Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    *Danst nog even gauw een rondje mee*

Zes weken alweer! Poeh, en dan zeg ik "alweer". Ik vond die eerste weken slopend! Het duurde zo lang tot die eerste echo...

Succes met werken morgen, meid! En nu worst het dus echt tijd om op jezelf te letten, he!
    Trusten!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Jeetje wat is iedereen lekker bezig geweest vandaag!! Ik heb hier ook het huishouden gedaan en nog wat andere dingen die op mijn to do lijst stonden...

Net the voice gekeken, Jade in bed gelegd en nu lig ik in bed.
    Morgen er vroeg uit... Weer een drukke dag. Veel boodschappen halen en nog wat andere dingen in het winkelcentrum en nog even naar Heemstede. Daarna nog even kijken voor auto's, dus dat wordt vroeg op!

Ann, 6 weken al!!! Whooohooo!! :D

Slaap lekker allemaal!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook de voice gekeken..!!

Anni lekker druk dagje dus...en pffff 6 dagen werken, pas je wel goed opjezelf???
    En yeahhh voor 6 weekjes..!

Op welk liedje staan we te dansen???? Hihi

Jody ook lekker bezig geweest..!!!
    Spannend kijken voor een nieuwe en grotere auto...hebben jullie al een auto in gedachten??

Morgen ook boodschappen doen, en Patrick heeft morgen zijn eerste motorrijles ben benieuwd hoe hij het vind!

Meiden slaap lekker allemaal!!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wel een drukke dag, Jody! Maar kijken voor een auto is ook wel heel leuk! Ben benieuwd!

Geen idee wel liedje, Bren. In elk geval wat vrolijks :). Succes vandaag... Denk dat ie het heel leuk vindt, want dat is het ook. Maar inderdaad wel gevaarlijk.

Hier van regeldagen naar krampjes. Ben blij dat er een goede nacht tussen zat. Het was wel heel zielig... De voeding is natuurlijk dikker nu en daar moet ie aan wennen. Je hebt toch twee verschillende middeltjes tegen krampjes? Moet vandaag toch nog even langs de apotheek.

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    We hebben een aantal auto's in gedachten. We gaan ze vandaag even in het echt bekijken.

As, ik ben blij dat het weer de goede kant op gaat met de voeding!

Fijn weekend allemaal meiden!

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad spannend, eerste motorrijles!

As, je hebt idd meerdere middeltjes. Degene die gewoon bij de etos verkrijgbaar is, is infacol.

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden, het gaat slecht met ons topic...
    We waren gewoon al afgezakt naar de 2e pagina:$

Dus nu maar eens zorgen dat we weer op de eerste pagina komen hihi.
    Buikje doet aardig zijn werk, begin nu echt te groeien.
    Laat maar komen, vind het allemaal prima :D

@As; Succes met de krampjes!
    Hoop dat de infacol helpt! Zielig he, die kleintjes als ze pijn hebben :(

@Jody: Is het gelukt met auto's kijken?
    En zijn jullie "geslaagd" voor een auto?

@bren: Ik weet niet wat voor liedje, kies maar iets leuks uit :)

Meiden, ik ga lekker een slaapje doen, morgen weer werken.
    Fijn weekend, ik kom gauw weer spieken :)

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Begint je buikje nu al te groeien!? Wow! :D Super, Ann!

Het gaat inderdaad erg slecht, maar dat was natuurlijk wel een beetje te verwachten wanneer de beebjes geboren zouden zijn...
    We hebben het zo druk allemaal!

Met auto is het in ieder geval gelukt om een keuze te maken welke we willen hebben. We moeten eerst de motor en de auto nog even particulier verkopen en dan kunnen we de nieuwe aankopen. We zaten te twijfelen tussen een fiat bravo en een ford focus. En het wordt een fiat bravo. Ford focus vind ik van de achterkant ontzettend lelijk! Dus daar zijn we wel uitgekomen gelukkig! Dus nu alles verkopen en dan kunnen we de nieuwe auto kopen! :D

Slaap lekker, Ann!

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Aaah wat goed dat jullie geslaagd zijn! :D
    Een echte gezinsauto!

