Voor de regeldagen dronk hij goed twee borsten, maar sinds de regeldagen dronk hij steeds kleine beetjes en kwam ie elke uur á anderhalf uur. Dit zijn we gaan rekken met streds een kwartier en nu zit er weer minimaal 2 uur tussen. Vaak 2,5 uur of 3 uur. 's Nachts langer. Hij drinkt nu 1 borst helemaal leeg, maar bij de tweede valt ie steeds halverwege in slaap. Soms helpt het om hem tussen de borsten door een schone luier te geven, dan is ie weer goed wakker. Als hij er twee helemaal leeg drinkt, komt er vaak een heleboel weer terug in het spuigdoekje .
Wow, in het openbaar! Dat is wel heel stoer. Dan moet ik eerst nog goede shirtjes hebben daarvoor... Bij de Hennes hadden ze hempjes, maar die hadden ze laatst niet meer.
Dat hebben wij hier ook met 2 borsten hihi Ik laat haar ook boeren tussen de borsten door, werkt hier goed. Na de regeldagen dronk Tegan idd ook maar 1 borst, ze ging vanzelf meer drinken.
Ben jij niet erg onzeker geweest tussendoor? Het is dat jij me vanalles kan vertellen en dat ik ervaringen opzoek op internet, anders had ik het al lang opgegeven... Wel lekker dat ik vandaag zo'n rustig dagje heb, want nu kan ik me eens goed inlezen! Begin nu ook pas te beseffen dat ik helemaal niet zo'n makkelijke bevalling had als ik dacht. Maar als ik andere ervaringen lees van meiden die een totaalruptuur hadden, herken ik me daar niet in. Ik kon al heel snel weer lopen en zitten en heb nu ook weer overal zin in!
Ik heb een topless hemdje onder mijn tshirt, shirt omhoog top en voedingsbh omlaag, niemand die wat ziet
Wel lekker dat je je zo goed voelt. Ik ben idd ook heel onzeker geweest, dit was ook rond de regeldagen, is denk een hele moeilijke tijd.....ik heb toen bv natuurlikk gebeld voor tips, gewoon even kletsen met een ervaringsdeskundige, dit heeft mij erg geholpen
Denise heel lief dat je zo meedenkt en de puckababy wilt uitlenen, ik had dit ook bij de consultatieburo gevraagd of ik de puckababy wel mocht gebruiken maar zij raden die af, dat hij niet veilig is getest......dus gebruik die liever niet. maar wel heel erg bedankt voor het aanbieden! As fijn dat het vandaag goed ging! Sas wat vervelend zeg rustig aan! Anni lekker gewerkt???
Inmiddels alweer 2.00 uur en bezig vanaf 22.00 uur. Nog steeds geen rust, ik snap het niet . Elke avond hetzelfde!
Ik geloof dat dat. Clusteren heet Ga hulp vragen bij ervaringsdeskundige Hij is pas 2 weekjes Hier een jongetje die de fles wou voor En dat ik terug kwam alweer sliep
Kan idd clusteren zijn, Tegan doet dat na etenstijd, ze komt dan elk uur 1 borst, ik zou nu idd ooo even bellen met een ervaringsdeskundige, La Leche Legeau of veringiging bv natuurlijk, die zijn er om je te helpen. Je zou het ook nog aan de lactatiekundige op het forum kunnen vragen
Pfff As, hoop dat je ondertussen lekker ligt te slapen...wat klote zeg dit trek je ook niet lang.....je moet wel aan je slaap komen.... ! Maaike hier hetzelfde liedje.... Heb hem toch maar een flesje gegeven zat nu 8 uur tussen! Denise jij ook een meisje die honger heeft?
Jah, ze had lekker doorgeslapen vanaf een uurtje of 11, ik werd lekkend wakker toen ze begon te brabbelen
Moet zeggen dat dat hier ook niet heel soepel loopt, Tegan slaapt in aan de borst en dan leg ik haar weg, is ook niet de manier denk ik
Nee eigenlijk niet, consultatieburo zegt dat je ze wakker in hun bedje moet leggen....kijk ik kan ervoor kiezen om hem de hele àvond bij ons te nemen tot de laatste fles, maar ik wil dat hij snapt dat hij na het badje naar bed moet.... Dan Hebben pat en ik ook even tijd voor ons zelf. En als ik weer moet werken slaapt hij 1 keer in de week bij mijn ouders dus wil het nu al doen zodat hij daar en went.....