Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    dankjewel Bren!

Zo, nu weet iedereen het hier :)
    Whaa meiden, ik heb net stiekem even een dansje gedaan hihi.
    Ik ga even douchen, kom zo nog even kijken!

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve lieve schat het is jullie zo gegund..!!!!
    Zit ook met traantje en heel veel kippevel wat is dit gaaf zeg..!!!!!!!!
    Hoe reageerde je vriend??

Geniet er van schat...!! Wil je omhelzen en knuffelen..!!!

Je bent gewoon zwanger...!!!!!!

Nu ga ik echt tot straks meiden!!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat ontzettend gaaf he :), ben nog steeds onder de indruk, An! Fijnfijnfijn! Ben benieuwd hoe je middag is, volgens mij zit je daar nog te stuiteren :D!

Ik ga eens een dutje doen. Moe na vannacht, maar het gaat wel beter nu!

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ook gefeliciteerd van Nathan!! Die is ook superblij voor je!
    Leefde ook altijd erg mee als ik zei dat ik zo erg vond voor je.

Echt Ann, eindelijk!!! Het is je echt meer dan gegund!!!

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    :):):)
    Jullie maken me echt aan het blozen meiden!
    Vriendlief realiseert het zich nog niet echt, maar is wel blij geloof ik? :) Tis niet zo'n prater, maar hij wilde het net zo lief hoor haha!

@As: Helpen de pijnstillers nu? Heb het echt met je te doen meis! Deze tijd moet je echt genieten, en zo gaat dat niet :(
    En wat slaapt Boas goed zeg!
    Lukt het al beter met voeden?

Ik wil ook met jullie knuffelen en lachen en huilen en alles!
    Ben zo blij dat ook ik nu over zwanger zijn kan praten :)
    Dat onze kindjes maar dikke vriendjes mogen worden!
    Enne, de volgende meeting zijn we allemaal zwanger of zwanger geweest!
    Hoe bijzonder is dat? :)

Hmm ik ga lekker kippensoeppie maken, moet nu wel gezond gaan eten voor mijn kind haha ;)

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, Wat onzettend vervelend dat je een blaasontsteking hebt ik hoop dat de medicijnen snel helpen!
    Hoe doet Boas het??

Anni, kan je het een beetje bevatten??? wat is het nog onwerkelijk he?? spannend allemaal meissie maar als we een meeting hebben zien we jou ook met een mooie buik!!
    Hoe was de verjaardag??

Hier een lekker dagje gehad eerst kraamvisite en daarna lekker gehangen....

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heel verstandig Anni..!!! eetsmakkelijk..!!

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ha, toeval, hier kippensoep uit de diepvries gehad :D

Hier besloten te gaan bezuinigen op de aankopen dus als er kilo's vlees in de aanbieding zijn ga ik diepvries koken. Voor morgen heb ik 2 kilo half om half gehakt waar ik traditionele bolognese saus van ga fabrieken ;) (is toch weer mooi 10 keer eten met zn 2tjes voor 15 euro)

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha dat is toevallig Sas!
    Ja ik moet nu echt even gaan uitdokteren wat ik wel en niet mag, want ik pak gerust uit automatisme gewoon nog een keer een toastje met filet americain op een verjaardag! :)
    Heb vandaag netjes andere dingen gepakt hihi

Wat bewust Sas, dat is wel goed hoor.
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat niet zo kan, ik eet gewoon wat ik zelf lekker vind die dag, kook nooit vooruit.
    Heb alleen nog 2 bakken suddervlees in de diepvries staan van mijn s-mama.

Oh meiden, wat ik me afvroeg;
    Wanneer hebben jullie je schoonfamilie ingelicht?

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    We moeten in december (als iedereen nog vrij is) nog maar even een meeting opzetten vind ik!!
    Denise, jij bent toch ook nog vrij in december?
    As, ga jij dat dan al redden, denk je?
    Ik denk dat we er verstandig aan doen om dan een dezer dagen alvast een dag te prikken en een locatie. Maar in dit geval denk ik dat het goed is om het wel bij iemand thuis te doen met alle beebjes.

Hier echt een ontzettend drukke dag gehad. Geen moment op mijn kont gezeten eigenlijk. Vanochtend kraamvisite en ondertussen en daarna aan 1 stuk door Jade verzorgen en huishouden doen. Mijn god, wat heb ik de tijd die alles kost onderschat zeg! Ik kom aan bijna niets meer voor mezelf toe.
    Vergeet zelfs naar de wc te gaan en te eten... echt niet normaal meer! Maar het schijnt na een maand of 3 allemaal wat minder druk te worden.

Bren wel lekker gehangen vandaag? :) Heerlijk, ik ben jaloers! ;)

Lekker gegeten allemaal? Wij hebben hier maar even een kant en klaar maaltijd opgewarmd, ik had na 5 uur rennen en vliegen niet ook nog eens zin om te koken!

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook altijd eten waar we die dag trek in hebben.....

