Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kijk dat doe je goed :))))

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik ga me klaarmaken om naar t ziekenhuis te hobbelen ;)

As, mijn aanbod geld nog hoor ;) je hebt mn mobiele nr nog? (ik t jouwe niet meer :))

tot strakkies!

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hai meiden.

Vanmorgen weer kutgesprek gehad op werk.
    Doe het nog steeds niet goed en vind kletsen te leuk.
    Stelletje kutwijven, gewoon weer jaloers en achter mijn rug om de regiomanager inlichten.
    Pfff als ik dit nog een half jaar moet uitzingen :(
    Ergens baal ik dat ik nu zwanger ben, kan dus niet solliciteren naar wat anders.
    En me ziekmelden zie ik ook niet zitten, moet nog even...
    Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Vind het zo rot...
    Ergens hoop ik, dat als ze straks weten dat ik zwanger ben ze me een beetje me gang laten gaan ipv zo op me vitten :(
    Bah bah, wat een rotbedrijf!

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    jeetje ann balen! ik zou het toch proberen uit te zingen, en er vooral niets van aantrekken! na je zwangerschap vindt je dan hopelijk snel wat anders. En nu vooral blijven door solliciteren, wie weet vindt je nu al wat anders!

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja alleen het lastige is, zeg je dan dat je zwanger bent of niet?
    Want ben heel erg bang dat ze me daar om dan ontslaan als ik het niet meld.
    Pfff wat een darmen zijn het ook.
    Wat een ziek zooitje :(
    En ik moet nog tot 21 uur ook!
    Godzijdank ben ik morgen vrij...

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas, succes met de echo!

Bren, ik denk dat je 'm met je iphone wel kan openen. :)

Ann, ik snap dat het heel moeilijk is en dat is voor mij heel makkelijk gezegd natuurlijk maar probeer je er niks van aan te trekken en laat die wijven je al helemaal geen stress opleveren!
    Probeer je werk zo goed mogelijk te doen de tijd dat je er nog werkt en ik zou het als ik jou was proberen uit te zingen tot aan je verlof en daarna verder kijken.
    Mijn ervaring is dat ze je echt niet gaan aannemen als je zwanger bent...

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Anni wat een narigheid, ze bleven wel bezig he daar, wat een gezeik.
    Wat Jody al zegt, probeer het uit te zingen tot je verlof, ik denk ook niet dat je momenteel ergens aangenomen wordt als je zwanger bent.
    Prettig dat je hier even je hard kan luchten ;)

Lekker een slapend dametje Jody, hier ook :)
    Erg leuk filmpje trouwens

Succes in het zkh Sas
    En hier een nepboom, echt heerlijk, geen gezeik met die lampjes (die zitten er al in) en altijd perfect. Ik ga hem denk van het weekend neerzetten als er tijd voor is.

Bren ik kan mij er wat bij voorstellen dat het je zeer doet in je hart als je je ventje zo ziet huilen, het is zo rot dat je niets voor hem kunt betekenen nu. We prettig dat de Nutriton lijkt te helpen.

As, hoe gaat het vandaag?

Hier weer een rustig dagje, volgende week en alle weken daarna worden aardig druk.
    Zaterdag vier ik mijn verjaardag samen met mijn zusje voor mijn familie.
    Zondag moeten we naar Schoonloeder voor de verjaardag van stiefbroertje.
    Volgende week krijg ik visite en ga ik een aantal keer op visite. Kleine heeft een wendag op het KDV en zaterdag is Thunderdome.
    Daarna mijn verjaardag en nog natuurlijk kerst en oud&nieuw.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nu al geen zin in heb, dat had ik al niet zonder baby maar met maakt het een stuk moeilijker.

Ben trouwens mijn s-moeder ook aardig zat, ze belt alleen maar om te zeiken en niet uit intresse voor Tegan of ons.
    Op 20 nov was ze jarig maar toen ging mijn zusje het uitmaken met die lul en was ik er net achter dat ze mishandeld werd, ik was er dus niet helemaal bij op haar verjaardag.
    Belde ze de week daarna op naar Daaf, om te zeggen dat ze haar eerste verjaardag als 'oma' zich heel anders had voorgesteld en dat ze het gevoel had dat ze er even tussendoor kwam. JOH mijn zusjes situatie is toch veel belangrijker als een verjaardag pfffff. En trouwens ik vind de eerste verjaardag als 'oma' niet echt een evenement. We hebben Daaf's verjaardag ook niet echt gevierd en de mijne gaan we ook niet echt vieren, lekker belangrijk!
    Ze moet op de een of andere manier altijd op de voorgrond staan en het moet altijd om haar gaan, ik ben er nu echt ff klaar mee. Als er zondag ook maar 1 kutopmerking komt, barst ik uit mijn vel en kom ik helemaal niet meer.

