemaal niet zo snel ging. Ongestructureerd zooitje daar! Iedereen is gewend dat ik wel flexibel ben, maar nu is dat echt even over... Ik was echt even boos!

Nu helemaal alleen thuis. Bob naar de huisarts en de supermarkt. Ben best trots dat ik dat durf :D.

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Shit, toch een blaasontsteking. Vandaar de pijn vannacht...

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden!! Is er vandaag helemaal niemand hier geweest?!?! Is iedereen zo druk geweest?!?! Wij vandaag wel in ieder geval...
    We zijn vandaag met z'n drieën naar het winkelcentrum geweest en boodschappen wezen doen. Was erg leuk om voor het eerst met die kleine te wandelen moet ik zeggen!
    En vanavond zijn we bij vrienden geweest, eerst gegeten en vervolgens nog even lekker geborreld. :) Erg gezellig en heerlijk om weer eens lekker wat alcohol naar binnen te gooien, haha

De reden dat ze hebben aangegeven dat je niet zwaar mag tillen, is omdat de wond dan open kan springen. Zowel de wond bij je buik als de wond aan je baarmoeder. En dat kan gevaarlijk zijn als je inwendige bloedingen krijgt... Heb toevallig nog de vk vrijdag er over gebeld omdat ik helemaal gek word van alles wat ik niet mag. Maar ik doe het dus ook maar niet voor de zekerheid...

En 6 weken geen autorijden is omdat je dan niet verzekerd bent. Verzekeringsmaatschappijen dekken je niet binnen 6 weken na een zware operatie.

As wat onwijs kut dat je een blaasontsteking hebt meis!! Heb je medicijnen gehad?
    En ik kan me voorstellen dat je pissig was. Mensen die er allemaal maar vanuit gaan dat jij je wel aan hun aanpast. Erg irritant!

Wij hebben morgenochtend eerst wat kraamvisite en gaan daarna de motor en auto op marktplaats zetten. We moeten echt een grotere auto, want dit is echt te klein.
    Denise, heb jij genoeg kofferbakruimte in die Bravo?

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh haha sukkel die ik ben. Het was al over 00:00, dus er stond al gisteren. Maar ik heb vanmorgen natuurlijk zelf ook nog gepost... :p

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Het wordt steeds erger, kan niet meer voeden en lopen is moeilijk. Paracetamol werkt niet en de huisarts bij de huisartsenpost doet alsof ik me aanstel... Ik ben niet kleinzerig en heb maandag potverdorie nog liggen bevallen! Ik weet wat pijn is!

Nu moet Bob naar de nachtapotheek voor ibuprofen... Das best sneu. Mijn tranen stoppen niet meer :(

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja hoor in die Bravo past alles perfectperfect

Wat kut zeg As, hoop wel dat de ibruprofen helpt

9. Maak anders een combi van 1 brufen met 2 paracetamol tegelijk
    Dat versterkt elkaar op een goede manier
    Want zoveel pijn in deze mooie dagen.... :(
    En pijn is niet nodig!
    Dikke knuf

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank je Maaike, dat helpt!

11. Mooi zo en dat precies elke 8 uur dan he

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje As, ik heb het echt met je te doen meis! Wat ontzettend kut!!
    Hoop dat je je inmiddels beter voelt?

Mooi Denise, dan is dat misschien ook een optie! Dan hoeven we niet perse een station! ;)

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje wat een nacht... Het vliegt hier echt van de ene emotie naar de andere. Bob was gisteren 3,5 uur weg om mijn plas weg te brengen en boodschappen te doen en toen was ik heel trots dat ik het hier alleen gered heb nmet Boas. Vervolgens zet de pijn zo door 's avonds dat we de spoeddienst van de huisarts moeten bellen en ik alleen maar kan huilen van de pijn. Voordeel: de tranen kwamen los en dat heeft wel opgelucht. De ibuprofen heeft Bob heel slim bij de buren gehaald, dus hoefde hij ook niet weg. In combi met de paracetamol werkt het goed! Nu het ochtend is, is de pijn weer aanzienlijk minder. Vreemd.

Boas heeft de hele nacht in zijn eigen kamer geslapen! Trots!

An, hoe is het bij jou inmiddels?

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend hoor As, en gelukkig is de pijn nu minder hoop dat je ook een beetje hebt kinnen slapen! moeilijk hè die wisselingen? Probeer er maar lekker aan toe te geven dan lucht het ook lekker op!

Ann, ben ook heel benieuwd naar jou...!! Heb je al getest meissie??

Hier een lekker dagje gehad gister, waren naar me zus geweest!
    Vandaag komt me baas op kraamvisite, maar ben zo ontzettend moe heb er helemaal geen zin in...

Fijne dag meiden

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ooooommmmmmmggggg!!!!

Ik ben zwanger!! :D :D :D

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Het bewijs! :D

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, waar zijn jullie nouuhouuu??!?! :D

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Yeeey!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    jeejt eann wat leuk! gnffl :D ben helemaal blij!

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik ben ook superblij! :D
    Kan het nog steeds niet echt geloven...

Deel Deze Pagina