Toch maar even bijgelezen vanaf me tel..heb zo een hoofdpijn kan er niet meer van slapen terwijl ik zo moe ben..!! Komt echt door het gehuild van gister..! As, ik hoop inderdaad dat je lekker kan uitslapen, het zijn soms zware dagen en nachten hè?? En over sex gesproken ik heb het van de week geprobeerd, heel rustig en zacht moet zeggen dat ik het erg gemist had...was wel erg gevoelig! Sas alleen maar goed dat je je zo in leest..! Jody jeetje wat wil Jade ineens veel flesjes zeg maar als ze echt genoeg heeft gehad dan drinkt ze zelf niet meer ze zal het toch nodig hebben! Denise lekkere nacht gehad?? Ann ik las dat je het leuk hebt gehad goed zo!! En de misselijkheid verschrikkelijk hèb het dan ook bijna me hele zwangerschap gehad, had altijd zakjes bij me voor als ik moest spuigen en niet thuis was...ik moet zeggen dat ik de misselijkheid de hele dag door en avond had....ik kon ook bijna geen avond eten normaal eten! Ik heb toch van de dokter emsafene gehad en dat hielp is dis misschien misschien iets om te onthouden als het erger wordt!
Ach An, vies he? Dat ga je nu steeds vaker krijgen met eten. Dingen vies vinden die je eigenlijk altijd lekker vond . Bren, wat naar! Het was gewoon Boaz/s rotnacht! Nu die hoofdpijn nog weg en dan beginnen we weer aan een nieuwe dag! Wat goed dat je het weer geprobeerd hebt, zeg! Ik heb het ook zo gemist, maar ik weet niet of ik al mag. Ik vloei niet meer, geluksvogel die ik ben! Boas heeft niet weer gegeten en ligt nu bij Bob te slapen. Ik denk dat uitslapen wel lukt vandaag!
Oooh meiden, wat een nachten, ik heb ze ook echt gehad hoor, gelukkig slaapt ze steeds beter door. Bren, wat een dag zeg, mss was ie een beetje overprikkeld en had ie een,rll rotdag. Boaz wilde lekker mamaliefde As, wat een nacht zeg, hoop dat het snel beter gehad. Hier waren de eerste weken ook echt ramp, je moet er echt je weg in vinden en desnoods overdag lekker bijslapen. Anni, ik ben helemaal niet misselijk geweest, kan er dus helaas niet over mee praten. Maar die kwaaltje zijn alleen maar goed, het is allemaal lekker brzig van binnen Jody, hoe was jou nacht? Of heb ik daar overheen gelezen? En Sas, gaat het weer met je darmen. Hier weerceen heerlijke naxht gehad. Tegan sliep na een kwartier, heerlijk zo zonder drama. Ze heeft van 22.30 tot 8.00 geslapen, en ik ook, nou volhouden hihi Sex, ja, ik heb hier sinds Tegan geboren is jammer genoeg maar 2x sex gehad. Het komt er gewoon niet van maar we missen het wel heel erg, mss komt het wel nu ze sneller inslaapt......
Wow, Denise, dat is een goede nacht! Fijn zeg . Hier hebben we ook geregeld een goede nacht, dus ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen. Ik geef de moed voorlopig niet op ! Tsja, het leven van "papa en mama" is toch even anders en de tijd wordt anders ingedeeld door de kleintjes. We hebben ineens een andere functie . Wij hebben net besloten dat we wel lang genoeg gewacht hadden en het ging helemaal goed! Geen last van de vele hechtingen, en daar ben ik toch blij mee !
fijn voor je As Jeetje Brenda, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Klinkt goed hoor Denise, hoop dat het bij mij ook na 2 maandjes lekker regelmatig begint te worden! Ann, klinkt heel bekend hoor! had hier vlak voor mn zwangerschap een hele tas vol met allerlei lekkere aparte noodles gehaald op de zwarte markt... die liggen nu dus nog steeds allemaal in de kast, ik vindt ze ineens smerig.... Jody, ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met Jade! Misschien ligt eht wel aan het type flesvoeding? Je hebt toch ook flesvoeding voor hongerige kindjes? Of heb je die al? pff succes hoor! makkelijk is anders! Hier gaat alles redelijk okeey, darmen doen gebrekkig hun werk maar het doet allemaal niet meer zo'n zeer als eerst dus ik kijk het even aan... het nadeel van laxeer dingen is dat het je darmen luier maakt en je er steeds meer vn nodig hebt, zolang ik enigszins zonder die troep kan doe ik dat ook, maar als het weer zo erg wordt dan ga ik wat halen... Hier nu een dagje opruimen en schoonmaken, vnaaf naar paps verjaardag en mrogen schoonouders op bezoek.... dikke kans dat die wat te zeueren hebben over de vakantie turkije, hoop het niet want dan wordt ik pissig.
