Miep slaapt nu en mijn moeder komt zo. Ik ben even op de pc rompers maat 62 aan het bestellen, het lijkt alsof ze er ineens uitgegroeid is, heel apart
Bren, mooi hoor! Fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Wel heel zielig voor Boaz . Denise, wat zijn jullie romantisch zeg . Hier inmiddels ingestort. Weer zo'n dag, de vierde. En dan helemaal alleen, ik krijg mijn eigen tranen ook niet meer weg. Consultatiebureau gebeld, maar daar hebben ze geen zinnig woord te zeggen, allemaal tips en trucs die we al lang geprobeerd hebben. En maar praten tegen me alsof ik debiel ben. Bob gaat het zo ook een keer proberen te bellen.
hai meiden! Druk hier, lees wel mee maar reageer vanavond even. bang dat ze me nog een keer betrappen haha. Fijne dag!
As, het er doorheen zitten komt me bekend voor!! Wil je een dikke knuffel geven en ben benieuwd als Bob gebeld heeft wat ze zeggen!
As, het klinkt mss stom maar is Boas geen huilbaby? Hij huilt eigenlijk zonder aanwijsbare reden...... Het is echt een rotsituatie en ik vraag mij af of overstappen naar fv de oplossing is, al geeft het voor jou meer rust. Je kunt hem dan niet meer troosten met de borst......
Dat zou inderdaad ook kunnen Denise, het is een vervelende situatie zo! As, heeft hij vanaf het begin al zo gehuild??
Denise ik zat ook over verticaal te twijfelen ik wilde de naam dan wel naar mij toe in plaats naar de mensen toe zeg maar alleen dat schijnen ze niet te zetten....
Ik wil het inderdaad naar mij toe, het is toch voor mij. Ik vind trouwens het lettertype heel mooi bij jou
Dat wilde ik inderdaad ook alleen dat wilde hij niet doen, ze hadden het erover dat dat ongeluk brengt ofzo..!! Ja ben erook erg tevreden over!
Of ik doe het aan de binnenkant aan mijn pols met een elfje eronder (mijn oma noemt haar elfje) al vind ik het een draakje. Ze slaapt nog steeds, echt een wonder, terwijl ze vannacht van 21.30 tot 6.00 geslapen heeft, ik vraag mij af wat ze stiekem gedaan heeft
ik geloof erook niks van maar ze zeggen dat ze dat niet zo op die plek doen.....ook wel mooi een elfje!! hahaha heerlijk lekker tijd voorjezelf!!!
Hij huilt pas zo sinds vrijdag. Zaterdag was het rustig, maar zondag begon het weer tot en met nu. Bob heeft gebeld en de wijkverpleegkundige belt straks om een afspraak te maken. Ik hoop dat ze vandaag of morgen langs kan komen. Ik ga zo eens wat opzoeken over huilbaby's. Sas, wat heel erg lief! Ik wacht het telefoontje even af, maar als dat niet komt dan denk ik dat ik wel een schouder kan gebruiken. Gewoon een beetje afleiding erbij.
ja idd sterkte hoor, hoop met je mee! Ik vndt het helemaal geweldig al die tattoo's! ik zou het zelf totaal niet durven! ik houd het wel bij henna Hier trouwens net nog even naar de vk geweest... mijn bmm blijkt wat verweekt te zijn en er is ietsie ontsluiting.... das wel wat vroeg zeg maar maar ik heb geen idee waar het vandaan komt aangezien ik niet echt duidelijk harde buiken of krampen heb.... morgen een echo om de lengte van de baarmoederhals op te meten en te kijken of ze in t ziekenhuis iets kunnen vinden en anders dan moet ik denk ik gewoon rustig aan doen....