Ja, ik heb echt zo'n darmenbuikje, zo'n bolletje erop.
    Uk doet het goed in mama's buik :)
    Hoop alleen wel dat ik het binnen de 15 kilo kan houden haha.
    Maar gezien mijn eetlust vrees ik het ergste... ;)

Slaap lekker meis! :)

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha ik hoop het ook voor je. Dat moet ik nu minimaal nog kwijt aan vet... dus pas op met je eetlust! Het moet er ook allemaal weer af! ;)

Slaap lekker!

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meiden ik kom morgen uitgebreid reageren....

Slaap lekker allemaal

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker, Bren!

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje zeg, wat een rust hier, maar wat Jody al zei, het was een beetje te verwachten.

Fijn dat het gelukt is met een auto uitzoeken, mooie auto hoor ;)

Leuk hé Anni zo'n buikje erg jammer dat je nu nog een beetje moet verbergen.

Hier gister een hele drukke dag gehad. Met mijn zusje in Den Haag gelopen, de auto moest overgeschreven worden naar hem en er lagen nog wat spullen in het huis. Hij kon nu gelukkig normaal doen, dit werkte een stuk relaxter.
    Mijn vader was samen met Daaf lamimaat leggen in het nieuwe huisje.

Wel flink pissig geworden, een bedrijf waaraan mijn zusje een adreswijziging heeft doorgegeven vond het nodig om een bevestiging naar het oude adres te sturen en die lul vond het nodig om haar post open te maken. Hij doet nu normaal, maar blijft dit zo? We gaan morgen uitzoeken welk bedrijf het was en een klacht sturen.

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!

Hier lekker geslapen!
    Ik hoop jullie ook....

Jody wat goed dat jullie een auto hebben gevonden..!!!

Denise wat vervelend zeg, succes....

Hier was het gisteravond drama...Boaz wil s'avonds niet zijn bedje in en zet het dan echt op het krijsen....terwijl dat ik hèm in zijn bedje legde sliep hij op me arm....
    Het huilen heeft 2 uur geduurd, we zijn steeds bij hem gebleven hem getroost speentje weer in zijn mondje doen...heb hem om half 12 een flesje gegeven en viel als een blok in slaap ik vind dit wel hele moeilijke dingen!
    Ga morgen dus ook het cb bellen of hij ingebakerd mag worden, nou weet ik dat ze het bij Boaz liever niet doen omdat hij nagekeken moet worden voor zijn heupjes en dat kan pas met 3 maanden, maar ik denk dat als hij is ingebakerd hij veel rustiger is......
    Als hij eenmaal slaapt doet hij het super goed hij slaapt steeds tot half 6 dus mag echt niet klagen maar dat huilen in de avond is echt niet fijn.....

15. @ brenda Willem moet ook nog gecheckt worden
    Maar je kan ook al bakeren met een hydrofiel alleen om zijn bovenlijfje
    Doen wij ook en geeft veel rust
    Voorvde nacht slaapt W in een slaapzak waarvan ik de armen onder de lakens een beetje fixeer
    Anders maaitbhij zich ook elke keer wakker

Maar het savonds huilen komt hier toch vooral van de darmpjes het duurt vaak een uur en ik kan er slecht tegen:(
    Het doet em echt pijn die krampjes ondanks cinababy of infacol

Jody fijn de keuze voor de auto
    Hoelijk ben je rest gauw kwijt
    Hoewel het voor de motor niet de beste tijd is;)

Ann wat heerlijk dat het zo goed gaat

Denise ik hoop dat die kerel zich koest houdt
    Maar belachelijk dat van die post

Iedereen een fijne zondag

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden!

Denise, wat klote zeg! Hoop maar dat hij haar met rust zal laten in haar volgende huisje!!

Bren wat naar dat hij zo blijft huilen en ook voor zo lang! Inderdaad maar ff het consultatiebureau bellen. Hoop echt voor je dat daar een oplossing zal liggen bij het inbakeren.

Jade had toevallig gisterenavond ook zo'n avond. Maar dan beneden bij ons. Ook urenlang huilen... Maar ik vermoed dat het krampjes waren. Overdag is ze de hele dag lekker rustig geweest toen we de deur uit gingen. Dus we kregen 's avonds de volle lading...
    Het is superzielig, maar we doen ons best om ze zo goed mogelijk te helpen. En meer dan dat kunnen we niet doen...

