Vanmorgen heeft willem zijn prikjes gehad Dat vond hij maar een rotgrap Hij is goed gegroeid 56 cm en ruim 4900 gr Dus iedereen weer tevreden Ann helemaal zwanger dus Jody, hier ook een notoire openluchtplasser Het gebeurt me bijna elke dag wel Hij lijkt gewoon te wachten tot ik die luier open moet vouwen:x Nou ja gelukkig moet er nog iemand om lachen bij jullie Vannacht voor de 2e x doorgeslapen en ik nu dus ook voor het eerst Wat een tractatie Iedereen weer een fijne dag vandaag
ik doe me best met het erbij neerleggen weet dat t nog zwaarder gaat worden maar ik houd me vast aan het idee dat het met ons kereltje iig errug goed gaat gisteravond in bed was hij weer aan het springen dus Rich even zijn hand op mijn zei, draait ie zich om ofzo? ik slaakte iig een kreet want het voelde wel zo verschrikkelijk apart raar! Net alsof ze me aan het kietelen waren! (waar ik dus echt heel slecht tegen kan) Darmen doen vandaag ook weer wat beter hun werk en dus een stuk minder zeer en ik ben weer druk aan t breien Fijn trouwens dat het allemaal goed gaat met de andere kleintjes en slapen (yeey As!) Zelf vannacht van 23.00 tot half 7 en toen weer tot 11 uur geslapen
Sas, helemaal vergeten te reageren... Ik had het bij 27 weken. Lekker Maaike, wat een goede nacht met je kan doen, hè! En fijn dat Willem weer helemaal goedgekeurd is. En 56 cm, zo lang is Boas nu al! Wat een beer heb ik toch... Ik ben naar de stad geweest vandaag! Met de auto en daarna Boas in de draagzak. Om 10.30 uur ging de deur uit en ik was pas om 15.30 uur weer terug. In V&D gebeurde waar ik bang voor was: de kleine man begon te happen. We hebben lekker koffie gehaald (was met een vriendinnetje) en na wat aanmoediging van haar zijn we in een hoekje gaan zitten en heb ik hem gewoon eten gegeven! Toen kon ik lekker nog even door en ben ik meteen bij m'n broertje op bezoek geweest die toch in de stad woont. Ik ben trots . Nu ligt ie op mijn borst te slapen, dus ik ga em maar z'n bedje in keilen!
Anni, morgen lekker vrij..!!! Wat verschrikkelijk zeg met 16 weken een miskraam daar moet je toch niet aandenken! Maaike wat fijn dat Willem goed gegroeid is!! en zag dat je vanacht lekker hebt kunnen doorslapen heerlijk!! As, fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad!
Sorry meiden, vandaag even een dramadag. Jade huilt ontzettend veel, gisteren ook al. Dus ik heb mijn handen even vol hier... Probeer morgen weer even te posten!
Geeft niks meid, sterkte daar! Boas slaapt wel heeeeeel veel nu. Indrukken... Het arme kind. Maar ik vrees zo voor de nacht... Straks wordt ie weer wakker.
He meiden..! Jody geeft helemaal niks, succes met Jade hoop dat het weer snel over is. Ik kwam aan bij de fysiotherapeut, kwam ze met de mededeling dat ze vandaag geen gebruik kon maken van de juiste kamer...dus was er voor niks heen gegaan nu volgende week een nieuwe afspraak.... Meiden slaap lekker voor straks hoop dat we allemaal lekker kunnen slapen!
aaah net in bed. En het is zo koud! Ben ook hartstikke zat, dus ga lekker slapen. Komen jullie morgen ook gezellig kletsen?? Welterusten lieverds! Ik duim voor allemaal een goede nacht
ehhh ik bedoel dat ik heel erg moe ben, niet dronken Staat een beetje raar nu ik het zo terugzie haha.
Hahaha , ik wilde het al zeggen, An! Ik ben erbij vandaag! Bren, hoe ging het weggaan en Boaz bij je schoonvader achterlaten? Hier van 24.00 uur tot 4.00 uur weer geslapen! Hoop dat ik er zo weer 3 uurtjes bij kan plakken... Wat helpt dat knuffelen 's avonds goed zeg!
Wat lekker As dat je je manier gevonden hebt. Je maakt lekkere nachten zo, heerlijk! Ja Bren, hoe ging het Boaz bij je s-vader Die vermoeidheid gaat hoop ik wel over hoor Anni, Jody had er geloof ik wel heel lang last van. Hier een supernacht gehad, ze sliep van 23.30 tot 8.00, maar haar laatste voeding was al om 21.45, hopen dat ze dit volhoud en dat ik ook zo lang slaap, ik lag nu wakker vanaf 04.30, te wachten tot ze kwam
Aaaaaach, ligt ze lekker te slapen en dan lig jij wakker! Had ik ook vannacht, en toen kwam ie pas om 4.00 uur . Nu pas weer wakker, Boas slaapt nog. Denk dat ik hem meteen onder de douche meeneem zo, lekker schoon beginnen! Wow, en wat een spierpijn vandaag zeg! Asof ik gisteren de marathon heb gelopen. Rustig dagje thuis maar vandaag...