As, ik ben blij dat je nacht uiteindelijk nog goed is verlopen. Jouw nacht klinkt echt heerlijk, Denise! Hier ook wel een goede nacht gehad, ze had om 00:00 haar laatste fles gehad, vervolgens kwam ze om half 6 en toen pas weer om kwart over 11. Maar eigenlijk kwam ze beide keren niet uit zichzelf, maar hebben we haar wakker gemaakt. Bren, wat onwijs vervelend meis! Mag ik je een tip geven: sinds wij hier zijn gestart met ABC dophilus lijkt Jade VEEL minder last te hebben van krampjes. Infacol deed hier weinig tot niets. Misschien dat dat bij Boaz ook beter werkt... En dat in combinatie met de anders ingedeelde voeding hebben we hier echt een heel ander kind. Ze liet zich zelfs inbakeren zonder problemen gisteren en viel zonder problemen in slaap en heeft veel rustiger geslapen. Heerlijk! Sas succes met je darmen, dat is nooit fijn! Sex hebben wij pas 1 keer gehad sinds haar geboorte. We moesten wachten tot het vloeien over was voor infectiegevaar. Maar we kunnen er nu weer tegenaan. Wel echt bizar hoeveel zin ik daar nu weer in heb in vergelijking met (vooral de laatste weken) zwangerschap en de eerste weken na de bevalling!
Sas, zonder lactulose en dat soort troep is inderdaad beter! Kiwi's eten schijnt ook te helpen. Ik ben ook heel blij dat ik het niet meer hoef te nemen, want mijn darmen waren ook compleet van de rel. Waarom zouden je schoonouders zeuren over de vakantie? Het was toch lekker? Jody, wat een veranderingen joh! Fijn dat Jade het zo goed doet! Waar heb je dat spul besteld? Dan haal ik het alvast in huis voor de zekerheid. Bizar he, dat je libido als een plumpudding in elkaar kan zakken door zo'n zwangerschap en daarna weer gewoon terug komt. Ik ben er zeer gelukkig mee . Wij vanavond (rond etenstijd) naar Hillegom voor het Sinterklaas vieren bij Bob in de familie. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin. Vond het nogal een belasting om al die cadeautjes te moeten kopen zo vlak na de komst van Boas. Gelukkig is er bol.com en heb ik woensdag nog de laatste twee cadeautjes in de stad gekocht. En dan eten ze ook nog eens boerenkool... Dat kan ik mooi niet eten, dan heb ik morgen een heel zielig kind . Bob is even de deur uit met Boas, dus kan ik even de verf in mijn haren gooien. Stiekem toch wel een beetje moe, ik hoop dat vannacht weer beter gaat!
As in ieder geval heel veel plezier vanavond! Het gaat vast heel leuk worden! Oh voor de geïnteresseerden: ik heb Jade vannacht ingebakerd in de Swaddle me. Echt een superding en ze vond het heerlijk! Ze maakte zichzelf niet steeds wakker met haar handjes. Summer Swaddle Me Small Blue | Inbakeren | Baby-Dump Zijn er dus in verschillende kleuren. Echt ideaal ding. Super makkelijk! ABC poeder heb ik besteld bij ABC Dophilus, Solgar Vitamins, Ter herstel en opbouw van de natuurlijke darmflora, speciaal voor kinderen!, ABC-Dophilus-Powder-Solgar-Vitamins-spijsvertering-probiotica-kind-baby. Hier betaalde ik maar 1,50 verzendkosten.
Oh maar het is wel redelijk prijzig... je hebt het binnen een dag in huis als je het nodig hebt, hoor!
ja das dus het hele eieren eten, als ze gaan zeuern komt dat omdat schoonzus het een en ander vindt van ons cq ons gedrag, en daar gaat ze dan over zeuren bij mamsie die dan vindt dat dat doorgegeven moet worden. Daar kan ik super pissig om worden aangezien ik vindt dat je zowiezo problemen moet bespreken met diegene waarmee je het probleem hebt en dat als er iets is, je dat zsm gaat bespreken zodat de ander er nog wat aan kan veranderen, weken later oude koeien uit de sloot gaan halen vindt ik nogal laf, ik kan nu niets meer veranderen aan wat er toen gebeurd is. ma goed... door de hormoontjes begin ik me er nu al over op te winden strakkies nieuwe magnetron halen!
Grrrrr, daar zou ik ook pissig om worden, zwanger of niet! Inderdaad je problemen oplossen met wie je ze hebt en anders niet zeiken! Succes met het uitzoeken van een magnetron !
