As, het lijkt wel of Boaz dat ook heeft (maar volgens mij doen ze dat alleen met borstvoeding)? Boaz had vanmorgen lekker zijn flesje gehad en viel bij mij in slaap, had hem dus in zijn bedje gelegd dat werd krijsen en hij heeft de hele ochtend gehuild, hij ligt nu net in de box te slapen.......
Ja maar clusteren heeft toch meer te maken met nabijheid en gevoel van veiligheid dan met daadwerkelijke honger? Lijkt mij dat juist ook fleskindjes behoefte hebben aan die veiligheid, geborgenheid en liefde! Maar dat is idd een geiten wollen sokken natuurlijk ouderschaps idee.... Hier vanmorgen weer naar de vk geweest, kleintje ligt waarschijnlijk al met z'n koppie naar beneden maar ze kan het niet goed voelen doordat ik een lange smalle baarmoeder heb met lekker veel ruimte... Vandaar die obstipatie en maagzuur, hij is gewoon te lang gegroeid. Nu een groei echo vlak voor de volgende afspraak en dan waarschijnlijk nog eentje 2 weken later, ze zijn nogal bang dat het een grote kerel wordt... Volgens mijn mams komt alles goed, ik was kennelijk nogal lang en licht (3500 Gr. En 53 cm) broertje ook zo lang maar een stikkie zwaarder. Ook vertelde ze dat zowel bij mij als bij broer de schouders bleven steken maar dat ze desondanks niet is uitgescheurd. Komt dus goed zegt ze. Ik wacht wel af en zie of t bij mij ook zo probleemloos gaat
Inderdaad Sas zoals jij het zegt zo had ik nog niet gedacht.......zoals hij vandaag is zo ken ik hem niet werd er echt nerveus van.....ga hem zo lekker een flesje gegeven en hoop dat hij dan weer lekker verder slaapt, hij is namelijk al weer wakker....... Sas tuurlijk komt het bij jou ook goed, ik geloof niet meer in die groei echo's tegen ons zeiden ze dat Boaz veel te klein was en maar 4 pond zou zijn ik heb me daar best druk omgemaakt en uiteindelijk was hij 7 pond helemaal goed dus!! Het komt nu wel steeds dichterbij he?? spannend hoor
Mss clusteren flesvoeding beebjes ook In principe is het een voorraadje aanleggen, zou goed kunnen toch
Ja wordt spannend! Richis van de week naar een voorlichtingsavond bevallen geweest speciaal voor mannen, was volgens hem ook erg interessant ik ben zon type wat rustiger wordt naarmate ze meer kennis heeft, ik probeer er bij rich dus ook zo veel mogelijk kennis in te gieten, dan kan hij me strakkies goed kalmeren we gaan dan ook nog een voorlichtingsavondje doen over bevallen met de vk, en eentje over bevallen in het ziekenhuis, en dan nog 2 info avonden borstvoeding en da moet ik zon beetje alles weten wat ik hoor te weten hoppen dat ik dan niet meer zo stiekem onzeker ben... Ik reken nu trouwens nog de max.l te gane tijd, das nog 13 weken :d Zit btw op iPad met autocorrectie...
Het wordt nou echt spannend he Sas, je kan gelukkig al een hoop van ons lezen, ben je een beetje voorbereid hihi
Misschien ligt het vandaag gewoon aan dag en liep Jade gisteren een dagje voor met jammeren. Dat zou verklaren waarom al onze kleintjes allemaal van de leg zijn vandaag . En misschien kunnen ze bij flesvoeding ook wel clusteren, zou best kunnen toch? Bedacht ook dat het misschien wel weer een regeldag is hier. Bij drie weken is dat weer, en Boas had de eerste regeldag ook toen hij net wat jonger was. Ach, ik raak niet meer in de stress ervan. Ben gewoon met hem in bed gekropen en nu ligt ie eindelijk in zijn eigen bedje. Ik krijg wel bezoek zo, maar ik laat hem echt liggen! Ik snap wel waarom ik zoveel afval, in dit soort dagen kom ik nergens aan toe, zelfs niet aan eten. Maar snel een bakje fruit in elkaar geflanst! Sas, wat slim dat je gewoon uitgaat van 42 weken . Hoe vond Rich de avond? En mocht je toch scheuren: ik heb er geen last meer van... Ook niet veel gehad. Wel iets meer druk gisteren na m'n avontuur in de stad, maar meer dan een wat zwaarder gevoel had ik niet. Ik durf alleen niet zo te seksen, maar wel alvast condooms (beetje snel voor een 2e...) en glijmiddel gehaald voor de zekerheid .
