Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, waar zijn jullie?

Ik mocht vandaag lekker al om 4 uur naar huis, het was zo rustig, dus ben al thuis!
    Werd vanmiddag gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd.
    Heb eerlijk verteld dat ik nu in verwachting ben, en over een half jaar toch echt met verlof ga.
    Dus wil graag bij ze komen werken, maar wil wel eerlijk beginnen.
    Dat begreep ze, dus ze ging het doorgeven aan de filiaalhouder en die belt nog terug geloof ik.
    Ben benieuwd :)

Ik ga even wat in mijn huisje doen, ben zo weer terug.
    Hoop dat jullie er dan ook weer zijn :D

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden, sorry voor mijn afwezigheid. Vanmiddag en vanavond kraambezoek gehad dus erg druk geweest.

Nu weer megaveel pijn in mijn kies. Fijn weer. Ik ga maar proberen te slapen want dan voel ik het tenminste niet.
    Tot morgen en weltruste alvast!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedenavond meisjes,

Wat lekker An, dat je vandaag wat eerder weg mocht! Hoe is het nu? Nog steeds in jubelstemming? Hoop dat je vannacht wat beter slaapt ;).

Hier een rustig dagje gehad. Nou ja, rustig... Gewoon thuis in elk geval. Vanmiddag alleen een vriendinnetje op bezoek gehad en verder vooral de hele dag bezig geweest met voeden. Ik schrijf alles op, zodat ik misschien weer een ritme kan vinden zodra deze zogenaamde "regeldagen" over zijn. Geen idee hoe lang dat zou moeten duren... Wel vermoeiend hoor, hij heeft bij elkaar zo'n drie uur aan me vast gelegen. En maar piepen elke keer :(.

Wel lekker naar buiten geweest met de draagzak. Hij past zo onder Bob's jas. Morgen moeten m'n hechtingen gecheckt worden. Hopen dat alles goed is. Wel spannend, want we moeten met z'n drieën weg voor het eerst!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hè bah, Jody, wat naar. Paracetamol erin en hopen op een goede nacht dus!

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Jody: Wat vervelend meis, hopelijk helpt de aspirine en kan je lekker slapen.
    Want dit verdien je niet, deze pijn :(

@As: Ik ben nog steeds wel beetje in jubelstemming, al zegt een stemmetje in mijn hoofd; wacht nog even tot de echo...
    Tja, toch nog een beetje zelfbescherming denk ik.

Wat spannend, morgen je controle!
    Hoop echt dat alles goed is.
    En dan lekker met z'n 3tjes op stap :)
    Hopelijk gaat het voeden straks wat prettiger voor jou, merk aan je dat het je nu wel op gaat breken...
    Kan je dat eventueel aan de vk ofzo navragen?
    Want lijkt me niet dat hij iedere keer aangelegd moet worden?

Mijn buik "ploft" echt al, hihi.
    Hoop dat ik het tot de echo beetje kan verbloemen :)

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, slaap lekker allemaal! :)

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ja An, je darmen ed gaan opzetten en plaats maken voor wat komen gaat :)!

Ben er inderdaad erg moe van. M'n tepels beginnen goed pijn te doen van het vele aanleggen. De vk bellen heeft niet zoveel zin. Het enige dat ik kan doen is blijven aanleggen, zodat de productie goed geregeld wordt. Nu alweer wakker vanaf 1.22 uur, nu voor de derde keer aangelegd. Ik wil slapen!

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    En keer nummer 4...
    Zijn jullie hierdoor met bv gestopt? Ik zit er hard over te denken! Dit is geen doen!

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ach, arme As :(
    Heb best met je te doen.
    Helaas kan ik je geen bruikbare tips geven, dus ik hoop dat de andere meiden je daarmee kunnen helpen.
    Maar ik snap best dat je hier moedeloos van wordt!

Ik ga douchen en aan het werk.
    Fijne dag meiden :)

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb er ook aan gedacht maar wel doorgezet As, en als het helemaal goed loopt is het zo mooi.

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, succes vandaag! Hoop dat alles er goed uit ziet!

Ann, ik kan me goed voorstellen dat je nog steeds in een hele goede stemming bent! Dat mag ook wel natuurlijk! ;)

As, ik ben door de medicijnen moeten stoppen met de borstvoeding. Maar ik denk niet dat ik het anders lang had volgehouden... Niet weten wat ze binnen krijgt en dat vele aanleggen en kolven vond ik ook verdomd intensief. Ik was alleen nog maar bezig met voeden. Dus uiteindelijk vind ik het ergens ook niet heel erg. Wel jammer van de voedingsstoffen. Maar ik heb nu al zoveel mensen horen zeggen dat flesvoeding in Nederland echt heel goed is. Dus ik kan er wel vrede mee hebben! ;)

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank jullie meiden! Het is de nacht die opbreekt, dus blij dat het weer dag is! Ik geef het deze hele week de kans nog, daarna kijk ik wel verder.

