Aah wat goed om te horen dat Jade nu lekker in slaap kan vallen. Lijkt me heel moeilijk als je niet weet wat er aan de hand is. Maar nu gaat het beter zo te lezen. Ben heel blij voor je, vond het zo zielig Waarschijnlijk heb je inderdaad door alles wel een soort verkramping gehad in je lichaam. Heerlijk, als je even lekker gekraakt word door de fysio Morgen merk je gelijk dat je geweest bent hihi. Wat lief dat Boaz gewoon in badje in slaap viel! Waarschijnlijk vind ie het dus echt heel lekker De eerste drukke dag zit er weer op, viel me alles mee. Gelukkig wel weer 40 euro verdiend, dus dat gaat weer in spaarpot van de beeb Pannenkoeken waren verrukkukkeluk Welterusten lieve meisjes, morgen kom ik weer even spieken!
goedemorgen! Mijn wekker is gegaan maar heb geen zin om eruit te gaan Ben de laatste tijd ook zo verkouden, maar je mag bijna niks... Heb wel zoutoplossing maar dat doet weinig. Nou, ik ga mijzelf maar es uit bed slepen... Fijne dag meiden!
Haha nee het is bar weinig wat je mag aan medicatie. Wees maar blij als je geen kiespijn krijgt, dan ben je pas fucked. Zo eindelijk slaapt mevrouwtje en ik dacht: laat ik het forum eens even bijwerken! Maar nou is er maar 1 berichtje waar ik op kan reageren! Dan ga ik maar douchen en me klaarmaken voor verjaardag van mijn stiefvader. Fijne dag, meiden!
Goedemorgen Vanmorgen mijn tandartscontrole gehad Altijd lastig als het etenstijd is voor de kleine mlan Gister weer naar babymassage geweest en dat was weer lekker Vandaag niét zoveel plannen meer Kleine man ligt wel op bed nu maar gaat geloof ik niet slapen Blijft toch lastig want in de box ook niét tevreden maar kan toch ook niet de hele dag met hem op schoot zitten toch En met die hagelbuien naar buiten lijkt me nou ook niet alles Anni wat vervelend die verkoudheid een ui naast het bed kan misschien wat verlichting geven Jody vervelend dat je schouder nog niet is opgeknapt dat geeft vadt zijn beperkingen Sas nog even he en dan verlof, enne lekker hoor boterkoek As wat fijn dat het lekkerr gaat met je voeding toch Fijne dag verder
Hoi meiden ik zit eindelijk weer eens achter de pc dus ik kan lekker uitgebreid reageren op iedereen Jeetje Jody, wat raar zeg ineens luieruitslag, wel fijn dat het al zo snel wegtrekt. Hier hielp het hobbelen ook bij krampjes maar Tegan heeft nu geen last meer dus dat scheelt wel. Maar inderdaad jij kan ook wel een massage gebruiken. Wij allemaal wel denk ik haha Zo Bren dat is lekker he, bijna in slaap vallen in bad, heb je Boaz al eens geföhnd uit het badje? Werkt het? Hier werkt het echt nog steeds super, zo ontspannen. Lukt het ook een beetje met het ritme krijgen enzo Lekker hoor die babymassage Maaike, ik doe het thuis, ik heb een boekje van mijn bovenbuurvrouw gekregen, die is masseuse dus heb lekker veel tips. Nou Ann, stom zeg die verkoudheid, heel vervelend dat je bijna niets mag, schiet niet op zo, hoop dat je er snel vanaf bent As, hoe is het bij jou? Heeft Boas zijn ritme al een beetje gevonden Hier gaat alles super, Tegan groeit goed en ze heeft haar draai gevonden. Ze huilt bijna niet meer, zelfs niet als ze honger heeft, echt heerlijk. Ze begint een soort van terug te brabbelen als je tegen haar praat en probeert haar rammelaartje te pakken, zo leuk om te zien. Op haar buik vind ze nog steeds geen pretje maar ze houd zichzelf perfect omhoog en probeert op haar zij te draaien. Ze slaap nu 1 á 2 keer overdag een hazeslaapje en 's avonds slaap ze van 22.00 tot 6.00, echt heerlijk. Ik slaap nu gelukkig zelf ook Op 15 dec gaat ze voor een oefenochtend naar het KDV en op 17 dec slaapt ze bij mijn vader want dan vier ik mijn verjaardag op Thunderdome. Heel spannend. Doordat ze doorslaapt kan ik elke ochtend 130 cc kolven uit mijn vollere borst, dus dat is bijna een volledige voeding. Ik zit er wel aan te denken als ze straks naar het KDV gaat om het met flesvoeding te combineren, dan sta ik niet zo onder druk met kolven. Mijn zusje logeert nog steeds bij mij, haar ex is van alle contact afgesloten maar weer haar nieuwe huis te vinden en valt haar lastig via de mail. Er loopt een klacht bij de Ziggo omdat zij een bevestiging van verhuizing naar het oude adres hebben gestuurd terwijl er een aantekening was dat dat niet mocht, beetje dom dus............. Zo weer een heel verhaal maar dit typt een stuk makkelijker als via de phone Bekijk bijlage 204296
He lieverds..! Ik kom straks op iedereen reageren maar wil even zeggen dat ik een tattoo heb laten zetten..!! Tot straks....
