Lieverds! Wat vervelend dat jullie beebjes zo'n last van krampjes hebben. Zo zielig, die kleintjes als ze zo huilen van de pijn of last. Vandaag dag 2 werken erop zitten, ga nu lekker soeppie eten. En ukkie doet het goed, voel gewoon alles "groeien" En die titties van mij, niet normaal al! Echt van die knoppen zitten erop haha Eet smakelijk meisjes!
Goed dat je gelijk infacol hebt gehaald, As! Ik begin hier steeds meer en meer te twijfelen aan de werking er van bij Jade. Misschien Cinababy of ABC Dophilus proberen. Maar ik dacht dat ABC Dophilus niet meer verkrijgbaar was vanwege de te hoge samenstelling. Maar dan toch maar weer even kijken daarvoor. Dank je voor de tip, Childwish! Bren, het is bij jou precies omgekeerd... Jade huilt 's nachts nooit, alleen als ze honger heeft. Alleen een moment overdag en 's avonds vaak. De ene keer wat meer als de andere keer. Maar gisteren was het wel heel erg. Zo zielig!! As, ik hoop dat vannacht een betere nacht wordt voor je! Dat klinkt inderdaad wel als een dramanacht.. Arme Boas!
Bedankt voor tip, Childwish! Hier ook vooral 's avonds... Overdag huilt ie alleen als ie honger heeft. Wat is dat Cinababy eigenlijk voor iets? An, fijn dat je je zo goed voelt! Wel hard werken zeg... Was het een lekker soepie? Dagje vol bezoek vandaag, nu eigenlijk wel een beetje moe. Zo een blokje, dan lekker op d3 bank en vroeg naar bed. Hopen op weer zo'n goede nacht!
Cinababy is volgens mij de homeopatische variant... Maar ik ga maar eens even kijken voor ABC Dophilus denk ik... net even gegoogled en ik zag dat Infacol wel weer voor dikkere ontlasting zorgt en ik heb erg het idee dat Jade last heeft van verstopping soms. En bij ABC Dophilus schijn je dat probleem weer niet te hebben. Alleen is dat wel weer een beste prijs moet ik zeggen, maar zeker de moeite waard om het uit te proberen! Wij zijn hier dan wel geluksvogels zeg, met een niet huilend kind 's nachts!
Boaz huilt niet s'nachts dat slaapt hij tot nu toe goed het is vooral s'avonds tot zijn laatste fles. IK heb hem net lekker in bad gedaan liedjes gezongen lekker ingesmeerd en in zijn bedje gelegd en meiden hij is heerlijk in slaap gevallen!!!! Dus misschien werkt dit wel ga hem dus s'avonds in bad toen inplaats overdag..... As, je hebt helemaal gelijk lekker op tijd je bedje in heerlijk!! Jody dat zou inderdaad een goeie oplossing zijn....heeft Jade harde poep??? Anni, lekker he die knoppen?? wordt alleen maar groter en donkerder hahaha geniet er maar lekker van meissie het is zo een mooie tijd!!!!!!!!
Oh Ann, ik vergat helemaal op je te reageren! Sorry meis! Spannend allemaal, he?! En jeetje wat gaat dat allemaal hard bij jou, zeg! Bren wat super goed zeg!! Ik hoop dat dit gaat werken voor je! En voor Boaz natuurlijk! Jade heeft geen harde poep, maar ik merk dat ze moeite heeft met poepen. Dus misschien helpt dat wel beter. Is wel erg duur, maar je doet er ook wel langer mee.
Helaas voor korte duur, hij is weer gaan huilen en heb echt het idee dat hij zich zelf wakker maakt met zijn handjes..... Jody en als het helpt maakt de prijs helemaal niet uit, ik hoop dat het gaat werken....
Ach jee... Wat klote zeg dat het toch niet heeft gewerkt... Hopelijk mag je gaan inbakeren en is dat wel een oplossing! Slaap lekker meiden en succes vannacht!
