Anni leuk kwaaltje he?? lekker eten als je honger hebt dan heb je het nodig toch???? ihihi vervelend als het zo rustig is he dan duurt je dag zo lang! As, heerlijk he even buiten wandelen dat doet je echt goed, ik vond het ook zo fijn! hier een lekker dagje gehad....hherlijk een uurtje geslapen, Boaz is ook lekker rustig geweest vandaag en goed geslapen overdag.....
Nou Ann, bereid je maar voor... Ik heb mijn hele zwangerschap honger gehad en vooral een onwijze suikerbehoefte. Ben uiteindelijk 25 kilo aangekomen. Nu inmiddels 10 kwijt na 10 weken. Maar ik was al 5 te zwaar toen ik zwanger werd, dus ik moet nog 20 afvallen... wel erg veel nog dus! Maar het scheelt dat ik nu super weinig eetlust heb. Dan gaat het wel harder natuurlijk... Maar ik kan je 1 ding adviseren, wat ik zelf ook echt zal doen bij een eventuele volgende zwangerschap: probeer je zoveel mogelijk in te houden met eten. Want na de zwangerschap heb je spijt... heel veel spijt als je je zo laat gaan met eten! Mwah mijn dagje was wel oke. Ochtend totaal niet, moest naar de tandarts voor mijn kiespijn. Ja hoor, weer een wortelkanaalbehandeling. Tenminste een gedeelte. Andere gedeelte komt in januari. Voor 2 kiezen... Vanmiddag gezellig mijn moeder op bezoek gehad, dat was wel heel leuk! Ik ben nou trouwens alweer helemaal kwijt wie wanneer kan in januari en wie er allemaal hebben geantwoord. Ik zal even kijken of ik van de week tijd heb om een datumprikker er uit te gooien.
Jody wat onwijs balen zeg....hopen dat de pijn snel weg gaat...pff wordt je ook niet vrolijk van! Ben nu ff aan het kijken voor een tattoo letter, wil snel een tattoo laten zetten met Boaz zijn naam......
Nee ik word eerlijk gezegd een beetje ellendig van alles... het houdt gewoon niet op! Ik had voor mijn zwangerschap nooit wat!! Tijdens mijn zwangerschap eind juli een wortelkanaalbehandeling na verschrikkelijk veel kiespijn, toen een keizersnede, toen ontstoken zenuwen in mijn schouder, vervolgens weer kiespijn wat ook weer in een wortelkanaalbehandeling resulteerde... Pffff Wanneer houdt het op?! Leuk Bren! Ik wil ook weer een tattoo! Maar eerst maar even een nieuwe auto en dan kijk ik wel of ik er nog geld voor heb. Meiden, ik ga lekker naar bed. Ik ben gesloopt! Weltruste!
Ja inderdaad Jody dit is echt heel vervelend allemaal zeg!! Hoop echt dat het straks allemaal over is....... Slaap lekker meissie! Ik ga Boaz in bad doen flesje geven en ook me bedje in... Slaap lekker allemaal meiden!
