Dat snap ik heel goed! Ik denk als ik heel eerlijk ben, dat als ik niet van de borstvoeding af had gemoeten door de medicijnen dat ik er niet lang daarna wel mee gestopt was. Ik had echt het idee dat ik daar de hele dag mee bezig was plus het feit dat ik niet wist wat zij binnen krijgt en continu onrustig was en ik ook gewoon echt niet meer wist wat ik nog kon eten, gezien ze praktisch overal krampjes van schijnen te krijgen... Ja ik ben normaal gesproken ook echt niet zo van het bewegen, maar daar heb ik nu wel zin in! Weer even wat actiever te leven!
Elke nacht denk ik weer; ik stop ermee... Ben me ook aan het inlezen over de ervaringen van anderen als ik even rust heb zoals nu. Heb ook het idee dat ik er de hele dag mee bezig ben. Vandaag ook echt even een rustdag thuis. Geen bezoek, Bob boven aan het werk en ik op de bank aan het niksen. Wat vergt dat voeden een energie zeg! Ja, ik heb er ook echt zin in! Sowieso begin ik mezelf weer te worden, erg fijn! Helaas kan ik weinig vinden over vrouwen die ervaring hebben met een totaal-ruptuur. Dan maar op eigen inzicht!
Goedemiddag! Babymassage is echt een aanrader! Zo leuk en ontspannen Mannekewas aan het lachen en Liet alles lopen, geen luier aan he Daar een fles gegeven En daarna tot nu geslapen Dus het huishouden errdoor gefietst En nu net en blij mannetje uit bed gevist Ongekend! Kijk nu al uit naar volgende week Een blij meisje hier dus
He meiden, Hier de consultatieburo gebeld vanmorgen maar ben er niet wijzer van geworden helaas, ik mag hem dus niet inbakeren en alle tips die ze me heeft gegeven die hanteren we al.....dus nog even geduld hebben..!! Wow As, wat ontzettend goed zeg dat jij je eigen broeken alweer aan kan hier gaan ze ook niet verder dan net boven me knie.......... en wat Jody zegt klopt kindje met flesvoeding slapen eerder door, wat vervelend zeg dat de nachten zo beroerd zijn! en vind het zo ontzettend knap van je dat je door zet....!! Maaike wat heerlijk zeg...hoeveel keer is het?? heb je een internetsite misschien?? ben wel benieuwd
Wat leuke Maaike, daar heb mijn yoga gevolgd, leuk vrouwtje he? As, Boas gaat vanzelf langer slapen, Tegan maakt nu ook langere nachten. Je moet wel volledig achter de bv staan, je kindje voelt ook dat je onzeker en gestresst bent. Hier krijgt ze haar laatste voeding liggend in bed, dan leg ik haar in haar wiegje en slaapt ze van 23.00 tot 6.00. Overdag komt ze om de 3/4 uur, dan pakt ze 2 borsten en is ze heel tevreden.
Bren, mag je ook de puckababy niet gebruiken, dan ligt ie wel vast met zijn armpjes maar nog niet echt ingebakerd. Hij is roze maar je mag de mijne wel proberen, is zonde om hem te kopen terwijl hij niet werkt voor je of als je hem niet nodig hent zoals ik
As, het is een lastige kwestie... maar is iets wat alleen jij kan beslissen. Wij kunnen je alleen tips, adviezen en ervaringen geven... maar de knoop zal jij zelf moeten doorhakken. Ik zou allebei je beslissingen heel goed kunnen begrijpen! Wat vervelend, Bren! Maar dan is het inderdaad nog even doorzetten. En misschien dat dat ding van Denise uitkomst biedt! Wat leuk de babymassage, Maaike! Ik was het ook van plan bij het vrouwtje waar ik yoga heb gevolgd. Is voor jou denk ik ook handiger As, gezien dit in Haarlem is. http://www.mirandateeuwen.nl/pdf/shantala_babymassage.pdf http://www.mirandateeuwen.nl/pdf/shantala_babymassage.pdf
Wie weet werkt dat Bren! Goede tip van Denise. Dat denk ik ook Denise... Ik sta wel achter bv en wil dit ook het liefste volhouden. Misschien in combinatie met kolven. Hoe dat in z'n werk gaat weet ik nog niet. Wow, wat zijn we met veel online!
hey meiden! Beetje chggo de laatste tijd en niet echt ergens zin in... sorry da'k zo weinig van mezelf laat horen... Last van misselijkheid en maagzuur.... Daarnaast wordt ik steeds vaker huilend wakker van een of andere rottige nachtmerrie dus dat schiet ook al niet zo op. As, balen zeg, hoop dat Boas snel gaat doorslapen! aand e andere kant is ie natuurlijk pas 2 weekjes oud.... Klinkt goed Maaike! Denk dat ik zoiets maar als kraamkadotje ga vragen! Strak instoppen helpt niet Brenda? Vnaaf weer partnerles bij yoga, hoop dat alles deze keer wel goed gaat, vorige yoga viel ik bijna flauw.....
Ooooh Sas, wat naar . Maagzuur is erg vervelend! Volgens mij is die misselijkheid alleen nog belastender. Dat flauwvallen vind ik ook wel eng klinken. Pas je wel op jezelf?
Kolven kan je het best doen na een voeding, je zal nu niet heel veel kolven elke keer maar een volle voeding per dag moet lukken. Volgens het cb was het ong. 150cc per kg delen door het aantal voedingen per dag, dat is dan een volle voeding. Wel goed dat je er helemaal achter staat niet teveel twijfelen hoor, zolang Boas tevreden is gaat het goed. Als ik kijk naar Tegan, die groeit als kool, ze begint al uit 56 te groeien en is supertevreden.
Ik twijfel gelukkig niet over wat hij binnen krijgt. Hij groeit goed en komt goed aan! Maat 50 is verleden tijd... Het twijfelen komt ook door de vermoeidheid denk ik. Overdag gaat het prima! Vandaag gaat het helemaal goed, hij heeft zeker twee uur tussen de voedingen, dus misschien regelt het zichzelf nu toch! Wanneer ben jij begonnen met kolven, Denise? Wij hebben 10 december een afspraak bij de kapper en de 17e wil ik heel graag shoppen met een vriendinnetje.
Ik begon met een week of 3, en toen elke keer kleine beetjes (30/40cc) met de fles, geen volledige voeding. Je merkt echt dat er geoefend moet worden met de fles, Tegan krijgt nu regelmatig een flesje van Daaf
Super! Daar heb ik wat aan . Deze week wil ik het ook nog niet, maar de week erop wil ik het toch gaan proberen. Dat is ook met 3 weken. Ik ben benieuwd! Ik vind je wel heel stoer, Denise. Volgens mij was jij degene die geen borstvoeding wilde geven en nu ben je er zo gecontroleerd mee bezig. Erg knap!
Het stond me idd wat tegen maar het gaat zo super en het voelt zo goed. Ik zie ook dat Tegan het er goed op doet. Ik voed zelfs in het openbaar tegenwoordig, niet heel uitgebreid maar ergens rustig in een hoekje