Sas dat denk ik wel want ik ben 5 weken later bevallen en ik moet eigenlijk 22 dec weer beginnen al heb ik ook mijn vakantiedagen op genomen......
De ochtend is voor mij niet echt een optie. Dan heb ik het altijd megadruk... plan het liever in de middag. Jullie?
Ik heb in december megaveel verjaardagen die ook allemaal in het weekend gevierd gaan worden. Ik heb al 4 verjaardagen van familie, 3 van vrienden en daarnaast nog kerst en oud en nieuw in het weekend. Is voor mij echt geen optie, sorry. Daarnaast is het weekend nu echt heilig voor mijn gezinnetje, gezien Nate laat thuis is uit zijn werk door de weeks en hij Jade al heel weinig ziet. Dus het weekend wil ik zoveel mogelijk met mijn gezinnetje doorbrengen.
Ann, zou dat een optie zijn? En hoe zit de rest op de dagen die ik net in de eerste instantie noemde?
Ik mag de maand december helemaal geen vrij opnemen ivm drukte En heb alleen nog zondag 11 december in de aanbieding, de rest is al volgepland met werk en sinterklaas/kerst/oud&nieuw. Ben bang dat het echt dan het nieuwe jaar word meiden
ik kan ze op zich allemaal, maar deze komen mij het beste uit ivm afspraken in de avond en vermoeidheid: -Donderdag 8 december -Woensdag 14 december -Donderdag 15 december -Woensdag 21 december
Ik ben bang dat Denise dan alweer aan het werk is in januari. Mij maakt het niet zoveel uit, ik heb in januari nog ruim een week verlof en daarna moet ik nog op zoek naar werk. Dus ik kan in 2012 ook gewoon. Wel jammer dat december nou niet gaat lukken!
Ja ik kreeg al bijna geen vrij voor een koopavond met bedrijfsuitje van vriendlief. Dus de rest word helemaal een drama. Nou moe, wel jammer zeg