Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik kom morgen weer even reageren meiden. Dramadag gehad met Jade, veel huilen heeft luieruitslag... Zo sneu!
    Nu eindelijk rustig dus ik ga nu slapen, ben echt kapot!

Weltruste!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    aaah het was echt zo leuk!!
    Ze moesten allebei huilen, en kwamen ons gelijk feliciteren.
    Supergaaf, en zenuwachtig dat ik was.
    Mijn nichtje van 4 snapte er niks van, die dacht dat ''oma'' verdrietig was vanwege het cadeautje :)

Wat fijn dat je zo verwend bent, as!
    Kan me voorstellen dat het wel intensief was.
    Ben benieuwd wat je hebt gekregen!

Ach Jody, wat vervelend zeg :(
    Misschien was dat 't wel waarom Jade zo huilt.
    Sterkte meis, kan me indenken dat je even geen puf hebt om te reageren.

Morgen moet ik om 8 (!!) uur beginnen wegens inventarisatie :x
    Dus ga ook lekker slapen.
    Welterusten lieverds!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    he meiden,

Hier een leuke dag gehad en Boaz is vandaag en vrijdag heel erg verwend, we hoeven verlopig geen speelgoed te kopen zoveel heeft hij gehad:D:D
    Overdag was Boaz hartstikke rustig en tevreden en in de avond kreeg hij weer erge last van de krampjes en alleen bij mij werd hij stil dus we hebben veel geknuffeld.....

As, leuk het verwend worden?? wat hebben jullie allemaal gehad? en wat goed dat jullie zijn geslaagd voor gordijnen zit je met de kerst netjes:)

Jody, wat ontzettend zielig voor Jade, misschien is dat inderdaad wel de reden waarom ze zo verdrietig is ik hoop dat het snel over gaat, en dat jullie lekker kunnen slapen vanacht.

Anni, wat reageerde ze leuk!!! werkze morgen.

Sas en Denise hoe was jullie weekend?

Meiden slaap lekker allemaal

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hey meiden!

Fijn dat jullie zo verwend zijn As en Brenda! :)

Hier kwamen schoonouders achteraf ook alleen maar langs om een kadotje af te leveren en de nog kale babykamer te bekijken, ben zooo blij dat we een verkeerde inschatting hadden gemaakt!

Oeh balen Jody, dat kan echt niet fijn zijn voor je meisje! ik lees wel eens dat het voor kindjes ontzettend kan uitmaken welk merk luiers ze aanhebben, misschien eens een andere soort proberen? Ik hoop dat ze er snel vanaf is!

pff ja ann, ik moest zelf ook janken toen ik het vertelde aan mijn ouders, ik was zooooo zenuwachtig! fijn dat ze zo enthousiast reageerden!

Hier verder een onwijs druk weekeind gehad, ik moest en zou zaterdag ochtend eerst de woonkamer schoonmaken, en daarna de stad in voor wat noodzakelijkheden en een nieuwe magnetron en ons standaard rondje. Door pijn van het schoonmaken het standaard rondje maar laten zitten, en 's avonds weer door naar mij ouders, om daar te eten en daarna met de hele familie mijn pa zn verjaardag te vieren... we zijn om 11 uur naar huis gegaan want ik was op! daarna zondag schoonouders langs en toen eindelijk tijd om de nieuwe magnetron uit te proberen met een boterkoek, die weer eens mislukte... tis een recept van oma, boterkoek met plakjes stemgember, hij smaakt verrukkelijk maar blijft te zacht zeg maar.... nu weer duf op de bank ;) hopen dat vandaag mijn bekkenpijn weer wegtrekt want morgen moet ik weer werken.

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat fijn dat ze zo leuk reageerden, An :). Drukke dag voor je, vanavond maar vroeg naar bed!

Bren, heerlijk dat verwend worden :). Boas heeft nieuwe kleertjes gekregen voor in het najaar en in de zomer en een heleboel speelgoed. Ik heb "Oei, ik groei" gekregen en Bob en ik samen een mixer en een boor.
    Wat sneu van de krampjes... Hoe herken jij die krampjes bij Boaz? Ik heb namelijk niet het idee dat Boas anders reageert met Infacol, dus ik doe het alleen nog 's avonds. Wel lief dat ie alleen bij jou rustig wordt :).

