Hahhaha hier ook een speenvarken...!!!!!!! Maakt niet uit hoor Jody....laat morgen wel weten hoe het was... Drukke dag morgen eerst naar de tandarts en dan naar de therapeut, me schoonpa komt op Boaz passen....vind het zo moeilijk om hem thuis te laten maar moet het ook een keer doen en alvast aanwennen!!
Ja dat moet je zeker doen, Bren! Maar voelt het al iets beter inmiddels? Of nog steeds hetzelfde? Ja meis, ik kan het me goed voorstellen... zou ik ook erg moeilijk vinden! Maar denk maar zo: hij is in goede handen!
oeh moment van zwakte..... bak 3 choco ijs gehaald in de supermarkt Rich is bij voorlichtingsavond voor vaders
Goedenavond meisjes! Jody, het was vast niet grappig, maar ik moest erg lachen om je verhaal . Wij zijn ook begonnen met inbakeren, maar of het werkt weet ik nog niet. Hij sputterde gisteren wel wat tegen, maar dat was gauw over. Bren, ben benieuwd hoe het gaat met je bekken. Wat een drukke dag voor je zeg! En dan Boaz voor het eerst 'alleen' laten. Lastig , dat snap ik heel goed! Succes alvast... Het gaat vast goed! Denise, droogfohnen (geen puntjes, kan niet met m'n telefoon...), wat een supergoed idee, zeg! Sas, wees maar niet bang. Alles komt altijd goed en het zijn maar korte perioden van wanhoop. Overdag ben ik weer helemaal verliefd! En ijs, wat heerlijk! Ik ga dat ook bestellen hier denk ik... Ik vandaag met de auto met Boas langs mijn moeder geweest. Helemaal alleen voor het eerst! Ik ben trots, alles ging goed! Net onder de douche geweest met Boas en nu lekker in bed. Hij in zijn romper op mijn borst. Kijken of het werkt... Nu ligt ie alleen wel te slapen. Ik doe ook wel even m'n ogen dicht zo. Sas, Bren, wat bedoelen jullie met 'knap dat je doorzet'? Ik kan toch eigenlijk niet anders? Ben heeeeeel blij dat het niet aan de voeding ligt
nja je kan altijd uit wanhoop kunstvoeding proberen toch? Ik bedoel, ik zit helemaal met mijn hoofd bij semi natuurlijk ouderschap ivm goede hechting en dan dus een veilige liefdevolle basis en al dat soort recalcitrante geitenwollensokken gezeik, maar als mijn kleintje straks nacht na nacht van zeg 3 tot 5 aandacht wil dan wordt ik op een gegeven moment denk ik gewoon gillend gek! (vooral omdat ik dingen graag plan en dat strakkies dus niet kan ) Ik zit nu zo nu en dan al te janken op de bank omdat ik me niet meer mezelf voel en continue rekening moet houden met het zwanger zijn en de bekkeninstabiliteit. Ik hoop dan ook dat als die kleine er is, mijn lichaam in ieder geval zo snel mogelijk weer hersteld zodat ik lichamelijk weer kan doen wat ik wil ipv in alles ook nog weer rekening te moeten houden met een lichaam wat dingen gewoon niet meer kan
Ooooh, op die fiets! We hebben het er wel over gehad hoor en Bob stond al met de fles in z'n handen. Maar kunstvoeding helpt toch niet! Ik begrijp je heeeeeel goed! Ik kon er ook om huilen dat ik niets meer kon en ik had niet eens iets met m'n bekken... Voel me eindelijk weer een beetje mezelf! De laatste loodjes zijn zwaar, Sas .
komt goed vandaag niet gewerkt en dagje rustig aan gedaan, weer een positief gevoel hopen dat ik vannacht weer goed slaap (vorige nacht aan een stuk klokkie rond gedaan, afgelopen nacht 7 keer eruit en vanaf half 5 wakker gelegen met buikpijn.... als k dat morgen weer heb ga ik toch echt lactulose oid ophalen)
hoe ver waren jullie trouwens dat je een kontje of koppie tegen je ribben begon te voelen? hier nu al ongeveer een week....
Mag echt hoor, mijn hechtingen zijn zo spoedig genezen dat ik het nie meer gebruik. Vorige week is de fles binnen gekomen, dus zo goed als nieuw !
ik duik me bed in al geloof ik dat de rest dat ook al heeft gedaan Bren, succes morgen en Ann,alles nog goed daar?
