die kan ik alle 3! Sterkte voor je zusje Denise! Ann, ik zou echt wat proberen te eten, als is het een kwart stukje bood ofzo, dan weet je ook meteen of het er weer uit gaat komen of dat het helpt!
Inderdaad Ann, echt even proberen wat te eten. En anders even iets vloeibaars. Maar dat heb je nu echt nodig, meis!
Haha ik heb net 2 boterhammen met gebakken ei veroberd Zit nu aan een kopje thee. Had dus écht honger De vk-assistente belt zo terug, zat midden in het spreekuur ofzo. Maar stond nog in het systeem, dus dat scheelde alweer een heleboel vragen
Ja ik zal eens kijken of ik een andere ticker kan vinden, want ik denk bij mezelf ook dat ik As ben haha
Tja, ik ben dus een grote eter 's ochtends. Maar dacht nu dat het gewoon misselijkheid was... Not! Wat waren die bammetjes lekker zeg
Denise, wat naar . Ik hoop echt dat er snel iets aan gedaan kan worden! Jeetje, An! Dat verandert snel bij jou! Ik voelde er echt een hele tijd niets van... Jeetje, wat hebben jullie het allemaal druk zeg! Ik kan alleen 7 januari niet, want dan is mijn vader jarig. Verder heb ik alle tijd tot en met februari . Beetje een rommelnacht achter de rug. Hij dronk steeds kleine beetjes. Wel net 4 uur achter elkaar geslapen!
@As: Misschien heb ik eerst niks gevoeld omdat ik zo ontzettend moe was dat ik er doorheen sliep. Maar vannacht was het echt overduidelijk... Wat vervelend dat Boas niet wilde doordrinken. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht!
He meiden.. Denise wat ontzettend klote zeg..ik hoop dat het snel opgelost is heel veel sterkte voor jullie. Ann JE BENT ZWANGER...!!!!!!!!! en vroeg wakker worden is trouwens ook een kwaal he!! werkze meissie..... As, Klote is dat he??? hoop dat je vanacht een betere nacht hebt... Jody ik kan ook alle data's in januari..... Hier zo ontzettend moe, heb al lekker boodschappen gedaan en gestreken.. Boaz krijgt om half 3 zijn flesje en duik daarna lekker even me bed in!! Fijne dag meiden
En Anni die is zwanger van je hihahooo, en Anni die is zwanger van je hihahooooooo . Ach, zo'n ramp was het niet vannacht, we waren er gewoon even twee uur zoet mee. Maar we zijn toch lekker vrij, dus geen probleem. Hij wel heel rustig vanmorgen. Net een rondje buiten gelopen met m'n mannen, heeeeeerlijk die buitenlucht! Toen afscheid genomen van de kraamhulp, snif . We hadden een Spaarndammerpakket voor haar in elkaar gezet met een foto van haar en Boas en een geboortekaartje erbij. Ze was helemaal ontroerd . Nu moeten we het echt alleen doen. Dat gaat lukken, maar ik zal de ontbijtjes op bed wel missen... Ze is zo gezellig! Nu lekker even tukken!
Oh Sas, wil je vanavond bij de pufclub even melden dat ik bevallen ben? Ik stuur volgende week het verhaal en m'n kaartje, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om het af te maken...
meiden! Wat een rust zeg. Werk was heel rustig, dus het duurde zo lang tot zes uur. Heb al de hele dag ongelofelijke honger. Hoop niet dat dat de hele zw-schap blijft, want dan ben ik echt 100 kilo aan het eind Ik moet iedere keer weer lachen om jullie reacties. Ik besef nog niet echt dat ik zwanger ben Maar door jullie ben ik me er nog meer bewust van. Heeft iedereen een fijne dag gehad?