Hee meiden! Hoe is het hier? Het is wel erg rustig geweest hier, zeg! Wij hebben hier ook een drukke dag achter de rug. Boodschappen, printer installeren, opruimen, schoonmaken en ondertussen ook nog een klein meisje verzorgen die maar niet wil gaan slapen. Het is wat met die kleintjes!! Vervelende situatie, Sas! Zou ik ook wel pissig om worden, ja!! Fijne avond allemaal!
He meiden, Me hoofdpijn is gelukkig weg, we hebben een lekker dagje gehad. Boaz was vandaag weer helemaal zich zelf, lekker vrolijk en heeft vandaag goed geslapen hij ligt nu lekker op bed en hij slaapt lekker vanavond was het geen darma echt heerlijk!! Sas hoe was het bij je schoonouders?? Denise wat heerlijk dat Tegan goed inslaapt en zo lang slaapt echt lekker zeg!! Jody bedankt voor tip ga er zeker even nakijken dankjewel! Slaapt Jade nu wel lekker?? As, hoe was het bij je schoonouders?? leuke sinterklaas gehad?? meiden slaap lekker voor straks!!
Nou vandaag leek een goede dag te worden... tot aan vanmiddag. Veel wakker en niet meer willen slapen. Ook weer veel huilen en het lijkt toch echt weer honger te zijn... pfff, ik weet het echt niet meer hoor! Ze krijgt nu al 5 flessen van 150/5!!! Ze is nog niet eens 5 weken oud!! Ik heb net maar weer de spoeddienst gebeld, want ik snap er echt niets meer van en ik weet ook niet wat ze maximaal mag hebben... Ik word zo terug gebeld. Mooi dat Boaz zo'n goede dag heeft gehad vandaag, Bren! En dat jouw hoofdpijn weg is! Slaap lekker alvast!
hallo meisjes, Hier een ontzettend vermoeide anni, dus kan even niet reageren. Maar wil jullie wel allemaal een hele goede nacht wensen. @jody: sterkte meis Welterusten lieffies, ben er morgen weer!
Jody jeetje wat vervelend zeg ook omdat je niet weet wat er is, ze krijgt inderdaad genoeg teminste dat lijkt mij....ben heel benieuwd wat ze zeggen....sterkte met de lieve Jade! Slaap lekker ann
Jeetje Jody, dat maakt het wel heel moeilijk, hoop echt dat je er uitkomt Lekker Bren dat het nu wel goed gaat Ach Anni, die vermoeidheid gaat echt een keer over, je werkt denk ik ook veel te veel Hier weer een supernacht gehad, van 22.30 tot 7.00, nou volhouden zo. Het enige wat een beetje jammer is, is dat mijn borsten bijna uit elkaar klappen 's morgens, dus ik moet eruit om af te kolven. Maar goed daarna wel weer lekker terug mijn bedje in
hallo! Hier weer een goede nacht slaap achter de rug, voel me gelijk een stuk beter. Vanmiddag gaan we sinterklaas vieren bij mijn schoonouders, doormiddel van een klein cadeautje en een kaartje willen we dan duidelijk maken dat hun 3e kleinkind op komst is. Ben benieuwd hoe ze reageren @jody: hoe is het gisteravond gegaan? Heb je nog nuttige tips gekregen? En kon jade uiteindelijk lekker slapen? @denise: produceer je zoveel melk dat je dat ook echt voelt? Ik dacht altijd dat je borsten gingen lekken als het tijd werd voor voeding. Kolf je eigenlijk ook af? @bren: wat fijn dat het zo goed gaat met Boaz! En dat je hoofdpijn weg is! Ging jij vandaag nou ook sinterklaas vieren bij familie? Ik ga even lekker douchen en dan cadeautjes inpakken. Hele fijne middag lieve dinnies van me
Jeetje Jody, wat een inzekerheid! Ben benieuwd hoe het nu is. Bren, fijn dat je een goede avond had! Vandaag ook weer goed? Denise, wat een supernachten maakt Tegan! Dat van die ploffende borsten ken ik . Wat een rotgevoel, he? En als Boas begint te huilen als ze vol zijn, begin ik meteen te lekker . An, ben benieuwd hoe ze gereageerd hebben! Gisteren was erg gezellig en we zijn enorm verwend! Het was wel heel druk in dat kleine huisje, dus Boas en ik waren kapot 's avonds. Daardoor wel een heerlijke nacht gehad! Vandaag nieuwe gordijnen uitgezocht, dus voor de kerst zijn die er . Morgen maar een dagje rust!