Jeetje meiden, dat was even heel wat bijlezen... Ann, denk je wel een beetje aan jezelf met die drukte?! Wel je rust nemen, hoor! Anders doe je echt jezelf tekort! Ja wat een gedoe he, met dat eten! Jade was vandaag gelukkig een heel stuk aangenamer met de nieuwe hoeveelheid eten. Alleen nu komt ze na 3 uurtjes nou alweer! Terwijl er 5 tussen moeten zitten! Dit wordt echt een beetje te gek hoor! Net weer een fles van 120cc erin, daarna nog steeds honger. Vervolgens nog maar 30cc bijgemaakt en nou zit ze nog steeds te klakken met haar tong!! Soms weet ik het echt even niet meer hoor... Maar als ik het zo lees hier, hebben we daar allemaal wel last van! En Sas, jij kan je inderdaad alvast goed inlezen op onze ervaringen, haha As, ik hoop weer op een goede nacht vannacht voor je! Bren, hoe is het verder gegaan met Boaz? Jullie ook The Voice kijken vanavond? Heb er weer zin in!!
Wat een hongerlapje, Jody! Als ik het zo lees, maakt het dus eigenlijk niet uit of je nou bv of fv geeft, er is altijd wat . Boas heeft volgens mij weer last van een regeldag, al de hele dag niet stil te krijgen en vanaf 9.15 uur vanmorgen heeft ie niet meer dan anderhalfuur geslapen. Ben wel een beetje moe van het rondsjouwen met hem en blij dat Bob weer terug is van zijn werk . Lekker the Voice kijken vanavond! Ik hoop dat Boas dan toch nog even in slaap valt, want ik heb wel behoefte aan wat tijd met Bob. Lekker toastjes smeren!
Vaak is het ook oververmoeidheid waardoor ze zo huilen... Alleen slapen gebeurt dan ook niet... Nu begon ze net alweer te huilen dus ik heb haar nu maar weer op bedje gelegd en even een paar minuutjes laten huilen. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Soms is het beneden gewoon te druk, heeft ze teveel prikkels om haar geen en kan ze daardoor niet slapen. Denk dat ze daardoor aan het huilen was net. Maar het blijft toch maar een beetje gissen... Er zijn zoveel redenen waarvoor ze zouden kunnen huilen!!
hallo meisjes! Vanavond uit eten geweest met collega's, was best gezellig. werd wel een paar keer gevraagd of ik geen wijntje wilde. Nope, moet nog rijden Wat een heerlijk excuus hihi. Wat vervelend dat jullie kindjes zo moeten huilen. Zou het denk ik ook heel erg moeilijk vinden om mijn kindje te laten huilen. Maar af en toe weet je niet meer wat je er aan moet doen... Hier nog 10 minuutjes the voice gekeken, maandag maar even de herhaling checken Meiden, hadden jullie 's avonds ook meer last van misselijkheid dan overdag?
Mooi dat het leuk was, An! Lastig he, dat je naar je idee liegt over het drinken? Ik was 's avonds niet misselijk, sowieso bijna niet... Boas ligt alweer-nog steeds wakker en aan de tiet. Ik ben moehoehoe!
Inderdaad een goed excuus, Ann! Haha Snap dat je niet kan wachten tot je iedereen in kan lichten! Ik kan Jade ook niet langer dan 5 à 10 minuutjes laten huilen hoor! Maar soms huilt ze van vermoeidheid en geeft ze snel op... Misselijkheid heb ik nagenoeg niet gehad gelukkig! Lijkt me echt vreselijk!
Jeetje As... Heavy hoor! Ik heb echt waardering voor het feit dat je nog niet hebt opgegeven meis! Meiden slaap lekker! Hoop op een goede nachtrust voor allemaal!
Gaaaaaaaaaaaaaap! Om 1.00 uur viel meneer eindelijk in slaap. Tegelijk met mijzn want om 1.50 uur werd ik met wakker om hem weer in zijn eigen bed te kunnen leggen. Ik had gehoopt dat ie heel moe zou zijn van al z'n gebrul en lekker lang zou slapen. Helaasch! Maar weer liggend de volgende kant en hopen op lang uitslapen!
oooh as wat vervelend zeg Had gehoopt op een goed nachtje! Misschien mag je wel uitslapen, ik duim voor je... Ik proef al de hele nacht knoflook, verschrikkelijk ranzig. Ben na 20 keer tandenpoetsen in staat om wat te gaan eten om 't weg te krijgen. Ik wil slapen!
Hè meiden Hier een klote dag gehad gister Boaz heeft bijna de hele dag gehuild ook erge last van krampen....hij had dus ook de hele dag en avond niet geslapen hij viel vanacht om 3 uur in slaap!! Heb er hele erge hoofdpijn van gekregen en is nu nog niet weg!! Ik hoop dat vandaag een betere dag is! Ik reageer straks op iedereen zit nu om me tel... Reageer straks via laptop....