Jeetje As, dit is echt niet leuk meer inderdaad... ik heb het echt met je te doen, meis... ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt. Het lastige van de beebjes is dat ze om alles huilen: als ze honger hebben, als ze krampjes hebben, als ze luieruitslag hebben, als ze maagzuur hebben, als ze moe zijn, als ze het koud hebben... Pffff, er zijn zoveel redenen waarom ze huilen en dat maakt het zo ontzettend lastig!! Bren, wat onwijs zielig voor je kleine mannetje. En wat klote zeg dat hij last van reflux heeft. Dat is ook echt een verschrikkelijk rotgevoel! Geef Boaz maar een dikke knuffel van me!! Sas, ik ben benieuwd wat er morgen uit de echo komt! Denise, wat heerlijk dat Tegan zo goed doorslaapt, zeg!! En is ze nu al uit maat 56 gegroeid?? Wow dat gaat echt snel, zeg!! Jade past dat nu net aan terwijl ze echt lang is! Ze was vorige week opgemeten en is nu 56 cm. Hoe lang is Tegan? Ann, werk ze meis!! Met Jade mag ik niet klagen op het moment. Ze wordt 1 keer per nacht wakker en slaapt dan door tot in de ochtend. Wel klote dat ik dus niet meer in slaap kwam na haar nachtvoeding en dik 2 uur wakker heb gelegen. Verder is de luieruitslag nagenoeg weg en mevrouw ligt god zij dank weer lekker te slapen zodat ik ook nog even wat tijd voor mezelf heb. Misschien nog even slapen zo, want meer dan 5 uur heb ik niet geslapen vannacht.
Oh en Sas, ik zou maar uitkijken met die Henna tatoo's. Het heeft bij mij een allergische reactie veroorzaakt nadat ik een henna tattoo in Spanje had laten zetten 11 jaar geleden. En daardoor ben ik allergisch geworden voor een bepaalde stof die ook in haarverf zit. Daardoor kan ik dus mijn haar niet donker kleuren, alleen ontkleuren. Echt klote, want ik wil wel weer een keer wat donkerder. Door die allergische reactie (die ook nog eens gevaarlijk schijnt te zijn) is mijn hele gezicht opgezwollen en ik zag er uit als Quasimodo. Echt vreselijk!!
Jody ik moest van Boaz doorgeven dat hij blij is met de knuffel )) je hebt helemaal gelijk nog even lekker naar bed! Ik ga zo ook nog even proberen te slapen als Boaz wil slapen natuurlijk...
Ik heb tijden henna tattoo's gezet als bijbaantje... zwarte henna is levensgevaarlijk! die wordt namelijk gemaakt op basis van haarverf en als je ooit een pakje haarverf hebt gekoht dan weet je wat voor waarschuwingen daar op staan over allergie! als je googled op zwarte henna lees je ook rpecies waarom. Rode of bruine henna (wat de meeste mensen niet mooi vinden, die willen perse zwarte tattoo's) is volkomen natuurlijk en onschuldig (mits het dus idd de natuurlijke plant henna is) Je moet die dan ook vers aanmaken en dan invriezen, dan zit er neits anders in dan henna poeder, zwarte thee, paprika poeder en wat citroensap. Als er meer troep in zit dan dat dan is het niet natuurlijk en moet je er ontzettend mee uitkijken. Ik laat dan ook never nooit neit een henna tattoo zetten als iemand me zegt dat het "natuurlijke" zwarte henna is, die 2 gaan niet samen, dat kan gewoon niet. Jagua wordt wel zwart en komt uit een vrucht, blijft helaas maar een week zitten en is ontzettend duur, als je dat opbrengt zie je nadat het 2 uur heeft ingetrokken vaak nog niets, die tattoo komt pas de volgende dag opzetten. ergo: iemand die zegt een zwarte henna tattoo te zetten, die je meteen dezelfde dag nog kan bewonderen, probeert iets chemisch op je huid te smeren waar je ontzettend lelijke littekens van kan krijgen en heel erg allergisch op kan reageren. Natuurlijke henna is niet zwart, en jagua is heel duur + duurt lang voordat je de verkleuring ziet. Ik erger me er trouwens kapot aan dat mensen graag snel geld willen verdienen met dat soort dingen en dan iets volkomen onschuldigs een slechte naam bezorgen. Zwarte henna is trouwens verboden in NL