slaap lekker meiden! Ik wil ook een tattoo als ons kindje er is. Lijkt me zo leuk, en kindje is blijvend Denise, zie dat je online bent. Hoop dat alles goed is met je zusje. ik ga ook slapen, ben best wel moe. Welterusten
Hoi meiden, het gaat helemaal niet goed. De situatie loopt behoorlijk uit de hand. Toen ze gistermiddag uitmaakte vond meneer het nodig om haar bij de keel te pakken. Op de een of andere manier had hij haar toen omgepraat en bij mijn vader afgezet. Hij wilde de auto mee en is gaan voetballen. De auto is van mijn zusje en hij wilde hem niet teruggeven, toen zijn mijn vader en Daaf de auto gaan halen . Mijn zusje was mee en hij wilde daar met haar "praten". Hij zou haar en de auto wel even in de brand steken en blabla....... Toen zijn ze direct naar Den Haag gegaan om al haar persoonlijke spullen uit het huis te halen, voor hij er ook was. We waren rond een uur of 2 pas thuis. En toen begon het stalken, hij heeft gister zeker 50x gebeld en haar hele what's app volgekalkt, hij zou wel even naar haar werk komen en ze had hem 'bestolen', ga zo maar door. Shar is nu doodsbang en durft niet alleen te zijn. Ze is nu dus veilig bij mjj thuis en ik ben erg benieuwd hoelang hij hier mee doorgaat. Dus sorry meiden, mijn hoofd staat er even niet naar om uitgebreid te reageren, al bem ik nog steeds heel blij voor jou Anni
Pfffff wat een verhaal denise! Heel veel sterkte voor allemaal Ik begin 3 januari alweer met werken En heb alleen de maandag vrij manlief gaat nl ook 4 dagen werken) Dus het zal een lastige worden vrees ik
goedemorgen! Pfff hoop niet dat dit zo blijft, want ben echt klaarwakker! Maar ik ga netjes reageren hihi, hopelijk zonder typfouten. @denise: jeetje wat kut zeg. Wat denkt die knakker wel niet?? Goh, wat heb ik zin om hem ff een beuk te verkopen :x Gelukkig is ze nu veilig bij jou, maar ben benieuwd hoe het nu verder moet. misschien ben ik nu aan het doemdenken, maar komt hij haar niet opzoeken bij jou thuis? Stalkers zijn echt eng Ik snap dat je nu even niet reageert hoor meis. Als mijn zusje dit overkwam zou ik precies hetzelfde doen. Sterkte! *knuffel* Oh ja, en ik weet wel dat je blij bent voor me hihi @jody: Sorry, dikke zwangerschapsdementie fase 1. Ik vergat helemaal op je te reageren gisteravond. Wat ontzettend rot dat je nu weer een wkb moet zeg En nog 2 keer ook! good times just keep on coming, don't they? ook jij sterkte meissie! *knuff* Oh, oh dat word nog een moeilijke meeting zo. Volgens mij kunnen we straks geen dag meer vinden dat we allemaal kunnen! Hoop echt dat we met de datumprikker kunnen overeenkomen! Ah ik wil slapen! Maar het lukt gewoon niet. Wie weet waarom je iedere keer wakker bent?
We denken ook wel dat er een moment komt dat ie voor de deur staat.....dan heeft hij een groot probleem, ik heb namelijk een flink aantal collega's Volgens mij zijn het hormonen, hormenen en hormonen Anni. Wees maar blij want waarschijnlijk ben je over een week of 2 niet vooruit te branden. Kut zeg jody van de tandarts, ik ben echt als de dood, dit soort behandelingen zou ik echt niet kunnem ondergaan heel veel sterkte
Ik hoop voor jullie en met name voor je zusje dat die gast snel ophoudt. Wat een in en in triest figuur... Nogmaals sterkte meis! Maakt niks uit hoor, Ann. Waarschijnlijk is het bij jou nog het 'excitement' van het feit dat je zwanger bent dat je zo lang wakker ligt, Ann! Sorry, kon even het juiste Nederlandse woord er niet voor vinden. Verder geen idee waarom dat zo is...
Pffff meiden wat ben ik moe en wat heeft Boaz gespookt vanaf 4:15 heb hem op een gegeven moment maar bij ons genomen....moet me echt haasten moet ook zo naar de tandarts..! Denise wat ontzettend klote zeg..!! En wat zal je zusje bang zijn.... Wat ontzettend erg dat iemand je dit aan kan doen, terwijl hij ooit heel veel van haar hebt gehouden dat snap je toch niet? Heel veel sterkte!
Oke meiden. Ik ben net even uit mijn dak gegaan bij de big lucky day sale van Bambam. Ik word daarvan op de hoogte gehouden per mail als dat weer is en toen ik dat mailtje net binnen kreeg ben ik gelijk naar beneden gerend voor een bestelling. En natuurlijk wil ik dit graag met jullie delen! Echt hele mooie prijzen!! Veel dingen afgeprijsd van 20 naar 5.... Echt top! Ohhh ik ben zo gek op dit merk! De officiële Bambam webshop, de complete baby collectie online!