Anni wij hadden het de eerste keer rond 6 weken verteld alleen toen ging het mis.
    dus bij de 2de zwangerschap hebben we het na de eerste echo verteld, we hadden het alleen tegen onze ouders broers en zussen verteld.

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wij hebben mijn ouders en schoonfamilie (zijn moeder en zus) met een week of 6 al ingelicht. Met 12 weken pas de rest. ;)

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    we hebben hier de schoonfamilie ingelicht toen we ze in het echt zagen, ik geloof dat we toen zo´n 7 weken zwanger waren? Ik wilde dat perse niet over de telefoon doen, en dit was de eerste kans die we kregen. Mijn schoonouders hebben het dan weer een week of 3 later publiekelijk bekent gemaakt op mijn schoonpa zn verjaardag :) Was wel leuk vooral ook omdat niemand dat bij ons verwachtte, omdat we nog moeste trouwen ;)

Dat vooruit koken heeft ook met luiigheid te maken hoor, tis erg makkelijk ook emt soep en pastasaus, het staat gewoon in de diepvries en als ik dan eens geen zin heb om te koken trek ik een gezonde maaltijd uit de vriezer. Daarnaast moet een echte bolognaise saus minimaal 2 uur staan pruttelen, en dan al het snijwerk vantevoren nog, ik vindt het makkelijker om een keer in de zoveel tijd een mega pan te maken en die in te vriezen in porties dan elke keer weer al dat werk ;)

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody ja heerlijk even gehangen, ik had vanmorgen vroeg al het hele huis van boven naar beneden schoongemaakt....dus kon vanmiddag even lekker relxen...
    Ik herken wel wat je zegt bijna geen tijd voor jezelf te hebben, hier precies hetzelfde......

Het lijkt me echt heel leuk om in december elkaar weer allemaal te zien en alle baby's!!!

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    je hebt gelijk sas..!! scheelt een hoop werk

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja leuk een meet! alleen dan niet bij mij thuis aangezien ik dan al in de 30 weken zit ;) gnffl :) wordt wel een drukke maand zo die december maand.

Ow ann, alles wat je niet mag is eigenlijk relatief makkelijk: Niets rauws, enkele uitzonderingen daar gelaten, uitkijken met roofvis en lever en heel hygienisch koken. Volgens mij pak je dan bijna alles wat je dagelijks kan tegenkomen (en dan reken ik voor het gemakt gerookte zalm ook even tot rauwe dingen)

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    t wordt nu trouwens erg grappig in mijn buik... ik voel nu bijna continue of het hoofdje of de billetje tegen mijn hand aandrukken bovenaan :) ben trouwens beniwd de volgende keer bij de VK, mn Baarmoeder loopt 2 weekjes voor op groei (had ik volgens mij nog niet eens gemeld....) dus ben benieuwd of ze me gaat doorsturen voor een groei echo aangezien mn suikertest goed was.

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaaa lijkt me superleuk, weer een meet!
    Kijk daar echt naar uit, tis alweer zo lang geleden, 25 augustus...
    En al die kleine beebjes! Kan ik ze allemaal een keer knuffelen :D

Mijn ouders, zusje+zwager en jullie weten het.
    Mijn schoonouders ga ik denk ik met sinterklaas inlichten, of niet.
    De rest krijgt het pas te horen na de eerste echo :)

Wat betreft eten; volgens mij ben ik al aardig op de hoogte, maar weet niet of ik nog iets mis...
    Not done:
    Carpaccio, rosbief, biefstuk (alleen als ie doorbakken is), ossenworst, filet americain, tartaar en dat soort aangelegen dingen.
    Geen gerookte zalm (alleen van de visboer), geen rauwmelkse kazen en niet teveel orgaanproducten zoals lever (max. 1 keer in de week ivm vitamine A)
    geen kinine-bevattende producten.
    Oh ja, en eitjes moeten een gestolde dooier hebben!

Ben ik er dan? :D

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Erg he, Bren! Ik moet af en toe echt even mezelf dwingen om even op het forum of Facebook te gaan. Maar eigenlijk heb ik dan alweer 10 andere dingen die ik nog moet doen of Jade is weer aan het jammeren. Ze heb echt van die dagen er tussen... dan is niks goed!

Zal ik een paar data opties geven waarop we kunnen meeten?

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    kijk uit met ambachtelijke salami e.d. (ik vermijd ze allemaal uit voorzorg maar opzich zou fabrieksworst geen kwaad moeten kunnen) ambachtelijke salami is namelijk alleen gekruid en gedroogd. Rauwe ham mag dan weer wel omdat dat en gekruid/gedroogd/gerookt is (ik kijk zelf alleen wel weer heel goed uit met spekjes en ontbijtspek enzo maar das meer een gevoel dan dat ik dat ergens op baseer). geen zachte rauwmelkse kazen (dus boerengraskaas e.d. kan wel) en geen tonijnsteaks/roofvis/paling ivm zware metalen (blik tonijn mag dan weer wel)
    GEEN alcohol en sigaretten :D

Deel Deze Pagina