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje, wat is het rustig hier meiden!

Vanmorgen om 11.30 uur naar het ziekenhuis vertrokken. Boas deed het super in de auto! Ook in het ziekenhuis was ie heel rustig bij Bob in de draagzak. Mijn hechtingen zijn op één na allemaal al opgelost en alles ziet er netjes uit.
    Het ging allemaal zo goed met Boas, dat we nog langs Schalkwijk zijn gereden om daar luiers, verzorgingspulletjes en wat extra kleertjes te halen. Ik ben supertrots!

Toch gek hè, het ene moment wil ie continu aangelegd worden, en nu zat er 4 uur tussen de voedingen en we hebben hem niet gehoord! Dat wordt wat vanavond en vannacht :p.

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mooi dat alles zo goed is gegaan met Boas in de auto en in het ziekenhuis!

Het is hier inderdaad erg rustig geweest vandaag!

Ik heb het weer eens megadruk... Ben alle achterstallige administratie aan het wegwerken tussen het verzorgen van Jade en het huishouden door. En ben gelukkig wel wat verder gekomen nu.

Wat vreemd he, dat hij soms zo vaak komt en er nu gewoon 4 uur tussen had zitten! Ik moet wel zeggen dat als wij Jade in de maxi cosi doen en de deur uit gaan, ze alles wel prima lijkt te vinden en netjes wacht tot we weer terug zijn met vragen voor een fles. Misschien is het de verandering van de atmosfeer dat ze rustig houdt! ;)

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik wens je dan alvast heel veel succes vannacht As! Misschien heeft hij gewoon een grote zuigebehoefte? Of hij wil lekker tegen je aanliggen ofzo? Het lijkt me iig erg lastig!

Hier het eerste babywasje gedraaid :) helemaal blij, ik heb het nog nooit zoooo leuk gevonden een lading was op te vouwen :D

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden...

Hier een lekker dagje bij me zus geweest, vind dat heerlijk ze kan me ook zoveel tips geven ben daar heel erg blij mee!
    Vanavond visite gehad ze zijn net weg...

Hoe doen jullie kindjes het s'avonds? leggen jullie ze in bed tot de laatste avondfles??
    Wij doen het nu vanaf vorige week vrijdag, maar hij valt gewoon niet in slaap en huilt dan erg veel in zijn bedje....maar wil er nu wel een beetje ritme in krijgen, alleen vind het zo moeilijk als hij zoveel huilt! maar toch even doorzetten pffff

As, meissie wat een nachten zeg en heel logisch dat die je opbreken het is ook niet niks...
    Ik had graag borstvoeding willen geven, alleen ik werd heel zenuwachtig van het idee dat ik ook niet wist wat hij binnen kreeg...als hij dan huilde dacht ik dat hij alleen maar honger heeft, nu weet ik precies wat hij binnen krijgt en dat geeft mij een goed gevoel!
    Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht!

Anni lekker gewerkt??? en heel logisch dat je zo vrolijk en gelukkig bent er groeit een mooi wonder in jou buikje!

Jody goed bezig geweest vandaag!!
    Ik wil vrijdag me huisje even goed onderhanden nemen het schiet er soms toch bij in.....

Denise hoe is het met je zusje??? ik hoop alles goed.

Sas leuk he babywasjes?? ik vond het ook zo leuk en vooral heel mooi hangen aan het wasrek, als ik er naar keek werd ik er helemaal gelukkig van!

Meiden slaap lekker voor straks!!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi meisjes,
    Het gaat gelukkig een stuk beter, hij weet nu dat ze echt weg is en niet meer terug komt, hij is compleet omgeslagen. Ze begint weer een beetje beter in haar vel te zitten dus dat scheelt.
    Vrijdag gaat ze weer naar werk.

Gister naar het cb geweest, Tegan haar eerste prikjes gehad, ze heeft heel kort gehuild vam de schrik maar verder helemaal geen last.
    Ze weegt nu 5730 gr en is 59 cm, ben dus helemaal trots op mijn meisje

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedenavond!

Even snel, want ben toe aan een slaapje :)
    Mams had vriendenkoopavond op werk, dus had leuke dingen gekocht.
    En je moest een voucher invullen, dan kon je je bon terugwinnen.
    En wie heeft er gewonnen? IKKE!! :D
    Gewoon 150 euro aan kleding, gratis :D
    Geluk is aan mijn zijde deze maand hihi.

Slaap lekker meiden, morgen hoop ik gezelliger te reageren op jullie!

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow wat goed Anni...!!
    En je hebt het verdiend meissie geniet lekker van alles...!!!!!!
    slaap lekker.

Fijn dat het beter gaat denise

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zit er helemaal doorheen, de blauwe plekken staan letterlijk op m'n tepels en hij blijft maar vragen. Ik pak de fles, hier ga ik aan onderdoor.

Hoe moet ik nu met de borstvoeding stoppen? Daar staat nergens iets over...

Deel Deze Pagina