Jaa! Had lekker erwtensoep en stokbroodje met kruidenboter, mjam! @Bren: ah wat rot dat Boaz niet lekker slaapt Hoop echt dat je mag gaan inbakeren, want zo is het voor niemand leuk! @Jody: Misschien is het inderdaad fijn om over te stappen. Wel zielig dat Jade zo'n moeite heeft met poepen. @As: Veel visite... Heb je nu iedereen al een beetje gehad? Of heb je nog veel mensen die op visite willen komen? Lekker rustig aan doen, en hopen dat Boas weer zo'n lekkere nacht slaap pakt! Ja, ik merk echt dat ik wel bepaalde zwangerschapsklachten heb. Mijn borsten zijn gevoelig, tepels worden groter, bol buikje. En mega-honger! Niet normaal. Lijk wel een bootwerker haha. Oh ik vind het zoooo moeilijk om mijn mond te houden, wil het zo graag aan iedereen vertellen. Maar moet nog even geduld hebben! Welterusten meiden!
Haha ja... Dat kan ik me goed voorstellen, Ann! Wanneer gaan jullie het bekend maken? Met 12 weken? En die honger... Ja, heeeeeeel herkenbaar! Hahaha
Goedemorgen! Hier wel weer een redelijke nacht Ga straks naar babymassage in hoofddorp Veel zin in Hoe gaat t bij de rest?
Veel plezier Maaike! An, ik leef mee! Kun je het nu al wat beter bevatten? Ik krijg nog best veel bezoek, maar niet meer elke dag gelukkig. Hier weer een onrustig nachtje. Hij bleef tot 3.00 uur in de weer. Steeds maar jammeren . Uiteindelijk heeft ie bij Bob geslapen. Niet helemaal de bedoeling... Wanneer kregen jullie kleintjes een ritme of hoe zorgden jullie daarvvor?
ik krijg met 9+6 de echo, daarna ga ik het langzaam aan bekend maken. Mijn opa en oma zijn begin januari 60 jaar getrouwd, dus dan geef ik ze een cadeautje dat ze overgrootouders worden En daarna zet ik het op facebook ofzo haha. As wat vervelend dat boas niet wilde slapen. Nu heeft ie wel lekker bij papa geslapen Heb je een idee waarom hij blijft jammeren? Vandaag weer centjes verdienen, moet straks 2 mensen knippen, en dan 's middags werken. Blij dat ik vanavond even niks heb Ik kom straks nog even spieken hier! Tot zo
Leuke hoor, Ann! Is ook wel erg leuk om het na de echo te vertellen natuurlijk! Zodat je een foto onder hun neus kan drukken! Werk ze vandaag, meissie! Ritme hebben we hier sinds Jade in haar eigen bed slaapt. Vanaf moment dat ze daar ligt valt ze vrij snel in slaap. Dan komt ze 's nachts 1 keer voor een fles en 1 keer 's ochtends. En daarna leg ik haar altijd weer terug zodat we allebei nog even wat kunnen slapen.
Wow, wat vind ik het moeilijk om die nachten door te komen zeg... Ik ben zo blij als we een goede nacht hebben, maar begrijp niet waarom die nachten dan juist wel goed gaan. Wil ik te snel een goed ritme in zijn voeding en slaap? Dat zou ook nog best kunnen. Jody, bij jou klinkt het wel erg goed georganiseerd! Knap hoor! An, die honger, wat akelig ! Ik had het pas in de laatste weken... Mijn geluk, want ik krijg m'n broeken en rokken nu weer dicht. Niet dat het er mooi uitziet, nog wel wat buikspiertjes trainen straks, maar het gaat om het idee!
As, ik moet zeggen dat ik verhalen van een goed ritme en goed doorslapen ook alleen maar hoor van moeders die flesvoeding geven, hoor... Schijnen ze toch eerder en beter door te slapen. Krijg jij je broeken en rokken alweer dicht, As! Jeetje... ik krijg mijn spijkerbroeken net aan over mijn knieeen en daarna houdt het toch echt op hoor!
Ja, daar lijkt het inderdaad op Jody! Bij mij wil ie alleen meestal niet gaan slapen 's avonds en blijft ie jammeren. Geen idee waarom... Maar het is wel een reden waarom ik continu twijfel aan borstvoeding. Het vergt wel heel veel energie! Ja, die broeken, dat is inderdaad een mazzeltje. Nou moet ik zeggen dat ik al niet heel dun was hoor... Niet veel aangekomen tijdens de zwangerschap heeft daar ook mee te maken. Maar ik heb wel echt zin om te aan sporten nu. Alleen mag dat volgens mij niet zo snel na een totaal-ruptuur.