Zo, heeeeeel even rust, omdat Boas op mijn buik ligt te slapen. An, was je nog een beetje op tijd thuis gisteren? Vervelend he, dat je bijna niets mag. Ik moet bekennen dat ik af en toe wel neusspray heb gebruikt toen ik ontzettend verkouden was. Maaike, lastig zo'n ontevreden mannetje. Is ie nog gaan slapen? Leuk dat de babymassage nog zo bevalt . Bren, wat vervelend van zijn krampjes zeg! Ik ben er nu achter dat ik hier nog geen krampjes gesignaleerd heb, maar dat het clusteren was. Wel heel fijn dat het badje werkt bij Boaz . Lief dat hij daar zo ontspannend werkt. Ben benieuwd naar je tattoo ! Jody, is Jade niet zo onrustig omdat ze best veel meemaakt op een dag? Ik merk dat Boas heel onrustig is als we de dag ervoor veel hebben ondernomen met hem erbij. En je rug gekraakt... Lekker dan! Nu wel beter? Denise, wat fijn dat het zo goed gaat met Tegan! Zo te lezen hebben jullie het helemaal in de hand, knap hoor! Spannend dat ze bij je vader gaat slapen en straks naar het kdv gaat. Ze doet het vast goed! Met de voeding van Boas gaat het goed nu, lief dat je het vraagt! Hij komt nog wel onregelmatig, maar ik heb het bijhouden van alle tijden los gelaten. Hij vraagt vast wanneer hij het nodig heeft. Hier gaat het al een paar dagen niet zo lekker nu. Boas wil de hele tijd bij mij zijn en vraagt volgens mij daarom zoveel om de borst. Hij slaapt bijna niet overdag, alleen bij mij. Ik ben dus nu echt 24/7 met hem bezig en kom letterlijk nergens aan toe. In de draagzak huilt hij ook, totdat ik hem bij me leg of aan de borst leg. Ik geef er wel aan toe, maar vind het best heel moeilijk. Na een dag met hem bezig zijn, heeft hij vannacht bij me geslapen, omdat hij bleef huilen. Vanmorgen was hij wel heel vrolijk en heb ik boodschappen met hem kunnen doen met de kinderwagen. Dat was wel heel leuk! Nu wil hij weer alleen maar bij me liggen en vrees ik weer voor de nacht. Morgen om 9.40 uur en afspraak bij de huisarts voor mezelf. Ik hoop dat ik dat alllemaal haal... Ik moet bekennen dat ik het best heel moeilijk vind dat ik van 6.30 uur 's ochtends tot 18.00 uur 's avonds alleen voor de verzorging sta om deze manier.
Mss kan je eens naar een osteopaat As, mss heeft Boas wel heel erg klem gezten en daar nu last van. Ook hebben ze de eerste tijd heel veel mamaliefde nodig, mss wil Boas wel een beetje extra
oei as klinkt best pittig ook allemaal! volgens mij moet je dat zonder gene kunnen toegeven hoor, tis toch ook neit niks om ineens moeder te zijn en zo'n kleintje de hele dag te moeten verzorgen zonder dat je er enige ervaring in hebt! Hier de hele dag al een beetje ongi krampjes achtig iets plus een behoorlijke druk nogal laag in mn buik.... zou hij al aan t indalen zijn? das toch nog errug vroeg?