Hier een goede nacht gehad, hij kwam netjes om de drie uur en vanmorgen heeft ie na zijn voeding om 6.30 uur lekker bij mij geslapen. Bob ging voor het eerst weer om 6.45 uur de deur uit. Nu wil Boas al de hele ochtend niet meer slapen en is alweer vanaf 9.30 uur wakker. Ik kom nergens aan toe, loop nog steeds in mijn pyjamabroek. Nu heb ik hem maar in de draagzak gestopt, zodat ik de benedenverdieping onder handen kan nemen en nu slaapt ie wel... Zodra ik hem in zijn bedje wil leggen, wordt ie weer wakker en zet het op een brullen. Als ie wakker wordt, wil ie altijd meteen eten of nou 1 uur slaapt of 3 uur. Het lijkt wel gewenning... Of kan dat nog niet?

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ga oei ik groei lezen, staan een hoop tips in ;) (o.a. dat een kindje van onder de 6 maanden nog niet echt kan wennen aan "verwennen" omdat ie daar de hersencapaciteit nog neit echt voor heeft) Succes met schoonmaken!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bloody shit, wat heb jij een druk weekend gehad, Sas :). Fijn dat je schoonouders niet vervelend deden. Altijd leuk om dan een verkeerde inschatting hebt gemaakt ;).
    Die pijn maakt het werken wel lastig, Sas... Hoe lang moet je ermee doorweken? Kun je niet eerder met verlof?

Ik wil graag lezen, maar helaas vindt de kleine van niet :p. Ik ga het nog maar een keer proberen, anders kan ik niet eens naar de wc...

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hehehe :)
    Nog maar 3 weekjes dus ik bijt wel even door. Daarbij kunnen we het geld goed gebruiken, de droger is stuk maar Richard vindt neit dat we een nieuwe hoeven te kopen. Ik wil dus cash voldoende geld achter de hand hebben om a la minute een nieuwe droger te kunnen aanschaffen mocht hij wel nodig blijken te zijn ;)

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, heerlijk lekker verwend!!
    Ik herken de krampjes aan dat hij vuurrood wordt, en dat hij zijn beentje op trektheel snel en dus echt ontroosbaar...zo zielig.
    Heb net de vk gebeld en die raden mij venkelthee aan dus dat ga ik nu proberen.
    IK herken zoveel van wat jij zegt over Boas, ik ben ook banh om het te verwennen en natuurlijk maakt verwennen niet uit alleen ik wil niet dat Boaz eraan wend om op een arm in slaap te vallen bijvoorbeeld....
    Maar ben er nu wel achter dat ik gewoon doe wat goed voelt...

Sas lekker druk weekend gehad zeg en gelukkig was het nog gezellig met je schoonouders!!!

Hier alles al lekker schoongemaakt ga Boaz zo een flesje geven en even boodschapjes doen....fijne dag meiden!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pfffff, nog steeds een jengelend ventje, gisteren ook al. Hij wil echt niet slapen :(.

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    succes As...

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hij slaapt!

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hoera!!!!

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    yeahhhhh voor Boas..!!

Ik moet zeggen dat ik vandaag niet mag klagen mijn kleine mannetje ligt al een tijdje te slapen...heerlijk even lekker niks doen!!

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo lekker als je dan even tijd hebt, he! Boas slaapt maar een keer op de dag, best een beetje weinig... Maar nu lekker wel even de tijd gehad om te lezen in mijn nieuwe boek!

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed zo....!!!!

de rust hier is weer over de krampjes zijn weer begonnen!!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat onze Boas/z slaapt! :D
    Ik denk dat je eenmaal als je wat verder bent wel regelmaat kan vinden in zijn slaap.

Sas, allerjeetje wat een druk weekend.
    En gelukkig een verkeerde inschatting ;)
    Liever zo dan andersom toch?
    Ik wil straks ook het oei ik groei boek kopen.
    Hoor heel veel mama's over dat het een superleuk boek is!

Nu ben ik lekker thuis, was gelukkig om 5 uur klaar ipv 6.
    Dus vriendje is pannenkoeken aan het bakken, mjam!
    Vanavond 3 man knippen, hopelijk kan ik dan om half 10 Bones kijken en daarna lekker naar mijn bedje toe.
    Morgen ook weer de hele dag werken en 's avonds ook weer 3 man knippen.
    Ben zo blij als ik in januari kan zeggen dat ik het rustiger aan ga doen wegens zwangerschap.
    Die decembermaand is altijd zo irritant druk!

Eet smakelijk lieffies, tot zo!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Pfffff eindelijk zit ik op mijn reet!
    En nu ga ik eens even reageren op mijn forumvriendinnetjes, want dit KAN natuurlijk niet langer zo. ;)

Bren, wat super dat de kleine man al zo lekker verwend is! Wij gaan het vanaf volgend jaar vieren met Jade. :)

Ann, wat super dat ze zo leuk reageerden! Heerlijk om het te vertellen en hun reactie te zien, he?! :)
    Wat heerlijk dat je mannetje pannenkoeken aan het bakken was voor je! :) Altijd lekker!!
    En ook nog eens een uurtje eerder thuis, helemaal goed!
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent als de drukte achter de rug is! Is ook niet niks een zwangerschap! En zeker in het begin!!

