Ja, had het inderdaad liever anders gehad! Maar ga even mijn verleidelijkste blik oefenen en dan moet het goed komen haha Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen kom ik weer gezellig koekeloeren! Welterusten
Veel plezier . Ik ga ook lekker liggen lezen in bed en hopen op een goede nacht! Tot morgen maar weer.
Haha nou succes ermee, Ann! Have fun! Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken! Als het vannacht begint wil ik wel nog even geslapen hebben. Tot morgen meiden!
Goedemorgen..!! Net boaz eten gegeven en kan niet slapen ik dacht even snel op zp kijken! Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben kunnen slapen...!! En bedankt voor alle lieve woorden doet me heel erg goed..!! Ik ga zeker de fysiotherapeut morgen bellen en kijken wat hun zeggen, de dokter raden me aan om nu toch maar alvast te bellen, want in de mate zoals ik nu last hèb is wel extreem. Denise bedankt voor de tip! Jody ben zo benieuwd hoe jou nacht verlopen is...ik hoop met veel weeën!!! We zijn zo nieuwsgierig naar je meisje.!!! ik kom zeker morgen ochtend even spieken! As heerlijk dat wandelen zeg en heel goed dat je dat nog lekker doet, is heel goed voor je! En doe jij maar lekker rustig aan, je hebt groot gelijk! Sas hmmm dat klinkt lekker zeg, heeft het ook gesmaakt?? Ann en was het gezellig? )))
Goedemorgen meiden! Helaas... Moet weer een hoop mensen teleurstellen... Werd vannacht wel een paar keer ieder uur wakker met harde buiken en soms wat lichte pijn. Dacht elke keer: als ik nu verder ga slapen dan zal ik bij de volgende keer dat ik wakker word wel weeën hebben... Maar nee hoor, nu heb ik niet eens meer harde buiken... Vanmiddag om 14:15 een afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis waar ik de hele middag wel zoet schijn te zijn. Eerst CTG, inwendig onderzoek, gesprek, echo... Pffff Waarom is het nou niet vannacht begonnen?! Bren heel goed, je moet zeker ff bellen want dit kan echt niet zo langer! Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen, meissie! Ik lig alweer een tijdje wakker, zoals gebruikelijk de laatste weken ook niet meer in staat om in slaap te vallen. Maar ga het toch tegen beter weten in nog even proberen zo. Tot later, meiden!
goedemorgen! Het was erg gezellig gister haha Nu wel een beetje moe, maar goed. @jody: aaah meissie toch Weer wakker, en nog geen beeb. Pfff ik hoop echt voor je dat ze het weekend nog komt! Succes bij de gyn! @bren: ja jouw klachten zijn idd extreem. succes vandaag, hopelijk kan de fysio er wat mee! Ik ga nu maar es snel douchen en naar werk toe. Maar oh wat heb ik geen zin, haha. Fijne dag meiden!
Ik hoop ook heel hard dat ze het weekend nog komt... Maar het is wel zo dat ik al wat ontsluiting heb en mijn baarmoedermond wel al iets verweekt is. Mocht het dus toch gaan aankomen op inleiden dan heeft mijn lichaam wel zelf al wat voorbereiding gedaan wat het misschien wel iets minder pijnlijk maakt en iets minder lang laat duren. Dat dan weer wel! Werk ze Ann! Bren, heb je al gebeld naar de fysio? Ben benieuwd wanneer je kan komen! Hoop dat ze snel een plekje voor je hebben!! As, hoe is het met de krampjes en harde buiken? Heb je goed geslapen?
Goedemorgen! Aaach, Jody! Je stelt heus niemand teleur, alleen jezelf. Jij hebt dit toch niet in de hand! Ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen. Probeer je het op je af te laten komen vanmiddag en je niet al te veel zorgen te maken? Ze weten vast wat ze doen daar! Dikke knuffel! Ik houd het in de gaten hier. An, mooi dat het gezellig was . Werkse maar weer vandaag! Bren, nog wel goed kunnen slapen verder? Succes met bellen vandaag. Ben benieuwd wat ze zeggen en hoop dat ze je snel kunnen helpen! Ik heb lekker geslapen! Net uitgebreid gedoucht en als ik me oké blijf voelen ga ik zo eens even richting Haarlem Centrum om een cadeautje voor Bob's moeder te scoren.
Dus vandaag gaan ze nog niet inleiden in elk geval? Dan komt het van het weekend goed, ik voel het aan mijn (vrucht)water! Krampjes zijn nog lichtelijk aanwezig, maar ik kan nu weer lekker doen wat ik wil. Het is niet meer zo pijnlijk.
Mooi dat jij lekker hebt geslapen, As! Ik heb gelukkig, buiten alle verwachting om ook nog even een ruim uur mogen slapen! En ben net weer een gedeelte van mijn slijmprop verloren. Hoop wel dat het hierbij blijft want het is niet echt smakelijk... Heb er nu beter naar gekeken en het is wel echt de slijmprop. dat houdt dus wel in dat mijn lichaam er mee bezig is om zich voor te bereiden. Hoe was het met de krampjes, As?!
Oh haha had tegelijk met jou een berichtje geschreven. Gelukkig zijn de krampjes nu minder heftig, meis! Nee, sowieso nog niet inleiden tenzij haar toestand dermate is verslechterd en ze dat nodig achten. Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Nou, ik ga maar even wat eten en douchen en aankleden.
Kijk, nog stukje kwijt! Dan zal ie nu wel weg zijn! Ik ga weer een kaarsje aanzetten. Sas heeft een trend getart . Dan komt het vandaag/vannacht vast!
Aahhhhh Jody ik had zo gehoopt dat je aan het bevallen was of je meisje al in je armen had wat ontzettend balen weer! Is nate vandaag wel vrij om met je mee te gaan naar het ziekenhuis?? En wat je zegt je lichaam is dus wel bezig anders verlies je je slijmprop niet! Denk aan je.... As fijn dat je lekker hèbt geslapen en als je naar Haarlem gaat heel veel plezier, misschien wel even lekker om eruit te zijn... Ann fijn dat het gezellig was! Ik ga zo de fysiotherapeut bellen laat weten wat ze zeiden goed?
Dat is over een week! En tot die tijd moet je er dus nog gewoon mee rond blijven "lopen" (beetje lullig uitgedrukt...)? Ik vond 4 november heeeeeel ver weg klinken. Ben 9 november uitgerekend en dat lijkt zo ver... Maar zo ver weg is het helemaal niet . Ik ga me aankleden en toonbaar maken. Dan de stad in, ik wil eruit vandaag!
Yep as je zegt het helemaal goed...nog een weekje zo doorlopen..! Ach komen we ook wel weer boven op! Jij heel veel plezier en inderdaad het is zo 9 nov...wat gaat het hard hè???
Brenda, misschien proberen om nog een andere therapeut te bereiken, kijken of die eerder plek heeft? Ahh Jody, vervelend! hoop dat je meisje nog in topconditie verkeerd en dat ze lekker dit weekeinde op eigen gelegenheid komt! As, fijn dat je je zo goed voelt! Hier strakkies lekker aan het werk fijne dag meiden!
Ja Nate heeft vanmiddag vrij genomen, dus die is bij me. Oh dat vind ik ook wel erg lang duren tot aan 4 november doorlopen!! Dat is nog een hele week!!