Kan best Sas! Geen idee of je daar krampjes van krijgt eigenlijk... Denise, ik weet niet wat het is maar inmiddels wil hij continu (en dat is niet overdreven) aan de borst en houd ik het niet meer vol. Hij is ontroostbaar als hij niet mag, maar mijn energie is volledig op. Ik heb morgen toch een afspraak bij de ha dus ga im meteen vragen hoe ik kan stoppen met de bv, ik weet niet meer wat er met Boas aan de hand is. Mijn borsten heb ik in geendagen meer "vol" gevoeld en inmiddels ben ik zo onzeker dat ik niet meer weet wat goed en niet goed is en voelt. Bob is nu beneden een flesje aan het maken. Geen idee of het helpt. Ik kan er verder nergens iets over vinden, ik vind dit wel heel extreem.
As, wat ontzettend vervelend zeg!! en heel logisch dat je helemaal op bent!! Het is inderdaad slim om het met de ha erover te hebben, want dit is niet lang meer vol te houden lijkt mij, ben benieuwd wat de dokter zegt! Densie, wat vervelend voor je zusje zeg.....hoop dat ze snel in haar nieuwe huisje kan! En wat fijn om te lezen dat het met jou en Tegan goed gaat! Ik heb nu 2 keer de fohn gebruikt na het badje en Boaz vind het heerlijk, hij ligt er echt van te genieten dus ga het nu elke dag doen!! nog bedankt voor de tip! Sas toen Boaz bij mij aan het indalen was had ik wel die pijntjes die jij omschrijft dus wie weet! Jody ik zie je onderin hangt lekker dagje gehad??
Bren, ik ben super beniewd naar je tattoo!! Zet snel even een foto op fb! Denise wat super dat het allemaal zo lekker gaat met Tegan! En idd erg spannend hoe dat allemaal gaat verlopen op het kdv en bij je vader!! Hoop echt dat het snel ophoudt met die freak van een ex van je zusje. Die gast is echt een stumpert zeg! As, wat naar om te horen meid! Hoopte zo dat het lekker zou lopen voor je... Ben erg benieuwd hoe het nu is gegaan na het flesje... Als je geen rust meer hebt is dat ook heel zwaar natuurlijk... Hier alles z'n gangetje. Jade huilt een stuk minder, luieruitslag is bijna weg!
Jody wat fijn dat Jade minder huilt heerlijk!! Hoe was de massage????? Er staat al een foto op fb... Meiden ben ten einde raad. Boaz wil na zijn laatse avondfles gewoon niet slapen, het is elke keer pas rond 3 uur dat hij is slaap valt...met heel veel huilen en schreeuwen! Hierdoor slaapt Patrick maar 4/5 uur per nacht..... Ook lijkt het alsof hij ergens last van heeft, hij lijkt wel misselijk en steeds moeten hoesten meer spugen.... Ik had al een afspraak met de dokter voor anticonceptie kan ik meteen even vragen over Boaz wat het zou kunnen zijn.... Jullie wel lekker geslapen?? Ik ga nog even proberen aan 4 uurtje heb ik na 4 dagen geen genoeg meer loop op me wenkbrauwen.... )
Jezus Bren, wat kut zeg!!!! En wat zielig voor hem, maar ook voor jullie natuurlijk! Hoop dat het snel opgelost kan worden!!! Zo weinig slaap sloopt je natuurlijk... Kan ik me heel goed voorstellen! Sterkte meissie! Ennuh je tattoo is super, heb m inderdaad net gezien op fb!
Dat is inderdaad weinig slaap bren, wat naar zeg. Hoop dat er snel duidelijk is wat er aan de hand is. Je tattoo is trouwens echt prachtig. ik mag nog niet ivm bv
He meiden hier ben ik weer! Ik heb vanmorgen toch de huisarts gebeld en die heeft met het consultatieburo gebeld. Hij lijkt verschijnlijk verborgen reflux te hebben en helemaal geen last van krampjes me arme mannetje! Ik heb net bij de drogist nutriton gekocht dat zorgt ervoor dat het melk dikke wordt daar moet ik nu meebeginnen en dan moeten we vrijdag naar het consultatieburo en daar gaan ze hem onderzoeken. Ik hoop zo dat het allemaal snel werkt ben zo verdrietig als ik zie hoeveel Boaz pijn heeft en ik steeds maar denken dat het krampjes zijn..... Ja mooi he me tattoo ben er zo blij mee!!!! Hoe is het met jullie meiden?
Ja op mijn pols, ben alleen nog aan het twijfelen of ik hem verticaal of horizontaal wil. Daaf en ik gaan waarschijnlijk ook met z'n tweeen tegelijk een D laten zetten..........beetje als symbool voor ons