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het waren hier gister geen krampjes, hij wil gewoon niet zijn bedje in..maar ik wil hem wel leren dat hij in zijn eigen bedje moet slapen in de avond de rest van de dag gaat het super goed.

Maaike bedankt voor de tip ik ga morgen gewoon het cb bellen en kijk dan ook wat hun zeggen, want heb begrepen met inbakeren dat je het wel op de juiste manier moet doen omdat het anders gevaarlijk kan zijn.....

Jody je hebt helemaal gelijk meer dan troosten en liefde geven kan je niet!

Ik merk alleen dat hij zo huilt ik daar echt onzeker van wordt terwijl de rest van de dag super gaat.....

We geven hem nu ook 150/5 scheppen en dan om de 4/5 uur en deze drinkt hij helemaal leeg....

Wel gaat hij steeds meer lachen en brabbelen!
    Voel me zo gelukkig als ik hem uit bed haal en er een hele mooie glimlach te zien is!

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hee meisjes,

Het is inderdaad rustig hier... Ik merk zelf ook dat het wel druk is en dat ik niet zoveel tijd overhoud.

An, wat leuk dat we nou met jou over zwanger zijn kunnen kletsen :). Jouw darmen ook al zo opgezet! Dat had ik ook. Maar gelukkig zie je het zelf erger dan dat een ander het ziet.

Denise, goed dat het wat beter gaat met je zusje! Nu is het bijna afgesloten, hopen dat die vent zich koest houdt!

Jody, fijn dat jullie weten welke auto jullie willen, dat zoekt een stuk makkelijker!

Bren, wat zielig he. Krampjes of gewoon verdriet, ik kan er ook heel slecht tegen. Ik hoop dat het lukt met inbakeren. Misschien helpt de tip van Maaike wel! En wat leuk dat ie gaat lachen :). Ik kan niet wachten tot mijn knul ook een lach laat zien!

Maaike, wat vervelend dat de Infacol en Cinababy niet zoveel effect hebben. Zo zielig dat gesnik :(.

Sas, hoe is het bij jou? Je bent zo stil!

Hier gaat het nog steeds op dezelfde manier verder. Gisternacht was het een drama, tot 3.00 uur in de weer geweest met een mannetje met krampjes. Gisteren Infacol gehaald en het lijkt wel goed te werken. Gisteren ging om 21.30 uur naar bed, ik was zo moe! Om 23.30 uur kwam Bob Boas nog brengen en na het voeden heeft ie geslapen tot 4.30 uur. En daarna weer van 5.00 uur tot 8.00 uur. Heerlijk, dan voel je je meteen een ander mens de volgende ochtend!

Morgen werkt Bob nog een dagje thuis, maar daarna gaat ie weer aan het werk. Best wel heel spannend!

19. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    *breekt ff in*

Hallo dames,

Ik zat ff op de site te kijken en kwam dit topic tegen. Ik kom zelf ook uit Haarlem.
    Ik las net dat er meerdere kinderen (erge) last hebben van darmkrampjes. Mijn zoontje had er ook heel erg last van en heb ook infacol geprobeerd. Ik heb toen een tip gekregen van mijn bevallingscoach en dat is ABC Dophilus, het is een homeopatisch middel en werkt heel erg goed. Het is in ieder geval verkrijgbaar bij v/d Pigge (zit bij de V&D in het centrum, aan de kant van de Botermarkt). Het is wel prijzig, het kost uit mijn hoofd 26 euro voor een pot.
    Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben.

*breekt weer uit*

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, het is inderdaad zo zielig, ook omdat je niet weet wat er dan wel is....het maakt me onrustig!!
    Het huilen is eigenlijk alleen s'avonds met naar bed gaan overdag huilt hij bijna niet.....
    Wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad heerlijk.
    En wat spannend dinsdag alleen met Boas maar dat gaat jou zeker lukken!

Childwish hartstikke bedankt voor je tip, lief dat je die met ons wilt delen!

hier een lekker relaxt dagje heerlijk......

Deel Deze Pagina