Ann, ik heb mijn hele zwangerschap last gehad van extreme vermoeidheid. Dus ik hoop dat het bij jou niet zo lang hoeft te duren! As, wat lekker joh dat je dag zo goed is verlopen! Heerlijk! En wat goed van je dat je hem gewoon de borst hebt gegeven in het openbaar! Denise, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Hier ook een goede nacht gehad, gelukkig. Kon ik wel even gebruiken na 2 dagen krijsen. Het lijkt er op dat mevrouw nog meer eten wil. Elke keer als ze haar fles op heeft dan gaat ze op har tongetje zitten zuigen en maakt een heel hard klak geluid. Ik dacht wat krijgen we nou dan weer?! Cb zei dat het waarschijnlijk of spruw of honger is. Spruw is het niet, binnenkant mondje is gewoon mooi roze. En als we dan 30cc extra melk maken drinkt ze het met gemak weg! En dan houdt ze dus ook op met huilen of klakken. Bizar hoor, zoveel eten voor haar leeftijd! Ze lijkt haar moeder wel! Bren, hoeveel cc en flessen geef jij Boaz nu?
Jody, wat vervelend zeg van Jade hoop dat ze snel weer in haar hummetje is en ze voldaan is naar iets meer melk! Wij geven Boaz nu 5 flessen van 150/5 of 160/5 en dat gaat hier echt super bij komt vaak om de 4 uur om de 5 uur red hij vaak nog niet..... Wat geef jij Jade nu? Denise wat lekker zeg en knap van je meisje..! en nu inderdaad hopen dat jij ook langer slaapt...gek hè dat het er al helemaal in zit! As, wat goed dat Boas ook goed heeft geslapen helemaal super..! Boaz achterlaten bij me schoonpa ging hartstikke goed, hij is ook zo lief voor hem dus uiteindelijk viel het me mee. was wel heel blij om thuis te komen en dit was natuurlijk maar een uurtje maar dit ging goed gelukkig! Druk weekend hier, vanavond naar Patrick zijn ouders Sinterklaas vieren en dan zondag bij me zus met een sinterklaas ben zo bemoeid hoe die kleintjes dat vinden..!!
goedeeeemoooorgeeeen! Wat fijn dat alle kindjes zo lekker geslapen hebben! Hier ook lekker geslapen, al moest ik er 2 keer uit om te plassen ghehe. Normaal gesproken vind ik dat zwaar irritant, nu weet ik dat het door de beeb komt. er begint steeds meer zo'n lief bolletje buik te komen. En wat betreft vermoeidheid... Tja, ik werk ook niet echt weinig. Deze week 6 dagen, een ochtend en een avond thuis knippen. En komende 3 weken wel gewoon 5 dagen maar dan 2 avonden in de week gezinnen knippen van minimaal 3 personen per avond. Ben wel blij als straks het nieuwe jaar is aangebroken dat ik het kan vertellen en dan rustig kan afbouwen
zo, ik zie dat mijn berichtje lekker ego over mezelf gaat Ik ga uit bed, even rustig op jullie reageren. Op telefoon kan ik niet meer onthouden hihi
Jody, Jade is lekker hongerig! Dat klakken met die tong doet Boas ook als ie nog meer honger heeft. Als zijn tong dan los komt van zijn verhemelte loskomt, kan het echt een harde "klak" geven . Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad, joh! Kon je wel even gebruiken! Bren, wat goed dat het goed gegaan is! Een uurtje is inderdaad niet zo lang, maar toch... Wat kun je dan blij zijn dat je weer thuis bent . Druk weekendje zeg! Sinterklaas vinden ze vast leuk! An, ik ben ook m'n hele zwangerschap er moe geweest. Vooral 's avonds. De eerste 12 weken was ik 's avonds echt een zombie. Ik weet veel dingen niet meer van ons trouwfeest, dat is wel heel jammer. Dan zeggen ze dat je daarna weer een energieke periode krijgt, maar ik was alsnog ontzettend moe 's avonds! Inderdaad niet meer zoveel werken straks dus! Boas is al de hele ochtend aan het spoken. Vanmorgen een collegaatje op bezoek en hij wilde weer elk uur aanhappen. Toen ze weg was heb ik dat toegelaten. Het wil niet helpen, hij is al wakker vanaf 9.15 uur en komt maar niet in slaap. Wel als ie bij mij ligt, maar zodra ik hem in bed leg, blijft hij huilen . Zielig... Het lijkt wel of dat clusteren steeds op een ander tijdstip is nu.
Lijkt idd of Boas nog steeds zoekende is. Moeilijk he? Mevrouw heeft vanmorgen ook ruim een uur over gedaan om in slaap te komen, ze wilde alleen aan de borst, ik had zelfs een fles met 60cc, ze heeft maar de helft opgedronken, ze wilde echt de real deal
Wat een troost kan dat die kleintjes geven, bijna onvoorstelbaar . Ik geef hem nu gewoon wat hij vraagt, ik merk dat dat het beste is! Gelukkig raak ik er ook niet meer gestresst van. Dan vanavond maar de was ophangen! Hij ligt er nu wel in .