Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    jij ook slaap lekker !!

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    uhhmz jah, slaap lekker :) (jaloers! wil ook mn kindje vasthebben ;))

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Klopt, heb er veel over gelezen omdat ik niet wist wat me overkwam toen. Ik was echt voor een week lang verminkt!
    Bruine henna vind ik inderdaad niet mooi.

Inmiddels heb ik trouwens helemaal geen behoefte meer aan neptattoo's. Ben inmiddels oud genoeg om echte te nemen (die ik ook al een tijdje heb ;) )

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gnffl :)

Hier alleen een tongpiercing... Lippiercing is al verdwenen.... wel een hele tijd gespeeld met het idee een tattoo te zetten maar het ontwerp bleef maar veranderen.... leek me niet zo slim om dan een echte te laten zetten want als die eenmaal staat dan staat die....

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Laatste keer was ze 57cm en 5700gr

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat wist ik niet Sas! Weer wat geleerd.

Mooi nog niet gebeld... Wel een slapende Boas, op m'n schoot, dat wel. Ik heb m'n ventje nog even gewogen toen ik hem toch moest verschonen en hij weegt 4560 gram, dus met m'n voeding is niets mis. Een huilbaby is ie ook niet als ik zo de kenmerken lees. Wist ik maar wat het was...

Gelukkig is Bob nu thuis, dus sta ik er niet meer alleen voor.

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    niet gewoon een sprongetje ofzo? pff lastig...

Ik ga zo trouwens lekker uit eten met vriendinnen bij Nas Brasas :D heb er zin in!!!!

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Eet smakelijk, Sas :)
    '
    Met drie weken kunnen er ook weer regeldagen zijn, dus dat kan het ook nog zijn.

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

wat een rust hier¨...

Ik heb een rustige dag gehad was vandaag erg emotioneel, het doet me zo een verdriet als ik zie dat Boaz zo een pijn heeft en helemaal niet zich zelf is.
    Wel ben ik heel blij dat ik contact heb gehad met het consultatieburo en dat we vrijdag mogen komen met Boaz, patrick heeft vrij genomen dus die gaat gelukkig ook mee.

As, gaat het weer een beetje?

Meiden slaap lekker!!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Zeker rustig hier! Het is helemaal uitgestorven! :(
    Ik had gisterenavond bezoek, dus vandaar mijn afwezigheid.

Bren, meissie... ik leef zo met je mee. Lijkt me ook echt verschrikkelijk! En het helpt natuurlijk ook totaal niet dat je zo slecht slaapt... daar word je natuurlijk ook niet echt stabieler van.

As, zou Boas ook niet toevallig last hebben van reflux?

Jade woog vorige week 4400 gram en was dus 56cm. Ze is echt lang voor haar leeftijd! Maar dat zeiden ze bij de echo's al dat ze een lange meid zou worden. Dat verklaart ook haar hoge geboortegewicht, want veel vet heeft ze niet...

Gelukkig heb ik hier inmiddels weer een vrolijke tante. Heb gemerkt dat als ze nu huilt het eigenlijk altijd 2 dingen zijn: honger of moeheid. Dus dat is wel heel fijn. En natuurlijk soms wat krampjes, maar die zijn gelukkig een heel stuk minder door ABC. :)

Heb haar net ff gefilmpt. Dat kraaien deed ze al vanaf de geboorte en lachen ook heel soms, maar dat wordt nu steeds vaker. Zo leuk!!

Heb haar net opgenomen... Staat een filmpje op Facebook: Facebook

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja filmpje is leuk! net gezien idd :)

Hey, Astrid, je hebt er vast al aan gedacht maar t zou ook nog kunnen dat Boas een gebroken sleutelbeentje heeft gekregen bij de geboorte (of zeg ik nu iets heel raars?) of misschien wel flink last heeft van een verkramping in zijn spieren in nek ofzo? hij heeft natuurlijk ook flink wat krachten doorstaan! Succes vandaag, hoop dat alles wat makkelijker gaat.

Brenda, ik hoop dat het snel beter gaat met Boaz, je leest zoveel narigheid over reflux! alle succes alvast voor vrijdag!

Heerlijk gegeten gisteravond, maar slecht geslapen... van 23.00 tot 24.30, dan weer tot 02.00 toen wakker tot 04.30 en daarna geslapen tot 7.00, liggen woelen en weer geslapen tot 10.00.... blech! Straks naar t KG voor de echo....

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee

Jody ik baal ik kan het filmpje niet openen ben heel nieuwsgierig!!! Ik vraag wel even of pat er vanavond na wel kijken waarom ik het filmpje niet kan zien....
    Wat fijn om te lezen dat het met Jade zo goed gaat heerlijk dan kan je er ook lekker van genieten!!

We hebben heerlijk 5 uurtje door kunnen slapen wat knap je daar al van op zeg!
    Het lijkt er wel op dat het nutrition helpt..wel zie je nog dat hij misselijk is en dat er soms nog wat mee komt maar naar mijn idee is het wel minder hij is wel iets vrolijker al en kan weer lekker lachen naar zijn mama en papa..!!

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankjewel sas jij zo succes met de echo ben benieuwd...!

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    wordt trouwens een inwendige echo.... vindt dat soort gedoe altijd zooo raar! ma goed, alles voor de kleine. (stiekem toch liever dat alleen Rich in mn doos rondroert;))

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha snap ik sas maar is zo klaar joh!!
    Ik ben daar ondertussen zo aan gewend kreeg hem soms een week lang in me kijkdoos ;)))))

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hehe :) ach... t scheelt dat ik ook weet hoe de persoon die de handeling uitvoert zich voelt.

Hebben jullie eigenlijk een al een kerstboom? na veel huilbuien heb ik Richard zo ver gekregen dat we a.s. zaterdag toch een echte boom gaan halen. Op de een of andere manier is kerstmis voor mij heel belangrijk, en dan vooral zo'n domme boom (die niet nep mag zijn)

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha hormonen sas??

Hier staat de boom nog niet, wij hebben wel een neppe (voor de katten )
    Ik weet nog niet wanneer we hem neer gaan zetten....

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja denk hormonen... hoewel ik er vorig jaar gewoon ruzie over heb staan maken zonder tranen ;)

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihihi het lukt je dus wel elk jaar??

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    wordt dit keer de 2e keer :)4 februari zijn we 3 jaar samen en wonen we 2 jaar samen.

Deel Deze Pagina