Zo dat lucht ff op :D

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hier is december ook altijd een gekkenhuis. Maar ik hou van de decembermaand, kijk ik altijd het hele jaar naar uit! :)

Wat een irritant gedoe zeg met je schoonloeder!! Inderdaad, waar maakt ze zich druk om!! Heel herkenbaar trouwens...
    Ik geef je groot gelijk als je uit je vel barst de volgende keer!

Hier komt mijn schoonloeder vanavond eten met het nichtje van Nate. Kijk ik ook niet echt naar uit... krijg ik natuurlijk weer de ene kutopmerking na de andere omdat mijn Engelse uitspraak niet zo goed is als die van de rest. En ze vindt het erg leuk om mij daarmee voor schut te zetten.

Nu even naar de toko met Jade, ff lekker Indonisch halen voor vanavond. En misschien nog even naar het winkelcentrum.

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    oef Denise klinkt pittig! sommige mensen vinden het heeeeel moeilijk om zich in een ander te verplaatsen en zetten idd altijd zichzelf op nr 1.... niet fijn! Veel succes!

Ann heel veel succes hoor... hier trouwens dezelfde ervaring als Jody... ze nemen je niet aan als je zwanger bent... volgens mij heb je trouwens ontslagbescherming als je zwanger bent, ik zou daar eens even op googelen...

Echo was super, kleintje al mooi ingedaald, geen verkorte bmm en al bijna 2 kilo (1838gr.)! hij loopt gewoon 2 weekjes voor op groei en zit overal op de bovenste lijntjes.... Als het goed is krijg ik over 4 a 5 weken nog een groei echo, dan kunnen ze het groei verloop goed vergelijken.

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    jij ook succes dan trouwens Jody ;)

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jij dan ook sterkte vanavond Jody ;)

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Fijn Sas dat alles goed is met de kleine, zegt natuurlijk niks dat ie nu zo groot is voor je bevalling

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    volgens mij gaat die bekken isntabiliteit mij giga helpen tijdens de bevalling ;) daar maak ik me eigenlijk ook geen zorgen over...

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anni vervelende situatie zeg!!
    Net als de andere meiden zo denk ik ook, succes!!

Sas wat fijn dat de echo goed was helemaal mooi!!

Jody pffff verschrikkelijk zeg jou schoonloeder pffff wordt eral moe van, en jou verschut zetten wat denkt ze wel niet??
    We kunnen niet allemaal zo goed engels, dan wil ze mij niet horen praten hahaha succes meissie hoop dat het toch gezellig wordt!

Denise jij ook nog zo een rare schoonloeder ze snappen het soms echt niet he???
    En gaat ze daaf op bellen durft ze jou niet te bellen ofzo?? lekker achterbaks zeg!!!

Ik mag in mijn handen knijpen met me schoonmoeder, tuurlijk heb ik ook mijn irritatie's en vind ik dat ze zich soms teveel met ons bemoeid maar voor de rest is het een schat...dat besef ik nu wel weer....

Hier een lekker dagje gehad en Boaz lijkt meer zich zelf te worden is lekker aan het brabbelen en heerlijk aan het lachen!!
    Ik begin ongesteld te worden bahhh wat heb ik dat niet gemist zeg heb me toch een buikpijn en pijn onderin me rug.....

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt Brenda ;)

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha echt verschrikklijk, en moet eerlijk bekenen dat ik het best dubbel vind. wat baalde ik elke maand als ik weer ongesteld werd en wat was ik dan weer verdrietig nu kijk ik er natuurlijk heel anders tegen aan want heb nu een heel mooi mannetje naast me zitten in zijn wipper.....maar toch gek dat het ongesteld worden nu geen waarden meer heeft....snappen jullie hem nog haha

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Mooi dat alles goed was, Sas!!

Bren, ja ik snap wat je bedoelt! Ik kijk er ook niet echt naar uit moet ik zeggen... Maar dan kan ik wel eindelijk met de pil beginnen dus laat maar komen! Dan slik ik de pil weer lekker door!! :)

Nou meiden, daar gaan we... Ze komt er zo aan :( :(
    Denken jullie aan me? ;)

As, gaat alles oke daar? Je bent zo stil!

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha succes jody hoop dat ze normaal kan doen!!!!

ik ga denk ik een spiraal nemen weten de andere meiden wat ze willen kwa anticonceptie??

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    denk toch weer de pil... en idd, lekker doorslikken ;) Vindt die controle erover wel fijn.

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb nu de cerazette vanwege de bv, maar ik ga denk ook voor een spiraal

Deel Deze Pagina