Goedemorgen meisjes! Denise, wat een ontzettende kleresituatie . Geven jullie het niet aan bij de politie? Jody, het zit je inderdaad niet mee... Alsof het nooit genoeg is. Zal ik maar weer en kaarsje branden vanavond, misschien helpt het ? Sas, hoe was 't op de pufclub? Bren, succes bij de tandarts. Hoop dat je het gered hebt! Hier ook een spooknacht... Van 23.30 uur tot 4.30 uur is ie wakker geweest! En maar honger hebben. Ik denk dat ik hem wel 6 keer aan heb moeten leggen. Is dat normaal? Hij lijkt zo hongerig. Maar overdag heeft ie dat niet. Hij heeft daarna wel van 5.00 tot 9.00 uur geslapen, dus ik heb 4 uur achter elkaar kunnen slapen. Helaas daarvoor maar een uurtje. Lekker rustig dagje vandaag. Het is best druk met kraamvisite. Vandaag alleen vanmiddag een vriendinnetje en de rest van dag lekker niemand!
Weten jullie wat ik moet doen? Boas blijft naar eten vragen, dus moet ik hem eigenlijk elk anderhalf uur aanleggen. Ik vind dat wat veel en zijn luiers zijn "hongerluiers" maar gewone gele poep. Ik heb nu al sinds gisteren niet meer het gevoel dat m'n borsten "vol" zijn geweest, omdat ie zoveel drinkt. Ik denk niet dat het ligt aan wat ik aanmaak of wat voor voedingsstoffen erin zitten, omdat z'n ontlasting gewoon goed is. Maar de hele dag met een kind aan m'n tiet... Pffff, het is echt vermoeiend!
Volgens mij is dit zon regeldag veel aanleggen om je productie af te stemmen Vond het ook energievretend Sterkte meis!
kan verschillen hoor! kan ook dat ie clusterd of gewoon huidhonger heeft, as hij zich ook laat troosten zonder borst wil hij gewoon graag bij je zijn Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding Hier staat heel veel info op hoewel het ook erg maffia achtig is succes! Yoga was uhhmz.... kreeg gister om 8 uur een telefoontje van Rich dat hij eindelijk naar huis kon en om te vragen hoe yoga was.... ik werdt eerlijk gezegd wakker van dat telefoontje "schaam" Jeetje Jody, je krijgt het ook wel allemaal tegelijk he! sterkte hoor! Denise heel veel sterkte in de situatie! hoop dat je zus ook de kracht kan blijven vinden om op deze weg door te gaan. Brenda, succes bij de tandarts en hopelijk kan je straks nog even bijslapen
Haha wat ik nu onderhand geleerd heb is dat er maar weinig precies volgens het boekje verloopt Sommige dingen even eerder andere dingen later En bij de eerste x geen flauw benul hebben Ik ben nu pas echt aan het wennen En dan nog Het technische gedeelte is het probleem niet Dus de doedingen Maar de rest eromheen..... Een paar heftige dagen eropzitten En dan gaat het opeens weer als een zonnetje En dan nog het verschil in kids Willem vindt slapen geloof ik zonde van de tijd Bren hoe was het bij de tandarts? Jody een gave link maar heb zoveel gekregen voor die jongen Wat ik nou al nauwelijks aantrek hoewel hij nu pS in 56 zit Sas en ann lekker aan het werk? Denise sterkte hoor, vind het heel heftig voor je met zo'n hummel in huis brrrrr maar goed je bent lekker nuchter en hebt je hulptroepen begrijp ik Ga een cake maken Tot later
Toch weer ontzettend handig, dat forum . Nu is het minder frustrerend, want nu weet ik wat het is en dat het weer over gaat. Het liggend voeden is gelukt trouwens! Wat een uitvinding voor de nacht zeg! Sas, hilarisch . Je zal het wel nodig gehad hebben! Maaike, het is inderdaad wennen, hè! Maar het komt allemaal vanzelf goed. Daar ben ik van overtuigd! Ik ga even een rondje buiten lopen!