zeg maiden, ik ga lekker tegen rich aankruipen en tv kijken. Fijne avond! en Ann, nog maals felici he! Ik kan in principe alleen echt niet op dinsdag en vrijdag, dan werk ik en omdat het oppaswerk is en ik geen back up heb kan ik gee vrij nemen :S vanaf 25 dec dus verlof en dan kan ik altijd! Fijne avond!
Ik ga 2 of 3 dagen werken, afhankelijk van wat ik kan vinden. En dan heb ik in ieder geval op maandag mijn moeder die oppast.... waarschijnlijk ga ik dan maandag en dinsdag en/of donderdag werken. Echt heel jammer dat het niet gaat lukken in december, meiden!
Jeetje, wat is er veel gekletst! Ik kan eigenlijk alle data! Kunnen we niet even iets opzetten via zo'n website met een datumprikker? Ben even heel moe meiden, dus ik ga lekker naar bed. Hopen op een betere nacht zonder pijn. Aan Boas ligt het allemaal niet .
Slaap lekker meiden! Ook ik ga mijn bedje opzoeken. Maar nu gewoon met het gevoel dat er een klein mensje in mijn buik groeit... Zo bijzonder! Welterusten!
Hmmm eigenlijk niet! Ben klaarwakker Oh oh, normaal komt ie inderdaad niet om 11 uur... Hopelijk slaapt ie vanaf nu dan door tot minimaal 5 uur? Lig je in bed te voeden?
Hahaha, ik dacht het al ! Ben nog steeds in jubelstemming door jou! Ja, hij wil steeds opnieuw drinken en dan knikkert ie weer in slaap... Lijkt wel zuigbehoefte. Hij ligt nu lekker bij Bob naast me z'n luier voor de vijfde keer vol te maken .
Whahaha en terecht! Bij mama komen we om te eten, bij papa om te poepen Don't crap where you eat hihi! Ik ga toch maar proberen te slapen, frummeltje moet goed groeien! Welterusten As, en succes nog even met voeden!
Pas maar goed op het frummeltje! Slaap lekker meis, en tot morgen maar weer. Ik heb het trouwens niet lang voor me gehouden. Ben een prater en wist dat ik het toch zou vertellen, mocht het eventueel mis gaan. Heb er wel goed over nagedacht wie het wel en niet te vertellen.
Tja, ik kan ook niet zo goed liegen over dit soort dingen. Maar probeer het echt, want wil niet als het misgaat iedereen moeten inlichten over de stand van zaken. Al gaan we natuurlijk uit van het feit dat het dit keer goed zit! Volgens mijn mama krijgen we een meisje (dat weet ze nu al haha) Ach, ik wacht nog netjes af tot de echo, en dan gaan we maar eens het grote nieuws vertellen Nu ga ik echt naar bed toe hoor haha! Welterusten!
een zeer vroege goedemorgen Vriendje gaat naar werk, en ik ben wakker. Krijg last van gespannen borsten, en mijn buikje groeit. voel dat er een hoop gebeurd! Ah, ik hoop echt dat het nu goed gaat! En dat ik zo weer in slaap val... *gaap* Als die man van mij nou eens niet 100 keer de kraan aanzet...
Hoi meiden ik hier even snel, gaat niet zo goed met zusje....... ik kan alle data behalve 19 dec (ben ik jarig) en verder niet in de weekenden icm verjaardagen. Ik ga op 9 jan weer aan het werk. ik reageer hoop ik vanavond wat uitgebreider
ah denise, nee toch Heel veel sterkte meis, ook voor je zusje! Gelukkig heb ik nog wat uurtjes kunnen slapen, maar oh wat doet mijn maag raar... Hoop echt dat ik geen misselijkheid krijg... Pfff wat een rotgevoel zeg, alsof ik niks heb gegeten. Ik ga de vk bellen voor een intake
Nou Ann, ik hoop stiekem wel een beetje op een meisje... Jade en Tegan zijn namelijk wel erg in de minderheid nu! Denise, wat kut zeg! Hoop dat het snel weer beter met haar zal gaan. Sterkte met de hele toestand... echt heel sneu allemaal... Misschien kunnen we dan in de eerste week van januari meeten? Ik kan alleen 2 januari niet (boodschappen halen voor verjaardag) en 3 januari ook niet, want dan ben ik jarig. Maar woensdag 4, donderdag 5 en vrijdag 6 januari kan ik wel. Zouden er dan meer kunnen? Heh, echt even wennen aan je ticker, Ann! Ik denk steeds dat je As bent, omdat die dezelfde had...