Sas, die boterkoek klinkt echt verrukkelijk!! Daar zou ik ook zo'n trek in hebben!!! Maar ik ben helemaal gestopt met snoepen want ik moet nog 13 kilo kwijt. En dan is boterkoek wel echt heel slecht om te eten... ;)
    En sterkte met je bekkenpijn, meid. Lijkt me erg naar!
    Sas, een droger ga je nodig hebben. Geloof me. Ik draai megaveel wasjes voor die kleine en je hebt vaak ook weer gelijk de dingen uit de was nodig. Dus dan wil je dat echt niet nat aan de waslijn hebben hangen. Ik zou het je zeker adviseren in ieder geval!!

As, ik las het al op facebook. Maar hoe herkenbaar... nergens aan toe komen omdat die kleintjes alle tijd opslokken. Jade wordt ook vaak wakker als ik haar ergens anders te slapen leg. En dan komt ze de ene keer na 6 uur pas voor een voeding en de andere keer al na 3 uur. Geen pijl op te trekken!
    En aandacht trekken en gewenning en dergelijke doen ze op deze leeftijd inderdaad nog niet. Daarom laat ik Jade ook nooit lang huilen omdat er altijd wel iets aan de hand is als ze huilen.

De luieruitslag is al voor een groot gedeelte weg, god zij dank. We hebben het verholpen met Bepanthen zalf en maizena. Echt supercombi om er snel vanaf te zijn. Dus mochten jullie kleintjes er ook last van krijgen zou ik dat zeker proberen!
    Sas, wat betreft het merk luiers... wij gebruiken alleen pampers en dat zouden toch de beste luiers moeten zijn. Geen idee waar het aan lag, maar het was echt binnen een paar uurtjes van de ene naar de andere luier. Echt bizar!

Hier vanochtend gelukkig een meisje die lekker heeft geslapen. Moest haar meenemen naar de fysio (waar ik nu loop voor mijn schouder) en god zij dank heeft ze het daar niet op een krijsen gezet en sliep lekker door.
    Daarna nog heel even gewandeld buiten, maar ik vond het te koud en winderig buiten voor die kleine. Dus maar weer snel naar binnen gegaan. 's middags helaas een huilende baby als ik haar neerlegde. Had het idee dat het krampjes waren en toen heb ik haar maar op schoot genomen en ben ik gaan hobbelen. Las op internet dat dat zou helpen tegen de krampjes en inderdaad: telkens als ik met haar op schoot ging hobbelen hield ze op met huilen en als ik stopte begon ze weer. Op een gegeven moment waren de krampjes afgezwakt en kon ik gaan wiegen en daarna kon ik haar weer wegleggen. Toen ze daarna wakker werd, weer krijsen en ik snapte maar niet wat er was. Bleek dus gewoon weer honger te zijn. Dus maar naar 3,5 uur weer de fles gegeven ipv na 5 uur.

Vervolgens hebben we haar vanavond lekker in badje gedaan en met massageolie van zwitsal gemasseerd. Dat vond ze heerlijk!! :) En dat spul dat ruikt me toch lekker!! Ik wil er vanavond zelf ook een massage mee! :p
    Nu eindelijk lekker op de bank met een kopje verse muntthee en mijn laptop op schoot. :)

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ann en hoe smaakte de pannekoeken???

Jody wat ontzettend fijn dat de luieruitslag bijna helemaal weg is...
    En die stomme krampjes ook!! hobbelen helpt hier ook goed, en het badje trouwens ook.
    Boaz had ook weer erge last van krampjes dus had hem in badje gedaan hij was heerlijk ontspannen en hij viel zelfs in slaap in het badje zo schattig!!
    En wat heerlijk dat jullie Jade hebben ingesmeerd dat is heel ontspannend voor die kleintjes!!
    En ik vind dat jij ook wel een lekkere massage verdiend hebt!!!!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Anders ik wel! Pfff, ik wist dat het druk zou worden... maar dit is wel echt extreem! Dus een massage is wel op z'n plaats nu! En zeker nadat ik bij de fysio ben geweest. Mijn god, dacht even dat ie mijn rug aan het breken was!!
    En wat schattig he, dat in slaap vallen in badje!

Deel Deze Pagina