Hmmm, hoe was dat bedoeld? Klote, Jody of kloteJody? Grapje. Het is inderdaad klote, Bren! Nou, ik weet het niet... We moeten het maar gewoon weer afwachten...
Haha ja desondanks nog scherp! Ja op de een of andere manier wist ik het... Ik voelde het aan m'n water... Het was de optelsom van dat de meeste vrouwen overtijd lopen met de eerste en dat ik en mijn broertje 9 dagen te laat waren en mijn zusje 17 dagen te laat. En dan ook dat Nate en z'n zus allebei te laat waren. Ik wist het gewoon! Was er dus wel op voorbereid, maar dit is wel heel lang!!!
Hallo meisjes! Hier lekker the voice aan het kijken De reclames zijn nu niet zo lang, dus ik reageer straks even op jullie!
Ja veel te lang Jody, die 9 maanden zijn al verschrikkelijk lang laat staan overtijd lopen..!! hier ook the voice of holland aan het kijken!
Ja joh, je leeft zo naar die uitgerekende datum toe en dan duurt het nog zo lang daarna. Ik ben ook the voice aan het kijken! Leuk weer!
Oeeeh de wildcards worden uitgedeeld, tis zo spannend Ooh Jody, ik hoop zo voor je dat het nou eindelijk eens gaat beginnen! Wat word jouw geduld op de proef gesteld zeg... Kaarsen branden, duimpjes draaien nog steeds! En wat fijn dat in ieder geval de activiteit oploopt. Bren, 4 november pas?? Dat is echt heel lang meissie. Nog gewoon een week zo doorlopen is niet relaxed. Maar hopelijk mag het baten! As, respect zeg. Met 38 weken gewoon 4 uur lang shoppen. Vind het nu al soms gewoon te lang. Laat staan als je zo'n hoogzwangere buik hebt! En fijn dat je voor alles geslaagd bent. Maar wel beetje jammer dat de rest van de familie zo laks is met dit soort dingen. Ze mogen ook wel een beetje om jou denken zeg :x Wat rot dat je verkouden bent Denise. En ook dat Tegan het nu ook is. Je hoort vaak dat als er iemand verkouden is, het hele gezin dan mag meegenieten. Beterschap daarmee! Vandaag kreeg ik via de sms een foto te zien, van iets heel leuks! Mijn collega, die in december helaas een curretage moest ondergaan na een miskraam, stuurde een foto van haar echo! Ze is 11 weken zwanger van een gezond klein frummeltje Ben zo ontzettend blij voor haar! Gelukkig was ze zo lief om ook wat HCG naar mij toe te strooien, dus hopelijk werkt het deze maand! In ieder geval is vriendlief van mij dezer dagen haha Ben zo weer terug! Even laatste stukje the voice afkijken...
Jeetje, het regent echt zwangeren bij jou in de buurt, An! Wel heel lief dat je zo blij voor haar bent. Meisjes, ik ga lekker naar bed. Moe! Jody, ik ga weer over op duimen, want de kaarsjes 's nachts aan laten staan vind ik wat riskant . Sweet dreams!
Welterusten As! Ja ik gun het haar zo van harte! Ze heeft echt een rottijd achter de rug, haar ouders zijn allebei heel ziek geweest. Dus ik vind, nu haar ouders gelukkig weer genezen zijn, dat het nu haar tijd is. En zeker na haar miskraam (9 weken) is dit zooo mooi! Maar het is inderdaad echt een soort epidemie, iedereen om mij heen is zwanger. Misschien ook wel omdat ik er nu veel meer op let dan vroeger... Ach, ik ben gewoon de volgende haha Ik heb zin in wat lekkers...
Nou Ann, ik vind inderdaad wel dat je het wat dat betreft wel te verduren krijgt! Heel lief van je dat je wel blij voor haar kan zijn, ondanks dat het de zoveelste om je heen is!! As, weltruste meis! Ik ga ook zo lekker mijn bed in... In de hoop dat het nou vannacht toch mag beginnen! Weltruste meiden!
Ik ga ook slapen meiden. Morgen nog 1 dagje werken, en dan is het ook weer weekend voor mij Ik hoop echt dat jullie "Miepie" vanavond zich komt aandienen hoor! Tis nou wel welletjes geweest, we willen een beeb zien Welterusten lieffies!
Werk ze, Ann! Nou, nog steeds geen nieuws... Voel me echt behoorlijk klote nu!! 11 dagen overtijd alweer!!! En alles waarvan ik gisteren dacht dat het wel eens voortekenen konden zijn is verdwenen. Ik ben er echt klaar mee nu. Ik leef nu lekker naar maandag toe en bereid me daar op voor want het gaat toch niet meer gebeuren nu. Sorry hoor meiden, maar ik ben echt gefrustreeerd op het moment.
Nou moe... Ik had zulke goede hoop! Nog steeds voor dit weekend hoor, het is nog lang niet afgelopen. Je mag gefrustreerd zijn en lekker klagen hier! Dat heb je snotverdikkie na 11 dagen over tijd wel verdiend!
Hier wel weer een onrustige nacht met om de haverklap harde buiken en krampjes. Houd ook nog steeds aan. Trekt vanzelf weer weg waarschijnlijk, net als vorige week . Straks m'n ouders op de koffie en verder de hele dag niets... Bob moet aan school werken, dus ik ben benieuwd wat ik weer eens ga verzinnen voor mezelf.
Tja, dan maar weer lekker laten verwennen vandaag. Nate gaat straks ff boodschapjes halen en ff naar de toko. Ik heb zin in een broodje pom. Bij jou is je lichaam wel al lekker bezig met voorbereiden, he?! Ik gok dat het bij jou niet lang meer gaat duren, hoor As! Veel plezier met je ouders straks en geniet lekker van de rust vanmiddag.
Een broodje pom? Wat is dat nou weer? Ik laat me steeds verrassen hier . Heel goed, je lekker laten verwennen! Mijn lichaam is inderdaad lekker bezig. Het trekt ook vaak weer weg hoor. Zou het echt snel gaan? Straks loop ik er nog 3,5 week mee rond... Was erg gezellig met m'n ouders .
Pom mmmm daar kan je mij voor wakker maken. Pom is een surinaams ovengerecht met kip op basis van tajer een wortel/knol ofzo. Je brengt me op ideeen jody, i moet naar snel weer naar de toko