Goedemorgen meisjes! Die anticonceptie, daar ga ik ook steeds vaker aan denken. Mooi dat het meeviel, Maaike! En lukt het afbouwen van de nachtvoeding al een beetje? Denise, fijn dat het nu beter gaat met je zusje! Jody, vast lekker zo'n kappertje . Ik heb een afspraak staan voor 10 december en ik had met hem afgesproken dat ie er heel wat anders van gaat maken. Ben benieuwd! Jeetje, en nou ben ik de rest even vergeten... Gisteren een collega gebeld die had aangeboden dat ik haar mocht bellen als het voeden me frustreerde. Dat hielp! Ze heeft me aangeraden minstens anderhalfuur tussen de voedingen te laten, en dat hielp. Het was af en toe wel even huilen bij Boas, maar dat viel nog te overleven. Vannacht heeft ie van 23.00 uur tot 4.30 uur geslapen en na de voeding van 5.00 tot 8.15 uur. Ik geloof het nog steeds niet...
Jeah, ik ben blij dat je volgehouden hebt en dat het nu beter gaat. Wanneer wordt Boas weer gewogen, dan je zien hoe hard hij is gegroeid
Dank je , ik ben ook blij! We hebben zelf een weegschaal. Ook weer gekregen... Maar we wegen hem alleen in het weekend, anders wordt het zo'n obsessie. Dus morgen weer wegen !
Oke, ik ben heel benieuwd En als je nog eens twijfeld er is een topic voor vrouwen die nog twijfelen.....jad je die al gezien?
Vraagje tussendoor mamma's Ik woon in de omgeving van Haarlem en ben benieuwd welk kraamzorg bedrijf jullie voor kozen/kiezen en hoe dat beviel? Mvg, Mirri
Fijn as dat het nu beter gaat En blijf hulp inschakelen Hier wel alkunne. Rekken tot ruim 5 uurtjes En toen maar een klein flesje van 60 gegeven En daarna schreeuwend van de honger om 6:15, Daarna lekker geknord to 10:15 Maar het is ook zo donker buiten Straks naar een vriendin op visite dus weer gezellig Heerlijk de kapper jody, wordt een vrouw blij van Voor de resst iedereen een fijne dag!
Twijfeltopic nog niet gezien... Zijn dat niet allemaal hele onzekere meisjes bij elkaar? Ben namelijk niet echt onzeker over wat ie binnen krijgt. Vond het meer frustrerend, omdat ik niet goed wist wat er aan de hand was. Hij ligt nu alweer twee uur te pitten. Alsof er niets aan de hand is geweest. Droppie . Maaike, dat klinkt goed . Veel plezier vanmiddag! Mirri, ik had STB vanuit Lisse. Dat was meer perongeluk, hij stond bovenaan toen ik ging googlen. Ik had er ook één van meer in de buurt kunnen nemen. Maar deze beviel heeeeel goed. Ik had een enorm lieve hulp. Ze zeurde niet, was geen betweter, maar echt iemand die ons heeft ondersteund.
Nee As, alleen naar blz 1 kijken, daar staat een link over de samenstelling van borstvoeding, als je zelf de keuze hebt om te stoppen of door te gaan vind ik het een mooie link om te zien. Vind het wel vervelend voor de rest van de meiden voor wie de keuze gemaakt is door omstandigheden. Wij hadden kraambureau de Kraamvogel, ik ben echt heel tevreden.
goedemorgen! Hier ook een doorslaper Had wel een slaapje nodig hihi. Ben beetje misselijk weer, dus ga zo maar even proberen een beetje te eten. Ook nog steeds strontverkouden, vanmiddag naar de apotheek voor neusspray ofzo. As, wat ontzettend fijn dat boas nu heeft doorgeslapen! Ben zo trots op je dat je hebt volgehouden! Hoop echt dat je het nu leuker gaat vinden om bv te geven. Maaike, veel plezier! Klinkt gezellig Mirre, ik kan je helaas geen tips geven! Denk dat ik een filmpje ga kijken, even bijkomen voordat mijn 6daagse werkweek begint
Meiden, kijk eens hoe mooi! Kon het niet laten haha. Bovenste is van zondag 20-11 Onderste van vandaag, vrijdag 25-11. Ukkie doet het goed
Hijs gewoon donkerder dan de controlestreep Wie had dat ooit gedacht? Wiieeee wij krijgen ook een baby! *doet een dansje in de kamer*
Hee meiden, ik kom zo snel mogelijk weer even op alles reageren. Maar ik heb het ontzettend druk nu... Anni, ik zag je foto voorbijkomen! Whoohooo vette shit!!!
Dat dacht ik nou ook, Jody! Ik mis jullie wel hoor meiden, maar begrijp heel goed dat jullie het druk hebben met de kindjes! Ik ga even douchen en boodschappies doen
Ik ga zo eens even kijken, Denise! Gelukkig twijfel ik niet meer zo! Anni, wat is ie prachtig . Ik zal proberen wat vaker langs te wippen. Nu ie vandaag zo lekker slaapt lukt dat wel. Wel druk met visite vandaag, maar verder in het weekend valt het wel mee!
Goedenmiddag meiden!! WOWWWWW Anni wat een mooie test zeg..!! *danst gezellig met je mee* Ben je lekker aanhet genieten van je dagje vrij?? As, wat goed zeg dat het nu beter gaat en dat Boas het zo goed doet! Hier me huisje helemaal schoon gemaakt.....en nu lekker relxen!
Goed hoor, Bren, lekker bezig . Ik hier ook weer eens wat schoongemaakt. De wc en de badkamer hebben vandaag een poetsbeurt gehad en Bob heeft gestofzuigd. Toch fijn dat hij dat doet, dan doe ik de rest met liefde! Morgen de keuken. Ik ben gek op een schoon huis! Boas is vandaag al een stuk minder vaak om eten aan het vragen. Vanmorgen zat er 3 uur tussen en nu verder zeker 1.30 tot 2.00 uur. Morgen moet er dus minimaal 1.45 uur tussen zitten en zo bouwen we het weer op. Hopen op nog zo'n nacht als gisteren!
hier drukkere dag dan ik had verwacht. Eerst horloge opgehaald bij de juwelier, toen naar de apotheek voor zoutoplossing/neusspray omdat ik zo verkouden ben. Boodschappies gedaan, gegeten bij schoonouders en daarna bakkie doen bij mijn ouders want mijn mams was gister jarig. Tja, en nu is het dan 11 uur en lig ik op bed. Niet eens the voice gezien, dus dat maandag maar als herhaling Zag dat bren en as ook lekker aan de poets zijn geweest! Heb zelf ook gestofzuigd en gedweild, alles beneden gedaan. Ben zelf ook blij met een schoon huis Welterusten meiden, morgen begint mijn 6-daagse werkweek En morgen 6 weken zwanger! Jeeeej!