Slaap lekker Sas..!! en bedankt voor het succes wensen!! Heel logisch dat je er soms doorheen zit,net als wat As zegt de laatste loodjes wegen het zwaarst! Ik heb nooit een kontje of iets anders tegen mijn ribben aangehad..... As, ik bedoelde eigenlijk hetzelfde als Sas kan het niet beter verwoorden! Ik moet zeggen dat ik het best goed gaat met me bekkenbodemspieren maar soms heb ik nog wel last, wilde ook eigenlijk afbellen maar de vk wilde toch dat ik die onderzoek liet doen als ik straks wel een verzakking heb of iets anders en ik loop er te lang mee door ben ik verder van huis en daar heeft ze natuurlijk gelijk in! Ja ik vind het best moeilijk om Boaz helemaal alleen te laten, ik weet dat hij in goede handen is en dat het voor mij ook goed is, alleen als hij echt verdrietig is kan alleen ik hem troosten en stil krijgen....ben zo bang dat hij zich straks eenzaam voelt ofzo maar dat zal wel los lopen......
hai meiden! Hier gaat alles goed hoor! Morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik vrijdag lekker vrij. Ben zo ontzettend moe, niet leuk meer. Vanavond was ik sporten, maar was best warm. Nou je raad het al, dat was dus spugen. Werd helemaal misselijk van de warmte. Gelukkig zag mijn instructrice al wat er aan de hand was, dus na de les even nagepraat. Ze had zelf ook last van die symptomen toen ze zwanger was. ik wist dat zij vorig jaar een mk heeft gehad met 9 weken. Blijkt dat ze in september een mk heeft gehad met 16 weken Zo zielig voor haar. Wel gaf ze me een dikke knuffel en hoopte dat alles goed zou gaan. Echt superlief van haar. Op mijn werk gaat het allemaal redelijk, maar merk wel dat het best vermoeiend is. En dan is de maand december ook nog de drukste... Ach, nog 3 weken en dan heb ik al de echo! Wat gaat de tijd hard he? Ik weet niet meer waar jullie allemaal over gekletst hebben, maar om dat droogfohn-verhaal heb ik smakelijk gelachen En sas, wat ga je hard meissie. Bijna 29 weken! En wat cool dat je nu al je beeb zijn kont/hoofdje voelt Kan me voorstellen dat je bi nu lekker zijn werk doet, helaas Ik ga lekker slapen meiden, morgen weer een drukke dag dus ben er denk vrijdag pas weer... Welterusten!
Heel begrijpelijk, Bren. Denk dat het gekker was geweest als je fluiternd de deur uit zou lopen ! Goed dat je toch naar die afspraak gaat, kan geen kwaad toch? An, wat rot dat je je zo misselijk voelde tijdens et sporten! Ben je 's ochtends ook misselijk? Lief van je lerares! En die vermoeidheid is even wennen, he? Maar je lijf werkt heeeeeel hard nu! Nog 1 dagje meis! Hier nu aan het voeden. Hij heeft vanaf 21.30 uur geslapen en ik dus ook vanaf 22.00 uur! Nu neem ik weer even alle tijd en wie weet slaapt ie. Nog even zo!
Nu pas weer voeden! Wat is ie stoer! Zo trots hem. En op z'n eigen kamer geslapen! Zeven uur slaap voor mij dus zeker
ik kan het 's ochtends wel redelijk aan qua misselijkheid. Maar 's avonds als ik moe ben... Pff die is wel zwaar. Merk echt dat mijn lichaam veel energie vraagt. En gelukkig nog 1 dagje! Vrijdag ga ik echt uitslapen As, wat ben ik blij voor je! Wat goed van Boas! Hoop echt dat dit zo blijft En kan me zo voorstellen dat je trots bent! Ik ben naar werk toe, fijne dag lieffies!
Bren, heel veel succes en sterkte vandaag met alles. Zal denk ik geen pretje worden... Sas, volgens mij voelde ik voetjes tegen mijn ribben tussen de 25 en 30 weken ergens. Het wordt ook steeds zwaarder, meis! Maar je kam je er het beste maar bij neerleggen... Vind het niet leuk om te zeggen nu, maar het wordt nog veel zwaarder. Ann, wat lief van je lerares! Fijn dat je er even met iemand over hebt kunnen praten, meis. As, wat goed!! Hoop dat Boas het zo volhoudt!!
Werk ze Ann! En trouwens: wat erg zeg, een mk bij 16 weken... Moet je echt niet aan denken!! heel sneu voor haar